Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το τελευταίο αντίο στον εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλο

Το τελευταίο αντίο λένε σήμερα συγγενείς και φίλοι στον εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλο, ο οποίος «έφυγε» από τη ζωή την Τρίτη σε ηλικία 84 ετών.

Η εξόδιος ακολουθία γίνεται αυτή την ώρα στον Ιερό  Ιερό Ναό Αγίου Διονυσίου Αρεοπαγίτου, ενώ θα ακολουθήσει η ταφή, στον Οικογενειακό τάφο, στο Α΄ Νεκροταφείο Αθηνών.

Τον Ιανουάριο του 2009 ο Περικλής Παναγόπουλος είχε πέσει θύμα απαγωγής από σπείρα εγκληματιών με επικεφαλής τον Παναγιώτη Βλαστό και τον Γιάννη Σκαφτούρο η οποία είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο.

Το «αντίο» της συζύγου του

Με λίγα τρυφερά λόγια αποχαιρέτισε τον σύζυγό της, Περικλή Παναγόπουλο, η Κατερίνα Παναγοπούλου, η γυναίκα που τα τελευταία χρόνια υπήρξε το στήριγμά του και ο άνθρωπος που βρισκόταν πλάι του σε δύσκολες και εύκολες στιγμές. Με ανάρτησή της στο Facebook έγραψε λίγο μετά τον θάνατό του:

“Έφυγε” ο Πατριάρχης της Επιβατηγού Ναυτιλίας Περικλής Σ. Παναγόπουλος, Επίτιμος Πρόεδρος της Ενώσεως Ελλήνων Εφοπλιστών Επιβατηγού Ναυτιλίας, σε ηλικία 83 ετών, την Τρίτη, 5 Φεβρουαρίου 2019, στις 06.00 π.μ.. Μετά, από πολύχρονη μάχη, ξεκίνησε το τελευταίο του και μεγαλύτερο ταξίδι. Ολοκλήρωσε την επίγεια πορεία του, εν ειρήνη, στο σπίτι του, έχοντας, όπως επιθυμούσε στο πλευρό του, τη σύζυγό του, τα παιδιά του και τα εγγόνια του. Η εξόδιος ακολουθία θα τελεστεί στον Ιερό Ναό Αγίου Διονυσίου Αρεοπαγίτου, την Παρασκευή, 8 Φεβρουαρίου 2019 και θα ακολουθήσει η ταφή, στον Οικογενειακό τάφο, στο Α΄ Νεκροταφείο Αθηνών.

Η γνωριμία με τον θεμελιωτή της ελληνικής ακτοπλοΐας

Η συνάντησή τους ήταν εντελώς τυχαία και οφείλεται σε ένα… λάθος του Περικλή Παναγόπουλου. 

Ήταν περίπου τριάντα χρόνια πριν όταν ο γνωστός εφοπλιστής βρέθηκε σε πολυκατοικία στην οδό Χάρητος στο Κολωνάκι για να συναντήσει έναν αρχιτέκτονα. Όμως αντί να χτυπήσει το κουδούνι του αρχιτεκτονικού γραφείου, χτύπησε το κουδούνι ενός ατελιέ υψηλής ραπτικής. 

Την πόρτα ανοίγει τότε η μελαχρινή Κατερίνα Ναυπλιώτου, σχεδιάστρια τότε υψηλής ραπτικής που δημιουργούσε βραδινές τουαλέτες για τις κυρίες της καλής κοινωνίας. 

Τότε ήταν παντρεμένη και μητέρα ενός αγοριού, όμως ο έρωτας με τον Περικλή Παναγόπουλο ήταν κεραυνοβόλος. Ο εφοπλιστής ήταν παντρεμένος με την Μπρούνα και είχε δύο παιδιά, τον Αλέξανδρο και την Ειρήνη, όμως πήρε διαζύγιο και παντρεύτηκε την Κατερίνα Ναυπλιώτου, η οποία υιοθετεί το επώνυμο του συζύγου της και αναπτύσσει αργότερα έντονη φιλανθρωπική και κοινωνική δράση. 

