Quantcast
Connect with us

ΘΑΣΟΣ

Θάσος | Νηπιαγωγός έκανε το βιβλίο …παιχνίδι και κέρδισε διεθνές βραβείο

Συνδύασε το παιχνίδι με το βιβλίο κι έκανε την εκπαιδευτική διαδικασία απόλαυση για τους λιλιπούτειους μαθητές της

Συνδύασε το παιχνίδι με το βιβλίο κι έκανε την εκπαιδευτική διαδικασία απόλαυση για τους λιλιπούτειους μαθητές της. Ο λόγος για τη Βίκυ Ξανθοπούλου, δασκάλα στο διθέσιο ολοήμερο νηπιαγωγείο της Ποταμιάς Θάσου, η οποία με την πρωτότυπη δράση της «Παίζουμε βιβλίο;» κατάφερε όχι μόνο να γεμίσει την τάξη της με παιδικά χαμόγελα, αλλά και να αποσπάσει το διεθνές βραβείο «The Freedon Literacy Award» (Βραβείο ελευθερίας μέσω του γραμματισμού) από τον οργανισμό «Judith’s Reading Room», με έδρα την Πενσυλβάνια των ΗΠΑ, που προωθεί τη φιλαναγνωσία.

Η Βίκυ Ξανθοπούλου, εδώ και αρκετά χρόνια, έχει ξεκινήσει την πρωτότυπη αυτή δράση με βιβλία -ένα ηλεκτρονικό περιοδικό αναγνωστικών εμψυχώσεων, που συνδυάζει βιωματικά το παιχνίδι με το βιβλίο- αναπτύσσοντας την κοινή αξία της πολυπολιτισμικότητας αλλά και της αρμονικής συνύπαρξης μεταξύ των μαθητών της. Η δράση της, όπως αναφέρεται και στο σκεπτικό της βράβευσής της, είναι απαραίτητη, καθώς δεν υπάρχει δανειστική βιβλιοθήκη στο χωριό, όπου εργάζεται, με αποτέλεσμα το εγχείρημά της να είναι ένα ζωτικής σημασίας «εργαλείο» αλφαβητισμού για τα παιδιά. «Για την καινοτόμα, δημιουργική και με πάθος δουλειά της στο χωριό αυτό, όπου δεν υπάρχει βιβλιοθήκη, απονέμεται στην κ. Ξανθοπούλου το βραβείο», αναφέρει ο διεθνής οργανισμός «Judith’s Reading Room».

 «Ο τίτλος της δράσης κρύβει δυο λέξεις που αγαπώ, το “παίζουμε” και το “βιβλίο”. Πιστεύω πάρα πολύ πως η διαδικασία της μάθησης στο σχολείο περνά μέσα από το παιχνίδι, όπως επίσης (πιστεύω) και στη δύναμη του βιβλίου. Έτσι, συνδυάζω τη βιωματική μάθηση με την αγάπη μου για το βιβλίο και προσπαθώ να την περάσω και στα παιδιά. Ο προβληματισμός μου μέσα στην τάξη, όλα αυτά τα χρόνια που υπηρετώ τη δημόσια εκπαίδευση είναι πώς να συνδιαμορφώσω μια κοινή κουλτούρα ανάμεσα στα μέλη της ομάδας μου, που προέρχονται από μοναδικά περιβάλλοντα το καθένα, πολιτισμικά, κοινωνικά, και να γίνουμε μια ομάδα που συνεργάζεται, που εκφράζεται, που μοιράζεται τα συναισθήματά της. Κι όλα αυτά με γνώμονα και “εργαλείο” την αγάπη μου για το βιβλίο», εξηγεί στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, λίγα 24ωρα μετά τη βράβευσή της, η κ. Ξανθοπούλου, η οποία μπορεί να μην περίμενε τη διάκριση, αλλά είχε μια «μικρή κρυφή ελπίδα», όπως χαρακτηριστικά λέει.

