Quantcast
Connect with us

MEDIA

Η «κινητή τηλεόραση» και το live streaming αλλάζουν τους συσχετισμούς στην κλασική τηλεόραση

Όλες οι έρευνες το τελευταίο διάστημα πιστοποιούν πως η παραδοσιακή τηλεόραση υποχωρεί με αλματώδεις ρυθμούς μπροστά στην επέλαση της «κινητής τηλεόρασης». Τοlive streaming, δηλαδή η παρακολούθηση βίντεο με κάθε μέσο προβολής, είτε από το διαδίκτυο είτε από κινητές συσκευές, εμφανίζει αλματώδη αύξηση τα τελευταία χρόνια. Σε πολλές χώρες της Ευρώπης βρίσκεται πλέον στα ίδια επίπεδα «τηλεθέασης» με αυτά της παραδοσιακής ελεύθερης τηλεόρασης.

Στην Ελλάδα το φαινόμενο εντοπίζεται κυρίως στους νέους, που παρακολουθούν πλέον ελάχιστα τηλεόραση και επιλέγουν να δουν το πρόγραμμα που τους ενδιαφέρει στο διαδίκτυο. Είναι ενδεικτικό πως στην πανευρωπαϊκή έρευνα της Ericsson ConsumerLab TV & Media Report στην Ελλάδα το 86% των ερωτηθέντων απάντησε πως βλέπει «τηλεόραση» σε video streaming έναντι του 77% που επιμένει στις παραδοσιακές μορφές θέασης. Τα ιδιωτικά κανάλια εδώ και τρία χρόνια έχουν αναπτύξει τις πλατφόρμες του video demand στις διαδικτυακές τους σελίδες, τις οποίες μάλιστα έχουν εντάξει στα διαφημιστικά πακέτα προς τους διαφημιζομένους μαζί με την παραδοσιακή τηλεόραση.

Οι μεγάλες, ωστόσο, δυνατότητες που προσφέρει η «κινητή τηλεόραση» δεν έχουν αξιοποιηθεί από τους τηλεοπτικούς σταθμούς. Προσπάθειες έχουν γίνει από το συγκρότημα του Θεοχάρη Φιλιππόπουλου, που έχει δημιουργήσει την υπηρεσία «I loveTV», η οποία προσφέρει δωρεάν παρακολούθηση για 5 ώρες, ενώ για εγγραφή σε συγκεκριμένα προγράμματα απαιτείται συνδρομή. Η δεύτερη προσπάθεια έρχεται από τον ΑΝΤ1, που θέλει να φέρει στη χώρα μας το Hulu.com, μια πλατφόρμα live streaming που λειτουργεί επίσης με συνδρομή αλλά και με προσφορές δωρεάν θέασης. Ενδιαφέρουσα είναι και η επένδυση της Nova, με την υπηρεσίαNovaGO, με την οποία ο συνδρομητής μπορεί να δει στην ταμπλέτα του ή στον υπολογιστή μεγάλο μέρος των αθλητικών προγραμμάτων και των ταινιών.

Οι ιδιοκτήτες τηλεοπτικών σταθμών μάλλον έχουν αργήσει να κατανοήσουν το φαινόμενο και να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα. Κι αυτό γιατί ήδη στο διαδίκτυο υπάρχουν περισσότερες από πέντε ιστοσελίδες που προσφέρουν εντελώς δωρεάν παρακολούθηση όλων σχεδόν των ξένων τηλεοπτικών σειρών και των κινηματογραφικών ταινιών. Δεν απαιτείται καν εγγραφή, ενώ οι περισσότερες από αυτές έχουν ήδη διαφημίσεις στην κεντρική τους σελίδα. Οι αριθμοί τηλεθέασης των συγκεκριμένων ιστοσελίδων είναι σαρωτικοί. Μια δημοφιλής ξένη σειρά, για παράδειγμα, μπορεί να έχει έως και 350.000 θεάσεις μέχρι τώρα, «τηλεθεατές» που έχουν χαθεί από την παραδοσιακή τηλεόραση.

