Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Με ποιο καύσιμο δεν θα χάσω τα λεφτά μου;

Διανύουμε ίσως την πιο μεταβατική περίοδο από την αρχή της ιστορίας της αυτοκίνησης. Η Ε.Ε. και οι κυβερνήσεις έχουν μπει για τα καλά μέσα στα γραφεία στρατηγικής των βιομηχανιών αυτοκινήτου, και ουσιαστικά έχουν μπει και μέσα στα μυαλά μας. Η επιλογή του σωστού καυσίμου για το επόμενο αυτοκίνητο μας, έγινε πιο δύσκολη από ποτέ.

Ποιο καύσιμο να επιλέξω στο επόμενο αυτοκίνητο μου;

Πολλά ακούγονται και γράφονται τα τελευταία χρόνια για το μέλλον των αυτοκινήτων. Οι περιβαλλοντικές συνέπειες των αυτοκινήτων έχουν μπει στο στόχαστρο (και δικαίως) τα τελευταία χρόνια και το τοπίο έχει γίνει πιο «σκούρο» από ποτέ. Μαζί με τους ρύπους, στην εξίσωση έχουν μπει και τα καύσιμα, αλλά και οι τιμές τους. Όλα αυτά μαζί φέρνουν σε δύσκολη θέση τον υποψήφιο αγοραστή καινούργιου αυτοκινήτου και η επιλογή είναι αρκετά δύσκολη. Πλέον δεν αρκεί να κάνεις μια επιλογή ανάλογα με τις ανάγκες που έχεις αυτή την στιγμή, αλλά θα πρέπει να υπολογίσεις ή να προβλέψεις και τις συνθήκες της αγοράς τα επόμενα 10 χρόνια. Ας μην ξεχνάμε πως οι έρευνες έχουν αποδείξει πως ο Έλληνας δύσκολα αλλάζει αυτοκίνητο μέσα στα πρώτα 10 χρόνια από την ημέρα απόκτησης του, επομένως η απόφαση αυτή, είναι ιδιαιτέρως σοβαρή, ώστε να μην χάσει τα χρήματα του. Ποια είναι όμως η σωστή επιλογή και τι τελικά συμφέρει τους οδηγούς των αυτοκινήτων;

Η βενζίνη έφτασε στα 2 ευρώ το λίτρο

Καλώς ή κακώς όλοι μάθαμε τα αυτοκίνητα μας να είναι εφοδιασμένα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, και το μεγαλύτερο μερίδιο της Ελληνικής αγοράς, έχει στα χέρια του ένα αυτοκίνητο βενζίνης. Αποτελεί λοιπόν ένα κατεστημένο που δύσκολα μπορεί να σπάσει στο μυαλό του Έλληνα αγοραστή. Το τελευταίο διάστημα η άνοδος των καυσίμων έχει κορυφωθεί, και οι μέχρι τώρα ενδείξεις δεν δείχνουν πως θα συμβούν σημαντικές πτώσεις στην τιμή της. Οι ρύποι που ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, τα τελευταία χρόνια έχουν μειωθεί. Μαζί με αυτούς, έχουν μειωθεί και οι καταναλώσεις των αυτοκινήτων βενζίνης, με το undersized των κινητήρων, αλλά και τις τεχνολογίες απενεργοποίησης κυλίνδρων, που έχουν σχεδιάσει οι βιομηχανίες. Κι όμως, όλα αυτά δεν είναι αρκετά ώστε να φύγουν τα «μαύρα σύννεφα» πάνω από τους κινητήρες βενζίνης, με αποτέλεσμα η αύξηση της τιμής της να επιβαρύνει καθημερινά το πορτοφόλι των ιδιοκτητών. Δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστεύουν (και δεν τους αδικούμε) πως η βενζίνη θα συνεχίσει να έχει υψηλή τιμή πώλησης, και μάλιστα μπορεί να δεχτεί και νέους φόρους, ώστε να μειωθεί η ζήτηση της, και να «πιεστεί» το αγοραστικό κοινό να κατευθυνθεί σε πιο πράσινες επιλογές.

