Quantcast
Connect with us

MEDIA

Κάποιος να μας προστατέψει από την Google

Καταγγελίες, κόντρες με τους κολοσσούς των Ευρωπαϊκών media και φοροδιαφυγής συνέχεια για την Google που δε λέει να συμμορφωθεί

Η Google παλεύει με κάθε τρόπο για να διευθετήσει την αντιμονοπωλιακή έρευνα που διεξάγεται εις βάρος της από την Ευρωπαϊκή Ένωση, έτσι ώστε να γλιτώσει το τεράστιο πρόστιμο για παραβίαση της ισχύουσας νομοθεσίας περί πνευματικών δικαιωμάτων. Και βέβαια, για να αποτινάξει το στίγμα από πάνω της.

Τώρα, διαφαίνεται ένα συμβιβαστικό τέλος στον ορίζοντα, με Ε.Ε. και Google να φτάνουν κοντά σε συμφωνία.

Τα μονοπωλιακά ζητήματα του διαδικτύου αποτελούν “αγκάθι” για την Κομισιόν, καθώς οι μεγάλοι όμιλοι ΜΜΕ της Γηραιάς Ηπείρου, πιέζουν για απόδοση χρημάτων για πνευματικά δικαιώματα, σε σχέση με τις ειδήσεις τους που αναδημοσιεύονται από την Google. Πρόκειται για μια διαμάχη που έχει λάβει τη μορφή θρίλερ.

Ο Επίτροπος Ανταγωνισμού, Joaquín Almunia προσπαθεί να έρθει σε συμβιβασμό με την εταιρεία – κολοσσό η οποία κατηγορείται για κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της στην online αναζήτηση και στις online διαφημιστικές καμπάνιες.

Ο ίδιος ο Almunia με επιστολή του διευκρινίζει ότι έχει επιτύχει προφορική συμφωνία.

Η Google δεσμεύεται ότι, στο μέλλον, όταν προωθεί τις δικές της εξειδικευμένες μηχανές αναζήτησης (για παράδειγμα για εστιατόρια, ξενοδοχεία και προϊόντα), παράλληλα θα παρουσιάζονται οι σελίδες τριών ανταγωνιστών της, με τυχαία και αντικειμενική επιλογή.

Η συμφωνία προβλέπει, επίσης, ότι η Google θα δίνει τη δυνατότητα σε “παρόχους περιεχομένου” τη δυνατότητα εξαίρεσης από τις σελίδες της. Θα άρει τις απαιτήσεις αποκλειστικότητας στις συμφωνίες με τους εκδότες. Τέλος, θα αφαιρέσει τους περιορισμούς διαφημιστικής καμπάνιες και σε άλλες μηχανές αναζήτησης, παράλληλα με τη δική της.

Παρόλα αυτά οι καταγγελίες από πελάτες της Google συνεχίζονται και το έργο της Επιτροπής δεν θα έχει άμεσο τέλος. Η Google μπορεί να αφαιρεί τους περιορισμούς διαφημιστικής καμπάνιες και σε άλλες μηχανές αναζήτησης, παράλληλα με τη δική της όμως πλέον αναπτύσσει τοις διαφημίσεις της και τις πρακτικές μονοπωλίου σε άλλα μέσα, όπως τα κοινωνικά δίκτυα, τα κινητά τηλέφωνα και τα tablets, σε applications για “έξυπνα” τηλέφωνα και δρα χωρίς περιορισμούς σε χώρες που δεν ελέγχονται.

Ωστόσο, όπως τονίζει ο κ. Almunia, η συμφωνία με την Ε.Ε. θα επιτευχθεί μέσα στους επόμενους μήνες.

Ευρωμέτωπο κατά της Google: Γερμανία και Γαλλία καταγγέλλουν το ψηφιακό “υπερ-κράτος”

Οι αντιδράσεις εναντίον της Google στην Ευρώπη συνεχίζονται πάντως με αμείωτη ένταση, με αιχμή του δόρατος τη Γερμανία και τη Γαλλία όπου καταγγέλλεται το ψηφιακό “υπερ-κράτος” που μπορεί να αποτελεί απειλή για την ελευθερία. Ο ίδιος ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας ζήτησε τη διάλυση του ιντερνετικού κολοσσού εάν η μηχανή αναζήτησης της Google βρεθεί ότι έκανε κατάχρηση της κυρίαρχης θέσης της στην αγορά.

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο κατοχύρωσε “το δικαίωμα στη λήθη”, αποφασίζοντας ότι η Google πρέπει να ικανοποιεί τα αιτήματα όσων χρηστών ζητούν να αφαιρεθούν από τα αποτελέσματα αναζήτησης οι σύνδεσμοι προς “παρωχημένες ή άσχετες” πληροφορίες που τους αφορούν. Εκατοντάδες καταδικασμένοι από τα δικαστήρια πολίτες έχουν κάνει αίτηση στην Google να σβήσει από τη μηχανή αναζήτησής της οποιαδήποτε αναφορά στα παραπτώματά τους.

