Quantcast
Connect with us

MEDIA

Έρευνα Web ID | Επελαύνει το Διαδίκτυο

Πάνω από το 90% των Ελλήνων χρησιμοποιεί πλέον το Διαδίκτυο, ενώ ένας στους τέσσερις αγοράζει και μέσω Ιnternet, σε μια σαφή απόδειξη πως το μέλλον θα γίνεται όλο και περισσότερο ψηφιακό.

Σε επίπεδα άνω του 90% κινείται η χρήση του Διαδικτύου στις νεαρές ηλικίες, πράγμα που σημαίνει ότι η επόμενη γενιά στην Ελλάδα θα βρίσκεται σε ποσοστό 100% στο Web, είτε για να αντλήσει πληροφορίες είτε για ψυχαγωγία.

Τα τελευταία στοιχεία της Web ID της Focus Bari περιγράφουν αυτό που καταδείκνυαν περίτρανα και οι προηγούμενες σχετικές έρευνες, με τη διαρκή άνοδο του Διαδικτύου στην Ελλάδα να συνιστά commodity, μιας και πάνω από το 70% των πολιτών έχει πρόσβαση στο Internet, «σερφάροντας» για περισσότερες από 2,5 ώρες ημερησίως.

Αξίζει να σημειώσουμε για την ιστορία, ότι η έρευνα Web ID για το διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου 2015 πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 12.000 ατόμων ηλικίας 13-74 ετών στις περιοχές των μεγάλων αστικών κέντρων της ηπειρωτικής Ελλάδας, αποτυπώνοντας ότι το 70,9% των πολιτών χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο με το ποσοστό των ανδρών να είναι μεγαλύτερο από εκείνο των γυναικών (74,5% έναντι 67,3%).

Εξαιρετικά ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι το 62,2% κάνει καθημερινή χρήση του Διαδικτύου, ενώ όπως αναφέραμε, τα ποσοστά είναι σαφώς υψηλότερα στις νεαρές ηλικίες, όπου κινούνται σε επίπεδα άνω του 90%. Άξιο προσοχής είναι ακόμη ότι η συμπρωτεύουσα έχει υψηλότερο ποσοστό διείσδυσης σε σχέση με την Αθήνα (78,5% έναντι 76,6%). Η μέση διάρκεια χρήσης έφθασε τα 141 λεπτά την ημέρα (2 ώρες και 21 λεπτά) όταν το αντίστοιχο νούμερο στην έρευνα για το διάστημα Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου 2014 ήταν στα 135 λεπτά (2 ώρες και 15’) με τους χρήστες 18-24 ετών να είναι πάνω από 3 ώρες online (187 λεπτά).

Το κινητό τηλέφωνο εξελίσσεται σε βασικό μέσο πρόσβασης, καθώς το 35,5% δηλώνει ότι το χρησιμοποιεί για να «σερφάρει» στο Διαδίκτυο, όταν πριν από ένα χρόνο το αντίστοιχο ποσοστό άγγιζε το 27,4%. Αύξηση υπάρχει και όσον αφορά τη χρήση των devices, με τα tablets να σκαρφαλώνουν στο 12,8% έναντι 7,7% πριν από ένα χρόνο. Αντίθετα, μικρή μείωση υπάρχει στη χρήση των φορητών υπολογιστών (42,2% έναντι 43,3%) και των επιτραπέζιων συστημάτων (29,8% έναντι 33,3%). Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το 72,1% των ακροατών ραδιοφώνου μέσω Ιnternet ανήκουν στο ηλικιακό group των 18-44 ετών.

Social media

Εκεί που σημειώνεται έκρηξη χρήσης του Διαδικτύου και φαίνεται ότι υπάρχει πεδίον δόξης λαμπρόν, είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αυτό αποδεικνύεται και από το ποσοστό αυτών που είναι χρήστες των social media, καθώς ανέρχεται στο 55,2%, σχεδόν τρεις μονάδες υψηλότερο σε σχέση με το 52,4% του προηγούμενου τριμήνου. Το Facebook είναι το πιο δημοφιλές, καθώς το χρησιμοποιεί το 50,9% των Ελλήνων (από 48,3% το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο), με το Twitter να είναι μόλις στο 8,3%. Όμως, το μέσο κοινωνικής δικτύωσης που αξίζει να προσέξουμε είναι το Instagram, το οποίο πριν από ένα χρόνο χρησιμοποιούσε μόλις το 0,1% των Ελλήνων αλλά πλέον το ποσοστό αυτό έχει φθάσει στο 8,1%, σημειώνοντας εντυπωσιακή άνοδο! Ο μέσος ημερήσιος χρόνος στα social media είναι 82,2 λεπτά και ένας στους τρεις δηλώνει ότι παίζει παιχνίδια στο Facebook!

Αγορές

Το 25,6% των Ελλήνων δηλώνει ότι πραγματοποιεί αγορές μέσω του Διαδικτύου, ποσοστό υψηλότερο κατά 1,9 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2014. Τους τελευταίους έξι μήνες ο μέσος όρος των αγορών φθάνει στις 5,2 και ο μέσος όρος της δαπάνης στα 407 ευρώ. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι στο 29,9%, σχεδόν ένας στους τρεις είναι άνδρες και μία στις πέντε ανήκουν στο ασθενές φύλο. Ο σκληρός πυρήνας των καταναλω- τών που εμπιστεύονται τα e-shops για τις αγορές τους βρίσκεται μεταξύ των ατόμων ηλικίας 25-34 ετών (46,6%), ενώ το ποσοστό μικραίνει στην περίπτωση των αγοραστών online ηλικίας 18-24 ετών (41,4%) και 35-44 ετών (36%). Πιο επιφυλακτικοί είναι οι ανήκοντες στην ηλικιακή κατηγορία των 45-54 ετών (19,2%) και φυσικά αυτοί των 55-64 ετών (7,7%). Οι λιλιπούτειοι καταναλωτές συμμετέχουν με το 10,9% των δυνάμεών τους.

