Quantcast
Connect with us

AUTOMOTO

Η Alfa Romeo Giulia έρχεται να συναρπάσει το ελληνικό κοινό

Η νέα Giulia, η πιο αυθεντική έκφραση της Alfa Romeo και σύμβολο ολόκληρης της ιταλικής υπεροχής, έρχεται στην Ελλάδα για να σαγηνεύσει το ελληνικό κοινό, προσφέροντάς του μοναδικές στιγμές οδηγικής απόλαυσης.

Η νέα Giulia με μοναδικό τρόπο συνδυάζει τις πέντε απόλυτες και διαχρονικές αξίες της Alfa Romeo: την προηγμένη τεχνολογία, τον δυναμισμό, το χαμηλό βάρος σε συνδυασμό με την υψηλή αποδοτικότητα, τον ιταλικό σχεδιασμό και το αγωνιστικό πνεύμα.

Αναφορικά με το τεχνολογικό υπόβαθρο της νέας Giulia αξίζει να αναφερθεί η ενσωμάτωση αναβαθμισμένης έκδοσης του Alfa DNA με προηγμένη επέμβαση στα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου. Τα συστήματα αυτά αποτελούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό του, όπως το Ολοκληρωμένο Σύστημα Πέδησης (Integrated Brake system-IBS) για βελτιωμένες επιδόσεις φρεναρίσματος και αυξημένα επίπεδα ασφάλειας, το Σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας (Lane Departure Warning – LDW), το Σύστημα Προειδοποίησης Πρόσκρουσης (Forward Collision Warning – FCW), καθώς και το Σύστημα Παρακολούθησης Νεκρού Σημείου (Blind Spot Monitoring- BSM).

Η υιοθέτηση των παραπάνω καινοτόμων συστημάτων ασφαλείας, αλλά και η αποδοτικότητα του ελαφρού και ταυτόχρονα άκαμπτου αμαξώματος μέσω της χρήσης εξαιρετικά ελαφρών υλικών τόσο για τα δομικά όσο και τα μηχανικά μέρη του, οδήγησε στην «5άστερη» επιτυχία της νέας Giulia στις δοκιμές πρόσκρουσης EuroNCAP. Μάλιστα, το ποσοστό 98% που πέτυχε στην προστασία των ενήλικων επιβατών, αποτελεί το υψηλότερο που έχει πετύχει ποτέ ένα αυτοκίνητο ακόμη και μετά την υιοθέτηση αυστηρότερων κριτηρίων από το σύστημα αξιολόγησης το 2015.
Παράλληλα, την ψυχαγωγία και ενημέρωση των επιβατών αναλαμβάνει το Σύστημα Infotainment Νέας γενιάς έως 8,8 ιντσών με τρισδιάστατη οθόνη με πλοήγηση αλλά και με περιστρεφόμενο pad, καθώς και το Harman Kardon Sound Theatre, ένα υψηλής ποιότητας σύστημα ήχου με ειδικό ενισχυτή και 14 ηχεία.

Ένας από τους πρωταρχικούς στόχους στην καρδιά της σχεδίασης της νέας Giulia ήταν να επιτευχθεί η απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση. Οι βασικοί συντελεστές για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι η κίνηση στους πίσω τροχούς σε συνδυασμό με την άψογη κατανομή του βάρους. Ταυτόχρονα, το μοναδικό σύστημα ανάρτησης Alfa™link με διπλά ψαλίδια εμπρός και τέσσερις και μισό συνδέσμους πίσω προσφέρει τον καλύτερο συνδυασμό αίσθησης άνεσης σε οδήγηση σε στροφές με υψηλές ταχύτητες. Επιπλέον, το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (Q2) είναι σε θέση να βελτιστοποιήσει την πρόσφυση στους πίσω τροχούς και να εξισορροπήσει τη ροπή του κινητήρα που λειτουργεί στον εμπρόσθιο άξονα του οχήματος.

Η σχεδίαση, η τεχνική και η τεχνολογία αποτελούν ιδιαίτερα στοιχεία της νέας Giulia. Αυτό που την καθιστά μια πραγματική Alfa Romeo, ωστόσο, σύμφωνα με την παράδοση, είναι οι καρδιές που χτυπούν κάτω από το καπό. Η νέα Alfa Romeo Giulia διαθέτει μια εντελώς νέα, ειδική και ισχυρή γκάμα κινητήρων από αλουμίνιο. Οι κινητήρες της Giulia είναι εξαιρετικά αποτελεσματικοί και παρουσιάζουν εντυπωσιακές επιδόσεις.

