ΚΟΙΝΩΝΙΑ2 έτη ago
Υπόμνημα γιατρών με προτάσεις για την έλλειψη μόνιμου ιατρικού προσωπικού στο Νοσοκομείο Λήμνου
Η Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Λήμνου κα Ελένη Φαρμάκη, συναντήθηκε την Παρασκευή 30.08.24 με τον Υπουργό Υγείας κ.Άδωνι Γεωργιάδη, στο πλαίσιο της επίσκεψής του στο νησί μας. Κατά...