Quantcast
Connect with us

AUTOMOTO

Αυτά τα αυτοκίνητα δεν θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας | Όλη η λίστα

Τελικά η κυβέρνηση φαίνεται πως έχει αποφασίσει να μην κάνει καμία αλλαγή στα τέλη κυκλοφορίας για φέτος τουλάχιστον. Κατά συνέπεια οι τυχεροί, οι κάτοχοι δηλαδή πράσινων αυτοκινήτων δεν θα πληρώσουν ούτε και φέτος τέλη κυκλοφορίας.

Τα ΙΧ που δεν θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας για το 2016

Αμιγώς ηλεκτρικά

Μοντέλο / Εκπομπές Ρύπων CO2 (γρ/χλμ)

 

BMW i3 BEV / –

 

Mercedes-Benz B-Class Electric Drive / –

 

Smart Fortwo Electric Drive Coupe (75HP) / –

Smart Fortwo Electric Drive Cabrio (75HP) / –

Smart Fortwo Electric Drive Coupe ELPEDISON (75HP) / –

  • Υβριδικά (κινητήρας βενζίνης ή diesel/ηλεκτροκινητήρας)

 

Μοντέλο / Εκπομπές Ρύπων CO2 (γρ/χλμ)

 

Audi A3 Sportback e-tron / 35

 

BMW i8 / 49

BMW i3 REX / 13

 

Lexus IS 300h 2.5 A/T 4D 16″ Τροχoί (223HP) Hybrid / 99

Lexus CT 1.8 CT200h Hybrid (Τροχοί 15″) / 82

 

Mercedes-Benz C 300 BlueTEC Hybrid (Auto) Sedan / 94

Mercedes-Benz C 300 BlueTEC Hybrid (Auto) Estate / 99

Mercedes-Benz E 300 BlueTEC Hybrid (Auto) Sedan / 99

Mercedes-Benz S 500 Plug-in Hybrid Long / 65

 

Porsche Panamera S E-Hybrid / 71

 

Toyota Yaris 1.5 5D HSD (e-CT) / 85

Toyota Auris HSD 1.8 5D (CVT) (H/B) 15″ Τροχοί (136HP) / 87

Toyota Auris HSD 1.8 5D (CVT) (H/B) 17″ Τροχοί (136HP) / 91

Toyota Prius 1.8 5D (CVT) (H/B) 15″ Τροχοί (136HP) / 89

Toyota Prius 1.8 5D (CVT) (H/B) 17″ Τροχοί (136HP) / 92

 

Volvo V60 2.4 D6 Plug-In Hybrid 5D 283 HP Auto 6spd AWD / 48

  • Βενζίνη/CNG (Φυσικό Αέριο)

 

Μοντέλο / Εκπομπές Ρύπων CO2 (γρ/χλμ)

 

Lancia Νέα Ypsilon 0.9 Twinair 5D CNG / 86

 

Fiat Νέο Panda 0.9 Twinair 80HP BZ/CNG / 86

 

SEAT Νέο LEON 3D/5D (110HP) Start/Stop CNG / 94

 

SKODA Citigo 1.0 (68HP) M5 CNG / 79

SKODA Octavia Combi 1.4 TSI (110HP) M6 Start/Stop CNG / 97

SKODA Octavia Limo 1.4 TSI (110HP) M6 Start/Stop CNG / 97

 

VW up! 1.0 BMT eco up! (68HP) / 79

VW Golf 1.4 TGI Design/Generation 5D (110HP) / 94

VW Golf 1.4 TGI Design/Generation DSG 5D (110HP) / 92

VW Golf Variant 1.4 TGI (110HP) / 97

VW Golf Variant 1.4 TGI DSG (110HP) / 95

  • Βενζίνη/LPG (υγραέριο)

 

Μοντέλο / Εκπομπές Ρύπων CO2 (γρ/χλμ)

 

KIA Picanto 1.0 (68HP) LPG / 100

  • Βενζίνη

 

Μοντέλο / Εκπομπές Ρύπων CO2 (γρ/χλμ)

 

Alfa Romeo MiTo 0.9 Twinair 105hp / 98

 

Audi A3 SB 1.4 TFSI g-tron Attraction Plus (6 ταχύτητες) / 92

Audi A3 SB 1.4 TFSI g-tron Attraction Plus S tronic / 88

 

