Quantcast
Connect with us

MEDIA

«Στα κάγκελα» οι καναλάρχες στην Πελοπόννησο λόγω … Digea | Τα τεχνικά προβλήματα, το υπερβολικό «ενοίκιο» και τα λουκέτα (video)

Ανάστατοι είναι οι ιδιοκτήτες των 16 τηλεοπτικών σταθμών που εκπέμπουν από τη Digea στην Πελοπόννησο.
Την Παρασκευή το μεσημέρι, εξέφρασαν τις αγωνίες τους για το μέλλον των επιχειρήσεων τους, μετά την μετάβαση τους στην ψηφιακή εποχή, κατά τη διάρκεια συνάντησης που έγινε στα γραφεία της Περιφέρειας Πελοποννήσου, στην Τρίπολη.
Η συνάντηση έγινε παρουσία του Μενέλαου Δασκαλάκη (γενικός γραμματέας τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων) και του Ιωάννη Παναγιωτόπουλου (γενικός γραμματέας μέσων ενημέρωσης).

Ο Μ. Δασκαλάκης κατά την εισήγηση του μεταξύ άλλων ανέφερε ότι “είναι τεχνικό – τεχνολογικό και θεσμικό το ζήτημα. Τα πρώτα πράγματα που μας απασχόλησαν για τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή είναι το εύρος κάλυψης κάθε τηλεοπτικού σταθμού, η διαμόρφωση κατανομής συχνοτήτων, το κόστος ανάπτυξης του δικτύου, η περιοχή κάλυψης και ο αριθμός των καναλιών. Θέλουμε να υπάρχουν περιφερειακά κανάλια, η μετάβαση σε γενικές γραμμές στην Πελοπόννησο πήγε καλά, υπάρχουν προβλήματα αλλά λιγότερα απ’ αυτά που περιμέναμε. Η εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων έχει ορίσει τις τιμές για κάθε περιοχή και κάθε ζώνη. Ο πάροχος ήδη έχει προβεί σε έκπτωση αυτού του κόστους, είναι ρυθμιζόμενο και επανεξετάζεται όταν πρέπει. Η υποχρέωση του παρόχου είναι να κάνει κάλυψη κατά 95% του πληθυσμού, η ΝΕΡΙΤ έχει υποχρέωση να καλύπτει το 98% επειδή είναι εθνικός φορέας. Βέβαια υπάρχουν κάποιες περιοχές που είναι “λευκές”, δεν έχουν σήμα δηλαδή, είμαστε η πιο δύσκολη περιοχή, οι Δήμοι θα πρέπει να καλύψουν δαπάνες. Λένε ότι δεν μπορούν γιατί δεν έχουν κωδικούς, θα δούμε μήπως υπάρξει μια τροπολογία που θα τους δώσει αυτή τη δυνατότητα. 

Για την Πελοπόννησο χρειάζονται 65 αναμεταδότες, που στοιχίζει 10-15 χιλιάδες ευρώ ο καθένας. Αυτά είναι τα χρήματα που θα πρέπει να καλυφθούν από τους δήμους. Κατά τη μεταβατική αυτή φάση δεν έχουμε πλήρη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή. Δεν έχει γίνει το οριστικό switc off. Αυτό θα γίνει μέχρι το τέλος Νοέμβρη. Υπάρχουν κέντρα εκπομπής με προβλήματα (πχ Όσιος Πατάπιος, Σμέρνα, Φραγκοπήδημα) και πολλά προβλήματα αντιμετωπίζει και η Αργοναυπλία”.

Τεχνικοί – εκπρόσωποι καναλιών αναφέρθηκαν σε τεχνικής φύσεως θέματα που δεν τους επιτρέπουν να εκπέμπουν κανονικά. Τόνισαν ότι θα πρέπει να τεθούν τεχνικές προδιαγραφές για να είναι τυπικοί και αυτοί με τις υποχρεώσεις τους.
Τι συμβαίνει με το κόστος; Αν μειωθούν οι πάροχοι, το κόστος θα ανέβει και θα επιβαρυνθούν τα υπόλοιπα κανάλια, αλλά και το αντίστροφο (πράγμα απίθανο, να αυξηθούν δηλαδή τα κανάλια). 

