ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Υποψήφιος Δήμαρχος Θάσου ο Λευτέρης Μερέσης

Ακολουθεί το δελτίο τύπου του υποψήφιου Δήμαρχου Θάσου Λευτέρη Μερέση :

Πολίτες της θασου ,έχουμε μαζι μια διαδρομή ζωής , μαζι πάντα αποφασίζαμε για τα πάντα ,ετσι και τωρα σέβομαι απόλυτα την δικη σας απόφαση σας ,να κατέλθω υποψηφιος δημαρχος στο νησί μας .

Με πληγώνει η σημερινή εικόνα αδυναμίας να υλοποιηθούν τα αυτονόητα.

Αποτελεί χρέος όλων μας να σταματήσουμε αυτό τον κατήφορο της μετριότητας που ανταλλάσσει χειραψίες και μετρά αποτυχίες.
Η μετριότητα και η διαρκής μάχη για την κατάκτηση του αυτονόητου είναι κατώτερη του νησιού μας .

Δεν διεκδικώ το Δήμο για να κάνω πολιτική καριέρα , αλλά για να μετουσιώσω τη συσσωρευμένη γνώση και εμπειρία μου σε δημιουργική πολιτική.

Η θασος και ο Δήμος μας χρειάζονται όλους!
Για να ανατρέψουμε την παρακμή της στασιμότητας.
Η μετριότητα δεν αξίζει στην Θασο !

Θα είμαι πάντα για εσάς ο Λευτερης που γνωρίσατε και ξέρετε, πάντα παρών για τις ανάγκες του τόπου μας και τους ανθρώπους του. Ξεκινάμε μαζί σήμερα για το αύριο των Θασιων .

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version