Το πετρέλαιο δέχτηκε τον μεγαλύτερο πόλεμο καυσίμων

Δεν είναι πολλά χρόνια πριν, που τα diesel αυτοκίνητα έγιναν τα αγαπημένα των Ελλήνων. Η απελευθέρωση κυκλοφορίας τους στις μεγαλουπόλεις, έσπρωξε την αγορά να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο με κινητήρα πετρελαίου. Σε πολλές περιπτώσεις έγιναν βέβαια και υπερβολές, αφού τα diesel αυτοκίνητα είναι για συγκεκριμένη χρήση. Δεν προλάβαμε λοιπόν να αγαπήσουμε (όπως του έπρεπε) το diesel αυτοκίνητο, και ο πόλεμος που δέχτηκε από την Ε.Ε. για τους ρύπους του περιβάλλοντος, ήταν ανηλεής!
Τα diesel αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας ήταν ιδιαιτέρως ρυπογόνα και ήταν αυτά που δέχτηκαν μια τεράστια επίθεση από όλους. Οι πιέσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης έφεραν νέες τεχνολογίες, με κινητήρες πετρελαίου που έχουν αρκετά μειωμένους ρύπους, αλλά όπως και στην περίπτωση της βενζίνης, δεν ήταν αρκετό. Οι πιο πολλές βιομηχανίες έχουν ήδη σταματήσει ή θα σταματήσουν σύντομα να εξελίσσουν κινητήρες diesel, και αυτό δείχνει ξεκάθαρα πως το μέλλον τους δεν θα είναι ζοφερό. Οι ίδιες «σειρήνες» που μιλάνε για φόρους και αυξήσεις στην τιμή της βενζίνης, λένε πως τα ίδια θα ισχύσουν και για το πετρέλαιο.

Πηγή : https://www.autoagora.gr/news

Click to comment

Απάντηση

ΕΒΡΟΣ

Η Σαμοθράκη θα προβληθεί στις αγορές της Ρουμανίας

Συνάντηση με τον Έλληνα επίτιμο πρόξενο στην Κωνστάντζα κ. Θεόδωρο Σκανδαλίδη είχε ο δήμαρχος Σαμοθράκης κ. Αθανάσιος Βίτσας.

Ο δήμαρχος Σαμοθράκης επισημαίνει:

” Με χαρά υποδέχθηκα στο γραφείο και γνώρισα τον Έλληνα επίτιμο πρόξενο στην Κωνστάντζα κ. Θεόδωρο Σκανδαλίδη.

Διπλή η χαρά και η τιμή που πρόκειται για συντοπίτη.

Με τον κ. Σκανδαλίδη συμφωνήσαμε να συνεργαστούμε και να προβάλλουμε τη Σαμοθράκη στην αγορά της Κωνστάντζας και γενικότερα της Ρουμανίας.”

focustonevro.gr

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Σε εξέλιξη η μεγάλη επιστροφή των εκδρομέων του Πάσχα

Οι εκδρομείς του Πάσχα από εχθές έχουν ξεκινήσει να επιστρέφουν στις μεγάλες πόλεις και από σήμερα το πρωί μέχρι το βράδυ θα κορυφωθεί η επιστροφή και βέβαια η κίνηση στις Εθνκές Οδούς.

Σύμφωνα με τα στοιχεία από την Τροχαία, η έξοδος του φετινού Πάσχα, ήταν η μεγαλύτερη από την εποχή της πανδημίας και για αυτό η κίνηση, όπως και την Μεγάλη Πέμπτη αναμένεται να είναι σε υψηλότατα επίπεδα.

Μποτιλιάρισμα έχουμε λίγο πριν τις 2 το μεσημέρι στην Αθηνών  – Λαμίας που ξεκινά από τα διόδια της Θήβας και επεκτέινεται σε μεγάλο μήκος , ενώ αρκετή ταλαιπωρία υπάρχει και για τους οδηγούς που επιστρέφουν στην Αθήνα από την Κόρινθο καθώς από το Κιάτο, στην Κόρινθο, στους Αγίους Θεοδώρους και τη Νέα Πέραμο κατά τόπους τα αυτοκίνητα κινούνται με πολύ χαμηλές ταχύτητες.