Πηγή: Τυπολογίες

 

Click to comment

Απάντηση

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 13-05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 02–05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εντυπωσιακά αποτελέσματα από την τρίτη Επιχειρηματική Αποστολή της Kourtidis Group στην Αμερική

Με μεγάλη επιτυχία και ουσιαστικά αποτελέσματα για τη Β. Ελλάδα, ολοκληρώθηκε το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι της Kourtidis Group στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Σκοπός του ταξιδιού ήταν η ενημέρωση των Ελληνοαμερικανών για όλες τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, η Διοίκηση και Στελέχη του ομίλου βρέθηκαν το προηγούμενο διάστημα στο Σαν Φρανσίσκο και στη Νέα Υόρκη, όπου και πραγματοποιήθηκαν οι πολύ σημαντικές επιχειρηματικές τους συναντήσεις.

«Το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι είναι μόνο η αρχή καθώς το πιο σημαντικό για εμάς είναι να χτίσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης» αναφέρει ο Νίκος Κουρτίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kourtidis Group. Σημαντικοί Έλληνες της Ομογένειας και Αμερικανοί επιχειρηματίες ενημερώθηκαν για τη διαδρομή του βραβευμένου στο ελληνικό επιχειρείν ομίλου εταιρειών Κουρτίδη. Πληροφορήθηκαν για το πλούσιο χαρτοφυλάκιο του, που διαθέτει περισσότερα από 56 οικιστικά συγκροτήματα και 1.333 κατοικίες αυτή τη στιγμή υπό κατασκευή. Μεταξύ των άλλων, μέσα από τις συναντήσεις αναδείχθηκαν και η μοναδικές περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος (Παραλία Οφρυνίου, Καβάλα, Νέα Ηρακλείτσα, Δράμα, Σέρρες, Θάσος, Ασπροβάλτα, Κεραμωτή) και τα συγκριτικά πλεονεκτήματά τους. Τα αποτελέσματα της επιχειρηματικής αποστολής ήταν άμεσα και θετικά, καθώς τα Στελέχη προχώρησαν σε συμφωνίες και μεγάλες συνεργασίες που θα εμφανιστούν το επόμενο διάστημα.

Κατά τη διάρκεια της επιχειρηματικής αποστολής, ο κ. Νίκος Κουρτίδης και η αντιπρόεδρος του ομίλου, κα Κωνσταντίνα Δημητρόβα βρέθηκαν στην Times Square της Νέας Υόρκης, όπου ο όμιλος εντυπωσίασε για ακόμη μία φορά. Εκεί, μαζί με χιλιάδες επισκέπτες, στο κορυφαίο τοπόσημο της αμερικανικής μητρόπολης, είχαν την ευκαιρία να αντικρίσουν μέρος διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας στις περίφημες οθόνες των Billboards.

«Με την ολοκλήρωση της επιχειρηματικής αποστολής νιώθω ότι η περιοχή μας έχει ήδη κερδίσει πολλά. Η χώρα μας έχει σπουδαία πράγματα να προσφέρει, γεγονός που αντιλαμβάνονται κι οι ίδιοι οι επενδυτές κι αυτό αποτελεί κίνητρο να τη γνωρίσουν» αναφέρει ο κ. Κουρτίδης. Από την πλευρά της, η κα Δημητρόβα δηλώνει «Νιώθουμε μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για τη δυνατότητα που είχαμε ώστε να  ενημερώσουμε τους Έλληνες Ομογενείς και τους Αμερικανούς πελάτες μας για τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην Ελλάδα. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι η δραστηριότητά μας είναι ήδη γνωστή στους επιχειρηματικούς κύκλους της Αμερικής. Στην Kourtidis Group έχουμε δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον συνεργασίας και εμπιστοσύνης και είμαστε έτοιμοι να υποστηρίξουμε κάθε επιχειρηματική και επενδυτική προσπάθεια».

 

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en