 

book.jpg

 

«Είναι μια δράση που την έχω ξεκινήσει τα τελευταία έξι χρόνια στο νηπιαγωγείο και είναι ένα πρότζεκτ αναγνωστικών εμψυχώσεων. Η εμψύχωση έχει να κάνει με την κοινωνική διάσταση της εκπαίδευσης. Προσπαθώ να συνδέσω τις ανάγκες των μαθητών μου με τη μαθησιακή διαδικασία και να συνδυάσω τις ανάγκες των μαθητών με ένα βιβλίο που ανταποκρίνεται σ’ αυτές- είτε οι ανάγκες είναι μαθησιακές, είτε κοινωνικές, είτε συναισθηματικές. Δημιουργούμε κάθε φορά ένα νέο πρότζεκτ που βασίζεται στις ιδέες των παιδιών κι αυτές τις ιδέες προσπαθώ να τις κάνω παιδαγωγική πράξη. Στο τέλος της χρονιάς συγκεντρώνουμε όλα τα πρότζεκτ και δημιουργούμε αυτό το ηλεκτρονικό περιοδικό, που ονομάζεται “Παίζουμε Βιβλίο;”», σημειώνει η δραστήρια νηπιαγωγός.

Τα ίδια τα παιδιά ήταν αυτά που «αγκάλιασαν» πρώτα την ιδέα της κ. Ξανθοπούλου. «Χαίρονται πάρα πολύ και κάθε φορά που είναι να ξεκινήσουμε ένα νέο πρότζεκτ είναι πολύ ενθουσιασμένα. Αγωνιούν κάθε φορά να γνωρίσουμε τον συγγραφέα ή τον εικονογράφο του βιβλίου, κάτι που κάνουμε αξιοποιώντας όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», επισημαίνει.

«Τα παιδιά», προσθέτει, «έχουν εκπαιδευτεί στον τρόπο αυτό δουλειάς και κάθε φορά που διαβάζουμε ένα βιβλίο “ρίχνουν” και μια ιδέα, π.χ. τη δημιουργία ενός επιτραπέζιου παιχνιδιού, τη συγγραφή ενός παραμυθιού, την κατασκευή κούκλας για να παίξουμε κουκλοθέατρο κ.ά. Όλα αυτά, ό,τι φαντάζονται τα παιδιά, προσπαθώ, μέσα από δραστηριότητες να πραγματοποιούνται μέσα στην τάξη. Εγώ, από την πλευρά μου, προσπαθώ να “πιάσω” άλλα ζητήματα των παιδιών -τους προβληματισμούς, τις απορίες, τις χαρές, τις στεναχώριες τους- και τα συνδυάζω μ’ ένα βιβλίο πάνω στο οποίο δουλεύουμε».

 

xanthopoulou.jpg

Θασίτισσα από …επιλογή και όχι καταγωγή

Η Βίκυ Ξανθοπούλου είναι ένας νέος άνθρωπος, που έχει επιλέξει να ζει στη Θάσο παρ’ ότι δεν έλκει από εκεί την καταγωγή της. «Θεωρώ πως είναι ευλογία να ζεις σ’ έναν τέτοιο τόπο, δίπλα στη φύση, μέσα σ’ ένα υπέροχο φυσικό περιβάλλον, πλάι στη θάλασσα», λέει χαρακτηριστικά και προσπερνά μάλλον γρήγορα τις όποιες δυσκολίες μπορεί να έχει η ζωή στο νησί.

Το μόνο που θα ήθελε, όπως σημειώνει, είναι να υπήρχαν περισσότερες δράσεις για τα παιδιά, «δεμένες» με τον πολιτισμό. Παρ’ όλα αυτά, τονίζει ότι η τοπική κοινωνία είναι πολύ δραστήρια και φροντίζει να τροφοδοτεί τους νέους ανθρώπους με ερεθίσματα. «Προσπαθούμε εμείς από τη θέση μας ως παιδαγωγοί και προσπαθεί σληρά και η τοπική κοινωνία», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Μπορεί, δε, η διάκριση να τη γέμισε χαρά αλλά δεν εφησυχάζει ούτε λεπτό και ήδη έχει πιάσει μολύβι και χαρτί σχεδιάζοντας τις επόμενες δράσεις για τους λιλιπούτειους μαθητές της, καθώς η μεγαλύτερη επιβράβευση για την ίδια είναι τα χαμογελαστά πρόσωπά τους!

ethnos

Click to comment

Απάντηση

ΘΑΣΟΣ

Το αρχαίο θέατρο της Θάσου αποκαταστάθηκε με το φημισμένο λευκό μάρμαρο του νησιού