Η ίδια σε συνέντευξή της έχει δηλώσει ότι το μεγαλύτερο μάθημα ζωής που πήρε από τον γνωστό εφοπλιστή είναι ότι η μοίρα των Ελλήνων βρίσκεται στην οικουμένη. Ότι η ζωή και η επιτυχία δε χαρίζονται, αλλά κατακτούνται. 

Όπως έχει εκμυστηρευτεί η ίδια ο Περικλής Παναγόπουλος αποτέλεσε διαρκής έμπνευση στη ζωή της, ενώ για τις δύσκολες στιγμές που πέρασε, ειδικά την περίοδο της απαγωγής του, τόνισε ότι έγινε σοφότερη. 

Η απαγωγή, οι δραματικές διαπραγματεύσεις και τα λύτρα των 30 εκατομμυρίων

Το 2009 ήταν μια χρονιά σταθμός στη ζωή του ζευγαριού που σημαδεύτηκε από την απαγωγή του Περικλή Παναγόπουλου. 

Τις δύσκολες εκείνες ώρες η Κατερίνα Παναγοπούλου αναλαμβάνει τις διαπραγματεύσεις με τους απαγωγείς του συζύγου της. Δε διστάζει να βγει τηλεφωνικά στο δελτίο της ΕΡΤ, που τότε παρουσίαζε η Μαρία Χούκλη ζητώντας από τους απαγωγείς να επικοινωνήσουν μαζί της για να επιστρέψει ο σύζυγός της στο σπίτι του σώος και αβλαβής.

Όντως οι δράστες επικοινώνησαν και ζήτησαν 30 εκατομμύρια ευρώ ως λύτρα για να αφήσουν τον εφοπλιστή ελεύθερο. Τα λεφτά παραδόθηκαν, ο Περικλής Παναγόπουλος επέστρεψε σώος και αβλαβής στο σπίτι του και οι δράστες τελικά συνελήφθησαν, όμως τα 30 εκατομμύρια ευρώ δεν βρέθηκαν ποτέ και παραμένουν… άφαντα μέχρι και σήμερα.

Ποιος ήταν ο Περικλής Παναγόπουλος

Ο κ. Περικλής Παναγόπουλος θεωρείται ο θεμελιωτής της σύγχρονης Ελληνικής ακτοπλοΐας, καθώς υπήρξε εκείνος που με τις κινήσεις του και τις αποφάσεις του άλλαξε για πάντα το προφίλ της ακτοπλοΐας της χώρας, πρώτα στις γραμμές του εξωτερικού και ακολούθως στις γραμμέςτου εσωτερικού.

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1935 και ήταν γιος του Καλαματιανού Σταύρου Παναγόπουλου και της Ειρήνης, η οποία κατάγονταν από μεγάλη οικογένεια της Κωνσταντινούπολης. Ο πατέρας του απεβίωσε στην διάρκεια του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου. Άλλοι λένε ότι απεβίωσε στην διάρκεια του εμφυλίου πολέμου και άλλοι ότι απεβίωσε κατά την διάρκεια βασανιστηρίων από τους Γερμανούς όταν τον συνέλαβαν ως μέλος της Αντίστασης.

Η καταγωγή της μητέρας του όμως και οι στενοί δεσμοί που διατηρούσε στη Κωνσταντινούπολη η οικογένεια της με την οικογένεια του εθνικού ευεργέτη Ευγένιου Ευγενίδη, ήταν αυτή που τον έφερε για πρώτη φορά σε επαφή με το υγρό στοιχείο.

Μαθητής ακόμη στον ελεύθερο χρόνο του, αλλά και στις διακοπές του εργάζονταν στα κρουαζιερόπλοια της Home Lines του Ομίλου Ευγενίδη, ενώ ο Ευγένιος Ευγενίδης ήταν ο άνθρωπος εκείνος που τον τράβηξε κοντά του, αναλαμβάνοντας κατά κάποιο τρόπο την επιμέλεια του.

Φοίτησε στη Σχολή Ecole Superiense de Commerce της Ελβετίας, από όπου πήρε το πτυχίο του και αμέσως εργάστηκε στη Home Lines. Ο θάνατος του Ευγένιου Ευγενίδη, το 1954, τον βρίσκει να εργάζεται ως εκπαιδευόμενος σε εταιρία του ομίλου στο Λονδίνο και το 1955 μετακομίζει στα κεντρικά γραφεία της Home Lines στη Γένοβα, όπου εργάστηκε σε όλα τα τμήματά της αποκτώντας έτσι μια πλούσια εμπειρία στη διαχείριση των ναυτιλιακών εταιριών.

