Στην πόλη Ιάσι της Ρουμανίας, στις 24 Σεπτεμβρίου 2025, ο Δήμος Αλεξανδρούπολης υπέγραψε την Πολιτική Διακήρυξη για τα Ψηφιακά Δικαιώματα, στοχεύοντας στην προώθηση της ψηφιακής ένταξης....
Ολοκληρώθηκε στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, η πρώτη επεξεργασία του νομοσχεδίου του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, το οποίο ενσωματώνει στην ελληνική νομοθεσία, τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για τη λήψη...