Connect with us

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η στρατηγική του υπουργείου Τουρισμού για το 2021

της Εύας Οικονομάκη

Στη θέσπιση κοινών πρωτοκόλλων σε ευρωπαϊκό επίπεδο βάσει των οποίων θα κάνει την επανεκκίνησή του ο τουρισμός το 2021, με στόχο την προσέγγιση των επιδόσεων που κατέγραφε τα προηγούμενα χρόνια, εδράζεται η στρατηγική που ακολουθεί το υπουργείο Τουρισμού για την επόμενη τουριστική σεζόν.

«Σε επίπεδο κρατήσεων αυτή τη στιγμή το 2021 είναι καλύτερο από το 2020, καθώς πολλές από τις φετινές κρατήσεις λόγω της πανδημίας μεταφέρθηκαν για το 2021. Ωστόσο, ο κόσμος έχει αλλάξει και φαίνεται ότι και το 2021 θα είναι μία χρονιά late booking. Δεν μπορεί κανείς με αυτά τα δεδομένα να σκεφτεί να οργανώσει διακοπές. Χρειαζόμαστε ένα άλλο μοντέλο για τα ταξίδια το 2021», επισημαίνει στο tourismtoday ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, ο οποίος προτάσσει την ανάγκη χάραξη ενιαίας γραμμής σε κοινοτικό επίπεδο.

«Έχουμε κάνει ένα μικρό βήμα και πάμε παραπέρα. Η στρατηγική του 2021 επικεντρώνεται σε ενιαίους κανόνες που θα επιτρέψουν την επαναφορά του ευρωπαϊκού τουρισμού», συμπληρώνει.

Μάλιστα, όπως επισημαίνει, η υιοθέτηση κοινών πρωτοκόλλων αναμένεται να αποτελέσει τη βάση πάνω στην οποία θα μπορέσουν οι αεροπορικές εταιρείες και οι tour operators να αναπτύξουν το πτητικό τους πρόγραμμα για την επόμενη σεζόν, με δεδομένο ότι φέτος η απουσία ενιαίας γραμμής λειτούργησε ανασταλτικά για όσους ήθελαν να ταξιδέψουν, καθώς κυριαρχούσε η ανασφάλεια.

Η θέση της CLIA

Στην ίδια λογική κινείται και η στρατηγική της Διεθνούς Ένωσης Εταιρειών Κρουαζιέρας (Cruise Lines International Association-CLIA), η οποία με επιστολή της στον υπουργό Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη, και στον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννη Πλακιωτάκη, ενημέρωσε ότι τα μέλη της «μόλις υιοθέτησαν μια νέα Παγκόσμια Πολιτική για την πραγματοποίηση τεστ για επιβάτες και πλήρωμα σε όλα τα πλοία με δυνατότητα να μεταφέρουν 250 ή περισσότερα άτομα. «Αυτό είναι ένα βασικό συστατικό μεταξύ πολλών άλλων πρωτοκόλλων υγείας και ασφάλειας που τα μέλη CLIA υιοθετούν έτσι ώστε να είναι σε θέση να εξασφαλίσουν μια σταδιακή και υγιή επανάληψη των δραστηριοτήτων κρουαζιέρας σε παγκόσμιο επίπεδο», αναφέρεται, μεταξύ άλλων.

H αυλαία του 2020

Μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου παρατείνεται, την ίδια στιγμή, η φετινή σεζόν για την Ελλάδα, με προορισμούς όπως η Κρήτη, η Ρόδος, η Κως και η Κέρκυρα να υποδέχονται τουρίστες από τη Γερμανία και τη Βρετανία, μετά και από την απόφαση της βρετανικής κυβέρνησης να βγάλει από την «κόκκινη» λίστα την Ελλάδα, πλην της Μυκόνου.

«Τώρα ζούμε στον αστερισμό της ολοκλήρωσης της φετινής τουριστικής σεζόν. Έχουμε τη στήριξη κάποιων αεροπορικών εταιρειών, κάποιοι προορισμοί παραμένουν ακόμη ανοιχτοί για τους ταξιδιώτες κι έτσι επωφελούμαστε μακροπρόθεσμα με διάφορες συνέργειες που συμφωνούνται. Για παράδειγμα ο ταξιδιωτικός οργανισμός Apollo παρέτεινε για δύο εβδομάδες τις πτήσεις του από την Πρέβεζα προς τη Σουηδία κι έτσι βρέθηκαν στην περιοχή εκπρόσωποι της Ολυμπιακής Επιτροπής της Σουηδίας, οι οποίοι επέλεξαν τελικά την Ήπειρο για την έναρξη της προετοιμασίας της Ολυμπιακής ομάδας τον προσεχή Μάιο», εξηγεί στο tourismtoday o υπουργός Τουρισμού, επισημαίνοντας ότι το 2020 ήταν η χρονιά που «χτίστηκε» το brand της χώρας ως τουριστικού προορισμού.

Click to comment

Απάντηση

ΝΕΣΤΟΣ

Νέστος | Αναβαθμίστηκε το Δημοτικό Κάμπινγκ της Κεραμωτής

Σε πλήρη αναβάθμιση μέσα σε δύο χρόνια του δημοτικού κάμπινγκ της Κεραμωτής προχώρησε ο Δήμος Νέστου.

