Quantcast
Connect with us

AUTOMOTO

Η Alfa Romeo Giulia έρχεται να συναρπάσει το ελληνικό κοινό

Η νέα Giulia, η πιο αυθεντική έκφραση της Alfa Romeo και σύμβολο ολόκληρης της ιταλικής υπεροχής, έρχεται στην Ελλάδα για να σαγηνεύσει το ελληνικό κοινό, προσφέροντάς του μοναδικές στιγμές οδηγικής απόλαυσης.

Η νέα Giulia με μοναδικό τρόπο συνδυάζει τις πέντε απόλυτες και διαχρονικές αξίες της Alfa Romeo: την προηγμένη τεχνολογία, τον δυναμισμό, το χαμηλό βάρος σε συνδυασμό με την υψηλή αποδοτικότητα, τον ιταλικό σχεδιασμό και το αγωνιστικό πνεύμα.

Αναφορικά με το τεχνολογικό υπόβαθρο της νέας Giulia αξίζει να αναφερθεί η ενσωμάτωση αναβαθμισμένης έκδοσης του Alfa DNA με προηγμένη επέμβαση στα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου. Τα συστήματα αυτά αποτελούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό του, όπως το Ολοκληρωμένο Σύστημα Πέδησης (Integrated Brake system-IBS) για βελτιωμένες επιδόσεις φρεναρίσματος και αυξημένα επίπεδα ασφάλειας, το Σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας (Lane Departure Warning – LDW), το Σύστημα Προειδοποίησης Πρόσκρουσης (Forward Collision Warning – FCW), καθώς και το Σύστημα Παρακολούθησης Νεκρού Σημείου (Blind Spot Monitoring- BSM).

Η υιοθέτηση των παραπάνω καινοτόμων συστημάτων ασφαλείας, αλλά και η αποδοτικότητα του ελαφρού και ταυτόχρονα άκαμπτου αμαξώματος μέσω της χρήσης εξαιρετικά ελαφρών υλικών τόσο για τα δομικά όσο και τα μηχανικά μέρη του, οδήγησε στην «5άστερη» επιτυχία της νέας Giulia στις δοκιμές πρόσκρουσης EuroNCAP. Μάλιστα, το ποσοστό 98% που πέτυχε στην προστασία των ενήλικων επιβατών, αποτελεί το υψηλότερο που έχει πετύχει ποτέ ένα αυτοκίνητο ακόμη και μετά την υιοθέτηση αυστηρότερων κριτηρίων από το σύστημα αξιολόγησης το 2015.
Παράλληλα, την ψυχαγωγία και ενημέρωση των επιβατών αναλαμβάνει το Σύστημα Infotainment Νέας γενιάς έως 8,8 ιντσών με τρισδιάστατη οθόνη με πλοήγηση αλλά και με περιστρεφόμενο pad, καθώς και το Harman Kardon Sound Theatre, ένα υψηλής ποιότητας σύστημα ήχου με ειδικό ενισχυτή και 14 ηχεία.

Ένας από τους πρωταρχικούς στόχους στην καρδιά της σχεδίασης της νέας Giulia ήταν να επιτευχθεί η απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση. Οι βασικοί συντελεστές για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι η κίνηση στους πίσω τροχούς σε συνδυασμό με την άψογη κατανομή του βάρους. Ταυτόχρονα, το μοναδικό σύστημα ανάρτησης Alfa™link με διπλά ψαλίδια εμπρός και τέσσερις και μισό συνδέσμους πίσω προσφέρει τον καλύτερο συνδυασμό αίσθησης άνεσης σε οδήγηση σε στροφές με υψηλές ταχύτητες. Επιπλέον, το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (Q2) είναι σε θέση να βελτιστοποιήσει την πρόσφυση στους πίσω τροχούς και να εξισορροπήσει τη ροπή του κινητήρα που λειτουργεί στον εμπρόσθιο άξονα του οχήματος.

Η σχεδίαση, η τεχνική και η τεχνολογία αποτελούν ιδιαίτερα στοιχεία της νέας Giulia. Αυτό που την καθιστά μια πραγματική Alfa Romeo, ωστόσο, σύμφωνα με την παράδοση, είναι οι καρδιές που χτυπούν κάτω από το καπό. Η νέα Alfa Romeo Giulia διαθέτει μια εντελώς νέα, ειδική και ισχυρή γκάμα κινητήρων από αλουμίνιο. Οι κινητήρες της Giulia είναι εξαιρετικά αποτελεσματικοί και παρουσιάζουν εντυπωσιακές επιδόσεις.