Δέκα χρόνια αργότερα, το 1965, και έχοντας περάσει από τις περισσότερες διευθυντικές θέσεις της Home Lines σε διάφορα σημεία του πλανήτη, αποφασίζει να εγκαταλείψει τον Όμιλο Ευγενίδη και έτσι φτάνει για πρώτη φορά στον Πειραιά προκειμένου να αναλάβει γενικός διευθυντής της εταιρίας κρουαζιεροπλοίων Sun Line του εφοπλιστή Μπάμπη Κιοσέογλου.

Έξι χρόνια αργότερα, το 1971, αποχωρεί από τη Sun Line με σκοπό να δημιουργήσει για πρώτη φορά δική του εταιρία. Έτσι ιδρύεται η εταιρία– φαινόμενο Royal Cruise Line.

Το 1989 πουλά την εταιρία του και ιδρύει την Magna Marine Inc., η οποία δραστηριοποιήθηκε στη διαχείριση φορτηγών πλοίων.

Το 1994 ίδρυσε την Superfast Ferries παραγγέλνοντας δύο πλοία, τα οποία σκόπευε να δρομολογήσει στη γραμμή Πάτρας – Ιταλίας. Τέσσερα χρόνια αργότερα, τον Αύγουστο του 1999 αποκτά τον έλεγχο του 38,8% των Γραμμών Στρίντζη Ναυτιλιακή Α.Ε. και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα αυξάνει το ποσοστό του σε 48,8% αποκτώντας και τον πλήρη έλεγχο της εταιρίας που μετονομάσθηκε σε Blue Star Ferries.

Click to comment

Απάντηση

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Όλα έτοιμα για την διεξαγωγή του Food Truck Festival στις Κρηνίδες

“FOOD TRUCK FESTIVAL”

Παρασκευή 31 Μαΐου έως  Κυριακή 2 Ιουνίου

ΦΙΛΙΠΠΟΙ – ΚΑΒΑΛΑΣ

Guest : Γιώργος Αξάς Full Band – “Άνω Κάτω”

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΕΛΕΚΑΝΙΔΗ

ΚΡΗΝΙΔΕΣ

Ωράριο:

Παρασκευή: 17:00 – 00:00

Σάββατο: 12:00 – 00:00

Κυριακή: 12:00 – 00:00

Περισσότερα: https://www.facebook.com/100085908626005/videos/777406644478359. Διοργάνωση : Εμπορικός Σύλλογος Φιλίππων. Με την υποστήριξη: Σωματείο Street Food In Greece – Food Truck Festival. Υπό την αιγίδα :Δήμος Καβάλας , Επαγγελματικό Επιμελητήριο Καβάλας. Είσοδος: Δωρεάν.

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πρόταση για υποχρεωτικό φιλοδώρημα στον λογαριασμό στην εστίαση

80.000 κενές θέσεις στον τουρισμό… Γιατί δεν βρίσκουν υπαλλήλους οι επιχειρήσεις…

Αστελέχωτες κινδυνεύουν να μείνουν και φέτος εκατοντάδες επιχειρήσεις του επισιτισμού και τουρισμού, ενόψει της καλοκαιρινής σεζόν, αφού δεν βρίσκουν εργαζόμενους, με τις κενές θέσεις να αγγίζουν τις… 80 χιλιάδες. Οι επιχειρηματίες θεωρούν ότι προσφέρουν πολύ καλές απολαβές και αξιοπρεπείς συνθήκες, την ίδια στιγμή που οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν άθλιες συνθήκες διαμονής, φιλοδωρήματα που κάνουν… «φτερά», αλλά και συμφωνίες που δεν τηρούνται.

