Θεσσαλονίκη: Σορός γυναίκας εντοπίστηκε στον Θερμαϊκό

Το άψυχο σώμα της εντόπισε ένας πολίτης και ειδοποίησε τις αρχές

Το άψυχο σώμα μιας γυναίκας στη θάλασσα εντόπισε σήμερα πολίτης περίπου στις 7:30 στη Νέα Παραλία στο ύψος του γερμανικού προξενείου Θεσσαλονίκης.

Το λιμενικό έσπευσε στο σημείο με όχημα και περιπολικό σκάφος που ανέσυρε το σώμα της γυναίκας.

Στη συνέχεια παρέδωσε τη σορό σε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε το σώμα της άτυχης γυναίκας στο νοσοκομείο Άγιος Δημήτριος.

 

Πηγή:voria.gr

 




Μια μαγική βραδιά στο WINE BAR FRANCO’S για την παγκόσμια ημέρα της γυναίκας

Το FRANCO’S WINE BAR δημιούργησε μια μαγική βραδιά το Σάββατο 8 Μαρτίου, τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας με έναν ιδιαίτερα ρομαντικό και συγκινητικό τρόπο.

Κάθε γυναίκα που πέρασε την είσοδο του καταστήματος έλαβε ένα όμορφο τριαντάφυλλο, μια κίνηση γεμάτη σεβασμό και εκτίμηση, που έκανε τη βραδιά ακόμα πιο ξεχωριστή. Η ζωντανή μουσική και η ζεστή ατμόσφαιρα του FRANCO’S άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις, όπως φαίνεται και από τα λόγια των παρευρισκομένων:

“Ήταν κάτι καταπληκτικό αυτό που ένιωσα εγώ και η παρέα μου! Τι ρομαντικό! Τι όμορφο συναίσθημα!”

Συγχαρητήρια στο FRANCO’S για την υπέροχη πρωτοβουλία!




Εκδήλωση της ΕΑΑΣ Καβάλας για την παγκόσμια ημέρα της γυναίκας

Σε μια ζεστή και φιλική ατμόσφαιρα, στον φιλόξενο χώρο της ΛΑΦ Καβάλας, η Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού (Παράρτημα Καβάλας) τίμησε, για τέταρτη συνεχή χρονιά, τις γυναίκες μέλη της και τις συζύγους των μελών της, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, το Σάββατο 8 Μαρτίου.

Ο Πρόεδρος του Παραρτήματος, Υποστράτηγος ε.α. Αλέξανδρος Σιρίτογλου, εξήρε τους διαχρονικούς αγώνες των γυναικών και τη σημαντική τους συμβολή τόσο στην κοινωνία και την επαγγελματική ζωή όσο και στην οικογένεια. Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στην ανάγκη εξάλειψης της βίας κατά των γυναικών, υπογραμμίζοντας τη σημασία της πρόληψης, της αποδόμησης βίαιων συμπεριφορών και της εκπαίδευσης στην αναγνώριση των σταδίων παραβατικής συμπεριφοράς.

Η Νομική Σύμβουλος του Συμβουλευτικού Κέντρου Γυναικών του Δήμου Καβάλας, κα Θεανώ Κιρκασιάδου, ενημέρωσε τις παρευρισκόμενες για τις δράσεις του κέντρου, επισημαίνοντας το αυξανόμενο ενδιαφέρον των εφήβων για ζητήματα ισότητας και δικαιωμάτων.

Χαιρετισμό απηύθυνε η Αντιδήμαρχος Καβάλας, κα Έλσα Βακιρτζή, ενώ η Βουλευτής Καβάλας, κα Αγγελική Δελικάρη, αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα διασφάλισης ίσων ευκαιριών και αμοιβών στον επαγγελματικό τομέα.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους σύζυγοι εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης και των ενόπλων δυνάμεων, πρόεδροι συλλόγων, καθώς και η δημοσιογράφος Χριστίνα Νεφραίμ.