Η νέα Alfa Romeo Giulia αποτελεί την πιο αγνή έκφραση του σχεδιασμού της Alfa Romeo και ενσωματώνει τα καλύτερα στοιχεία του ιταλικού design, την αίσθηση των αναλογιών, την απλότητα, τη φροντίδα για την ποιότητα των επιφανειών. Οι αναλογίες της νέας Alfa Romeo Giulia έχουν επωφεληθεί από την υιοθέτηση του συστήματος της μετάδοσης κίνησης στους πίσω τροχούς, τη θέση οδήγησης προς τους κινητήριους τροχούς, το μακρύ καπό και ευρύ μπροστινό φτερό, το μυώδες πίσω φτερό από όπου δείχνει να απελευθερώνεται όλη η ισχύς και η τοποθέτηση κινητήρα μεταξύ των δύο αξόνων.

Το νέο μοντέλο έχει μια ισχυρή ταυτότητα περιλαμβάνοντας χαρακτηριστικά όπως το θρυλικό μπροστά τρίλοβο, ίσως το πιο γνωστό και αναγνωρίσιμο γράφημα στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενώ, πλευρικά, μια σαφής κούφια γραμμή αναδεικνύει τις πόρτες και τις λαβές των θυρών. Επιπλέον, αφήνει το φως να περιγράψει τις αρμονικές της επιφάνειες, με την υιοθέτηση πολύ λίγων γραφικών λεπτομερειών. Μοιάζει με γλυπτό το οποίο αποκαλύπτει μια σχεδόν οργανική δύναμη.

Οι εσωτερικοί χώροι είναι σαφείς και ουσιαστικοί και επικεντρώνονται στον οδηγό και τον τρόπο που κινείται. Η τεχνολογία έχει ως σκοπό την οδηγική απόλαυση όπου όλες οι διαθέσιμες τεχνολογίες δεν είναι απλά gadgets, αλλά συνεισφέρουν στην αίσθηση και την οδήγηση του αυτοκινήτου. Το κεντρικό τούνελ, το ταμπλό και ο πίνακας οργάνων είναι προσανατολισμένα στον οδηγό, το κάθισμα του οδηγού είναι κομμένο σαν ρούχο και ραμμένο σαν ένα κοστούμι χειροποίητο με μεράκι και πολύτιμα υλικά. Δέρμα, ξύλο και υφάσματα έχουν επιλεχθεί ώστε να δίνουν την απόλυτη ευχαρίστηση τόσο στην όψη όσο και την αφή, ενώ παράλληλα η συναρμογή τους είναι βασισμένη στη λεπτομέρεια.

Τρεις είναι οι εκδόσεις εξοπλισμού της νέας Giulia διαθέσιμες στην Ελλάδα, οι οποίες προσφέρουν στους οδηγούς όλο τον απαραίτητο πλούσιο εξοπλισμό:

Η βασική έκδοση Giulia περιλαμβάνει στον βασικό της εξοπλισμό οθόνη TFT 3.5’’ πολλαπλών λειτουργιών, μηχανική ρύθμιση καθισμάτων 6 θέσεων, μαύρα υφασμάτινα καθίσματα, μαύρο εσωτερικό διάκοσμο στο ταμπλό, start button στο τιμόνι που είναι δερμάτινο, cruise control, διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρα φώτων, ηλεκτρικό χειρόφρενο, αισθητήρα βροχής, κορυφαία συστήματα ασφάλειας (IBS, LDW, FCW, BSM), ζάντες αλουμινίου 16’’, αλουμινένιες δαγκάνες φρένων, προβολείς ομίχλης, εμπρός προβολείς αλογόνου και φώτα ημέρας, πίσω φώτα LED, μονή χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης, Alfa DNA, Σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης 6.5’’ (ραδιόφωνο, MP3, aux-in, Bluetooth), Start & Stop.

Η έκδοση Super προσφέρει εκτός των παραπάνω αλουμινένια μαρσπιέ θυρών, καθίσματα με ύφασμα και δέρμα, διαθεσιμότητα 2 τόνων ταμπλό και πάνελ θυρών, ζάντες αλουμινίου 17’’ και διπλή απόληξη εξάτμισης.

Παράλληλα υπάρχει η δυνατότητα απόκτησης του πακέτου Luxury, το οποίο είναι διαθέσιμο στα επίπεδα εξοπλισμού Super και περιλαμβάνει δερμάτινα καθίσματα, πάνελ θυρών και υποβραχιόνιο από δέρμα υψηλής ποιότητας pieno fiore. Τα εσωτερικά του πακέτου είναι διαθέσιμα σε 4 χρωματισμούς.