Μετά από έντεκα ολόκληρα χρόνια που παρέμενε κλειστό, το αρχαίο θέατρο της Θάσου, ένα από τα παλαιότερα στον ελληνικό χώρο, ανοίγει και πάλι για το κοινό στα μέσα Μαΐου, μετά την ολοκλήρωση των εκτεταμένων εργασιών αναστήλωσης και αποκατάστασής του κοίλου (που ξεκίνησαν το 2018 και ολοκληρώθηκαν πριν λίγους μήνες). Το τελικό αποτέλεσμα εντυπωσιάζει πραγματικά τον επισκέπτη καθώς ντύθηκε εξ’ ολοκλήρου με το φημισμένο λευκό μάρμαρο που εξορύσσεται στα λατομεία του νησιού. Σημειώνεται ότι το θέατρο αποκαταστάθηκε στη φάση που βρίσκονταν στα Ρωμαϊκά χρόνια.

Κατασκευασμένο τον 4ο αιώνα π.Χ. σε πρανές λόφου στα ανατολικά της αρχαίας πόλης της Θάσου (της σημερινής πρωτεύουσας του νησιού, του Λιμένα), το αρχαίο θέατρο με την απαράμιλλη θέα στη θάλασσα, ετοιμάζεται να περάσει σε μια νέα περίοδο λειτουργίας, σχεδόν έναν αιώνα μετά την πρώτη ανασκαφή που διενήργησε (1921) η Γαλλική Αρχαιολογική Σχολή, αποκαλύπτοντας το κοίλο, την ορχήστρα, τις παρόδους κι ένα τμήμα της σκηνής.

Το έργο της αναστήλωσης του μνημειακού αυτού θεάτρου ήταν ίσως ένα από τα δυσκολότερα τεχνικά έργα που υλοποίησε τα τελευταία χρόνια η Εφορεία Αρχαιοτήτων Καβάλας – Θάσου, υπό την επίβλεψη της αρχαιολόγου Κωνσταντίνας Πανούση. Στην πραγματικότητα, το κοίλο του θεάτρου σκάφτηκε εκ βάθρων προκειμένου να αποκατασταθούν φθορές του παρελθόντος, να δοθεί λύση σε θέματα στατικότητας, να ολοκληρωθούν σημαντικές υποδομές που θα εξασφάλιζαν την διάσωσή του και εν τέλει θα συνέβαλαν στη σύγχρονη λειτουργία του ως χώρου που μπορεί να φιλοξενεί ξανά πολιτιστικές και καλλιτεχνικές εκδηλώσεις.

Με την απόδοση του θεάτρου στους κατοίκους και τους χιλιάδες επισκέπτες του νησιού ικανοποιείται ένα μεγάλο αίτημα της τοπικής κοινωνίας της Θάσου και προσωπικά του πρώην δημάρχου του νησιωτικού δήμου Κώστα Χατζηεμμανουήλ, ο οποίος επέμενε για την αποκατάσταση του κοίλου του αρχαίου θεάτρου στην αρχική μαρμάρινη μορφή.

Με την αμέριστη συμπαράσταση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, της ηγεσίας του υπουργείου Πολιτισμού που ενέταξε το έργο στα συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα της, του προσωπικού της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Προγράμματος «Ανατολική Μακεδονία-Θράκη» και του προσωπικού της Επιτελικής Δομής του ΥΠΠΟ (ΕΔΕΠΟΛ), η αποκατάσταση του αρχαίου θεάτρου αποτελεί μια πραγματικότητα παρά τις πολλές και μεγάλες δυσκολίες που έπρεπε να ξεπεραστούν. Το συνολικό κόστος αποκατάστασης του κοίλου του αρχαίου θεάτρου ανήλθε στο ποσό των 3.500.000 ευρώ.