Μάλιστα, ο επιχειρηματικός κόσμος, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του enikos.gr, θεωρεί ότι οι περιπτώσεις εργοδοτών που υποβάλλουν το προσωπικό σε άθλιες συνθήκες και χαμηλές μισθολογικές εισφορές είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό, ικανό όμως για τη δυσφήμηση ολόκληρου του κλάδου. «Μας τσουβαλιάζουν όλους. Το 95% των επιχειρηματιών τηρούμε όλους τους νόμους, ενώ υπάρχει και ένα 5% που δεν είναι τόσο τυπικό και την πληρώνουμε όλοι», ανέφερε ο πρόεδρος του σωματείου «ΜΠΑΡΕΚΑ», Νεκτάριος Νικολόπουλος.

Την ίδια στιγμή, όμως, φορείς και εργαζόμενοι καταγγέλλουν καταπάτηση των δικαιωμάτων τους με εξαντλητικά ωράρια, πενιχρή ασφαλιστική κάλυψη, αθέτηση συμφωνιών, άθλια διαμονή, ακόμη και για περιπτώσεις που εργοδότες παρακρατούν φιλοδωρήματα. «Η κατάσταση είναι τραγική, δεν υπάρχουν κίνητρα για να δουλέψει κάποιος σε εποχιακή εργασία, ειδικά με αυτές τις συνθήκες. Ούτε καν το κράτος δεν μας σκέφτεται», σχολίασε μιλώντας στο enikos.gr ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζόμενων στον Επισιτισμό – Τουρισμό, Γιώργος Χότζογλου.

Γιατί δεν βρίσκουν υπαλλήλους οι επιχειρήσεις

Όπως μεταφέρουν εκπρόσωποι φορέων στο enikos.gr, η εύρεση προσωπικού έχει αναχθεί σε μια δύσκολη εξίσωση. Πολλά άτομα έχουν αλλάξει καριέρα, άλλα έχουν φύγει στο εξωτερικό, πολλοί επηρεάζονται από την κοινή γνώμη και έχουν χάσει την εμπιστοσύνη τους στους εργοδότες, ενώ μια μερίδα ατόμων θεωρεί ότι θα έπρεπε να αμείβεται καλύτερα. «Ο covid-19 μας έκανε μεγάλη ζημιά, διότι πολλοί αναγκάστηκαν να αλλάξουν καριέρα, ειδικά όσοι δούλευαν αποκλειστικά στην εστίαση. Από την άλλη, πολλοί εργαζόμενοι έχουν φύγει στο εξωτερικό. Υπάρχουν και αυτοί που έχουν ακούσει ιστορίες από γνωστούς που έτυχε να εργαστούν σε “κακούς” εργοδότες και νομίζουν ότι πέφτει ξύλο», μετέφερε ο κ. Νικολόπουλος.

Επιπλέον, σύμφωνα με τον κ. Νικολόπουλο, τα παιδιά θα πρέπει από το σχολείο να μαθαίνουν για την «βαριά» βιομηχανία του τουρισμού στην Ελλάδα, ίσως ακόμα και να δημιουργηθούν βιβλία. «Πρέπει να δημιουργήσουμε επαγγελματίες του είδους», συμπλήρωσε.

Ο αποτρεπτικός παράγοντας της εποχιακής εργασίας

Ένας παράγοντας που αποτρέπει τους εργαζόμενους από το να δουλέψουν εποχιακά, εκτός από τους μισθούς και τις συνθήκες, είναι ότι τον χειμώνα δεν μπορούν να επιβιώσουν, αφού λαμβάνουν επίδομα ανεργίας για τρεις μόνο μήνες. Μάλιστα, σύμφωνα με τον κ. Χότζογλου, «οι εργαζόμενοι τον χειμώνα είναι “ξεκρέμαστοι”. Δεν υπάρχει λόγος κάποιος να γίνει εποχικός, αφού παλαιότερα έπαιρναν επίδομα 5 μήνες, ενώ τώρα μόνο 3».

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τον κ. Χότζογλου, «το πρόβλημα με τις ελλείψεις εργαζομένων είναι τρομερό. Περίπου 80.000 θέσεις είναι ακόμα κενές, όπως πληροφορήθηκα. Παρά το γεγονός ότι πετύχαμε μια αύξηση μισθών 5%, από 1/1/2024, καταφέρνοντας έτσι να πιάσουμε μισθολογικά επίπεδα του 2011, ακόμα δεν αρκεί. Ο μέσος μισθός είναι τα 1.200-1.300 ευρώ, αλλά μόνο για λίγους μήνες. Δηλαδή, ένας άνθρωπος που δουλεύει 6 μήνες σεζόν, λαμβάνοντας και αργότερα 3 μήνες επίδομα ανεργίας, θα βγάλει για έναν χρόνο 9 χιλιάδες ευρώ. Έτσι, είναι αδύνατο να ζήσει κάποιος».

