Αλεξανδρούπολη | Στο 2ο Δημοτικό Σχολείο “υιοθέτησαν” πρωτάκια!

Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς το Κέντρο Πρόληψης σε συνεργασία με τη Διεύθυνση του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης, υλοποίησε τη δράση ” Υιοθετώ
ένα πρωτάκι”.

Η δράση αποτελεί μέρος μιας συνολικότερης παρέμβασης η οποία έχει ως κύριο στόχο τη διευκόλυνση της ομαλής προσαρμογής των παιδιών της Α΄ τάξης στο νέο τους σχολείο με
απώτερο στόχο την ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης και συνεργασίας αλλά και την
πρόληψη της ενδοσχολικής βίας.

Μέσω της συγκεκριμένης διαδικασίας δίνεται η δυνατότητα στους μικρούς μαθητές να γνωριστούν με τους μεγαλύτερους, οι μαθητές της ΣΤ΄ να λειτουργήσουν ως σημαντικά πρόσωπα αναφοράς, διαμεσολάβησης και υποστήριξης για τα μικρότερα και όλοι μαζί να νιώσουν τη σχολική κοινότητα ως μια μεγάλη ομάδα που νοιάζεται για τα μέλη της.

Τη δράση υλοποίησαν η Ζωή Κασαπίδου και η Κρυσταλλένια Καλτσερά, Ψυχολόγοι
και Επιστημονικά Στελέχη του Κέντρου Πρόληψης Έβρου.

 

www.e-evros.gr

 




Εκδήλωση καλωσορίσματος από τον σύλλογο τριτέκνων Π.Ε. Καβάλας

Ο Σύλλογος Τριτέκνων ΠΕ Καβάλας, την  Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024, ώρα 18:30, πραγματοποιησε εκδηλωση στην αίθουσα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας “Βασίλης Βασιλικός.Ενος καλοσωρισματος στα μικρά παιδάκια που θα πάνε για πρώτη φορά στο Δημοτικό Σχολείο, στην αίθουσα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας “Βασίλης Βασιλικός”, με μία εκδήλωση και δωρά, χρήσιμα για την καινούρια αρχή.

Επίσης τιμησε και βραβεύεσαι, τους νεοεισαχθέντες σε πανεπιστήμια.