ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τσουχτερά πρόστιμα στην Σταυρούπολη

Αντιμέτωποι με ιδιαίτερα τσουχτερά πρόστιμα βρέθηκαν πριν από μερικές ημέρες επιχειρηματίες εστίασης στην ορεινή Σταυρούπολη, στην Ξάνθη.
Μετά από μια – ανώνυμη – καταγγελία για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων, υπήρξε κινητοποίηση από τις αρμόδιες ελεγκτικές Αρχές με αποτέλεσμα να πραγματοποιηθεί ένα σαφάρι ελέγχων σε όλη τη Δημοτική Ενότητα της Σταυρούπολης και να επιβληθούν πρόστιμα. Τα πρόστιμα βεβαιώθηκαν σε διάφορες περιοχές, όπως ο γραφικός οικισμός της Σταυρούπολης αλλά και οι γύρω οικισμοί, σε καταστήματα εστίασης.
Θα περίμενε κανείς η πολιτεία να έχει θέσει σε εφαρμογή ένα σχέδιο ανάπτυξης περιοχών όπως η ορεινή Σταυρούπολη και να δοθούν κίνητρα και φορολογικές ελαφρύνσεις στους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται εκεί. Το ίδιο φυσικά και οι τοπικοί φορείς οι οποίοι θα έπρεπε να δείχνουν έμπρακτο ενδιαφέρον για τους επιχειρηματίες που δίνουν το δικό τους αγώνα σε μια περιοχή όπως η Δημοτική Ενότητα Σταυρούπολης και να ασκούν πιέσεις προς πάσα κατεύθυνση, ώστε να αξιοποιηθεί η ορεινή ζώνη και ο πλούτος της.
Πλέον οι επιχειρήσεις στις οποίες βεβαιώθηκαν πρόστιμα καλούνται να αντιμετωπίσουν και έναν γραφειοκρατικό Γολγοθά ενώ τόσο οι επιχειρηματίες όσο και οι κάτοικοι της ορεινής περιοχής παραμένουν έντονα προβληματισμένοι για το ποιος ή ποιοι προχώρησαν σε αυτή την καταγγελία καθώς και ποια είναι τα κίνητρα πίσω από μια τέτοια ενέργεια που οδηγεί στην εξόντωση και οικονομική εξάντληση των λιγοστών καταστημάτων που παραμένουν ανοιχτά στην περιοχή.