Και η Google τελικά συμμορφώθηκε ανακοινώνοντας ότι υιοθετεί το “δικαίωμα στη λήθη”. Ήδη από την Πέμπτη που πέρασε ξεκίνησε να αφαιρεί σχετικό υλικό. Τον τελευταίο μήνα και μέσα από την σχετική σελίδα που έχει δημιουργήσει έχει δεχθεί περισσότερα από 41.000 αιτήματα ατόμων που επιθυμούν να αφαιρεθεί υλικό που τους αφορά.

Η Γερμανία δεν έχει δικαίωμα να διαλύσει την Google, ο Ζίγκμαρ Γκάμπριελ όμως που είναι αντικαγκελάριος προειδοποίησε ότι το ομοσπονδιακό γραφείο για την αντιμετώπιση των καρτέλ θα ελέγξει τη συμπεριφορά της αμερικανικής εταιρείας.

“Οι κίνδυνοι της ψηφιακής επανάστασης βρίσκονται στις αυταρχικές και ολοκληρωτικές τάσεις, αλλά και στη μονοπωλιακή δύναμη που υπονομεύει τους νόμους” έγραψε στην εφημερίδα “Φρανκφούρτερ Αλγκεμάινε”.

(Με πληροφορίες από: N.Y. Times, Reuters, ΑΜΠΕ)

news247.gr

Click to comment

Απάντηση

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 13-05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 02–05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εντυπωσιακά αποτελέσματα από την τρίτη Επιχειρηματική Αποστολή της Kourtidis Group στην Αμερική

Με μεγάλη επιτυχία και ουσιαστικά αποτελέσματα για τη Β. Ελλάδα, ολοκληρώθηκε το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι της Kourtidis Group στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Σκοπός του ταξιδιού ήταν η ενημέρωση των Ελληνοαμερικανών για όλες τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, η Διοίκηση και Στελέχη του ομίλου βρέθηκαν το προηγούμενο διάστημα στο Σαν Φρανσίσκο και στη Νέα Υόρκη, όπου και πραγματοποιήθηκαν οι πολύ σημαντικές επιχειρηματικές τους συναντήσεις.

«Το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι είναι μόνο η αρχή καθώς το πιο σημαντικό για εμάς είναι να χτίσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης» αναφέρει ο Νίκος Κουρτίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kourtidis Group. Σημαντικοί Έλληνες της Ομογένειας και Αμερικανοί επιχειρηματίες ενημερώθηκαν για τη διαδρομή του βραβευμένου στο ελληνικό επιχειρείν ομίλου εταιρειών Κουρτίδη. Πληροφορήθηκαν για το πλούσιο χαρτοφυλάκιο του, που διαθέτει περισσότερα από 56 οικιστικά συγκροτήματα και 1.333 κατοικίες αυτή τη στιγμή υπό κατασκευή. Μεταξύ των άλλων, μέσα από τις συναντήσεις αναδείχθηκαν και η μοναδικές περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος (Παραλία Οφρυνίου, Καβάλα, Νέα Ηρακλείτσα, Δράμα, Σέρρες, Θάσος, Ασπροβάλτα, Κεραμωτή) και τα συγκριτικά πλεονεκτήματά τους. Τα αποτελέσματα της επιχειρηματικής αποστολής ήταν άμεσα και θετικά, καθώς τα Στελέχη προχώρησαν σε συμφωνίες και μεγάλες συνεργασίες που θα εμφανιστούν το επόμενο διάστημα.

Κατά τη διάρκεια της επιχειρηματικής αποστολής, ο κ. Νίκος Κουρτίδης και η αντιπρόεδρος του ομίλου, κα Κωνσταντίνα Δημητρόβα βρέθηκαν στην Times Square της Νέας Υόρκης, όπου ο όμιλος εντυπωσίασε για ακόμη μία φορά. Εκεί, μαζί με χιλιάδες επισκέπτες, στο κορυφαίο τοπόσημο της αμερικανικής μητρόπολης, είχαν την ευκαιρία να αντικρίσουν μέρος διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας στις περίφημες οθόνες των Billboards.

«Με την ολοκλήρωση της επιχειρηματικής αποστολής νιώθω ότι η περιοχή μας έχει ήδη κερδίσει πολλά. Η χώρα μας έχει σπουδαία πράγματα να προσφέρει, γεγονός που αντιλαμβάνονται κι οι ίδιοι οι επενδυτές κι αυτό αποτελεί κίνητρο να τη γνωρίσουν» αναφέρει ο κ. Κουρτίδης. Από την πλευρά της, η κα Δημητρόβα δηλώνει «Νιώθουμε μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για τη δυνατότητα που είχαμε ώστε να  ενημερώσουμε τους Έλληνες Ομογενείς και τους Αμερικανούς πελάτες μας για τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην Ελλάδα. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι η δραστηριότητά μας είναι ήδη γνωστή στους επιχειρηματικούς κύκλους της Αμερικής. Στην Kourtidis Group έχουμε δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον συνεργασίας και εμπιστοσύνης και είμαστε έτοιμοι να υποστηρίξουμε κάθε επιχειρηματική και επενδυτική προσπάθεια».

 

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en