Τα εδώλια αποκαταστάθηκαν με λευκό μάρμαρο από τα λατομεία του νησιού

«Οι εργασίες αποκατάστασης του κοίλου αποδείχτηκαν εξαιρετικά προβληματικές και πολύ πιο εκτεταμένες απ’ ό,τι αρχικά προβλέπονταν», εξηγεί, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η επιβλέπουσα του έργου,η αρχαιολόγος Κωνσταντίνα Πανούση, και συνεχίζει: «για να γίνουν οι παραπάνω εργασίες, έπρεπε να τροποποιηθεί η αρχική μελέτη αποκατάστασης, γεγονός που απαίτησε χρόνο. Εν συνεχεία, εκπονήθηκε στατική μελέτη, μελέτη διαχείρισης όμβριων υδάτων και τροποποίηση της αρχιτεκτονικής μελέτης. Όλα τα παραπάνω αύξησαν σημαντικά το φυσικό αντικείμενο της αναστήλωσης, καθώς κτίστηκαν εκ νέου 29 σειρές υποδομών, αντί για 13 που προβλέπονταν αρχικά, έγιναν εργασίες σε 177 αρχαία εδώλια στην άνω αδιατάρακτη ζώνη και τοποθετήθηκαν 622 σύγχρονα και αρχαία εδώλια και 147 σύγχρονα σκαλιά στην κύρια ζώνη αναστήλωσης, η οποία καταλαμβάνει 29 σειρές εδωλίων σε οκτώ κερκίδες που χωρίζονται από επτά κλίμακες. Το τελικό σύνολο επεμβάσεων στο κοίλο του αρχαίου θεάτρου της Θάσου αφορά σε 1.039 αρχιτεκτονικά μέλη».

Από τις πιο σημαντικές εργασίες που έπρεπε να γίνουν ήταν η καταγραφή και ταυτοποίηση των αρχαίων μελών του θεάτρου, τα οποία επανατοποθετήθηκαν. Θραυσμένα αρχαία εδώλια συμπληρώθηκαν με χυτό υλικό και όπου δεν υπήρχε αρχαίο υλικό, τοποθετήθηκαν μέλη κατασκευασμένα από ολόλευκο μάρμαρο του νησιού.

«Ομολογουμένως αυτό που είχαμε να αντιμετωπίσουμε στο αρχαίο θέατρο της Θάσου ήταν μια μεγάλη πρόκληση ειδικά ως προς την προμήθεια του μαρμάρου», υπογραμμίζει η κα Πανούση, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, και συμπληρώνει: «Η ανάλυση του υλικού που έγινε στα αρχαία εδώλια μας έδειξε το είδος και τη σύνθεση του μαρμάρου που χρησιμοποιήθηκε στην αρχαιότητα, και βάσει αυτού παραγγέλθηκε παρόμοιο μάρμαρο από λατομείο του νησιού. Πρέπει να εξάρουμε την άριστη συνεργασία που είχαμε με τον ανάδοχο στο συγκεκριμένο τμήμα του έργου, τον κ. Μπαϊρακτάρη, ο οποίος ανέλαβε όχι μόνο την προμήθεια αλλά επίσης τη λάξευση και επεξεργασία των μαρμάρινων εδωλίων, προκειμένου να επιτύχουμε την απαραίτητη συμμετρία και καμπυλότητα, ώστε να τοποθετηθούν τα σύγχρονα εδώλια στο κοίλο του θεάτρου. Η ολοκλήρωση όλων των εργασιών που χρειάστηκαν για την αποκατάσταση του κοίλου του αρχαίου θεάτρου οφείλεται στο προσωπικό του έργου που δούλεψε κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, συχνά υπερβάλλοντας εαυτόν».

Είναι γεγονός πως η πανδημία του κορονοϊού και η έλλειψη εργατικού δυναμικού στο νησί δυσχέραινε σε μεγάλο βαθμό την ομαλή εκτέλεση των εργασιών. Χαρακτηριστική είναι μάλιστα η περίπτωση του έργου της βελτίωσης του λιθόκτιστου βαθμιδωτού μονοπατιού που οδηγεί στο αρχαίο θέατρο. Στη σχετική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος κατατέθηκε μόνο μία προσφορά, ωστόσο ο μοναδικός ανάδοχος παραιτήθηκε στη συνέχεια γιατί δεν κατόρθωσε να βρει χτίστες!

