MEDIA

TV | Ανατροπή στις μετρήσεις για την δαπάνη

Αλλαγές έχουν ζητήσει τηλεοπτικοί σταθμοί όσον αφορά τις μετρήσεις της Media Services για την τηλεοπτική διαφημιστική δαπάνη.

Σημαντικές αλλαγές καταγράφονται όσον αφορά τις μετρήσεις για την τηλεοπτική διαφημιστική δαπάνη στην ελληνική αγορά. Σύμφωνα με πληροφορίες, από την προηγούμενη εβδομάδα  το Star Channel αποφάσισε να ακολουθήσει μια διαφορετική πρακτική όσον αφορά την συμμετοχή του στην μέτρηση ενώ το παράδειγμά του φαίνεται πως έχει ακολουθήσει και το Mega.
 
Πιο συγκεκριμένα, η Media Services εξακολουθεί να καταγράφει τα spot και τα δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου που προβάλλουν οι δυο τηλεοπτικοί σταθμοί, οι οποίοι, όμως, έχουν ζητήσει να μην αναγράφονται τιμές δίπλα σε αυτά τα μεγέθη και συνεπώς να μην εμφανίζονται χρηματικά ποσά σαν ύψος τεκμαρτής διαφημιστικής δαπάνης.  

Όπως όλα δείχνουν, μάλιστα, τα δύο κανάλια θα ακολουθήσουν και άλλοι σταθμοί, οι οποίοι θα αποφασίσουν να κινηθούν και αυτοί προς την ίδια κατεύθυνση. Πρόκειται για μια πολύ σημαντική εξέλιξη, καθώς, αν η υπόθεση προχωρήσει, η αγορά θα μείνει χωρίς κοινό «νόμισμα» για την τηλεοπτική διαφημιστική δαπάνη και αυτό θα επηρεάσει όλους τους εμπλεκόμενους.

Κυρίως, βέβαια, τους διαφημιζομένους και τις διαφημιστικές εταιρείες/ media agencies που δεν θα έχουν αναλυτικά στοιχεία για την τηλεοπτική διαφημιστική δαπάνη, προκειμένου να μπορούν να προβούν στο σχεδιασμό και την υλοποίηση των ενεργειών τους.

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version