Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς το Κέντρο Πρόληψης σε συνεργασία με τη Διεύθυνση του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης, υλοποίησε τη δράση ” Υιοθετώ ένα πρωτάκι”. Η δράση...
Ο Σύλλογος Τριτέκνων ΠΕ Καβάλας, την Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024, ώρα 18:30, πραγματοποιησε εκδηλωση στην αίθουσα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας “Βασίλης Βασιλικός.Ενος καλοσωρισματος στα μικρά παιδάκια...