«Μένουν σε 30τμ, 4-5 άτομα διαφορετικού φύλου»

Παρά τις επί χρόνια κραυγές των εργαζόμενων για τις άθλιες συνθήκες διαβίωσης σε χώρους που προσφέρονται από τις επιχειρήσεις, οι συνθήκες δεν έχουν μεταβληθεί. «Δεν έχει αλλάξει τίποτα. Ακόμη και σε χώρους των 30 τετραγωνικών μέτρων, μένουν 4-5 άτομα και διαφορετικού φύλου πολλές φορές, με ό,τι συνιστά αυτό», τόνισε ο κ. Χότζογλου.

«Τα ωράρια είναι εξαντλητικά. 7 μέρες την εβδομάδα και 12 ώρες την ημέρα. Πόσο να αντέξει ένας άνθρωπος αυτό το σύστημα για τόσους μήνες», προσθέτει ο ίδιος. Σημειώνεται ότι, πέρυσι χιλιάδες παράπονα για ωράρια και συνθήκες εργασίας έκαναν τον γύρο του διαδικτύου, με τους εργαζόμενους να «εκδικούνται» εργοδότες μεταφέροντας τα όσα πραγματικά βιώνουν, σε αντίθεση με όσα τους υποσχέθηκαν.

Όμως, ο κ. Νικολόπουλος, υποστηρίζει πως αυτή η κατάσταση δεν επικρατεί παντού, αλλά είναι μεμονωμένα παραδείγματα τα οποία επηρεάζουν το σύνολο των επιχειρηματιών. «Πράγματι, στην Μύκονο παλιά ένας εργοδότης τους έβαζε να κοιμούνται σε κοντέινερ, αυτό δεν σημαίνει ότι παντού επικρατεί το ίδιο. Μας βάζουν όλους στο ίδιο τσουβάλι. Το ίδιο έγινε και μετά “χρυσά καβουροπόδαρα” στο ίδιο νησί, την Μύκονο, όταν όλοι έλεγαν για προϊόντα που πωλούνται σε εξωφρενικές τιμές, ενώ αυτό συνέβαινε μόνο στην συγκεκριμένη επιχείρηση», πρόσθεσε ο ίδιος.

«Μας τσουβαλιάζουν όλους»

Αναφορικά με την άποψη που επικρατεί για κακομεταχείριση του προσωπικού από εργοδότες, αλλά και για μη τήρηση των συμφωνιών, ο Νικολόπουλος θεωρεί ότι αυτό δεν αντανακλά το σύνολο των επιχειρηματιών, αλλά «συγκεκριμένοι είναι όσοι τα κάνουν αυτά, αλλά δυστυχώς μόνο αυτά ακούγονται με αποτέλεσμα να μας τσουβαλιάζουν όλους. Δεν βγαίνει κανείς να πει για την εξέλιξη της εστίασης στην Ελλάδα που έχει αναβαθμιστεί πάρα πολύ».

Πού καταλήγουν τα φιλοδωρήματα;

Ο κ. Νικολόπουλος, μεταξύ άλλων, υποστήριξε πως στον τελικό λογαριασμό που θα πληρώνει κάποιος σε ένα κατάστημα εστίασης, θα πρέπει να καθιερωθεί και ένα επιπλέον ποσοστό ως φιλοδώρημα, το οποίο ουσιαστικά θα πληρώνεται υποχρεωτικά και θα πηγαίνει στην ομάδα των εργαζομένων. «Πρέπει να γίνει όπως γίνεται και σε άλλες χώρες, όπου μέσα στην απόδειξη υπάρχει και το ποσοστό των σερβιτόρων. Έτσι, ίσως, γίνει πιο ελκυστική η εργασία στην εστίαση», υποστήριξε αρχικά. ο κ. Νικολόπουλος.