Να σημειωθεί ότι η νέα Giulia θα διατίθεται σε 13 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς, 3 παστέλ χρώματα, 8 μεταλλικά και 2 τριπλής επίστρωσης.

Τέλος, υπάρχει και η κορυφαία Quadrofoglio που περιλαμβάνει επιπρόσθετα τον παρακάτω εξοπλισμό: ζάντες αλουμινίου 19’’, μαύρες δαγκάνες φρένων, προβολείς bi-xenon και AFS, Led DRL και πίσω φώτα, 4απλή απόληξη εξάτμισης, πίσω διαχύτη, καθίσματα από δέρμα και Alcantara, ταμπλό από ανθρακονήματα, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες με λειτουργία Autodim, κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές, Alfa D.N.A. Pro (με Race Mode), Alfa Active Suspension System, Alfa Chassis Domain Control.

Στην Ελλάδα η Giulia είναι διαθέσιμη με δύο κινητήρες πετρελαίου 2.2 150hp και 180hp και τον κινητήρα βενζίνης 2.9 510hp, και οι παραγγελίες έχουν ήδη ανοίξει για το ελληνικό κοινό. Οι εκδόσεις Giulia 2,2 150hp με μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο προσφέρονται στην τιμή των 37.400€ και 39.650€ αντίστοιχα, ενώ o 2.2 180hp κοστίζει 40.500€ στην έκδοση Super με μηχανικό κιβώτιο και 42.750€ με αυτόματο κιβώτιο. Η απόλυτη έκδοση 2.9 510hp QV μπορεί να αποκτηθεί στην τιμή των 112.500 €. (Οι παραπάνω τιμές αναφέρονται στην αγορά μετρητοίς συνδυαστικά με ειδική έκπτωση).

Εναλλακτικές επιλογές για την απόκτηση της Giulia είναι συνδυαστικά με έκπτωση 500 € για τις εκδόσεις πετρελαίου (και 1500 € για την έκδοση βενζίνης) + 5 χρόνια εγγύηση + 5χρόνια Οδική Βοήθεια + 5 χρόνια service. Τέλος, υπάρχει και η δυνατότητα απόκτησης με ευνοϊκή χρηματοδότηση για 5 χρόνια με επιτόκιο 3,9% μέσω FCA Bank + 5 χρόνια εγγύηση + 5 χρόνια Οδική Βοήθεια + 5 χρόνια service.

Click to comment

Απάντηση

AUTOMOTO

Ανατροπή στα όρια ταχύτητας των αυτοκινήτων | Πού αυξάνονται και γιατί

Σε ισχύ θα τεθούν σύντομα τα νέα και υψηλότερα όρια ταχύτητας ευρωπαϊκής χώρας που δεν είναι τα αποτελέσματα που επιθυμούσε από τη μείωσή τους τα προηγούμενα χρόνια.

Εκτός από τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στις περισσότερες των περιπτώσεων, η μείωση του ορίου ταχύτητας σε έναν δρόμο συμβάλλει και στην μικρότερη επιβάρυνση της ατμόσφαιρας αφού, σε γενικές γραμμές, η ταχύτητα κίνησης συνδέεται άμεσα με τους ρύπους που εκπέμπει ένα αυτοκίνητο.

Με αυτό το σκεπτικό η Ολλανδία μείωσε πριν από πέντε περίπου χρόνια, το όριο ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομούς της από τα 130 στα 100 χλμ./ώρα.

Το μέτρο, που δεν καλωσορίστηκε από τη μεγαλύτερη μερίδα του κοινού, τέθηκε σε ισχύ ώστε οι γενικότεροι ρύποι που παράγει σαν χώρα η Ολλανδία (συγκεκριμένα οι εκπομπές αζώτου) να εναρμονιστούν με τα όρια που έχει θέσει η ΕΕ και να επιτραπεί έτσι στον κλάδο των κατασκευών, ο οποίος εκπέμπει επίσης ρύπους, να συνεχίζει να χτίζει κτίρια.

Το μειωμένο μέγιστο όριο ταχύτητας ίσχυε καθημερινά από τις έξι το πρωί έως και τις επτά το απόγευμα, δηλαδή τις ώρες όπου υπάρχει και ο μεγαλύτερος όγκος οχημάτων στους δρόμους της χώρας. Τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας επανερχόταν στο μέγιστο των 130 χλμ./ώρα.

