Quantcast
Connect with us

AUTOMOTO

Το νέο κόλπο των κλεφτών – Τρυπώνουν στα αυτοκίνητα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα

Λίγα δευτερόλεπτα αρκούν στους αετονύχηδες προκειμένου να εισέλθουν στο εσωτερικό των ΙΧ και να αρπάξουν ό,τι πολύτιμο ξέχασαν οι επιβάτες.

Έντονη ανησυχία επικρατεί στους ιδιοκτήτες των οχημάτων οι οποίοι ακούν καθημερινά για περιστατικά κλοπής ΙΧ με ολοένα και πιο ευφάνταστους τρόπους.

Πολλές φορές, μάλιστα, οι συμμορίες δεν χρειάζεται να επιστρατεύουν τη φαντασία τους, μιας και υπό συνθήκες τους αρκεί ένα φθηνό εργαλείο που μπορεί να βρει κανείς εύκολα στο διαδίκτυο σε τιμές κάτω των 10 ευρώ.

Πρόκειται για τον θραύστη τζαμιών ο οποίος έχει κατασκευαστεί για να σώζει ζωές και ειδικότερα, προκειμένου για την απόκτηση πρόσβασης στο εσωτερικό ενός ΙΧ για τον απεγκλωβισμό επιβάτη μετά από ατύχημα ή την απομάκρυνση ενός παιδιού που έχει ξεχαστεί από τον γονέα του.

Για τις συμμορίες, ωστόσο, ο θραύστης τζαμιών αποτελεί ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό όπλο προκειμένου να θρυμματίζουν με μόλις ένα χτύπημα τα τα τζάμια των ΙΧ και να αποκτούν πρόσβαση στην καμπίνα.

Στο στόχαστρο των αετονύχηδων έχει εισέλθει το φινιστρίνι, το οποίο εφόσον το σπάσουν παραβιάζουν την πόρτα του οχήματος. Εν συνεχεία ρίχνουν τα πίσω καθίσματα και αποσπούν τα πολύτιμα αντικείμενα που ενδέχεται να βρίσκονται στον χώρο του πορτμπαγκάζ.

Ενδεικτικό της δράσης των συμμοριών είναι το παρακάτω βίντεο (δείτε από το 12ο λεπτό και μετά). Τα περιστατικά που παρουσιάζονται στο βιντεοληπτικό υλικό έχουν σημειωθεί στο εξωτερικό, αλλά η συγκεκριμένη μεθοδολογία των χρηστών φαίνεται πως γνωρίζει μεγάλη δημοφιλία και στη χώρα μας, όπως αποδεικνύεται και από το πλήθος περιστατικών που έχουν καταγραφεί.

Πεδίο δράσης των δραστών είναι κυρίως ο Κεραμεικός όπου δεκάδες οδηγοί, όταν επιστρέφουν στα αυτοκίνητά τους, αντικρίζουν ένα από τα φινιστρίνια των ΙΧ τους θρυματισμένο και σε πολλές περιπτώσεις να έχουν κλαπεί πολύτιμα αντικείμενα από το πορτμπαγκάζ.

Παρόλο, λοιπόν, που πολλοί θεωρούν ότι ο χώρος αποσκευών είναι ο ασφαλέστερος χώρος του αυτοκινήτου για τη φύλαξη τσαντών, ηλεκτρονικών συσκευών κ.ο.κ., η σωρεία σχετικών περιστατικών κλοπών καθιστά αναγκαίο να μην αφήνουμε τίποτα εντός του οχήματός μας, μιας και αποτελεί εύκολη λεία για τους μακρυχέρηδες.

carandmotor.gr

 

Click to comment

Απάντηση

AUTOMOTO

Έρχονται ανατροπές στη φορολογία των ΙΧ αυτοκινήτων

Ριζικές αλλαγές στη φορολογία των ΙΧ αυτοκινήτων προωθεί η κυβέρνηση από το 2025, με τις σημαντικές ελαφρύνσεις να αναμένονται από το 2026, ενώ «πρόγευση» των παρεμβάσεων στην αγορά εξετάζεται όπως παρουσιάσει και ο πρωθυπουργός στη ΔΕΘ.

Πρώτα απ’ όλα για το 2025 μελετώνται «ανατροπές» στο σύστημα των τελών κυκλοφορίας, που θα αφορούν αφενός το ύψος των τελών αλλά και τα πρόστιμα.

Η αρμόδια επιτροπή που έχει συσταθεί έχει βάλει στο φουλ τις «μηχανές» καθώς οι εν λόγω αλλαγές, που αφορούν περίπου 5,5 εκατ. ιδιοκτήτες οχημάτων, θα πρέπει να «κλειδώσουν» τον Σεπτέμβριο και να ψηφιστούν το φθινόπωρο, αφού, όπως κάθε χρόνο, τα τέλη κυκλοφορίας «ανεβαίνουν» από την ΑΑΔΕ δύο ή τρεις μήνες πριν από την προθεσμία για την πληρωμή τους.

Επισημαίνεται ότι σήμερα τα τέλη κυκλοφορίας έχουν αρκετές ταχύτητες ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων ή τον κυβισμό του οχήματος (για παλαιά αυτοκίνητα), ενώ προβλέπεται απαλλαγή για ηλεκτρικά οχήματα και υβριδικά που εκπέμπουν χαμηλούς ρύπους.

Θα πρέπει να αναφερθεί ότι το νέο σύστημα τελών κυκλοφορίας θα οδηγήσει στη διαφοροποίηση των υφιστάμενων τελών κυκλοφορίας, κυρίως με κριτήρια περιβαλλοντικά, όπως είναι οι εκπομπές ρύπων αλλά και με την υιοθέτηση συγκεκριμένου πλαισίου για οχήματα εναλλακτικών καυσίμων, καθώς και των ηλεκτρικών, των υβριδικών και των plug in οχημάτων.

Συγκεκριμένα, προβλέπεται:

  • Αλλαγές Τελών Κυκλοφορίας: Από 1ης/1/2025
  • Αυξομείωση τελών ΙΧ: 1η κυκλοφορία 1/11/2010 έως σήμερα Αφορά: 1.168.000 ΙΧ
  • Καμία αλλαγή τελών ΙΧ: 1ο έτος κυκλοφορίας έως 31/10/2010 Αφορά: 4.400.000 ΙΧ
  • Δεν αλλάζουν τα τέλη: Φορτηγών, λεωφορείων, μοτοσικλετών. Οι αλλαγές που αναμένεται να εφαρμοστούν το 2025 θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη κριτήρια, όπως οι εκπομπές ρύπων, καθώς και τεχνολογικά, για παράδειγμα, για οχήματα με εναλλακτικά καύσιμα, αμιγώς ηλεκτρικά, υβριδικά κ.λπ.

Πώς θα υπολογίζεται το τέλος ταξινόμησης

Στο «πακέτο» των αλλαγών εξετάζεται όπως από το 2026 για τον υπολογισμό του τέλους ταξινόμησης λαμβάνεται υπόψη η λιανική τιμή πώλησης προ φόρων αντί της τιμής χονδρικής πώλησης, αλλά και να οριστούν νέοι συντελεστές με βάση τη φορολογητέα αξία των αυτοκινήτων, οι οποίοι θα διαφοροποιούνται ανάλογα με την εκπεμπόμενη μάζα CO2 και με τις προδιαγραφές του ευρωπαϊκού προτύπου εκπομπών ρύπων (Euro) που πληρούν εκ κατασκευής τα αυτοκίνητα οχήματα.

Ειδικότερα, με βάση το σχέδιο των συναρμόδιων υπουργείων, οι νέοι συντελεστές για τον υπολογισμό των τελών ταξινόμησης των επιβατικών αυτοκινήτων κυμαίνονται από 4% έως 32%, ανάλογα με τη φορολογητέα αξία τους και καταργείται το κριτήριο του κυλινδρισμού του κινητήρα. Οι συντελεστές διαφοροποιούνται περαιτέρω ανάλογα με την εκπεμπόμενη μάζα CO2.

Στο πλαίσιο των παρεμβάσεων περιλαμβάνεται, μέχρι στιγμής, και η κατάργηση του φόρου πολυτελείας κατά την αγορά αυτοκινήτων εργοστασιακής αξίας άνω των 20.000 ευρώ, αλλά παράλληλα αναμένεται να καταργηθεί και η ολική απαλλαγή από τα τέλη ταξινόμησης για τα υβριδικά η οποία περιορίζεται στο 50%, καθώς και η απαλλαγή από τα μισά τέλη ταξινόμησης για τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα.

 

www.naftemporiki.gr

Continue Reading

AUTOMOTO

ΥΠΟΙΚ: Ερχονται 5 νομοσχέδια με ανατροπές | Ηλεκτρονικός κλοιός για ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ οχήματα

Η κυβέρνηση ετοιμάζει ένα μπαράζ νομοσχεδίων που θα φέρουν σημαντικές ανατροπές σε διάφορους τομείς, όπως τα αυτοκίνητα, τα τέλη κυκλοφορίας, τις ΔΕΚΟ, και τις συγχωνεύσεις και εξαγορές επιχειρήσεων. Αυτές οι νομοθετικές πρωτοβουλίες, που αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι τον Σεπτέμβριο, θα επιφέρουν αλλαγές με στόχο την ενίσχυση της οικονομικής ανάπτυξης και της αποδοτικότητας του δημόσιου τομέα.

Νέο πλαίσιο για τα ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ οχήματα

Η αρχή θα γίνει μέσα στις επόμενες ημέρες με την κατάθεση στη Βουλή του νομοσχεδίου για το νέο πλαίσιο ψηφιακών ελέγχων και προστίμων για τα ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ οχήματα. Επίσης, το νομοσχέδιο περιλαμβάνει κλιμακωτά πρόστιμα για την εκπρόθεσμη καταβολή των τελών κυκλοφορίας.

Συγκεκριμένα, τα πρόστιμα για τα ανασφάλιστα οχήματα ξεκινούν από 250 ευρώ για δίκυκλα, αυξάνονται στα 500 ευρώ για επιβατηγά και φτάνουν τα 1.000 ευρώ για λεωφορεία και φορτηγά δημόσιας χρήσης. Για την εκπρόθεσμη εξόφληση των τελών κυκλοφορίας προβλέπονται πρόστιμα 25% επί του τέλους αν καταβληθεί εντός του Ιανουαρίου, 50% αν καταβληθεί τον Φεβρουάριο, και 100% από τον Μάρτιο.

Αλλαγές στις ΔΕΚΟ

Το επόμενο νομοσχέδιο αφορά τις αλλαγές στις ΔΕΚΟ (ΕΛΤΑ, ΟΑΣΑ, ΕΤΑΔ κ.λπ.) που εποπτεύονται από το Υπερταμείο. Οι αλλαγές θα ακολουθήσουν το μοντέλο της ΔΕΗ, με διορισμό διοικήσεων από την αγορά, βάσει τυπικών και επαγγελματικών προσόντων, χωρίς τις μακρόχρονες διαδικασίες του ΑΣΕΠ. Επίσης, θα δημιουργηθεί νέο Εθνικό Επενδυτικό Ταμείο για την ενίσχυση αναπτυξιακών πρωτοβουλιών σε νέες τεχνολογίες και πράσινες επενδύσεις.

Μεταρρύθμιση του τέλους χαρτοσήμου

Στο τέλος του τρέχοντος μήνα θα κατατεθεί νομοσχέδιο για τη μεταρρύθμιση του τέλους χαρτοσήμου, που επιβαρύνει εκατοντάδες συναλλαγές και συμβάσεις. Το τέλος χαρτοσήμου θα ψηφιοποιηθεί, εκσυγχρονιστεί και σε ορισμένες συναλλαγές θα καταργηθεί. Η μεταρρύθμιση, που εντάσσεται στο Ταμείο Ανάκαμψης, θα παρουσιαστεί στο επόμενο Υπουργικό Συμβούλιο από τον υφυπουργό Οικονομικών Χάρη Θεοχάρη.

Επιτάχυνση δημοσίων επενδύσεων

Επίσης, έως τις αρχές Ιουλίου αναμένεται να κατατεθεί νομοσχέδιο για την επιτάχυνση των δημοσίων επενδύσεων, την ταχύτερη απορρόφηση ευρωπαϊκών πόρων και τον καλύτερο προγραμματισμό των έργων. Οι νέες διατάξεις περιλαμβάνουν τη σύσταση μηχανισμού για τη διασφάλιση της συντήρησης των έργων και έναν ξεχωριστό λογαριασμό χρηματοδότησης έργων για την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών.

Φορολογικά κίνητρα για συγχωνεύσεις και εξαγορές

Τέλος, τον Σεπτέμβριο θα κατατεθεί νομοσχέδιο με φορολογικά κίνητρα για συγχωνεύσεις και εξαγορές, ενισχύοντας την εξωστρέφεια και την ισχύ των επιχειρήσεων. Οι νέες παρεμβάσεις θα συμπληρώσουν το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο, με υψηλότερα φορολογικά κίνητρα για την απορρόφηση μικρών εταιρειών από μεγαλύτερα σχήματα, καθώς το ισχύον καθεστώς μείωσης φορολογίας κατά 30%-50% για 9 έτη αποδείχθηκε περιορισμένης αποδοτικότητας.

Η κυβέρνηση σκοπεύει με αυτές τις πρωτοβουλίες να ενισχύσει την οικονομική ανάπτυξη και να προωθήσει την καινοτομία, εστιάζοντας σε τομείς που θα συμβάλουν στη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Οι αλλαγές στις ΔΕΚΟ και οι νέες επενδυτικές ευκαιρίες, σε συνδυασμό με τα κίνητρα για συγχωνεύσεις, αναμένεται να δημιουργήσουν ένα πιο ευέλικτο και ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον, ενώ η ψηφιοποίηση και ο εκσυγχρονισμός των διαδικασιών θα μειώσουν τη γραφειοκρατία και θα αυξήσουν την αποτελεσματικότητα του δημόσιου τομέα.

Continue Reading

AUTOMOTO

Ανατροπή στα όρια ταχύτητας των αυτοκινήτων | Πού αυξάνονται και γιατί

Σε ισχύ θα τεθούν σύντομα τα νέα και υψηλότερα όρια ταχύτητας ευρωπαϊκής χώρας που δεν είναι τα αποτελέσματα που επιθυμούσε από τη μείωσή τους τα προηγούμενα χρόνια.

Εκτός από τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στις περισσότερες των περιπτώσεων, η μείωση του ορίου ταχύτητας σε έναν δρόμο συμβάλλει και στην μικρότερη επιβάρυνση της ατμόσφαιρας αφού, σε γενικές γραμμές, η ταχύτητα κίνησης συνδέεται άμεσα με τους ρύπους που εκπέμπει ένα αυτοκίνητο.

Με αυτό το σκεπτικό η Ολλανδία μείωσε πριν από πέντε περίπου χρόνια, το όριο ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομούς της από τα 130 στα 100 χλμ./ώρα.

Το μέτρο, που δεν καλωσορίστηκε από τη μεγαλύτερη μερίδα του κοινού, τέθηκε σε ισχύ ώστε οι γενικότεροι ρύποι που παράγει σαν χώρα η Ολλανδία (συγκεκριμένα οι εκπομπές αζώτου) να εναρμονιστούν με τα όρια που έχει θέσει η ΕΕ και να επιτραπεί έτσι στον κλάδο των κατασκευών, ο οποίος εκπέμπει επίσης ρύπους, να συνεχίζει να χτίζει κτίρια.

Το μειωμένο μέγιστο όριο ταχύτητας ίσχυε καθημερινά από τις έξι το πρωί έως και τις επτά το απόγευμα, δηλαδή τις ώρες όπου υπάρχει και ο μεγαλύτερος όγκος οχημάτων στους δρόμους της χώρας. Τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας επανερχόταν στο μέγιστο των 130 χλμ./ώρα.

Τώρα, τα κόμματα που πρόκειται να σχηματίσουν την επόμενη κυβέρνηση της Ολλανδίας φαίνεται ότι έφτασαν σε συμφωνία για την ανατροπή και ακύρωση του χαμηλότερου ορίου ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους της χώρας.

Σύμφωνα και με μελέτες και έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στην Ολλανδία όλο αυτό το διάστημα έδειξαν ότι επί της ουσίας το κέρδος στη μείωση των εκπομπών αζώτου είναι τόσο οριακό που δεν δικαιολογείται η εφαρμογή του.

Τα οξείδια του αζώτου εκπέμπονται από πολλούς κλάδους της βιομηχανίας, μεταξύ των οποίων είναι φυσικά και η αυτοκινητοβιομηχανία.

Σε μεγάλες συγκεντρώσεις στην ατμόσφαιρα μπορούν να οδηγήσουν στην παρουσίαση προβλημάτων στο αναπνευστικό σύστημα του ανθρώπινου οργανισμού, με τον κίνδυνο να είναι μεγαλύτερος για άτομα με παθήσεις όπως είναι το άσθμα.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
worker and red cross as logo
text about elections
letters AG as logo
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en