Citroen C1 1.0 VTi (68HP) / 99

Citroen C3 1.0 PureTech (68HP) / 99

 

Fiat 500/500C 0.9 Twinair 105HP S&S / 99

Fiat 500/500C 0.9 Twinair 85HP S&S / 95

Fiat 500/500C 0.9 Twinair 85HP S&S MTA / 92

Fiat Νέο Panda 0.9 Twinair 85HP S&S / 99

Fiat Νέο Panda 0.9 Twinair 85HP S&S MTA / 95

Fiat Punto 0.9 Twinair 105HP S&S / 98

 

Ford Fiesta 3D/5D 1.0 (65PS) Auto Start/Stop MY13 – MY14 / 99

Ford Fiesta 3D/5D 1.0 (80PS) Auto Start/Stop MY13 – MY14 / 99

Ford Fiesta 3D/5D 1.0 (100PS) Auto Start/Stop MY13 – MY14 / 99

Ford Fiesta 3D/5D 1.0 (125PS) Auto Start/Stop MY13 – MY14 / 99

 

Hyundai Νέο i10 1.0 4DR (65HP) 13″ ECO – ISG / 98

 

ΚΙΑ Picanto 1.0 (69HP) / 99

ΚΙΑ Picanto 1.2 (85HP) ISG / 100

 

Lancia Νέα Ypsilon 0.9 Twinair S&S MTA 5D (85HP) / 97

Lancia Νέα Ypsilon 0.9 Twinair S&S 5D (85HP) / 99

 

Mercedes-Benz C 180 BlueTEC / 99

Mercedes-Benz C 200 BlueTEC / 99

 

Mitsubishi Space Star 1.0 5D M/T (71HP) / 92

Mitsubishi Space Star 1.2 5D M/T (80HP) / 100

 

Nissan Note 1.2 SC 5D (98PS) / 99

 

Peugeot 107 1.0 VTi (68HP) / 99

Peugeot 208 1.0 PureTech (68HP) / 99

Peugeot 208 1.2 PureTech (82HP) ETG S&S / 95

Peugeot 2008 1.2 PureTech (82HP) ETG S&S (Τροχοί 16″) / 99

 

Renault Clio 0.9 Energy TCe (90HP) Ecoleader / 99

 

SEAT Mii 1.0 3D/5D (60HP) Ecomotive / 95

SEAT Mii 1.0 3D/5D (75HP) Start/Stop / 98

 

SKODA Citigo 1.0 (60HP) M5 Green Tec / 95

SKODA Citigo 1.0 (75HP) M5 Green Tec / 98

 

Νέο smart fortwo coupe 71hp / 93

Νέο smart fortwo coupe 90hp / 97

Νέο smart forfour 71hp / 97

Νέο smart forfour 90hp / 99

 

Suzuki Celerio 1.0 GL 68HP / 99

 

Toyota IQ 1.0 (5 M/T) (68HP) / 99

Toyota Aygo 1.0 3D/5D (5 M/T) (68HP) / 99

 

VW up! 1.0 BMT move up! (60HP) / 95

  • Diesel

 

Μοντέλο / Εκπομπές Ρύπων CO2 (γρ/χλμ)

 

Αlfa Romeo MiTo 1.3 JTDM-2 85hp / 90

 

Audi A1 1.6 TDI Attraction (3d) 90hp / 99

Audi A1 1.6 TDI Admired (5 ταχύτητες) / 99

Audi A1 1.6 TDI Attraction (5 ταχύτητες) / 99

Audi A1 SB 1.6 TDI Attraction (5 ταχύτητες) / 99

Audi A1 SB 1.6 TDI Admired (5 ταχύτητες) / 99

Audi A1 SB 1.6 TDI Attraction (5 ταχύτητες) / 99

Audi A3 1.6 TDI Attraction Plus (6 ταχύτητες) / 99

Audi A3 SB 1.6 TDI Attraction Plus (6 ταχύτητες) / 99

Audi A3 Sport Sedan 1.6 TDI Attraction Plus (6 ταχύτητες) / 99

Audi A3 Cabriolet 1.6 TDI Attraction Plus 3D (110HP) / 99

 

BMW 116d EfficientDynamics (3θυρη) / 99

BMW 116d EfficientDynamics (5θυρη) / 99

BMW 220d Coupe Steptronic (8-τάχυτο) / 99

 