Τώρα, τα κόμματα που πρόκειται να σχηματίσουν την επόμενη κυβέρνηση της Ολλανδίας φαίνεται ότι έφτασαν σε συμφωνία για την ανατροπή και ακύρωση του χαμηλότερου ορίου ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους της χώρας.

Σύμφωνα και με μελέτες και έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στην Ολλανδία όλο αυτό το διάστημα έδειξαν ότι επί της ουσίας το κέρδος στη μείωση των εκπομπών αζώτου είναι τόσο οριακό που δεν δικαιολογείται η εφαρμογή του.

Τα οξείδια του αζώτου εκπέμπονται από πολλούς κλάδους της βιομηχανίας, μεταξύ των οποίων είναι φυσικά και η αυτοκινητοβιομηχανία.

Σε μεγάλες συγκεντρώσεις στην ατμόσφαιρα μπορούν να οδηγήσουν στην παρουσίαση προβλημάτων στο αναπνευστικό σύστημα του ανθρώπινου οργανισμού, με τον κίνδυνο να είναι μεγαλύτερος για άτομα με παθήσεις όπως είναι το άσθμα.

Continue Reading

AUTOMOTO

Τέλος το χάρτινο δίπλωμα οδήγησης | Πότε θα εξαφανιστεί, τι πρέπει να γνωρίζουμε

Στο χρονοντούλαπο της ιστορίας θα περάσει το χάρτινο δίπλωμα οδήγησης, στο οποίο απομένουν μόνο λίγα χρόνια ζωής.

Για να κάτσει κάποιος πίσω από το τιμόνι οφείλει να είναι κάτοχος διπλώματος οδήγησης, δηλαδή του εγγράφου που πιστοποιεί ότι πληρούνται τα απαραίτητα κτριτήρια για να συνυπάρξει κανείς με τους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου, δίχως να διαταράσσει την οδική ασφάλεια.

Στη χώρα μας, σήμερα, οι κάτοχοι αδειών οδήγησης διαθέτουν είτε το παλιό ροζ τρίπτυχο έγγραφο, είτε το νέου τύπου κάρτας, το οποίο έχει σημαντικές δικλείδες ασφαλείας που το προφυλάσσουν από πλαστογραφία.

Επίσης, με δεδομένο ότι τα στοιχεία του κατόχου αναγράφονται με λατινικούς χαρακτήρες, το νέο δίπλωμα ευνοεί τη χρήση του στο εξωτερικό, την ίδια ώρα που δεν φθείρεται όπως το παλιό.

Τα μεγάλα πλεονεκτήματα του διπλώματος υπό τη μορφή πλαστικοποιημένης κάρτας έναντι του χάρτινου, δεν έχουν περάσει απαρατήρητα από τους νομοθέτες οι οποίοι έχουν θέσει τις βάσεις για την πλήρη κατάργηση του τελευταίου, ορίζοντας ως καταληκτική ημερομηνία ισχύος του τις 19 Ιανουαρίου 2033.

Μέχρι το 2033, βέβαια, τα εναπομείναντα παλιά διπλώματα θα είναι ελάχιστα, δεδομένου ότι η νομοθεσία ορίζει ότι όποιος οδηγός συμπληρώνει το 65ο έτος της ηλικίας του και επομένως πρέπει να το ανανεώσει, αυτομάτως προμηθεύεται το νέο δίπλωμα τύπου πλαστικοποιημένης κάρτας.

Ακόμα και αυτή, όμως, η άδεια οδήγησης -και παρά τo διαφαινόμενο «μονοπώλιό» της- δεν πρόκειται να μακροημερεύσει, εν μέσω μιας πρωτοφανούς διαδικασίας ψηφιοποίησης των πάντων, που συν τω χρόνω αναμένεται να αυξάνει ρυθμούς.

Ήδη από τις 27 Ιουλίου του 2022, οι οδηγοί της χώρας μας μπορούν να «περάσουν» το δίπλωμα οδήγησης στο κινητό τους τηλέφωνο (στο gov.gr wallet), στο πλαίσιο μιας ευρύτερης προσπάθειας της ελληνικής κυβέρνησης να διευκολυνθούν οι πολίτες, αλλά αλλά προκειμένου να διενεργείται ευκολότερα και με πιο αποτελεσματικό τρόπο η εξακρίβωση στοιχείων από τις αστυνομικές και ελεγκτικές αρχές.

Το ψηφιακό δίπλωμα οδήγησης (όπως και η ψηφιακή ταυτότητα), άλλωστε, ισοδυναμεί με τα φυσικά, παραδοσιακά διπλώματα (πλαστικοποιημένη κάρτα, τρίπτυχο έγγραφο) και επομένως οι πολίτες δεν χρειάζεται κουβαλούν τα τελευταία συνέχεια μαζί τους.