Οι εργασίες συνεχίζονται

Στο επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται να απομακρυνθεί από το εσωτερικό του αρχαίου θεάτρου ο γερανός, με τη βοήθεια του οποίου έγινε η τοποθέτηση των εδωλίων, ώστε στη συνέχεια να ολοκληρωθεί και το έργο της επίστρωσης της ορχήστρας. Το αρχαίο θέατρο θα είναι εν μέρει επισκέψιμο, κυρίως στο κοίλο του, αφού οι εργασίες θα συνεχίζονται στο εσωτερικό του, ωστόσο οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά το έργο της αποκατάστασης που έγινε.

Η πλήρης και επαρκής ηλεκτροδότηση του αρχαίου θεάτρου είναι μία από τις εκκρεμότητες στο συνολικό έργο της αποκατάστασης του μνημείου, προκειμένου να υπάρχει η δυνατότητα να πραγματοποιούνται σε αυτό σύγχρονες θεατρικές παραστάσεις. Όπως εξηγεί η κ. Πανούση, το επόμενο διάστημα αναμένεται να προχωρήσουν οι διαδικασίες για την πλήρη αποκατάσταση του δικτύου, το οποίο παρουσίαζε θέματα με διακοπές σε όλη τη διάρκεια του έργου.

Να σημειωθεί ότι μέχρι και το 2013, οπότε το θέατρο έκλεισε οριστικά προκειμένου να ξεκινήσουν οι εργασίες, τα εδώλια του θεάτρου ήταν ξύλινα, που στηρίζονταν πάνω σε μεταλλικές εξέδρες, οι οποίες τοποθετήθηκαν τη δεκαετία του 1990. Το αρχαίο θέατρο της Θάσου, όλα τα προηγούμενα χρόνια πέρασε από πολλές φάσεις συντήρησης, έως ότου ξεκινήσουν, το Νοέμβριο του 2018, οι οριστικές εργασίες της πλήρους αποκατάστασής του κοίλου. Κατά το παρελθόν, ωστόσο, φιλοξένησε μεγάλα και σημαντικά πολιτιστικά δρώμενα, όπως ήταν οι εκδηλώσεις στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Φιλίππων – Θάσου.

Ο πρώην δήμαρχος του νησιού Κώστας Χατζηεμμανουήλ, ο οποίος πρωτοστάτησε στην αποκατάσταση του αρχαίου θεάτρου στην αρχική μαρμάρινη μορφή του, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, δεν κρύβει την ικανοποίησή του για την ολοκλήρωση των εργασιών. «Νιώθω δικαιωμένος», τονίζει σε δηλώσεις του, «καθώς μία πολυετής προσπάθεια που άρχισε το 2011, κι ένας προσωπικός αγώνας, έφτασε στο τέλος του χάρη στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Καβάλας – Θάσου και την έφορο αρχαιοτήτων Σταυρούλα Δαδάκη, η οποία ωρίμασε τις απαιτούμενες διαδικασίες, διευκρινίζοντας όλα εκείνα τα σημεία τα οποία είναι απαραίτητα για να εξελιχθεί μια μελέτη σε έργο».

«Αισθάνομαι», συνεχίζει ο κ. Χατζηεμμανουήλ, «ότι κέρδισα ένα προσωπικό “στοίχημα” κι εκπληρώνω μία δέσμευσή μου στον κόσμο της Θάσου, όταν το 2010 υποσχέθηκα ότι θα πετάξω τα σάπια κόντρα πλακέ από το αρχαίο θέατρο του νησιού και θα τα αντικαταστήσω με ολόλευκο μάρμαρο Θάσου. Θέλω να εξάρω και την ομόφωνη απόφαση του ΚΑΣ για τη μαρμάρινη αποκατάσταση του μνημείου. Μια απόφαση που στηρίχθηκε στην άρτια αποτύπωση του εξαιρετικού αρχαιολόγου και αρχιτέκτονα Τόνι Κοζέλι, που ζει μόνιμα στο νησί προσφέροντας σημαντικό έργο».

Η επαναλειτουργία του αρχαίου θεάτρου προκάλεσε αισθήματα ικανοποίησης στον δήμο Θάσου. Ο δήμαρχος Λευτέρης Κυριακίδης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, θεωρεί πολύ σημαντικό το γεγονός ότι πλέον θα είναι επισκέψιμο το μνημείο και σημειώνει ότι πρόθεση της διοίκησης του δήμου είναι να φιλοξενηθούν σε αυτό εκδηλώσεις, όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν.

