Quantcast
Connect with us

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η στρατηγική του υπουργείου Τουρισμού για το 2021

της Εύας Οικονομάκη

Στη θέσπιση κοινών πρωτοκόλλων σε ευρωπαϊκό επίπεδο βάσει των οποίων θα κάνει την επανεκκίνησή του ο τουρισμός το 2021, με στόχο την προσέγγιση των επιδόσεων που κατέγραφε τα προηγούμενα χρόνια, εδράζεται η στρατηγική που ακολουθεί το υπουργείο Τουρισμού για την επόμενη τουριστική σεζόν.

«Σε επίπεδο κρατήσεων αυτή τη στιγμή το 2021 είναι καλύτερο από το 2020, καθώς πολλές από τις φετινές κρατήσεις λόγω της πανδημίας μεταφέρθηκαν για το 2021. Ωστόσο, ο κόσμος έχει αλλάξει και φαίνεται ότι και το 2021 θα είναι μία χρονιά late booking. Δεν μπορεί κανείς με αυτά τα δεδομένα να σκεφτεί να οργανώσει διακοπές. Χρειαζόμαστε ένα άλλο μοντέλο για τα ταξίδια το 2021», επισημαίνει στο tourismtoday ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, ο οποίος προτάσσει την ανάγκη χάραξη ενιαίας γραμμής σε κοινοτικό επίπεδο.

«Έχουμε κάνει ένα μικρό βήμα και πάμε παραπέρα. Η στρατηγική του 2021 επικεντρώνεται σε ενιαίους κανόνες που θα επιτρέψουν την επαναφορά του ευρωπαϊκού τουρισμού», συμπληρώνει.

Μάλιστα, όπως επισημαίνει, η υιοθέτηση κοινών πρωτοκόλλων αναμένεται να αποτελέσει τη βάση πάνω στην οποία θα μπορέσουν οι αεροπορικές εταιρείες και οι tour operators να αναπτύξουν το πτητικό τους πρόγραμμα για την επόμενη σεζόν, με δεδομένο ότι φέτος η απουσία ενιαίας γραμμής λειτούργησε ανασταλτικά για όσους ήθελαν να ταξιδέψουν, καθώς κυριαρχούσε η ανασφάλεια.

Η θέση της CLIA

Στην ίδια λογική κινείται και η στρατηγική της Διεθνούς Ένωσης Εταιρειών Κρουαζιέρας (Cruise Lines International Association-CLIA), η οποία με επιστολή της στον υπουργό Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη, και στον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννη Πλακιωτάκη, ενημέρωσε ότι τα μέλη της «μόλις υιοθέτησαν μια νέα Παγκόσμια Πολιτική για την πραγματοποίηση τεστ για επιβάτες και πλήρωμα σε όλα τα πλοία με δυνατότητα να μεταφέρουν 250 ή περισσότερα άτομα. «Αυτό είναι ένα βασικό συστατικό μεταξύ πολλών άλλων πρωτοκόλλων υγείας και ασφάλειας που τα μέλη CLIA υιοθετούν έτσι ώστε να είναι σε θέση να εξασφαλίσουν μια σταδιακή και υγιή επανάληψη των δραστηριοτήτων κρουαζιέρας σε παγκόσμιο επίπεδο», αναφέρεται, μεταξύ άλλων.

H αυλαία του 2020

Μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου παρατείνεται, την ίδια στιγμή, η φετινή σεζόν για την Ελλάδα, με προορισμούς όπως η Κρήτη, η Ρόδος, η Κως και η Κέρκυρα να υποδέχονται τουρίστες από τη Γερμανία και τη Βρετανία, μετά και από την απόφαση της βρετανικής κυβέρνησης να βγάλει από την «κόκκινη» λίστα την Ελλάδα, πλην της Μυκόνου.

«Τώρα ζούμε στον αστερισμό της ολοκλήρωσης της φετινής τουριστικής σεζόν. Έχουμε τη στήριξη κάποιων αεροπορικών εταιρειών, κάποιοι προορισμοί παραμένουν ακόμη ανοιχτοί για τους ταξιδιώτες κι έτσι επωφελούμαστε μακροπρόθεσμα με διάφορες συνέργειες που συμφωνούνται. Για παράδειγμα ο ταξιδιωτικός οργανισμός Apollo παρέτεινε για δύο εβδομάδες τις πτήσεις του από την Πρέβεζα προς τη Σουηδία κι έτσι βρέθηκαν στην περιοχή εκπρόσωποι της Ολυμπιακής Επιτροπής της Σουηδίας, οι οποίοι επέλεξαν τελικά την Ήπειρο για την έναρξη της προετοιμασίας της Ολυμπιακής ομάδας τον προσεχή Μάιο», εξηγεί στο tourismtoday o υπουργός Τουρισμού, επισημαίνοντας ότι το 2020 ήταν η χρονιά που «χτίστηκε» το brand της χώρας ως τουριστικού προορισμού.

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Ρεπορτάζ ΕΡΤ | Αισιόδοξα τα μηνύματα στην Καβάλα για την Κρουαζιέρα

Η έρευνα της ΕΡΤ3 για τα λιμάνια της χώρας και την κρουαζιέρα συνεχίζεται, αυτή τη φορά με τη Ζάκυνθο και την Καβάλα.

Στην Καβάλα, τα μηνύματα για την κρουαζιέρα είναι αισιόδοξα. Την φετινή χρονιά αναμένεται να δέσουν στο λιμάνι της πάνω από 40 κρουαζιερόπλοια.

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Υποτονική η κίνηση το Σαββάτο πρίν την Μ. Εβδομάδα στην λαϊκή αγορά της Καβάλας

Υποτονική ήταν ηκαταναλωτική κίνηση στην λαϊκή αγορά της Καβάλας, το Σάββατο πριν την μεγάλη εβδομάδα με τις προσδοκίες των επαγγελματίων που περίμεναν αυξημένο αγοραστικό ενδιαφέρον να πέφτουν έξω, ωστόσο είναι αισιοδοξοι οτι η καταναλωτική κίνηση θα παρουσιάση άνοδο κατα την διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας.

Ενω την ίδια ώρα υπάρχει έντονη ανησυχία για την διασύνδεση των μηχανιμάτων POS με τις ταμειακές μηχανές με την προθεσμία να εκπνέει για όλους τους επαγγελαμτίες την Μ. Τρίτη.

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Πασχαλινό μπαζάρ απο τον Σύλλογο ΠΝΟΗ

Όπως κάθε έτσι και φέτος ο Σύλλογος ΠΝΟΗ, πραγματοποιήσε το Πασχαλινό του μπαζάρ, στο κέντρο της πόλης, με τους πολίτες της Καβάλας, να αγγαλιάζουν την προσπάθεια του συλλόγου.

Ενω αξίζει να σημειωθεί οτι ο Σύλλογους ΠΝΟΗ, βοηθάει παιδιά και ευαλωτές οικογένειες όλο τον χρόνο και ο καθένας μπορεί να στηρίξει την προσπάθεια του αυτή.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en