Μποτιλιάρισμα στα Μάλγαρα

Σε εξέλιξη είναι η επιστροφή των εκδρομέων του Πάσχα από την περιφέρεια προς τη Θεσσαλονίκη. Αυξημένη καταγράφεται από τις 12 το μεσημέρι η κίνηση των οχημάτων τόσο στα διόδια των Ν. Μαλγάρων επί της ΠΑΘΕ όσο και στα διόδια της Ανάληψης στην Εγνατία Οδό, ενώ ομαλά διεξάγεται η κυκλοφορία στην εθνική οδό που συνδέει τη Θεσσαλονίκη με την Χαλκιδική.

Νωρίτερα, στο ύψος των Ν. Μαλγάρων, παρατηρήθηκαν καθυστερήσεις στην κυκλοφορία εξαιτίας σύγκρουσης τριών οχημάτων (στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη) με υλικές μόνο ζημιές. Τα εμπλεκόμενα οχήματα -σύμφωνα με την Τροχαία- βρίσκονται στην άκρη του οδοστρώματος και γίνεται καταγραφή του συμβάντος.

Στο σημείο του τροχαίου εφαρμόζονται τον τελευταίο καιρό κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω εκτέλεσης εργασιών στην γέφυρα του Αξιού (στο ρεύμα εισόδου). Δεδομένης της αυξημένης κίνησης εξαιτίας της επιστροφής των εκδρομέων (αναμένεται να κορυφωθεί τις επόμενες ώρες), το συγκεκριμένο οδικό τμήμα αναμένεται να είναι επιβαρυμένο.

Οι επιστροφές από τα λιμάνια

Το πρωί της Τρίτης έφτασαν στον Πειραιά τα πρώτα πλοία από την Κρήτη με 100% πληρότητα, ενώ αναμένονται 20 αφίξεις από νησιά του Αιγαίου, Κυκλάδες και Κρήτη και 39 από Αργοσαρωνικό. Στο λιμάνι της Ραφήνας είναι προγραμματισμένες 16 αφίξεις και στο λιμάνι του Λαυρίου οκτώ. Περίπου 25.000 επιβάτες αναμένονται στο λιμάνι του Πειραιά από τα δρομολόγια των νησιών του Αιγαίου, των Κυκλάδων και της Κρήτης.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Λιμενικού, χθες Δευτέρα του Πάσχα από τον Πειραιά αναχώρησαν 18 δρομολόγια πλοίων με 9.860 επιβάτες και έφτασαν 16 δρομολόγια με 16.321 επιβάτες.

Παράλληλα, από τον Πειραιά για τα νησιά του Αργοσαρωνικού αναχώρησαν 39 δρομολόγια πλοίων με 7.079 επιβάτες και έφτασαν στον Πειραιά από τον Αργοσαρωνικό 38 πλοία με 13.223 κόσμο.

Από το λιμάνι της Ραφήνας αναχώρησαν χθες 12 δρομολόγια πλοίων με 2.540 επιβάτες και επέστρεψαν στην Ραφήνα  15 δρομολόγια με 11.410 επιβάτες.

Από το Λαύριο αναχώρησαν την Δευτέρα του Πάσχα 9 δρομολόγια με 528 επιβάτες και έφτασαν στο ίδιο λιμάνι 8 δρομολόγια με 4.072 κόσμο.

tempo24.news

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Λήμνος | Οι ιπποδρομίες του Αγίου Γεωργίου

Κάθε χρόνο, στο χωριό της Καλλιόπης, ανήμερα της γιορτής του Αγίου Γεωργίου αναβιώνει το έθιμο των ιπποδρομιών.

Η προετοιμασία διαρκεί ολόκληρο το χρόνο, με τους καβαλάρηδες της Καλλιόπης αλλά και των γειτονικών χωριών, να εκτρέφουν, να προπονούν και να προετοιμάζουν τα άλογά τους με στόχο τη συμμετοχή στο πατροπαράδοτο έθιμο.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en