Chevrolet Aveo 1.3 D (95 HP) 5D M/T / 95

Chevrolet Aveo 1.3 D (95 HP) 4D M/T / 95

Chevrolet Aveo 1.3 D (75 HP) 4D M/T / 97

Chevrolet Aveo 1.3 D (75 HP) 5D M/T / 99

 

Citroen C3 1.4 HDi (68HP) / 99

Citroen e-HDi (68HP) BMP STT / 87

Citroen e-HDi (92HP) STT / 90

Citroen e-HDi (92HP) STT (16άρες ζάντες) / 95

 

DS3 1.4 HDi (68HP) / 99

DS3 1.4 e-HDi (68HP) BMP STT / 87

DS3 1.6 e-HDi (92HP) STT (Τροχοί 16″ Airflow) / 90

DS3 1.6 e-HDi (92HP) STT (Τροχοί 16″ & 17″) / 95

DS3 1.6 e-HDi (92HP) ETG STT / 99

DS3 1.6 e-HDi (115HP) STT / 99

DS3 Cabrio 1.6 e-HDi (92HP) STT / 95

DS3 Cabrio 1.6 e-HDi (92HP) ETG STT / 99

DS5 2.0 Hybrid4 (Τροχοί 17″) ETG STT / 85

 

Citroen C4 1.6 e-HDi (115HP) STT (Τροχοί 16″) / 95

Citroen C4 1.6 e-HDi (115HP) STT (Τροχοί 17″) / 100

Citroen C4 1.6 e-HDi (115HP) MCP STT (Pack Aero) / 95

Citroen C4 1.6 e-HDi (115HP) MCP STT (Τροχοί 16″) / 98

Citroen C4 Picasso 1.6 e-HDi (92HP) ETG STT / 98

 

Fiat 500/500C 1.3 MTJ 95HP S&S / 97

Fiat Punto 1.3 MTJ 85HP S&S / 90

 

Ford Fiesta 3D/5D 1.6 (95PS) ECOnetic / 87

Ford Νέο Focus 5D/SW 1.6 ECOnetic (105PS) / 99

 

Honda Civic 1.6 5D M/T (120HP) 16″ Τροχοί ΜΥ13 – ΜΥ14 / 94

Honda Civic 1.6 5D M/T (120HP) 17″ Τροχοί ΜΥ13 – ΜΥ14 / 98

Honda Civic Τourer 1.6 5D M/T (120HP) 16″ Τροχοί / 99

 

Hyundai i20 1.1 4DR (75HP) 15″ & 15″ – NO ISG / 99

Hyundai i20 1.4 4DR (90HP) 14″ & 15″ – ISG / 96

Hyundai i30 (GDe) 1.6 5DR (128HP) 15″ – ISG GL / 97

 

KIA Νέο Cee’d 1.6 (128HP) ISG & Τροχοί 15″ / 97

KIA Νέο Cee’d 1.6 (128HP) ISG & Τροχοί 16″ / 100

ΚΙΑ Νέο Pro-Cee’d 1.6 (128HP) ISG & Τροχοί 15″ / 97

ΚΙΑ Νέο Pro-Cee’d 1.6 (128HP) ISG & Τροχοί 16″ / 100

KIA Rio 1.1 (75HP) ISG Τροχοί 15″ / 94

KIA Rio 1.1 (75HP) ISG Τροχοί 17″ / 99

KIA Rio 1.4 (90HP) ISG / 94

 

Lancia Νέα Ypsilon 1.3 Multijet II S&S 5D (95HP) / 99

 

Mercedes-Benz Α 160 CDI / 98

Mercedes-Benz Α 180 CDI / 98

 

MINI One D 1.5 3D (95HP) / 92

MINI Cooper D 1.5 3D (116HP) / 95

MINI Cooper D 1.5 Auto 3D (116HP) / 99

MINI Cooper D 1.5 5D (116HP) / 97

 

Nissan Note 1.5 5D (90PS) / 92

Nissan Qashqai 1.5 5D (110PS) / 99

 

OPEL Astra J 1.6 5D CDTI Start & Stop (110HP) / 97

OPEL Astra J 1.6 5D CDTI S&S (110HP) ελαστικά πλάτους 235 / 100

ΟPEL Corsa 1.3 DTE 3D ecoFlex Start & Stop (95HP) / 88

ΟPEL Corsa 1.3 DTE 5D ecoFlex Start & Stop (95HP) / 88

OPEL Meriva 1.6 DTE ecoFlex (110HP) Start & Stop / 99

OPEL Insignia 2.0 CDTI EcoFlex 4D/5D (140HP) FWD / 98

OPEL Corsa Van 1.3 CDTI Ecotec ecoFlex Start & Stop (95HP) / 92

 

Peugeot 208 1.4 HDi (68HP) / 98

Peugeot 208 1.4 e-HDi (68HP) BMP STT / 87

Peugeot 208 1.6 e-HDi (92HP) STT / 95

Peugeot 208 1.6 e-HDi (92HP) ETG STT / 98

Peugeot 208 1.6 e-HDi (115HP) STT / 99

Peugeot 2008 1.6 e-HDi (92HP) ETG STT / 98

Peugeot 308 1.6 HDi (92HP) Zάντες 16″ / 95

Peugeot 308 1.6 HDi (92HP) Zάντες 17″ & 18″ / 99

Peugeot 308 1.6 BlueHDi (100HP) Ζάντες 16″ STT / 92

Peugeot 308 1.6 BlueHDi (100HP) Ζάντες 17″ & 18″ STT / 96

Peugeot 308 1.6 e-HDi (115HP) Zάντες 16″ STT / 98

Peugeot 308 1.6 e-HDi (115HP) Zάντες 17″ & 18″ STT / 100

Peugeot 308 2.0 BlueHDi (150HP) Ζάντες 16″ STT / 99

Peugeot 308 SW 1.6 BlueHDi (100HP) STT Ζάντες 16″ / 92

Peugeot 308 SW 1.6 BlueHDi (100HP) STT Ζάντες 17″ & 18″ / 96

Peugeot 308 SW 1.6 e-HDi (115HP) STT Ζάντες 16″ / 98

Peugeot 308 SW 1.6 e-HDi (115HP) STT Ζάντες 17″ & 18″ / 100

Peugeot 308 SW 2.0 BlueHDi (150HP) STT Ζάντες 16″ / 99

Peugeot 3008 2.0 Hybrid4 (Ζάντες 16″) STT / 85

Peugeot 3008 2.0 Hybrid4 (Ζάντες 17″ & 18″) STT / 99

 

Renault Clio 1.5 dCi (75HP) / 95

Renault Clio 1.5 Energy dCi (90HP) / 90

Renault Clio 1.5 dCi EDC (90HP) / 95

Renault Clio Sport Tourer 1.5 dCi (75HP) / 95

Renault Clio Sport Tourer 1.5 Energy dCi (90HP) / 90

Renault Clio Sport Tourer 1.5 dCi EDC (90HP) / 95

Renault Captur 1.5 Energy dCi (90HP) / 95

Renault Megane Hatchback NBI 1.5 Energy dCi (110HP) / 90

Renault Megane Coupe NBI 1.5 Energy dCi (110HP) / 90

Renault Megane Sport Tourer NBI 1.5 Energy dCi (110HP) / 90

 

SEAT Ibiza 1.2 CR 3D/5D (75HP) / 99

SEAT Ibiza 1.2 CR 3D/5D (75HP) Ecomotive / 88

SEAT Ibiza ST 1.2 CR 3D/5D (75HP) Ecomotive / 88

SEAT Νέο LEON 1.6 TDi CR 3D/5D (105HP) Start/Stop / 99

SEAT Νέο LEON 1.6 TDi CR 3D/5D (110HP) Ecomotive / 87

SEAT Νέο LEON ST 1.6 TDi CR (105HP) Start/Stop / 99

SEAT Νέο LEON ST 1.6 TDi CR (110HP) Ecomotive / 87

SEAT Toledo 1.6 TDi CR (105HP) Ecomotive / 99

 

SKODA Fabia 1.2 TDi CR (75HP) M5 / 99

SKODA Rapid 1.6 TDi CR (90HP) M5 Greenline / 99

SKODA Rapid Spaceback 1.6 TDi CR (90HP) M5 Greenline / 99

SKODA Octavia Combi 1.6 TDi CR (105HP) M5 Start/Stop / 99

SKODA Octavia Combi 1.6 TDi CR (110HP) Greenline M6 / 85

SKODA Octavia Limo 1.6 TDi CR (105HP) M5 Start/Stop / 99

SKODA Octavia Limo 1.6 TDi CR (110HP) Greenline M6 / 85

 

Suzuki Swift 1.3 3D/5D (75HP) Start/Stop / 98

 

Toyota Yaris 1.4 5D (6 M/T) (90HP) / 99

 

VW Νέο Polo 1.4 TDi BlueMotion 3D/5D (75HP) / 82

VW Νέο Polo 1.4 TDi 3D/5D (75HP) / 94

VW Νέο Polo 1.4 TDi BMT Trendline/Comfortline 3D/5D (90HP) / 88

VW Νέο Polo 1.4 TDi BMT Highline 3D/5D (90HP) / 88

VW Νέο Polo 1.4 TDi BMT Trendline/Comfortline 3D/5D DSG (90HP) / 92

VW Νέο Polo 1.4 TDi BMT Highline 3D/5D DSG (90HP) / 92

VW Golf 1.6 TDi BMT Design/Generation 3D/5D (105HP) / 99

VW Golf 1.6 TDi BlueMotion 3D/5D (110HP) / 85

 

Volvo V40 1.6 D2 88g Start/Stop 5D FWD 115HP Manual 6spd / 88

Volvo V40 1.6 D2 96g Start/Stop 5D FWD 115HP Manual 6spd / 96

Volvo V40 2.0 D4 Start/Stop 5D FWD 190HP Manual 6spd / 99

Volvo V40 2.0 D4 85g Start/Stop 5D FWD 190HP Manual 6spd / 85

Volvo V40 Cross Country 1.6 D2 99g Start/Stop 5D FWD 115HP Manual 6spd / 99

Volvo S60 2.0 D4 99g 4D 181HP Start/Stop Man 6spd FWD / 99

Volvo S60 2.0 D4 97g 4D 181HP Start/Stop Man 6spd FWD / 97

Volvo V60 2.0 D4 99g 5D 181HP Start/Stop Man 6spd FWD / 99

 

aftodioikisi.gr

Click to comment

Απάντηση

AUTOMOTO

Ανατροπή στα όρια ταχύτητας των αυτοκινήτων | Πού αυξάνονται και γιατί

Σε ισχύ θα τεθούν σύντομα τα νέα και υψηλότερα όρια ταχύτητας ευρωπαϊκής χώρας που δεν είναι τα αποτελέσματα που επιθυμούσε από τη μείωσή τους τα προηγούμενα χρόνια.

Εκτός από τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στις περισσότερες των περιπτώσεων, η μείωση του ορίου ταχύτητας σε έναν δρόμο συμβάλλει και στην μικρότερη επιβάρυνση της ατμόσφαιρας αφού, σε γενικές γραμμές, η ταχύτητα κίνησης συνδέεται άμεσα με τους ρύπους που εκπέμπει ένα αυτοκίνητο.

Με αυτό το σκεπτικό η Ολλανδία μείωσε πριν από πέντε περίπου χρόνια, το όριο ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομούς της από τα 130 στα 100 χλμ./ώρα.

Το μέτρο, που δεν καλωσορίστηκε από τη μεγαλύτερη μερίδα του κοινού, τέθηκε σε ισχύ ώστε οι γενικότεροι ρύποι που παράγει σαν χώρα η Ολλανδία (συγκεκριμένα οι εκπομπές αζώτου) να εναρμονιστούν με τα όρια που έχει θέσει η ΕΕ και να επιτραπεί έτσι στον κλάδο των κατασκευών, ο οποίος εκπέμπει επίσης ρύπους, να συνεχίζει να χτίζει κτίρια.

Το μειωμένο μέγιστο όριο ταχύτητας ίσχυε καθημερινά από τις έξι το πρωί έως και τις επτά το απόγευμα, δηλαδή τις ώρες όπου υπάρχει και ο μεγαλύτερος όγκος οχημάτων στους δρόμους της χώρας. Τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας επανερχόταν στο μέγιστο των 130 χλμ./ώρα.

Τώρα, τα κόμματα που πρόκειται να σχηματίσουν την επόμενη κυβέρνηση της Ολλανδίας φαίνεται ότι έφτασαν σε συμφωνία για την ανατροπή και ακύρωση του χαμηλότερου ορίου ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους της χώρας.

Σύμφωνα και με μελέτες και έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στην Ολλανδία όλο αυτό το διάστημα έδειξαν ότι επί της ουσίας το κέρδος στη μείωση των εκπομπών αζώτου είναι τόσο οριακό που δεν δικαιολογείται η εφαρμογή του.

Τα οξείδια του αζώτου εκπέμπονται από πολλούς κλάδους της βιομηχανίας, μεταξύ των οποίων είναι φυσικά και η αυτοκινητοβιομηχανία.

Σε μεγάλες συγκεντρώσεις στην ατμόσφαιρα μπορούν να οδηγήσουν στην παρουσίαση προβλημάτων στο αναπνευστικό σύστημα του ανθρώπινου οργανισμού, με τον κίνδυνο να είναι μεγαλύτερος για άτομα με παθήσεις όπως είναι το άσθμα.

Continue Reading

AUTOMOTO

Τέλος το χάρτινο δίπλωμα οδήγησης | Πότε θα εξαφανιστεί, τι πρέπει να γνωρίζουμε

Στο χρονοντούλαπο της ιστορίας θα περάσει το χάρτινο δίπλωμα οδήγησης, στο οποίο απομένουν μόνο λίγα χρόνια ζωής.

Για να κάτσει κάποιος πίσω από το τιμόνι οφείλει να είναι κάτοχος διπλώματος οδήγησης, δηλαδή του εγγράφου που πιστοποιεί ότι πληρούνται τα απαραίτητα κτριτήρια για να συνυπάρξει κανείς με τους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου, δίχως να διαταράσσει την οδική ασφάλεια.

Στη χώρα μας, σήμερα, οι κάτοχοι αδειών οδήγησης διαθέτουν είτε το παλιό ροζ τρίπτυχο έγγραφο, είτε το νέου τύπου κάρτας, το οποίο έχει σημαντικές δικλείδες ασφαλείας που το προφυλάσσουν από πλαστογραφία.

Επίσης, με δεδομένο ότι τα στοιχεία του κατόχου αναγράφονται με λατινικούς χαρακτήρες, το νέο δίπλωμα ευνοεί τη χρήση του στο εξωτερικό, την ίδια ώρα που δεν φθείρεται όπως το παλιό.

Τα μεγάλα πλεονεκτήματα του διπλώματος υπό τη μορφή πλαστικοποιημένης κάρτας έναντι του χάρτινου, δεν έχουν περάσει απαρατήρητα από τους νομοθέτες οι οποίοι έχουν θέσει τις βάσεις για την πλήρη κατάργηση του τελευταίου, ορίζοντας ως καταληκτική ημερομηνία ισχύος του τις 19 Ιανουαρίου 2033.

Μέχρι το 2033, βέβαια, τα εναπομείναντα παλιά διπλώματα θα είναι ελάχιστα, δεδομένου ότι η νομοθεσία ορίζει ότι όποιος οδηγός συμπληρώνει το 65ο έτος της ηλικίας του και επομένως πρέπει να το ανανεώσει, αυτομάτως προμηθεύεται το νέο δίπλωμα τύπου πλαστικοποιημένης κάρτας.

Ακόμα και αυτή, όμως, η άδεια οδήγησης -και παρά τo διαφαινόμενο «μονοπώλιό» της- δεν πρόκειται να μακροημερεύσει, εν μέσω μιας πρωτοφανούς διαδικασίας ψηφιοποίησης των πάντων, που συν τω χρόνω αναμένεται να αυξάνει ρυθμούς.

Ήδη από τις 27 Ιουλίου του 2022, οι οδηγοί της χώρας μας μπορούν να «περάσουν» το δίπλωμα οδήγησης στο κινητό τους τηλέφωνο (στο gov.gr wallet), στο πλαίσιο μιας ευρύτερης προσπάθειας της ελληνικής κυβέρνησης να διευκολυνθούν οι πολίτες, αλλά αλλά προκειμένου να διενεργείται ευκολότερα και με πιο αποτελεσματικό τρόπο η εξακρίβωση στοιχείων από τις αστυνομικές και ελεγκτικές αρχές.

Το ψηφιακό δίπλωμα οδήγησης (όπως και η ψηφιακή ταυτότητα), άλλωστε, ισοδυναμεί με τα φυσικά, παραδοσιακά διπλώματα (πλαστικοποιημένη κάρτα, τρίπτυχο έγγραφο) και επομένως οι πολίτες δεν χρειάζεται κουβαλούν τα τελευταία συνέχεια μαζί τους.

