ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το “Χωριό των Αγγέλων” άνοιξε τις πύλες του

Το χωριό των αγγέλων άνοιξε τις πύλες του στην Ορεστιάδα  και είναι έτοιμο να υποδεχτεί μικρούς και μεγάλους σε ένα χωριό που είναι έτοιμο να εκπληρώσει την κάθε ευχή μικρού και μεγάλου παιδιού…Η Ορεστιάδα λοιπόν ντύθηκε στα γιορτινά της και δηλώνει πανέτοιμη για να την εξερευνήσετε…

 

DNews Widget

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version