Παιδιά και Internet

Στα παιδιά είναι μάλλον αναμενόμενο ότι το ποσοστό χρήσης του Διαδικτύου θα είναι υψηλό. Στο σύνολο της κατηγορίας 7-12 ετών η διείσδυση φθάνει στο 81,6% με το ποσοστό στην κατηγορία 7-9 ετών να είναι στο 76,5% και σε εκείνη των 10-12 ετών στο 86,7%. Πάντως, σε σχέση με τα στοιχεία της Web ID για το τρίμηνο Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου 2014 παρατηρείται μείωση, καθώς τότε το ποσοστό διείσδυσης ήταν στο 86%. Οι τρεις βασικοί λόγοι χρήσης του Διαδικτύου για τα παιδιά παραμένουν τα παιχνίδια, η ακρόαση μουσικής και η αναζήτηση πληροφοριών. Όσον αφορά τη χρήση κινητού τηλεφώνου, το 13,6% των αγοριών και το 18,1% των κοριτσιών 7-12 ετών έχουν κινητό. Στην κατηγορία 7-9 ετών, το 6% των αγοριών και το 4,5% των κοριτσιών έχει κινητό, ενώ σε εκείνη των 10-12 ετών τα αντίστοιχα ποσοστά είναι 21,1% και 31,5%.

Click to comment

Απάντηση

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 13-05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 02–05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εντυπωσιακά αποτελέσματα από την τρίτη Επιχειρηματική Αποστολή της Kourtidis Group στην Αμερική

Με μεγάλη επιτυχία και ουσιαστικά αποτελέσματα για τη Β. Ελλάδα, ολοκληρώθηκε το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι της Kourtidis Group στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Σκοπός του ταξιδιού ήταν η ενημέρωση των Ελληνοαμερικανών για όλες τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, η Διοίκηση και Στελέχη του ομίλου βρέθηκαν το προηγούμενο διάστημα στο Σαν Φρανσίσκο και στη Νέα Υόρκη, όπου και πραγματοποιήθηκαν οι πολύ σημαντικές επιχειρηματικές τους συναντήσεις.

«Το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι είναι μόνο η αρχή καθώς το πιο σημαντικό για εμάς είναι να χτίσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης» αναφέρει ο Νίκος Κουρτίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kourtidis Group. Σημαντικοί Έλληνες της Ομογένειας και Αμερικανοί επιχειρηματίες ενημερώθηκαν για τη διαδρομή του βραβευμένου στο ελληνικό επιχειρείν ομίλου εταιρειών Κουρτίδη. Πληροφορήθηκαν για το πλούσιο χαρτοφυλάκιο του, που διαθέτει περισσότερα από 56 οικιστικά συγκροτήματα και 1.333 κατοικίες αυτή τη στιγμή υπό κατασκευή. Μεταξύ των άλλων, μέσα από τις συναντήσεις αναδείχθηκαν και η μοναδικές περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος (Παραλία Οφρυνίου, Καβάλα, Νέα Ηρακλείτσα, Δράμα, Σέρρες, Θάσος, Ασπροβάλτα, Κεραμωτή) και τα συγκριτικά πλεονεκτήματά τους. Τα αποτελέσματα της επιχειρηματικής αποστολής ήταν άμεσα και θετικά, καθώς τα Στελέχη προχώρησαν σε συμφωνίες και μεγάλες συνεργασίες που θα εμφανιστούν το επόμενο διάστημα.

Κατά τη διάρκεια της επιχειρηματικής αποστολής, ο κ. Νίκος Κουρτίδης και η αντιπρόεδρος του ομίλου, κα Κωνσταντίνα Δημητρόβα βρέθηκαν στην Times Square της Νέας Υόρκης, όπου ο όμιλος εντυπωσίασε για ακόμη μία φορά. Εκεί, μαζί με χιλιάδες επισκέπτες, στο κορυφαίο τοπόσημο της αμερικανικής μητρόπολης, είχαν την ευκαιρία να αντικρίσουν μέρος διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας στις περίφημες οθόνες των Billboards.

«Με την ολοκλήρωση της επιχειρηματικής αποστολής νιώθω ότι η περιοχή μας έχει ήδη κερδίσει πολλά. Η χώρα μας έχει σπουδαία πράγματα να προσφέρει, γεγονός που αντιλαμβάνονται κι οι ίδιοι οι επενδυτές κι αυτό αποτελεί κίνητρο να τη γνωρίσουν» αναφέρει ο κ. Κουρτίδης. Από την πλευρά της, η κα Δημητρόβα δηλώνει «Νιώθουμε μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για τη δυνατότητα που είχαμε ώστε να  ενημερώσουμε τους Έλληνες Ομογενείς και τους Αμερικανούς πελάτες μας για τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην Ελλάδα. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι η δραστηριότητά μας είναι ήδη γνωστή στους επιχειρηματικούς κύκλους της Αμερικής. Στην Kourtidis Group έχουμε δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον συνεργασίας και εμπιστοσύνης και είμαστε έτοιμοι να υποστηρίξουμε κάθε επιχειρηματική και επενδυτική προσπάθεια».

 

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en