Όπως τόνισε ο ο Δήμαρχος Σάββας Μιχαηλίδης έγιναν πολλές προσπάθειες έτσι ώστε να αναβαθμιστεί το κάμπινγκ και να λειτουργήσει αυτό το καλοκαίρι με ακόμα περισσότερους τουρίστες.

Αυτή την στιγμή υπάρχουν 90 τροχόσπιτα στον χώρο ενώ αρκετοί είναι οι τουρίστες, κυρίως από τα Βαλκάνια, που ήδη έχουν κάνει την εμφάνιση τους.

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Fuel Pass 2 | Κατατέθηκε η τροπολογία για τη νέα ενίσχυση για τα καύσιμα

Σήμερα ψηφίζεται από την ολομέλεια της Βουλής η νέα ενίσχυση του κράτους προς τους πολίτες, που έχει ως σκοπό την κάλυψη του κόστους κατανάλωσης καυσίμων κίνησης των μηνών Ιουλίου, Αυγούστου και Σεπτεμβρίου 2022. Το γνωστό και ως Fuel Pass 2 κατατέθηκε με τη μορφή τροπολογίας στο νομοσχέδιο, με τίτλο «Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού COVID-19 και την προστασία της δημόσιας υγείας», το οποίο τίθεται σήμερα στην ολομέλεια της Βουλής, προς συζήτηση και ψήφιση.

Με τις διατάξεις της υπόψη τροπολογίας:

  1. Παρέχεται Οικονομική διευκόλυνση από τον Κρατικό Προϋπολογισμό σε κάθε φυσικό πρόσωπο, που είναι φορολογικός κάτοικος Ελλάδας με δηλωθέν οικογενειακό εισόδημα φορολογικού έτους 2021 έως τριάντα χιλιάδες (30.000) ευρώ, προσαυξανόμενο κατά τρεις χιλιάδες (3.000) ευρώ για τον/την σύζυγο ή μέλος συμφώνου συμβίωσης και επιπλέον κατά τρεις χιλιάδες (3.000) ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο του νοικοκυριού και έως του ποσού των σαράντα πέντε χιλιάδες (45.000) ευρώ προς τον σκοπό συμβολής στην κάλυψη του κόστους κατανάλωσης καυσίμων κίνησης των μηνών Ιουλίου, Αυγούστου και Σεπτεμβρίου 2022.
  2. Η οικονομική ενίσχυση ανέρχεται στα συνολικά ακόλουθα ποσά:

α) εκατό (100) ευρώ με τη χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας για δικαιούχους ιδιοκτήτες οχημάτων πλην μοτοσυκλετών – μοτοποδηλάτων, με κύρια κατοικία στις Περιφέρειες Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Ιονίων Νήσων, Κρήτης, στην Περιφερειακή Ενότητα Νήσων της Περιφέρειας Αττικής, στην Περιφερειακή Ενότητα Σποράδων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στην Περιφερειακή Ενότητα Θάσου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στη νήσο Σαμοθράκη της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και στη νήσο Αμμουλιανή της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Το ανωτέρω ποσό διαμορφώνεται σε ογδόντα πέντε (85) ευρώ, εφόσον ο δικαιούχος επιλέξει κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

β) ογδόντα (80) ευρώ με τη χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας για δικαιούχους ιδιοκτήτες οχημάτων πλην μοτοσυκλετών – μοτοποδηλάτων, με κύρια κατοικία στην υπόλοιπη Ελλάδα. Το ανωτέρω ποσό διαμορφώνεται σε εξήντα πέντε (65) ευρώ, εφόσον ο δικαιούχος επιλέξει κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

γ) εβδομήντα (70) ευρώ με τη χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας για δικαιούχους ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών – μοτοποδηλάτων, με κατοικία στις Περιφέρειες Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Ιονίων Νήσων, Κρήτης, στην Περιφερειακή Ενότητα Νήσων της Περιφέρειας Αττικής, στην Περιφερειακή Ενότητα Σποράδων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στην Περιφερειακή Ενότητα Θάσου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στη νήσο Σαμοθράκη της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και στη νήσο Αμμουλιανή της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Το ανωτέρω ποσό διαμορφώνεται σε πενήντα πέντε (55) ευρώ, εφόσον ο δικαιούχος επιλέξει κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

δ) εξήντα (60) ευρώ με τη χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας για δικαιούχους ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών – μοτοποδηλάτων, με κύρια κατοικία στην υπόλοιπη Ελλάδα. Τα ανωτέρω ποσό διαμορφώνεται στα σαράντα πέντε (45) ευρώ, εφόσον ο δικαιούχος επιλέξει κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Στο ΣΤΕ ξανά το πρόστιμο των 100 ευρώ για τους ανεμβολίαστους

Προς οριστική κρίση οδεύει πλέον η υπόθεση του προστίμου των 100 ευρώ που επιβάλλονταν στους ανεμβολίαστους άνω των 60 ετών, καθώς το Δημόσιο απέστειλε τελικά τα στοιχεία που είχε ζητήσει η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας.

 

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

el Greek
X
Αρέσει σε %d bloggers: