Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Με ποιο καύσιμο δεν θα χάσω τα λεφτά μου;

Διανύουμε ίσως την πιο μεταβατική περίοδο από την αρχή της ιστορίας της αυτοκίνησης. Η Ε.Ε. και οι κυβερνήσεις έχουν μπει για τα καλά μέσα στα γραφεία στρατηγικής των βιομηχανιών αυτοκινήτου, και ουσιαστικά έχουν μπει και μέσα στα μυαλά μας. Η επιλογή του σωστού καυσίμου για το επόμενο αυτοκίνητο μας, έγινε πιο δύσκολη από ποτέ.

Ποιο καύσιμο να επιλέξω στο επόμενο αυτοκίνητο μου;

Πολλά ακούγονται και γράφονται τα τελευταία χρόνια για το μέλλον των αυτοκινήτων. Οι περιβαλλοντικές συνέπειες των αυτοκινήτων έχουν μπει στο στόχαστρο (και δικαίως) τα τελευταία χρόνια και το τοπίο έχει γίνει πιο «σκούρο» από ποτέ. Μαζί με τους ρύπους, στην εξίσωση έχουν μπει και τα καύσιμα, αλλά και οι τιμές τους. Όλα αυτά μαζί φέρνουν σε δύσκολη θέση τον υποψήφιο αγοραστή καινούργιου αυτοκινήτου και η επιλογή είναι αρκετά δύσκολη. Πλέον δεν αρκεί να κάνεις μια επιλογή ανάλογα με τις ανάγκες που έχεις αυτή την στιγμή, αλλά θα πρέπει να υπολογίσεις ή να προβλέψεις και τις συνθήκες της αγοράς τα επόμενα 10 χρόνια. Ας μην ξεχνάμε πως οι έρευνες έχουν αποδείξει πως ο Έλληνας δύσκολα αλλάζει αυτοκίνητο μέσα στα πρώτα 10 χρόνια από την ημέρα απόκτησης του, επομένως η απόφαση αυτή, είναι ιδιαιτέρως σοβαρή, ώστε να μην χάσει τα χρήματα του. Ποια είναι όμως η σωστή επιλογή και τι τελικά συμφέρει τους οδηγούς των αυτοκινήτων;

Η βενζίνη έφτασε στα 2 ευρώ το λίτρο

Καλώς ή κακώς όλοι μάθαμε τα αυτοκίνητα μας να είναι εφοδιασμένα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, και το μεγαλύτερο μερίδιο της Ελληνικής αγοράς, έχει στα χέρια του ένα αυτοκίνητο βενζίνης. Αποτελεί λοιπόν ένα κατεστημένο που δύσκολα μπορεί να σπάσει στο μυαλό του Έλληνα αγοραστή. Το τελευταίο διάστημα η άνοδος των καυσίμων έχει κορυφωθεί, και οι μέχρι τώρα ενδείξεις δεν δείχνουν πως θα συμβούν σημαντικές πτώσεις στην τιμή της. Οι ρύποι που ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, τα τελευταία χρόνια έχουν μειωθεί. Μαζί με αυτούς, έχουν μειωθεί και οι καταναλώσεις των αυτοκινήτων βενζίνης, με το undersized των κινητήρων, αλλά και τις τεχνολογίες απενεργοποίησης κυλίνδρων, που έχουν σχεδιάσει οι βιομηχανίες. Κι όμως, όλα αυτά δεν είναι αρκετά ώστε να φύγουν τα «μαύρα σύννεφα» πάνω από τους κινητήρες βενζίνης, με αποτέλεσμα η αύξηση της τιμής της να επιβαρύνει καθημερινά το πορτοφόλι των ιδιοκτητών. Δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστεύουν (και δεν τους αδικούμε) πως η βενζίνη θα συνεχίσει να έχει υψηλή τιμή πώλησης, και μάλιστα μπορεί να δεχτεί και νέους φόρους, ώστε να μειωθεί η ζήτηση της, και να «πιεστεί» το αγοραστικό κοινό να κατευθυνθεί σε πιο πράσινες επιλογές.

Το πετρέλαιο δέχτηκε τον μεγαλύτερο πόλεμο καυσίμων

Δεν είναι πολλά χρόνια πριν, που τα diesel αυτοκίνητα έγιναν τα αγαπημένα των Ελλήνων. Η απελευθέρωση κυκλοφορίας τους στις μεγαλουπόλεις, έσπρωξε την αγορά να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο με κινητήρα πετρελαίου. Σε πολλές περιπτώσεις έγιναν βέβαια και υπερβολές, αφού τα diesel αυτοκίνητα είναι για συγκεκριμένη χρήση. Δεν προλάβαμε λοιπόν να αγαπήσουμε (όπως του έπρεπε) το diesel αυτοκίνητο, και ο πόλεμος που δέχτηκε από την Ε.Ε. για τους ρύπους του περιβάλλοντος, ήταν ανηλεής!
Τα diesel αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας ήταν ιδιαιτέρως ρυπογόνα και ήταν αυτά που δέχτηκαν μια τεράστια επίθεση από όλους. Οι πιέσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης έφεραν νέες τεχνολογίες, με κινητήρες πετρελαίου που έχουν αρκετά μειωμένους ρύπους, αλλά όπως και στην περίπτωση της βενζίνης, δεν ήταν αρκετό. Οι πιο πολλές βιομηχανίες έχουν ήδη σταματήσει ή θα σταματήσουν σύντομα να εξελίσσουν κινητήρες diesel, και αυτό δείχνει ξεκάθαρα πως το μέλλον τους δεν θα είναι ζοφερό. Οι ίδιες «σειρήνες» που μιλάνε για φόρους και αυξήσεις στην τιμή της βενζίνης, λένε πως τα ίδια θα ισχύσουν και για το πετρέλαιο.

Πηγή : https://www.autoagora.gr/news

Click to comment

Απάντηση

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεθνείς και Ευρωπαικές μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο Πειραίως

Με το μεταπτυχɩακό πρόγραμμα το Πανεπιστήμιο Πειραιώς προσφέρει ολοκληρωμένη καɩ εξεɩδɩκευμένη γνώση, σε όλο το φάσμα καɩ τɩς πτυχές των δɩεθνών καɩ ευρωπαϊκών σπουδών, ανταποκρɩνόμενοɩ στɩς επɩστημονɩκές απαɩτήσεɩς καɩ προκλήσεɩς της δυναμɩκής καɩ ανασυντασσόμενης δɩεθνούς πολɩτɩκής.

Ενθαρρύνει  υποψηφɩότητες από φοɩτητές καɩ πτυχɩούχους που επɩθυμούν να αποκτήσουν την αναγκαία εξεɩδίκευση γɩα να αναδεɩχθούν καɩ δɩακρɩθούν ως ανώτερα καɩ ανώτατα στελέχη ∆ɩεθνών Οργανɩσμών, της ∆ɩπλωματɩκής Υπηρεσίας, δημοσίων καɩ ɩδɩωτɩκών οργανɩσμών, ɩνστɩτούτων ανάλυσης καɩ συμβουλευτɩκών υπηρεσɩών, σύμβουλοɩ δɩεθνών υποθέσεων σε Κυβέρνηση καɩ Κοɩνοβούλɩο, σε οɩκονομɩκούς οργανɩσμούς καɩ επɩχεɩρήσεɩς, καθώς καɩ σε κάθε σχετɩκό φορέα ɩδɩωτɩκού ή δημόσɩου τομέα. Με το μεταπτυχɩακό πρόγραμμα το Πανεπιστήμιο απευθύνεται στη σκεπτόμενη νέα γενɩά πολɩτών, οɩ οποίοɩ επɩθυμούν να αποκτήσουν εργαλεία γνώσης καɩ ανάλυσης γɩα λήψη αποφάσεων, γɩα ένα μέλλον ουσɩαστɩκών προκλήσεων καɩ εξεɩδίκευσης. Με στόχο τον πρωταγωνɩστɩκό ρόλο στην πολɩτɩκή, οɩκονομɩκή καɩ επɩστημονɩκή ζωή καɩ πρόοδο καɩ την ανταγωνɩστɩκότητα στο σημερɩνό δɩεθνοποɩημένο περɩβάλλον καɩ τɩς ανάγκες του.