Έρχεται το ευρωπαϊκό δίπλωμα οδήγησης στο κινητό

Τη μετάβαση σε ένα καθεστώς ψηφιακών διπλωμάτων οδήγησης προωθεί και η ΕΕ, η οποία υποστηρίζει ότι η ψηφιοποίηση των αδειών οδήγησης συνεπάγεται πρωτοφανή ευκολία όσον αφορά την ανανέωση και την αντικατάστασή τους -αμφότερες οι διαδικασίες θα γίνονται ηλεκτρονικά.

Παράλληλα, ένα ψηφιακό δίπλωμα οδήγησης με κοινά χαρακτηριστικά σε κοινοτικό επίπεδο θα διευκολύνει την επίτευξη του ξεκάθαρα διατυπωμένου στόχου της ΕΕ για τη δημιουργία ενός συστήματος γρήγορου εντοπισμού και άμεσης επιβολής ποινών σε εκείνους που υποπίπτουν σε τροχαίες παραβάσεις σε χώρα άλλη από αυτή που εξέδωσαν την άδεια οδήγησής του.

Continue Reading

AUTOMOTO

BYD | Έρχονται plug-in υβριδικά σε τιμές βενζίνης

H BYD Auto κινείται με έντονο επιχειρηματικό τρόπο στην Ευρώπη και το ενδιαφέρον εστιάζεται στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της. Όμως, τα στελέχη της δεν αμελούν και αυτά με θερμικό κινητήρα.

 

Η προσπάθεια των στελεχών της BYD Auto να επεκταθούν εμπορικά στην Ευρώπη είναι γνωστή, πλέον. Οι Κινέζοι ήδη έχουν δημιουργήσει ένα βασικό δίκτυο αντιπροσώπων στις μεγαλύτερες αγορές της ηπείρου μας και αρχίζουν να κάνουν το ίδιο και σε αυτές άλλων κρατών της, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα, εσχάτως.

Κύριος σκοπός τους είναι να αποκτήσουν μεγάλο μερίδιο αγοράς και να πρωταγωνιστήσουν στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό αποκάλυψε ο Μάικλ Σου, Διευθύνων Σύμβουλος της BYD Auto Ευρώπης, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης των Financial Times για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας.

 

Συγκεκριμένα, ο Σου δήλωσε: «Το εργοστάσιό μας στην Ουγγαρία θα ξεκινήσει να λειτουργεί πριν από το 2026. Είμαστε σίγουροι ότι θα μπορούσαμε να είμαστε στην κορυφή των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων ως το 2030».

Ο επικεφαλής της BYD Auto στην Ευρώπη τόνισε, επίσης, ότι η εταιρεία θα δώσει ιδιαίτερο βάρος και στα μοντέλα της με θερμικούς κινητήρες και plug-in υβριδικά συστήματα.. Όπως είπε, η κινεζική εταιρεία θα προσπαθήσει να εφαρμόσει μια ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική και γι’ αυτά.

Όπως διευκρίνισε, θα προσφέρουν τα plug-in υβριδικά μοντέλα τους σε τιμές παραπλήσιες με αυτές που οι εμπορικοί ανταγωνιστές τους διαθέτουν τα δικά τους μόνο με συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης. Έτσι, στην BYD Auto θα έχουν πλεονέκτημα, συγκριτικά.

Τέλος, αναφέρθηκε και στο αμιγώς ηλεκτρικό Seagull, το σχετικά μικρών διαστάσεων νέο μοντέλο της, το οποίο στην Κίνα πωλείται σε τιμή μικρότερη των 10.000 ευρώ. Ο Σου είπε ότι προς το παρόν αυτό διατίθεται μόνο στην εγχώρια αγορά και έχει τις προδιαγραφές που ισχύουν σε αυτή.

Για το ενδεχόμενο να εισαχθεί και στη Ευρώπη είπε σχετικά: «Έχουμε πολλά αιτήματα από τους ντίλερ μας με τους οποίους συνεργαζόμαστε (για να το πράξουμε). Όμως, για να γίνει αυτό, θα πρέπει να αλλάξουμε πολλά στο αυτοκίνητο (ώστε να πληροί τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς). Πάντως, η ευρωπαϊκή έκδοση του Seagull θα κοστίζει λιγότερα από 20.000 ευρώ», κατέληξε.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en