Η Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού Καβάλας εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες σε όλες τις γυναίκες που συμμετείχαν στην εκδήλωση, αλλά κυρίως για τη διαχρονική τους προσφορά στην οικογένεια και την κοινωνία.




Συνδέθηκε το ρεύμα στην οικία της γυναίκας στην Καβάλα

← Back

Your message has been sent

Μετά από παρέμβαση του ENA Channel και του enanews.gr που προέβαλλε το σοβαρό αυτό ζήτημα, μία γυναίκα η οποία ενώ έκανε όλη την διαδικασία σύνδεσης έμεινε χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα τα Χριστούγεννα (διαβάστε σχετικά εδώ) φαίνεται τελικά πως το ηλεκτρικό ρεύμα συνδέθηκε στην οικία το βράδυ της Τρίτης, Παραμονής Χριστουγέννων.

Μάλιστα υπήρξε και σχετική τηλεφωνική επικοινωνία του enanews.gr με τον διευθυντή του ΔΕΔΔΗΕ στην Καβάλα Σάββα Τακίδη ο οποίος διευθέτησε το ζήτημα το οποίο προέκυψε.




Έβαλε φωτιά στα ρούχα γυναίκας και την έκαψε ζωντανή στο μετρό της Νέα Υόρκης

Οι αστυνομικοί «μύρισαν και είδαν καπνό» που τους ώθησε να ερευνήσουν, οδηγώντας τους στο βαγόνι του μετρό όπου ανακάλυψαν ότι το θύμα είχε πάρει φωτιά

Έναν ύποπτο που κατηγορείται ότι σκότωσε μια γυναίκα, επιβάτη του μετρό, βάζοντάς της φωτιά το πρωί της Κυριακής 22/12, συνέλαβε η αστυνομία της Νέας Υόρκης.

Συγκεκριμένα, στις 7:30 π.μ., ο ύποπτος πλησίασε το θύμα σε βαγόνι τρένου και σκόπιμα της έβαλε φωτιά προτού διαφύγει από το σημείο, σύμφωνα με τις αστυνομικές Αρχές της μητρόπολης.

Όπως αναφέρεται, ο ύποπτος και το θύμα επέβαιναν και οι δύο σε μια αμαξοστοιχία προς το τέλος της γραμμής στη λεωφόρο Στίλγουελ στο Μπρούκλιν.

Εκτιμάται ότι ο ύποπτος χρησιμοποίησε αναπτήρα για να βάλει φωτιά στα ρούχα του θύματος, «τα οποία καταστράφηκαν πλήρως μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα», αναφέρει η ίδια.

Οι αστυνομικοί που πραγματοποιούσαν περιπολία στον σταθμό, συνάντησαν το θύμα να φλέγεται μέσα σε ένα βαγόνι του μετρό, αναφέρει το CNN.

Οι αστυνομικοί «μύρισαν και είδαν καπνό» που τους ώθησε να ερευνήσουν, οδηγώντας τους στο βαγόνι του μετρό όπου ανακάλυψαν ότι το θύμα είχε πάρει φωτιά, δήλωσε ακόμη η εκπρόσωπος.

Οι υπάλληλοι έσβησαν τη φωτιά, ενώ οι διασώστες μετέβησαν στο σημείο και διαπίστωσε τον θάνατο της γυναίκας, σύμφωνα πάντα με την αστυνομία.

www.newsbeast.gr




Κι άλλη κακοποίηση γυναίκας στην περιοχή Τέρμα Άβαντος της Αλεξανδρούπολης

Άλλη μια περίπτωση βιαιοπραγίας εις βάρος γυναίκας σημειώθηκε χθες στην Αλεξανδρούπολη. Στην περιοχή της οδού Τέρμα Άβαντος σημειώθηκε οικογενειακό επεισόδιο, όταν μια γυναίκα εκδιώχτηκε από το σπίτι της με βία από τον άντρα της.

Ο συγκεκριμένος την χτύπησε ακόμα και με κλωτσιές, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί η γυναίκα στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες.