Η νέα Alfa Romeo Giulia αποτελεί την πιο αγνή έκφραση του σχεδιασμού της Alfa Romeo και ενσωματώνει τα καλύτερα στοιχεία του ιταλικού design, την αίσθηση των αναλογιών, την απλότητα, τη φροντίδα για την ποιότητα των επιφανειών. Οι αναλογίες της νέας Alfa Romeo Giulia έχουν επωφεληθεί από την υιοθέτηση του συστήματος της μετάδοσης κίνησης στους πίσω τροχούς, τη θέση οδήγησης προς τους κινητήριους τροχούς, το μακρύ καπό και ευρύ μπροστινό φτερό, το μυώδες πίσω φτερό από όπου δείχνει να απελευθερώνεται όλη η ισχύς και η τοποθέτηση κινητήρα μεταξύ των δύο αξόνων.

Το νέο μοντέλο έχει μια ισχυρή ταυτότητα περιλαμβάνοντας χαρακτηριστικά όπως το θρυλικό μπροστά τρίλοβο, ίσως το πιο γνωστό και αναγνωρίσιμο γράφημα στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενώ, πλευρικά, μια σαφής κούφια γραμμή αναδεικνύει τις πόρτες και τις λαβές των θυρών. Επιπλέον, αφήνει το φως να περιγράψει τις αρμονικές της επιφάνειες, με την υιοθέτηση πολύ λίγων γραφικών λεπτομερειών. Μοιάζει με γλυπτό το οποίο αποκαλύπτει μια σχεδόν οργανική δύναμη.

Οι εσωτερικοί χώροι είναι σαφείς και ουσιαστικοί και επικεντρώνονται στον οδηγό και τον τρόπο που κινείται. Η τεχνολογία έχει ως σκοπό την οδηγική απόλαυση όπου όλες οι διαθέσιμες τεχνολογίες δεν είναι απλά gadgets, αλλά συνεισφέρουν στην αίσθηση και την οδήγηση του αυτοκινήτου. Το κεντρικό τούνελ, το ταμπλό και ο πίνακας οργάνων είναι προσανατολισμένα στον οδηγό, το κάθισμα του οδηγού είναι κομμένο σαν ρούχο και ραμμένο σαν ένα κοστούμι χειροποίητο με μεράκι και πολύτιμα υλικά. Δέρμα, ξύλο και υφάσματα έχουν επιλεχθεί ώστε να δίνουν την απόλυτη ευχαρίστηση τόσο στην όψη όσο και την αφή, ενώ παράλληλα η συναρμογή τους είναι βασισμένη στη λεπτομέρεια.

Τρεις είναι οι εκδόσεις εξοπλισμού της νέας Giulia διαθέσιμες στην Ελλάδα, οι οποίες προσφέρουν στους οδηγούς όλο τον απαραίτητο πλούσιο εξοπλισμό:

Η βασική έκδοση Giulia περιλαμβάνει στον βασικό της εξοπλισμό οθόνη TFT 3.5’’ πολλαπλών λειτουργιών, μηχανική ρύθμιση καθισμάτων 6 θέσεων, μαύρα υφασμάτινα καθίσματα, μαύρο εσωτερικό διάκοσμο στο ταμπλό, start button στο τιμόνι που είναι δερμάτινο, cruise control, διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρα φώτων, ηλεκτρικό χειρόφρενο, αισθητήρα βροχής, κορυφαία συστήματα ασφάλειας (IBS, LDW, FCW, BSM), ζάντες αλουμινίου 16’’, αλουμινένιες δαγκάνες φρένων, προβολείς ομίχλης, εμπρός προβολείς αλογόνου και φώτα ημέρας, πίσω φώτα LED, μονή χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης, Alfa DNA, Σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης 6.5’’ (ραδιόφωνο, MP3, aux-in, Bluetooth), Start & Stop.

Η έκδοση Super προσφέρει εκτός των παραπάνω αλουμινένια μαρσπιέ θυρών, καθίσματα με ύφασμα και δέρμα, διαθεσιμότητα 2 τόνων ταμπλό και πάνελ θυρών, ζάντες αλουμινίου 17’’ και διπλή απόληξη εξάτμισης.

Παράλληλα υπάρχει η δυνατότητα απόκτησης του πακέτου Luxury, το οποίο είναι διαθέσιμο στα επίπεδα εξοπλισμού Super και περιλαμβάνει δερμάτινα καθίσματα, πάνελ θυρών και υποβραχιόνιο από δέρμα υψηλής ποιότητας pieno fiore. Τα εσωτερικά του πακέτου είναι διαθέσιμα σε 4 χρωματισμούς.

Να σημειωθεί ότι η νέα Giulia θα διατίθεται σε 13 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς, 3 παστέλ χρώματα, 8 μεταλλικά και 2 τριπλής επίστρωσης.

Τέλος, υπάρχει και η κορυφαία Quadrofoglio που περιλαμβάνει επιπρόσθετα τον παρακάτω εξοπλισμό: ζάντες αλουμινίου 19’’, μαύρες δαγκάνες φρένων, προβολείς bi-xenon και AFS, Led DRL και πίσω φώτα, 4απλή απόληξη εξάτμισης, πίσω διαχύτη, καθίσματα από δέρμα και Alcantara, ταμπλό από ανθρακονήματα, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες με λειτουργία Autodim, κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές, Alfa D.N.A. Pro (με Race Mode), Alfa Active Suspension System, Alfa Chassis Domain Control.

Στην Ελλάδα η Giulia είναι διαθέσιμη με δύο κινητήρες πετρελαίου 2.2 150hp και 180hp και τον κινητήρα βενζίνης 2.9 510hp, και οι παραγγελίες έχουν ήδη ανοίξει για το ελληνικό κοινό. Οι εκδόσεις Giulia 2,2 150hp με μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο προσφέρονται στην τιμή των 37.400€ και 39.650€ αντίστοιχα, ενώ o 2.2 180hp κοστίζει 40.500€ στην έκδοση Super με μηχανικό κιβώτιο και 42.750€ με αυτόματο κιβώτιο. Η απόλυτη έκδοση 2.9 510hp QV μπορεί να αποκτηθεί στην τιμή των 112.500 €. (Οι παραπάνω τιμές αναφέρονται στην αγορά μετρητοίς συνδυαστικά με ειδική έκπτωση).

Εναλλακτικές επιλογές για την απόκτηση της Giulia είναι συνδυαστικά με έκπτωση 500 € για τις εκδόσεις πετρελαίου (και 1500 € για την έκδοση βενζίνης) + 5 χρόνια εγγύηση + 5χρόνια Οδική Βοήθεια + 5 χρόνια service. Τέλος, υπάρχει και η δυνατότητα απόκτησης με ευνοϊκή χρηματοδότηση για 5 χρόνια με επιτόκιο 3,9% μέσω FCA Bank + 5 χρόνια εγγύηση + 5 χρόνια Οδική Βοήθεια + 5 χρόνια service.

Click to comment

Απάντηση

AUTOMOTO

Έρχονται φωτοβολταϊκά και για μπαλκόνια…..

Από τα φωτοβολταϊκά στις ταράτσες, η startup Solartech Solutions Srl με έδρα την Ιταλία αναπτύσσει νέες ηλιακές μονάδες κατάλληλες για πιο χαμηλούς ορόφους κτιρίων , ακόμα και μπαλκόνια και βεράντες. «Η μονάδα μπορεί να εγκατασταθεί σε λιγότερο από 10 λεπτά», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στο περιοδικό pv.

« Το πάνελ 350 W αποτελείται από 60 υψηλής απόδοσης πλήρως μαύρες κυψέλες M6 TOPCon και παράγεται στο εργοστάσιό μας στο Tolmezzo, στη βόρεια ιταλική επαρχία Udine». Οι συγκεκριμένες μονάδες iCarus διαστάσεις 165 mm x 197 mm x 31 mm και ζυγίζουν 7,6 kg. Δεν χρησιμοποιούν γυαλί και στις δύο πλευρές και καλύπτονται από ένα αντιανακλαστικό και αντιχαρακτικό σύνθετο υλικό.

Τα νέα προϊόντα διαθέτουν κουτιά διακλάδωσης IP68 και συνοδεύονται από 25 χρόνια εγγύηση απόδοσης και πενταετή εγγύηση προϊόντος.  «Η φιλική προς το χρήστη εφαρμογή μας σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε την καθημερινή παραγωγή και να παρακολουθείτε τις αποταμιεύσεις σας», τόνισε εκπρόσωπος της εταιρείας. Η Fly Solartech Solutions Srl εδρεύει στο San Daniele del Friuli ,της Ιταλία;. Αυτή τη στιγμή κατέχει και λειτουργεί ένα εργοστάσιο ισχύος 40 MW στο Tolmezzo. Προσφέρει επίσης ελαφριά κυλινδρικά ηλιακά πάνελ που μπορούν να ενσωματωθούν σε φωτοβολταϊκούς στύλους φωτισμού δρόμου διαφορετικών μεγεθών.

energymag.gr

Continue Reading

AUTOMOTO

Ηλεκτρονικό «μάτι» της ΑΑΔΕ σε ανασφάλιστα οχήματα | Θα εντοπίζει και τα αυτοκίνητα δεν έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο στα ΚΤΕΟ

Τρεις ανατροπές στο καθεστώς των οχημάτων έρχονται φέτος με την καθιέρωση νέου συστήματος βεβαίωσης των τελών κυκλοφορίας που προβλέπει την εφαρμογή κλιμακωτού προστίμου σε περίπτωση εκπρόθεσμης εξόφλησής τους αλλά και την ενεργοποίηση ενός μόνιμου αυτόματου μηχανισμού εντοπισμού των οχημάτων τα οποία κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους χωρίς να είναι ασφαλισμένα ή και να έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο.

Οι παρεμβάσεις στο καθεστώς των οχημάτων περιλαμβάνονται στο σχέδιο δράσης του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών για το 2024 και αφορούν:

  1. Ανασφάλιστα οχήματα. Στα σκαριά βρίσκεται ένα νέο αυτόματο σύστημα ελέγχου και εντοπισμού των οχημάτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα χωρίς να είναι ασφαλισμένα. Μέσω μιας νέας πλατφόρμας η ΑΑΔΕ θα ελέγχει και θα εντοπίσει τα ανασφάλιστα οχήματα και θα επιβάλλει τα πρόστιμα στους ιδιοκτήτες τους. Η πλατφόρμα θα περιλαμβάνει στοιχεία από το ηλεκτρονικό αρχείο της ΑΑΔΕ, το αρχείο κυκλοφορούντων οχημάτων που διαθέτει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, των κλεμμένων οχημάτων του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, των αποβιωσάντων του Υπουργείου Εσωτερικών, των ανακυκλωθέντων οχημάτων της Εναλλακτικής Διαχείρισης Οχημάτων Ελλάδος και των ασφαλισμένων οχημάτων του Κέντρου Πληροφοριών του Επικουρικού Κεφαλαίου Ασφάλισης Ευθύνης από Ατυχήματα Αυτοκινήτων. Οι κάτοχοι ανασφάλιστων οχημάτων θα λάβουν «ραβασάκι» με το οποίο θα ενημερώνονται ότι το όχημά τους εντοπίστηκε να μην είναι ασφαλισμένο και θα καλούνται να πληρώσουν πρόστιμο με τη μορφή παραβόλου έως 250 ευρώ το οποίο θα πρέπει να καταβάλουν για να ασφαλίσουν στη συνέχεια το όχημά τους. Όσοι δεν συμμορφωθούν θα βρεθούν αντιμέτωποι με πρόστιμο 500 ευρώ και διοικητικές και ποινικές κυρώσεις όπως αφαίρεση διπλώματος για 6 μήνες και αφαίρεση πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας.
  2. Τεχνικός έλεγχος στα ΚΤΕΟ. Μέσω του μόνιμου μηχανισμού ελέγχου για τα ανασφάλιστα οχήματα θα εντοπίζονται και τα οχήματα που δεν έχουν περάσει από υποχρεωτικό τεχνικό έλεγχο στα ΚΤΕΟ. Στους οδηγούς που αδιαφορούν και θα εντοπιστούν μετά την ηλεκτρονική διασταύρωση το πρόστιμο ανέρχεται σε 150 ευρώ ενώ αν διαπιστωθεί η παράβαση σε έλεγχο της Τροχαίας τότε το πρόστιμο ανέρχεται σε 400 ευρώ.
  3. Πρόστιμα για εκπρόθεσμη πληρωμή των τελών κυκλοφορίας. Σχεδιάζονται αλλαγές στο σύστημα βεβαίωσης των τελών κυκλοφορίας με βασικότερη την επιβολή κλιμακωτού προστίμου σε περίπτωση εκπρόθεσμης πληρωμής των τελών. Σήμερα το πρόστιμο ανέρχεται στο διπλάσιο της αξίας των ετήσιων τελών ακόμα και εάν η πληρωμή των τελών καθυστερήσει κατά μια ημέρα. Με το νέο σύστημα το πρόστιμο θα κλιμακώνεται ανάλογα με το χρόνο καθυστέρησης εξόφλησης των τελών. Οσο νωρίτερα γίνει η εξόφληση μετά την λήξη της προθεσμίας τόσο μικρότερο θα είναι το πρόστιμο. Το μέτρο αυτό αναμένεται να εφαρμοστεί για τα τέλη κυκλοφορίας του 2025 τα οποία θα πρέπει να καταβληθούν μέχρι το τέλος του έτους. Για το 2024, οι ιδιοκτήτες οχημάτων έχουν το περιθώριο εμπρόθεσμης εξόφλησης των τελών κυκλοφορίας έως τις 29 Φεβρουαρίου 2024.