Το Μεταπτυχɩακό Πρόγραμμα στɩς δύο δɩαστάσεɩς του, την ∆ɩεθνή καɩ την Ευρωπαϊκή, βασίζεταɩ σε τρεɩς αλληλοϋποστηρɩζόμενους δɩδακτɩκούς καɩ ερευνητɩκούς πυλώνες:

  1. ∆ɩεθνείς Σχέσεɩς καɩ Στρατηγɩκή,
  2. ∆ɩεθνές ∆ίκαɩο, Ευρωπαϊκοί Θεσμοί καɩ Χρηματοοɩκονομɩκοί Θεσμοί καɩ
  3. ∆ɩεθνής Πολɩτɩκή Οɩκονομία καɩ ∆ɩεθνές Εμπόρɩο καɩ Επɩχεɩρήσεɩς.

Σε δύο εξάμηνα δɩδάσκονταɩ έντεκα (11) μαθήματα καɩ κατά τη θερɩνή περίοδο εκπονείταɩ η  Mεταπτυχɩακή δɩπλωματɩκή εργασία.

Πληροφορίες γɩα τους όρους φοίτησης αναρτώνταɩ στον Εσωτερɩκό Κανονɩσμό

Απαɩτούμενα ∆ɩκαɩολογητɩκά

Αντίγραφο πτυχίου καɩ αναλυτɩκή βαθμολογία.

Γίνονταɩ δεκτές αɩτήσεɩς συνοδευόμενες από πɩστοποɩητɩκό σπουδών με αναλυτɩκή βαθμολογία όλων των ετών από φοɩτητές που αναμένεταɩ να ολοκληρώσουν τɩς σπουδές τους έως τον Σεπτέμβρɩο του 2022. ∆ύο συστατɩκές επɩστολές από καθηγητές ή/καɩ εργοδότες.

Πɩστοποɩητɩκό ɩσοτɩμίας από ∆OATAΠ (∆ΙΚΑΤΣΑ) γɩα όσους έχουν πτυχίο Πανεπɩστημίου της αλλοδαπής. Αναγνωρɩσμένα δɩπλώματα γνώσης Αγγλɩκής (Πɩστοποɩητɩκό γλωσσομάθεɩας Υπουργείου Παɩδείας ή Proficiency ή TΟΕFL ή ΙELTS). Εκτɩμάταɩ, επίσης, η γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας. Βɩογραφɩκό Σημείωμα. ∆ύο πρόσφατες φωτογραφίες

 

Αɩτήσεɩς γίνονταɩ δεκτές μέχρɩ 30 Ιουνίου 2022 με εɩδɩκό έντυπο που παρέχεταɩ στην ɩστοσελίδα:

https://www.des.unipi.gr/files/ma-ies/prokirixi/aitisi.pdf

 

Οɩ αɩτήσεɩς θα πρέπεɩ να σταλούν ηλεκτρονɩκά (des-secr@unipi.gr) καɩ ταχυδρομɩκώς στην δɩεύθυνση:

Πανεπɩστήμɩο Πεɩραɩώς – Τμήμα ∆ΕΣ

Μ.Π.Σ. ∆ΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥ∆ΩΝ

Καραολή καɩ ∆ημητρίου 80, Τ.Κ. 185 34, Πεɩραɩάς

(Γραφείο 109, 1ος Όροφος) Υπόψη κας Kων. Μανɩάτη

 

Πληροφορίες

Πανεπɩστήμɩο Πεɩραɩώς Τμήμα ∆ɩεθνών καɩ Ευρωπαϊκών Σπουδών

E-mail: des-secr@unipi.gr

Τηλ.: 210 414 2394, -2731, -2196, -2436, -2443

https://www.des.unipi.gr/el/msc/ma-ies

 

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Αλέξης Πολίτης | Ζητούμε τη διεθνή αναγνώριση της Γενοκτονίας

Το δικό του μήνυμα έστειλε ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Αλέξη Πολίτη για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.

Στο μήνυμα του ο κ. Πολίτης αναφέρει τα εξής: Η 19η Μαΐου είναι ημέρα μνήμης και τιμής της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου. Είναι χρέος μας να μην ξεχνάμε και να θυμίζουμε στους νεότερους την τραγωδία του αφανισμού 353.000 προγόνων μας.

Ζητούμε τη διεθνή αναγνώριση της Γενοκτονίας!

Continue Reading

ΘΑΣΟΣ

Θασιακή ‘Ενωση Καβάλας | Γενική συνέλευση και πλούσια δράση

Σε τακτική Γενική Συνέλευση στις 18 Μαΐου 2022, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Καβάλας, προχώρησε η Θασιακή Ενωση Καβάλας.

 

Continue Reading

Κατοικία


newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

el Greek
X
Αρέσει σε %d bloggers: