Quantcast
Connect with us

ΚΑΒΑΛΑ

Το ΚΤΕΛ εκσυγχρονίζεται με νεές υπηρεσίες

image_print

Η καρδιά της τεχνολογίας χτύπα στην Καβάλα

Θέλουμε να σας ενημερώσουμε πως το Αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας εκσυγχρονίζεται με νέες υπηρεσίες. 

Στο ραντεβού με την καινοτομία και την ανάπτυξη των πρωτοβουλιών για άλλη μια φορά το αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας.

Παρ ‘όλες τις αντιξοότητες των τελευταίων ετών το αστικό ΚΤΕΛ επένδυσε στην εγκατάσταση νέου συστήματος τηλεματικής σε όλα τα οχήματα του η οποία μόλις ολοκληρωθεί η περίοδος δοκιμαστικής λειτουργίας για ελαχιστοποίηση πιθανών σφαλμάτων θα τεθεί σε λειτουργιά και ο κάθε επιβάτης που μπορεί να εφαρμοστεί στο κινητό. του τηλεφώνου να ενημερωθεί αξιόπιστα για το τι ώρα ακριβώς θα έρθει στη στάση το φυσικό που περιμένει.

Η εφαρμογή έχει ελεγχθεί από τους σταθμούς μας για την ακριβή λειτουργία της και προσδοκούμε σύντομα να την παραδώσουμε στο επιβατικό κοινό της Καβάλας άριστη και λειτουργική. 

Μέσα στα οχήματα μας έχουν ήδη τοποθετηθεί «έξυπνες» πινακίδες ενημέρωσης με τις όσοι ταξιδεύουν ήδη να ενημερώνονται για τις επόμενες στάσεις που θα κάνει το αστικό.

Επίσης έχει ήδη τεθεί σε λειτουργιά η νέα «έξυπνη κάρτα απεριορίστων διαδρομών» την οποία ο Καβαλιώτης μπορεί να προμηθευτεί από τα γραφεία του ΚΤΕΛ στην οδό Ύδρας 11 κάθε ημέρα του μήνα.

Η έξυπνη κάρτα μπορεί να φορτιστεί ως χρονική διάρκεια μεταφορών θέλει ο πελάτης, από 15 ήμερες έως και 9 μήνες και για όσο περισσότερο χρόνο φορτίζει και τις ανάλογες εκπτώσεις. Η νέα κάρτα ακυρώνεται μέσα σε μια σαρωτή που διαθέτουν τα μηχανήματα της τηλεματικής μπροστά σε κάθε οδηγό.

Σε πολύ σύντομο διάστημα που θα θέσουμε σε εφαρμογή και μια άλλη υπηρεσία για τους επιβάτες μας με την οποία θα μπορούν να αγοράσουν εισιτήριο από τον οδηγό πληρώνοντας με την πιστωτική ή την χρεωστική τους κάρτα ανέπαφα.

Θέλουμε κλείνοντας να ευχαριστήσουμε το κοινό της πόλης μας για την εμπιστοσύνη που μας δίνει και να υπενθυμίσουμε πως κατανοούμε τις δυσκολίες των καιρών και προσπαθούμε όσο είναι δυνατόν να προσαρμόσουμε τα δρομολόγια μας ώστε να διευκολύνουμε και το συγκοινωνιακό πρόβλημα αλλά και να παρέχουμε καλύτερες αστικές συγκοινωνίες.

Click to comment

Απάντηση

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Ο Γιώργος Μπιλμπίλης από το Αγίασμα του Δήμου Νέστου Ευρωπαίος πρωταθλήτής στο ζίου ζίτσου

image_print

Με ιδιαίτερη υπερηφάνεια και συγκίνηση, η τοπική κοινωνία της Επαρχίας Νέστου και ειδικότερα του Αγιάσματος Ν. Καβάλας τιμά έναν δικό της άνθρωπο, τον Γιώργο Μπιλμπίλη, ο οποίος με τις σπουδαίες αθλητικές του διακρίσεις αναδεικνύει την περιοχή σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Ο Γιώργος Μπιλμπίλης, αστυνομικός στο επάγγελμα και υπηρετών στο Αστυνομικό Τμήμα Γλυφάδας, αποτελεί παράδειγμα ήθους, πειθαρχίας και αφοσίωσης. Παράλληλα με τα απαιτητικά του καθήκοντα, διαγράφει μια λαμπρή πορεία στον αθλητισμό, κατακτώντας τον τίτλο του Ευρωπαίου Πρωταθλητή στο Ζίου Ζίτσου, μια κορυφαία διάκριση που γεμίζει υπερηφάνεια ολόκληρη την Επαρχία Νέστου.

Η καταγωγή του από το Αγίασμα, στην καρδιά της Επαρχίας Νέστου, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητάς του. Με κάθε του επιτυχία, τιμά τις ρίζες του και αναδεικνύει έναν τόπο που μπορεί να είναι μικρός γεωγραφικά, αλλά μεγάλος σε αξίες και ανθρώπους.

Στο πλευρό του βρίσκεται πάντα η οικογένειά του. Η μητέρα του, Ζωή δημοτική υπάλληλος και ιδιαίτερα αγαπητή στην τοπική κοινωνία, καθώς και η αδελφή του, Γιώτα Ειρήνη Μπιλμπίλη, μοιράζονται τη χαρά και την περηφάνια για την πορεία του.

Συνάδελφοι, φίλοι και συγχωριανοί από όλη την Επαρχία Νέστου εκφράζουν δημόσια την ευγνωμοσύνη και τη στήριξή τους, στέλνοντας ένα μεγάλο «ευχαριστώ» για την τιμή που προσφέρει στον τόπο μας μέσα από τις διακρίσεις του. Ο Γιώργος Μπιλμπίλης αποτελεί φωτεινό παράδειγμα για τη νέα γενιά, αποδεικνύοντας πως με επιμονή, σκληρή δουλειά και πίστη στις αξίες, μπορεί κανείς να φτάσει στην κορυφή.

Η Επαρχία Νέστου μπορεί δικαίως να υπερηφανεύεται για έναν πρωταθλητή Ευρώπης, έναν άνθρωπο που δεν ξεχνά ποτέ από πού ξεκίνησε και συνεχίζει να τιμά τον τόπο του με κάθε του βήμα.

DNews Widget
Continue Reading

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

Παγγαίο: Δύο παραβάσεις για έλλειψη ηλεκτρονικής σήμανσης σε ζώα

Δεσποζόμενο ζώο με ηλεκτρονική σήμανση στο πλαίσιο ελέγχων στον Δήμο Παγγαίου
image_print

Έλεγχοι για την έλλειψη ηλεκτρονικής σήμανσης σε δεσποζόμενα ζώα πραγματοποιήθηκαν στον Δήμο Παγγαίου, σύμφωνα με ενημέρωση του Τμήματος Αγροτικής Ανάπτυξης του Δήμου.

Όπως αναφέρεται, βάσει του υπ’ αριθμ. πρωτ. 1009/6/149-α/14-06-2026 εγγράφου του Αστυνομικού Τμήματος Παγγαίου, διενεργήθηκε ένας έλεγχος κατά το χρονικό διάστημα από 26 Απριλίου έως και 10 Ιουνίου 2026.

Από τον έλεγχο διαπιστώθηκαν δύο παραβάσεις που αφορούν έλλειψη ηλεκτρονικής σήμανσης σε δεσποζόμενα ζώα.

Η ενημέρωση υπογράφεται, για τον Δήμο Παγγαίου, από τον προϊστάμενο του Τμήματος Αγροτικής Ανάπτυξης Θεόδωρο Τσαβδαρίδη.

DNews Widget
Continue Reading

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Καβάλα: Αποφοίτηση στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας και ημερίδα ενημέρωσης

Τελετή αποφοίτησης εκπαιδευομένων του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Καβάλας
image_print

Την τελετή αποφοίτησης των εκπαιδευομένων του Β΄ Κύκλου πραγματοποίησε το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Καβάλας, την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026.

Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε ημερίδα ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης της τοπικής κοινωνίας για τις δράσεις του σχολείου.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους και απηύθυναν χαιρετισμό ο πανοσιολογιώτατος π. Δανιήλ Καριπίδης, εκπρόσωπος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου κ.κ. Στεφάνου, η Βουλευτής Καβάλας Αγγελική Δεληκάρη, ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Θεόδωρος Μαρκόπουλος, καθώς και εκπρόσωποι φορέων και συλλόγων.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης απονεμήθηκαν οι απολυτήριοι τίτλοι στους εκπαιδευόμενους του Β΄ Κύκλου, καθώς και οι τίτλοι πιστοποίησης γνώσεων πληροφορικής.

Οι εκπαιδευόμενοι του Α΄ Κύκλου παρέλαβαν τις αξιολογήσεις τους για το Β΄ τετράμηνο.

Ακολούθησε μουσικό πρόγραμμα, το οποίο επιμελήθηκε ο εκπαιδευτής του σχολείου Στέφανος Αγγελούσης.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκε το εκπαιδευτικό προσωπικό του ΣΔΕ Καβάλας, ο διευθυντής Στυλιανός Τζάμος, ο υποδιευθυντής Τηλέμαχος Καλομοίρης, οι εκπαιδευτές Σωτήριος Τουβλατζής, Ουρανία Πουρουτίδη, Αλεξάνδρα Μουτσελάκη, Κλαίρη Χιοκτουρίδου, Καλλιόπη Δερμεντζή, Στυλιανή Φραγγέλη και Ηλιάνα Πουλιώνη, η σύμβουλος σταδιοδρομίας Εμμανουέλα Σαμακού και ο ψυχολόγος Ιωάννης Αμπατζίδης.

Μετά την τελετή ακολούθησε γεύμα από την επιχείρηση Αλλοτινό, την οποία η διοίκηση του σχολείου ευχαριστεί για την άριστη συνεργασία.

Η διοίκηση, οι εκπαιδευτικοί και οι σύμβουλοι του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Καβάλας ευχαριστούν όλους όσοι παρευρέθηκαν στη σημαντική αυτή εκδήλωση για τους εκπαιδευόμενους και εύχονται καλή συνέχεια και κάθε καλό στους αποφοίτους και στις οικογένειές τους.

Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου ΕΚΤ+.

Η Πράξη «Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας» έχει ενταχθεί στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή».

DNews Widget
Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
Banner
text about elections

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en