Έρχεται το ευρωπαϊκό δίπλωμα οδήγησης στο κινητό

Τη μετάβαση σε ένα καθεστώς ψηφιακών διπλωμάτων οδήγησης προωθεί και η ΕΕ, η οποία υποστηρίζει ότι η ψηφιοποίηση των αδειών οδήγησης συνεπάγεται πρωτοφανή ευκολία όσον αφορά την ανανέωση και την αντικατάστασή τους -αμφότερες οι διαδικασίες θα γίνονται ηλεκτρονικά.

Παράλληλα, ένα ψηφιακό δίπλωμα οδήγησης με κοινά χαρακτηριστικά σε κοινοτικό επίπεδο θα διευκολύνει την επίτευξη του ξεκάθαρα διατυπωμένου στόχου της ΕΕ για τη δημιουργία ενός συστήματος γρήγορου εντοπισμού και άμεσης επιβολής ποινών σε εκείνους που υποπίπτουν σε τροχαίες παραβάσεις σε χώρα άλλη από αυτή που εξέδωσαν την άδεια οδήγησής του.

Continue Reading

AUTOMOTO

BYD | Έρχονται plug-in υβριδικά σε τιμές βενζίνης

H BYD Auto κινείται με έντονο επιχειρηματικό τρόπο στην Ευρώπη και το ενδιαφέρον εστιάζεται στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της. Όμως, τα στελέχη της δεν αμελούν και αυτά με θερμικό κινητήρα.

 

Η προσπάθεια των στελεχών της BYD Auto να επεκταθούν εμπορικά στην Ευρώπη είναι γνωστή, πλέον. Οι Κινέζοι ήδη έχουν δημιουργήσει ένα βασικό δίκτυο αντιπροσώπων στις μεγαλύτερες αγορές της ηπείρου μας και αρχίζουν να κάνουν το ίδιο και σε αυτές άλλων κρατών της, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα, εσχάτως.

Κύριος σκοπός τους είναι να αποκτήσουν μεγάλο μερίδιο αγοράς και να πρωταγωνιστήσουν στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό αποκάλυψε ο Μάικλ Σου, Διευθύνων Σύμβουλος της BYD Auto Ευρώπης, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης των Financial Times για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας.

 

Συγκεκριμένα, ο Σου δήλωσε: «Το εργοστάσιό μας στην Ουγγαρία θα ξεκινήσει να λειτουργεί πριν από το 2026. Είμαστε σίγουροι ότι θα μπορούσαμε να είμαστε στην κορυφή των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων ως το 2030».

Ο επικεφαλής της BYD Auto στην Ευρώπη τόνισε, επίσης, ότι η εταιρεία θα δώσει ιδιαίτερο βάρος και στα μοντέλα της με θερμικούς κινητήρες και plug-in υβριδικά συστήματα.. Όπως είπε, η κινεζική εταιρεία θα προσπαθήσει να εφαρμόσει μια ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική και γι’ αυτά.

Όπως διευκρίνισε, θα προσφέρουν τα plug-in υβριδικά μοντέλα τους σε τιμές παραπλήσιες με αυτές που οι εμπορικοί ανταγωνιστές τους διαθέτουν τα δικά τους μόνο με συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης. Έτσι, στην BYD Auto θα έχουν πλεονέκτημα, συγκριτικά.

Τέλος, αναφέρθηκε και στο αμιγώς ηλεκτρικό Seagull, το σχετικά μικρών διαστάσεων νέο μοντέλο της, το οποίο στην Κίνα πωλείται σε τιμή μικρότερη των 10.000 ευρώ. Ο Σου είπε ότι προς το παρόν αυτό διατίθεται μόνο στην εγχώρια αγορά και έχει τις προδιαγραφές που ισχύουν σε αυτή.

Για το ενδεχόμενο να εισαχθεί και στη Ευρώπη είπε σχετικά: «Έχουμε πολλά αιτήματα από τους ντίλερ μας με τους οποίους συνεργαζόμαστε (για να το πράξουμε). Όμως, για να γίνει αυτό, θα πρέπει να αλλάξουμε πολλά στο αυτοκίνητο (ώστε να πληροί τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς). Πάντως, η ευρωπαϊκή έκδοση του Seagull θα κοστίζει λιγότερα από 20.000 ευρώ», κατέληξε.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
text about elections
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en