“Το μοντέλο αυτό λαμβάνει υπόψη τον πληθυσμό και όχι την γεωγραφική κάλυψη. Η Αττική, η Πελοπόννησος και η Θεσσαλονίκη έχουν περισσότερο πληθυσμό και πληρώνουν περισσότερα χρήματα στη digea. Οι συμβάσεις που υπογράφονται είναι μεταξύ σας (digea και καναλιών). Το πως θα διασφαλίσετε, ώστε η έκπτωση να μην εξαρτάται από την απόλυτη τιμή αλλά από την εκάστοτε απόλυτη τιμή είναι θέμα σύμβασης. Η τιμή αυτή έχει βγει με βάση τον προϋπολογισμό που έχει κάνει ο πάροχος (φάσμα, υποδομή, λειτουργικά), για τα οποία θα πρέπει να υπάρχουν τιμολόγια” πρόσθεσε ο Μ. Δασκαλάκης.

Ο κ. Φελούρης (εκπρόσωπος του “ΕΛΛΑΔΑ”) είπε ότι “η απόφαση για να εισαχθούμε στην ψηφιακή εποχή ήταν πολύ άμεση και δεν είχαμε ιδέα καταρχήν τι σημαίνει ψηφιακή. Το κοστολόγιο είναι υπερβολικό και δε μπορούμε να διεκδικήσουμε διαφημίσεις σε όλους τους νομούς”. Πρότεινε να δοθεί στα κανάλια μια χαριστική περίοδος (πχ 6 μήνες) για να προσαρμοστούν γιατί σε αυτή τη φάση δεν μπορούν να εκπέμψουν σε όλες τις περιοχές. “Ευτυχώς που μπαίνουμε στην ψηφιακή εποχή αλλά το κοστολόγιο μας φοβίζει μήπως αναγκαστούμε να κλείσουμε τις επιχειρήσεις μας” συμπλήρωσε. 

Ο Γιώργος Δρίτσας (εκπρόσωπος του DRtv) ενημέρωσε ότι έχει στείλει εξώδικο στη digea για τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί και υποστήριξε ότι “σκοπός τους είναι να μας κλείσουν, συμπιέζουν τα κανάλια και παγώνει η εικόνα, το θέμα είναι καθαρά εμπορικό, ζητάνε πολλά χρήματα χωρίς να μπορούμε να παίξουμε κανονικά, να τα δώσουμε αλλά να έχουμε και την ανάλογη ποιότητα. Τα προβλήματα στην Αργολίδα παραμένουν. Γιατί δεν έγινε μια δοκιμαστική περίοδος; Χρησιμοποιείται η υπάρχουσα υποδομή ενώ η κοστολόγηση αφορά νέο δίκτυο”!

Η Νίνα Κασιμάτη (εκπρόσωπος του AXION) έθιξε το θέμα της ποιότητας του προγράμματος, θέτοντας χαρακτηριστικά το ερώτημα “το telemarketing είναι η αναβάθμιση;”

Ο Άγγελος Δρίτσας (από το ΜΑΧ) σε έντονο ύφος δήλωσε ότι “μας έχετε αναγκάσει να γινόμαστε ζητιάνοι στους δημάρχους και στους προέδρους για να βάλουμε έναν αναμεταδότη ψηλά και να πιάνει πιο μακριά το κανάλι μας. Η περιφέρεια θα πρέπει να μας στηρίξει, παίζονται βίντεο στο youtube από τη μυθική Πελοπόννησο, εμείς τι ρόλο παίζουμε; Διατίθενται τεράστια κονδύλια για spot. Οι περισσότεροι δεν έχουμε πληρώσει τον IP. Να μας βοηθήσει ο κ. Τατούλης”. Στο σημείο αυτό υπήρξε έντονη αντιπαράθεση με την αντιπεριφερειάρχη Ντίνα Νικολάκου, για θέματα κατανομής των χρημάτων στα μέσα μαζικής ενημέρωσης της περιφέρειας. 

Ο Ι. Παναγιωτόπουλος υποστήριξε ότι “θα πρέπει να αναζητήσετε λύσεις marketing, να συνεργαστείτε μεταξύ σας, ο καινούριος χώρος δίνει ευκαιρίες και προοπτικές”.

Τέλος μίλησε για χρηματική στήριξη των καναλιών μέσω προγράμματος ΣΕΣ.

Ο κ. Δασκαλάκης τέλος τόνισε ότι “δεν είναι υποχρεωμένος κανένας να έχει κανάλι, δεν είναι υποχρέωση του κράτους να κάνει τις επιχειρήσεις κερδοφόρες, αυτό είναι θέμα των επιχειρηματιών, το δημόσιο αποφάσισε να μην δίνει δωρεάν χρήση φάσματος. Ξέρουμε ότι θα έχετε ένα κόστος παραπάνω αλλά θα έχετε ποιότητα. Αν δουλεύατε σοβαρά και νόμιμα είχατε κόστος και πριν τη DIGEA. Αυτοί που δεν δούλευαν έτσι έχουν πρόβλημα τώρα”.