Continue Reading

AUTOMOTO

Μόνο έτσι γλιτώνετε τα Τέλη Κυκλοφορίας 2024

Η ΑΑΔΕ παρέχει σχετικές οδηγίες σχετικά με την διαδικασία online κατάθεσης ή άρσης των πινακίδων κυκλοφορίας.

Μόνο ένας τρόπος υπάρχει για να γλιτώσει κάποιος ιδιοκτήτης αυτοκινήτου ή δίκυκλου από την καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας 2024 και αυτός περιλαμβάνει την ψηφιακή ακινησία του οχήματος. Μόνο με αυτό τον τρόπο ο ιδιοκτήτης είναι καλυμμένος και δεν χρειάζεται να πληρώσει τα Τέλη Κυκλοφορίας ενώ αν θέλει να κινήσει το όχημά του εντός της επόμενης χρονιάς καταβάλλοντας αναλογικά Τέλη Κυκλοφορίας (ανάλογα με τους μήνες κυκλοφορίας του οχήματος) τότε θα πρέπει να περιμένει να δημοσιευθεί η σχετική τροποποιητική νομοθεσία.

Επίσης αν κάποιος προβεί σε ψηφιακή ακινησία του οχήματός του και οι Αρχές διαπιστώσουν ότι το κινεί παράνομα τότε το πρόστιμο ορίζεται στις 10.000 ευρώ ενώ παράλληλα ο ιδιοκτήτης θα πληρώσει και το διπλάσιο ποσό των ετήσιων Τελών Κυκλοφορίας.

Σχετικά πάντως με την ψηφιακή ακινησία των οχημάτων η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων παρέχει τις σχετικές οδηγίες με την μορφή ερωτήσεων – απαντήσεων.

Θέλω να θέσω το όχημα μου σε ψηφιακή ακινησία. Ποιές είναι οι ενέργειές μου;

Συνδέεστε στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (www.gov.gr) και ειδικότερα στην πλατφόρμα myCAR με τους κωδικούς Taxisnet.

Επιλέγετε «Ψηφιακή Ακινησία/Κυκλοφορία» όπου καταχωρείτε ή επιλέγετε τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος που επιθυμείτε να θέσετε σε ψηφιακή ακινησία.

Καταχωρείτε τα στοιχεία της διεύθυνσης ακινητοποίησης του οχήματος, δηλαδή τον ταχ.κωδ. της περιοχής, την οδό και τον αριθμό.

Επίσης δηλώνετε υπεύθυνα ότι ο χώρος στάθμευσης είναι, είτε ιδιόκτητος, είτε ενοικιασμένος ή παραχωρημένος.

Υποβάλετε την αίτησή σας και εφόσον είστε μοναδικός ιδιοκτήτης, το σύστημα σας δίνει αριθμό αίτησης και σας ενημερώνει ότι το όχημα έχει τεθεί σε ψηφιακή ακινησία.

Στην περίπτωση που υπάρχουν συνιδιοκτήτες, ενημερώνονται στην προσωποποιημένη πληροφόρηση για το αίτημα σας, το οποίο, με αντίστοιχη της προαναφερθείσας διαδικασίας, θα πρέπει να εγκρίνουν για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Είναι δυνατή η θέση σε ψηφιακή ακινησία οποιουδήποτε οχήματος, ανεξάρτητα κατηγορίας και χρήσης;

Η ψηφιακή ακινησία επιτρέπεται μόνο για Επιβατικά Ι.Χ. και Δίκυκλα Ι.Χ., τα οποία βρίσκονται «σε κίνηση» και ο ιδιοκτήτης έχει την άδεια και τις πινακίδες κυκλοφορίας τους.

Υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες θα πρέπει να απευθυνθώ στη Δ.Ο.Υ για να δηλώσω την ακινησία του οχήματος μου;

Στις παρακάτω περιπτώσεις η ακινησία δηλώνεται στην αρμόδια Δ.Ο.Υ.:

(α) Κλοπής ή υπεξαίρεσης του οχήματος

(β) Κυκλοφορίας του οχήματος στο εξωτερικό

(γ) Μεταβίβασης του οχήματος η οποία δεν έχει ολοκληρωθεί

(δ) Κατάσχεσης του οχήματος από δημόσια αρχή με τα στοιχεία κυκλοφορίας αυτού

(ε) Αφαίρεσης των στοιχείων κυκλοφορίας του οχήματος από δημόσια αρχή

(στ) Παράδοσης στις εγκαταστάσεις της Εναλλακτικής Διαχείρισης Οχημάτων Ελλάδος (ΕΔΟΕ) με σκοπό την οριστική διαγραφή του με ανακύκλωση

(ζ) Ολοσχερούς καταστροφής του οχήματος λόγω πυρκαγιάς ή άλλης αιτίας

(η) Πλειστηριασμού του οχήματος

(θ) Αποξένωσης του ιδιοκτήτη ή κατόχου από το όχημα, όπως στην περίπτωση περισυλλογής του από το Δήμο ως εγκαταλελειμμένου

(ι) Κάθε άλλη περίπτωση όπου ο ιδιοκτήτης ή κάτοχος του οχήματος δεν έχει στην κατοχή του είτε το όχημα είτε τα στοιχεία κυκλοφορίας του (άδεια και πινακίδες).

(ζ) Θανάτου του ιδιοκτήτη του οχήματος, όπου η ακινησία δηλώνετε από τους κληρονόμους του (εφόσον δεν έχει εκδοθεί ακόμα άδεια κυκλοφορίας στο όνομά τους), στη ΔΟΥ του θανόντος.

Εάν θέλω να κάνω άρση της ψηφιακής ακινησίας, ποιες είναι οι ενέργειές μου;

Με την ίδια διαδικασία που περιγράφεται στην ερώτηση με α/α 1 εισέρχεστε στην πλατφόρμα και επιλέγετε το όχημα που βρίσκεται σε ψηφιακή ακινησία. Για την άρση αυτής απαραίτητη προϋπόθεση είναι η πληρωμή των Τελών Κυκλοφορίας του τρέχοντος έτους, η ασφαλιστική κάλυψη της κυκλοφορίας του οχήματος κατά την ημερομηνία και η υποβολή του αιτήματος. Οι ανωτέρω προϋποθέσεις ελέγχονται από το σύστημα κατά τη διαδικασία υποβολής του αιτήματος και εφόσον έχουν υλοποιηθεί μπορείτε να υποβάλετε το αίτημά σας με το πάτημα του κουμπιού «Υποβολή αιτήματος» που βρίσκεται στο κάτω μέρος της οθόνης.

Προσοχή η πληρωμή ετήσιων Τελών Κυκλοφορίας απαιτείται για τη μεταβίβαση του οχήματος, την εξαγωγή του από την Ελλάδα, καθώς και για την επαναταξινόμηση του οχήματος στην Ελλάδα.

Εάν θέλω να κάνω άρση ψηφιακής ακινησίας για ορισμένους μήνες εντός του έτους, ποιές είναι οι ενέργειές μου;

Εφόσον υπάρχει νομοθετική ρύθμιση για πληρωμή αναλογικών Τελών Κυκλοφορίας, επιλέγετε πληρωμή μηνιαίων τελών κυκλοφορίας, ανάλογα με τους μήνες που επιθυμείτε να θέσετε το όχημά σας σε κίνηση, ψηφιακά.

Προσοχή το δικαίωμα προσωρινής άρσης ακινησίας με πληρωμή αναλογικών Τελών Κυκλοφορίας (ψηφιακής ή εκούσιας στη Δ.Ο.Υ.) χορηγείται μόνο μία φορά εντός του έτους. Εάν επιθυμείτε να κινήσετε το όχημα για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από το ήδη επιλεγμένο, εφόσον έχετε ήδη υποβάλλει την αίτηση άρσης ακινησίας, θα πρέπει να καταβάλλετε το υπολειπόμενο ποσό των ετησίων Τελών Κυκλοφορίας.

Όταν λήξει το διάστημα κίνησης για το οποίο έχουν καταβληθεί αναλογικά Τέλη Κυκλοφορίας το όχημα πρέπει να τεθεί άμεσα σε ψηφιακή ακινησία και συγκεκριμένα την τελευταία εργάσιμη μέρα του μήνα ή την πρώτη εργάσιμη του επόμενου μήνα, εφόσον η τελευταία μέρα είναι αργία.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en