Αντίθετα, ο κ. Χότζογλου υποστηρίζει ότι, κάτι τέτοιο δεν θα ενθαρρύνει τους εργαζόμενους, αφού «οι επιχειρηματίες όταν παίρνουν τα φιλοδωρήματα μέσω τραπέζης, δεν τα δίνουν ποτέ στους υπαλλήλους, τα κρατάνε».

«Η μόνη λύση είναι…»

Η μόνη λύση, σύμφωνα με τον κ. Χότζογλου, είναι να «νιώσουν οι εργαζόμενοι ασφάλεια και για τους χειμερινούς μήνες. Να επεκταθούν οι δόσεις τους επιδόματος, όπως ήταν και παλιά. Αλλιώς, σχεδόν ό,τι και να γίνει, δεν θα γεμίσουν οι δεκάδες χιλιάδες θέσεις. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει ακόμα να βελτιωθούν οι συνθήκες και να αυξηθούν οι μισθοί».

Η κατάσταση στα ξενοδοχεία

Η αναζήτηση υπαλλήλων στα ξενοδοχεία συνεχίζει να απασχολεί τους επιχειρηματίες, καθώς, όπως ανέφερε στο enikos.gr ο πρώην πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ), Γρηγόρης Τάσιος, 8 στους 10 ξενοδόχους ακόμα πασχίζουν καλύψουν τις κενές θέσεις εργασίας.

«Οι μεγαλύτερες ανάγκες για προσωπικό αφορούν σε άτομα για καθαριότητα, λάντζα και βοηθούς σέρβις. Σε κάθε περίπτωση, η κατάσταση στα ξενοδοχεία της χώρας είναι καλύτερη σε σχέση με τις επισιτιστικές επιχειρήσεις. Μάλιστα, εμείς προσφέρουμε και μεγαλύτερη σεζόν, ακόμα και ως 8 μήνες. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε είναι ότι αργούν οι μετακλήσεις υπαλλήλων από το εξωτερικό. Αργούν οι προξενικές αρχές και οι αποκεντρωμένες διοικήσεις που κάποιες περιπτώσεις φτάνουν τους 3 μήνες». συμπλήρωσε ο κ. Τάσιος.

«Δεν κινδυνεύουν επιχειρήσεις»

Όπως σημείωσε ο κ. Τάσιος, καμία ξενοδοχειακή μονάδα δεν «απειλείται» από την έλλειψη υπαλλήλων, παρά μόνο τομείς αυτών, όπως εστιατόρια κλπ. «Δεν θα μείνει κανένα ξενοδοχείο κλειστό, επειδή δεν βρίσκει υπαλλήλους. Στα ξενοδοχεία προσφέρουμε περισσότερους μήνες εργασίες από τις άλλες επιχειρήσεις του τουρισμού, αλλά και πολύ καλύτερες συνθήκες. Δίνουμε και καλούς μισθούς. Ενδεικτικά, ο μέσος μισθός ανέρχεται στα 1.300 ευρώ μεικτά, 1.οοο καθαρά. Και τώρα και με τη κλαδική, έχουμε καθιερώσει και το 6ήμερο», είπε ο κ. Τάσιος.

Σε επίπεδα 2023 η τουριστική κίνηση

Τέλος, φέτος, η τουριστική κίνηση αναμένεται να κινηθεί σε επίπεδα του 2023, ενώ όπως σημείωσε ο κ. Τάσιος, «δεν θα σπάσουμε κανένα ρεκόρ, σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής προβλέψεις».

Πηγή: enikos

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μόνιμοι στην Τράπεζα της Ελλάδος | Άνοιξε η πλατφόρμα ΑΣΕΠ

Ξεκινούν σήμερα, Δευτέρα 27 Μαΐου και ώρα 8:00 το πρωί, οι αιτήσεις στην πλατφόρμα του ΑΣΕΠ οι ηλεκτρονικές αιτήσεις συμμετοχής στην προκήρυξη 3Κ/2024 για πλήρωση, με σειρά προτεραιότητας, 59 θέσεων μόνιμου προσωπικού στην Τράπεζα της Ελλάδος και στο Εθνικό Τυπογραφείο.