Εκπρόσωποι υπήρξαν από τα εξής κανάλια: ORT, BEST, ΕΛΛΑΔΑ, DR, ΑΡΚΑΔΙΚΗ, ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ, MAX, AXION, ΗΛΕΚΤΡΑ.

Πηγή:kalimera-arkadia.gr

Click to comment

Απάντηση

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 13-05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 02–05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εντυπωσιακά αποτελέσματα από την τρίτη Επιχειρηματική Αποστολή της Kourtidis Group στην Αμερική

Με μεγάλη επιτυχία και ουσιαστικά αποτελέσματα για τη Β. Ελλάδα, ολοκληρώθηκε το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι της Kourtidis Group στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Σκοπός του ταξιδιού ήταν η ενημέρωση των Ελληνοαμερικανών για όλες τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, η Διοίκηση και Στελέχη του ομίλου βρέθηκαν το προηγούμενο διάστημα στο Σαν Φρανσίσκο και στη Νέα Υόρκη, όπου και πραγματοποιήθηκαν οι πολύ σημαντικές επιχειρηματικές τους συναντήσεις.

«Το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι είναι μόνο η αρχή καθώς το πιο σημαντικό για εμάς είναι να χτίσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης» αναφέρει ο Νίκος Κουρτίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kourtidis Group. Σημαντικοί Έλληνες της Ομογένειας και Αμερικανοί επιχειρηματίες ενημερώθηκαν για τη διαδρομή του βραβευμένου στο ελληνικό επιχειρείν ομίλου εταιρειών Κουρτίδη. Πληροφορήθηκαν για το πλούσιο χαρτοφυλάκιο του, που διαθέτει περισσότερα από 56 οικιστικά συγκροτήματα και 1.333 κατοικίες αυτή τη στιγμή υπό κατασκευή. Μεταξύ των άλλων, μέσα από τις συναντήσεις αναδείχθηκαν και η μοναδικές περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος (Παραλία Οφρυνίου, Καβάλα, Νέα Ηρακλείτσα, Δράμα, Σέρρες, Θάσος, Ασπροβάλτα, Κεραμωτή) και τα συγκριτικά πλεονεκτήματά τους. Τα αποτελέσματα της επιχειρηματικής αποστολής ήταν άμεσα και θετικά, καθώς τα Στελέχη προχώρησαν σε συμφωνίες και μεγάλες συνεργασίες που θα εμφανιστούν το επόμενο διάστημα.

Κατά τη διάρκεια της επιχειρηματικής αποστολής, ο κ. Νίκος Κουρτίδης και η αντιπρόεδρος του ομίλου, κα Κωνσταντίνα Δημητρόβα βρέθηκαν στην Times Square της Νέας Υόρκης, όπου ο όμιλος εντυπωσίασε για ακόμη μία φορά. Εκεί, μαζί με χιλιάδες επισκέπτες, στο κορυφαίο τοπόσημο της αμερικανικής μητρόπολης, είχαν την ευκαιρία να αντικρίσουν μέρος διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας στις περίφημες οθόνες των Billboards.

«Με την ολοκλήρωση της επιχειρηματικής αποστολής νιώθω ότι η περιοχή μας έχει ήδη κερδίσει πολλά. Η χώρα μας έχει σπουδαία πράγματα να προσφέρει, γεγονός που αντιλαμβάνονται κι οι ίδιοι οι επενδυτές κι αυτό αποτελεί κίνητρο να τη γνωρίσουν» αναφέρει ο κ. Κουρτίδης. Από την πλευρά της, η κα Δημητρόβα δηλώνει «Νιώθουμε μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για τη δυνατότητα που είχαμε ώστε να  ενημερώσουμε τους Έλληνες Ομογενείς και τους Αμερικανούς πελάτες μας για τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην Ελλάδα. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι η δραστηριότητά μας είναι ήδη γνωστή στους επιχειρηματικούς κύκλους της Αμερικής. Στην Kourtidis Group έχουμε δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον συνεργασίας και εμπιστοσύνης και είμαστε έτοιμοι να υποστηρίξουμε κάθε επιχειρηματική και επενδυτική προσπάθεια».

 

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en