Το αρχαίο θέατρο της Θάσου είναι και πάλι έτοιμο να «μιλήσει» στους χιλιάδες θεατές, μεταφέροντας την ιστορία του, τις περιπέτειες και την πορεία που χάραξε στο χρόνο. Είναι αυτή η ιστορία που μεταφέρουν στους νεότερους τα αρχαία ονόματα δεκάδων ανθρώπων και οικογενειών του νησιού που είναι χαραγμένα πάνω στα μαρμάρινα εδώλια του κοίλου και μαρτυρούν τη συνεχή πορεία του μνημείου μέσα στους αιώνες.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΘΑΣΟΣ

Εφορεία Αρχαιοτήτων Καβάλας | Επαναλειτουργεί το αρχαίο θέατρο Θάσου

Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Καβάλας ανακοινώνει ότι από 13/5/2024 το θέατρο της Θάσου θα είναι ανοικτό στο κοινό ως επισκέψιμο μνημείο από Δευτέρα ως Παρασκευή ώρες 8.00-14.00 εκτός Σαββατοκύριακου και αργιών.

Το έργο «Αποκατάσταση και ανάδειξη αρχαίου θεάτρου Θάσου-Β Φάση» εντάχθηκε στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανατολική Μακεδονία -Θράκη 2014-2020» της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης.

Οι εργασίες άρχισαν στις 26-11-2018 και η αποκατάσταση των μαρμάρινων εδωλίων στο κοίλο του θεάτρου ολοκληρώθηκε στις 22-12-2023. Το έργο που εκτελέστηκε, περιελάβανε πλήθος περιφερειακών εργασιών, αλλά πρωτίστως την αναστήλωση του κοίλου του αρχαίου θεάτρου με ανακατασκευή των λίθινων τοιχίων στήριξης των εδωλίων, τοποθέτηση όσων αρχαίων μαρμάρινων εδωλίων σώζονταν και ταυτοποιήθηκαν και συμπλήρωση των κενών με σύγχρονα εδώλια από μάρμαρο Θάσου, προς αντικατάσταση των ξύλινων εδωλίων που τοποθετήθηκαν τη δεκαετία του 1990.

Η ολοκλήρωση ενός τεχνικά δύσκολου αναστηλωτικού έργου με πολλαπλά προβλήματα, εντός του χρονικού πλαισίου της περιόδου 2014-2020 πιστώνεται στην άοκνη προσπάθεια της επιβλέπουσας του έργου και στους εργαζόμενους όλων των ειδικοτήτων επί του πεδίου, αλλά και στο προσωπικό της λογιστικής υποστήριξης του έργου  που ανταπεξήλθαν επαξίως.

Continue Reading

ΘΑΣΟΣ

ΠΑΣΟΚ | Διευρυμένη Νομαρχιακή Συνέλευση στη Θάσο

Διευρυμένη Νομαρχιακή Συνέλευση πραγματοποίησε το ΠΑΣΟΚ στην Θάσο και συγκεκριμένα στον Πρίνο την Κυριακή 14/04/2024, με τη συμμετοχή της δημοτικής οργάνωσης Θάσου, μελών της Νομαρχιακής Επιτροπής ΠΑΣΟΚ Καβάλας, του μέλους της Κεντρικής Επιτροπής Χάρη Σεϊτανίδη, των υποψηφίων βουλευτών Λεωνίδα Παππά, Χρήστου Καϊταντζόπουλου και Ιωάννη Πλαφαδέλη καθώς και στελεχών του ΠΑΣΟΚ από κάθε γωνιά της Θάσου.

Στη συγκεκριμένη συνάντηση συζητήθηκαν τα οργανωτικά θέματα ενόψει της εκλογικής αναμέτρησης των ευρωεκλογών και καθορίστηκε η Επιτροπή Εκλογικού Αγώνα για την Θάσο. Κοινός παρονομαστής της συνέλευσης ήταν η αισιοδοξία των στελεχών του ΠΑΣΟΚ και η βεβαιότητα για νικηφόρο αποτέλεσμα στις ευρωεκλογές, το οποίο θα σηματοδοτήσει και την αλλαγή των πολιτικών συσχετισμών στην πατρίδα μας.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en