Ξεκινούν σήμερα, Δευτέρα 27 Μαΐου και ώρα 8:00 το πρωί, οι αιτήσεις στην πλατφόρμα του ΑΣΕΠ οι ηλεκτρονικές αιτήσεις συμμετοχής στην προκήρυξη 3Κ/2024 για πλήρωση, με σειρά προτεραιότητας, 59 θέσεων μόνιμου προσωπικού στην Τράπεζα της Ελλάδος και στο Εθνικό Τυπογραφείο.

Στην προκήρυξη μπορούν να λάβουν μέρος αποκλειστικά υποψήφιοι των κλάδων Τεχνολογικής (ΤΕ) και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ), ενώ οι 59 θέσεις κατανέμονται σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας.

Πιο αναλυτικά, οι 59 μόνιμες θέσεις εργασίας που προβλέπει η 3Κ/2024 προκήρυξη του ΑΣΕΠ κατανέμονται σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Χανιά και Ηράκλειο Κρήτης, Ιωάννινα, Καβάλα, Λάρισα, Μεσσηνία και Ρόδο.

Στην προκήρυξη ζητούνται 8 διαφορετικές ειδικότητες:

  • ΤΕ Γραφιστών
  • ΤΕ Γραφικών Τεχνών ΕΙΔ. Γραφικών Τεχνών
  • ΤΕ Ηλεκτρολόγων
  • ΤΕ Μηχανολόγων Μηχανικών
  • ΔΕ Βιβλιοδετών
  • ΔΕ Καταμετρητών
  • ΔΕ Μηχανοτεχνιτών
  • ΔΕ Πιεστών Λιθογράφων

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων λήγει την Τρίτη 11 Ιουνίου 2024 και ώρα 14:00.

Δείτε το ΦΕΚ, πατώντας ΕΔΩ.

Δείτε όλα τα πτυχία ΤΕΙ που γίνονται δεκτά στον διαγωνισμό, πατώντας ΕΔΩ.

Πώς θα γίνει η μοριοδότηση

Σημειώνεται ότι οι 59 μόνιμες προλήψεις στην Τράπεζα της Ελλάδος θα γίνουν εκτός γραπτού διαγωνισμού, με το σύστημα μοριοδότησης που φέρουν οι προκηρύξεις «Κ» του ΑΣΕΠ. Το σύστημα μοριοδότησης του ΑΣΕΠ στηρίζεται σε ακαδημαϊκά και κοινωνικά κριτήρια και έχει ως εξής:

  • Βαθμός βασικού τίτλου σπουδών – Βαθμός x 60
  • Δεύτερος τίτλος σπουδών της ίδιας εκπαιδευτικής βαθμίδας και τομέα – 100 μόρια
  • Διδακτορικό δίπλωμα σε επιστημονικό πεδίο που αναφέρεται ως αποδεκτό στην προκήρυξη σύμφωνα με την ταξινόμηση του Εθνικού Αρχείου Διδακτορικών Διατριβών – 400 μόρια
  • Αυτοτελής Μεταπτυχιακός τίτλος ετήσιας τουλάχιστον φοίτησης που αναφέρεται ως αποδεκτός από την προκήρυξη – 180 μόρια
  • Ενιαίος και αδιάσπαστος τίτλος σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master) – 90 μόρια
  • Εμπειρία στο αντικείμενο της προς πλήρωση θέσης έως και 84 μήνες – 7 μόρια ανά μήνα

Επιπλέον, στα ακαδημαϊκά κριτήρια, μοριοδοτείται και η γνώση της ξένης γλώσσας και μάλιστα μπορεί να εκτοξεύσει τους υποψηφίους παρέχοντας τους +90 ολόκληρα μόρια.

Αναλυτικά:

  • Άριστη γνώση ξένης γλώσσας – 90 μόρια
  • Πολύ καλή γνώση ξένης γλώσσας – 60 μόρια
  • Καλή γνώση ξένης γλώσσας – 40 μόρια
Ως πρόσθετο τυπικό προσόν διορισμού για πολλές θέσεις στην παραπάνω προκήρυξη θεωρούνται η γνώση της αγγλικής γλώσσας καθώς και η γνώση χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών στα αντικείμενα: α) επεξεργασίας κειμένων, β) υπολογιστικών φύλλων, και γ) υπηρεσιών διαδικτύου.
proson.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
worker and red cross as logo
tractor in the background of the text
text about elections
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en