Η αστυνομία, μετά από τη μήνυση που κατέθεσε η γυναίκα εναντίον του συζύγου της, τον αναζήτησε και τον συνέλαβε, προκειμένου να αντιμετωπίσει τη δικαιοσύνη.

Δεν είναι μόνο οι ζέστες που “σφίγγουν”, αλλά και οι συνήθειες, τα “χούγια” και οι νοοτροπίες που πρέπει να αλλάξουν. Όπως βέβαια και η ποινική αντιμετώπιση όσων εύκολα “απλώνουν χέρι”, θεωρώντας οτι στο τέλος θα “πέσουν στα μαλακά”.

e-evros.gr




Αγγελική Δεληκάρη | Η Νίκη ανέστειλε την κομματική ιδιότητα της γυναίκας που χαστούκισε τη βουλευτή

Σε σχετική ανακοίνωση του κόμματος επισημαίνεται η άμεση παραπομπή της γυναίκας στο Πειθαρχικό με ερώτημα διαγραφής

Η ΝΙΚΗ ζητά την απομάκρυνση από τις τάξεις του κόμματος και την παραπομπή στο Πειθαρχικό της γυναίκας που επιτέθηκε στη βουλευτή της ΝΔ, Αγγελική Δεληκάρη, στην Καβάλα.

Να σημειωθεί πως η βουλευτής της ΝΔ δέχθηκε επίθεση μέσα στην εκκλησία Αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης στο Πουλίδειο γηροκομείο, στο τέλος της Θείας Λειτουργίας, όταν γυναίκα πλησίασε την πλησίασε, την έβρισε και τη χαστούκισε.

Ειδικότερα, με επίσημη ανακοίνωση η ΝΙΚΗ αναφέρει για το περιστατικό: «Η ΝΙΚΗ πληροφορήθηκε το καταδικαστέο συμβάν που έλαβε χώρα στην εκκλησία Αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης στο Πουλίδειο γηροκομείο, στο τέλος της Θείας Λειτουργίας σε βάρος της βουλευτού της Νέας Δημοκρατίας στην Καβάλα Αγγελικής Δεληκάρη. Είναι αδιανόητη πράξη και απαράδεκτη.

»Το γεγονός ότι έλαβε χώρα σε Ιερό Ναό καταδεικνύει το μη εκκλησιαστικό φρόνημα της δράστιδος και την έλλειψη σεβασμού της στις Αρχές της Νίκης ώστε να δικαιολογεί την απομάκρυνσή της από τις τάξεις της Νίκης που ούτως ή άλλως είχε λάβει χώρα από καιρό.

»Η ΝΙΚΗ άμεσα επιβεβαίωσε τη αναστολή της κομματικής της ιδιότητας και την άμεση παραπομπή της στο Πειθαρχικό με ερώτημα διαγραφής. Ο πόνος όλων μας για την ψήφιση του επαίσχυντου νόμου για τον γάμο των ομοφυλοφίλων είναι δεδομένος όσο και ο υποκριτικός θρησκευτικός ζήλος που όψιμα επιδεικνύουν αυτοί που τον ψήφισαν. Η ΝΙΚΗ ως γνήσιο λαϊκό δημοκρατικό κίνημα θα τα αντιπαλέψει και τα δύο νόμιμα και δημοκρατικά και κάθε άλλη ενέργεια προπηλακισμού ή βίας είναι εκ του πονηρού και δεν έχουν καμία σχέση με το ήθος και το φρόνημα της ΝΙΚΗΣ».

newsbomb.gr




«Πήγα μαυρισμένη από το ξύλο και με έδιωξαν» | Καταγγελία γυναίκας για το αστυνομικό τμήμα των Αγίων Αναργύρων

Όσα βίωσε η ίδια στο αστυνομικό τμήμα των Αγίων Αναργύρων -έξω από το οποίο δολοφονήθηκε και η 28χρονη Κυριακή-, όταν πήγε να κάνει καταγγελία για τον ξυλοδαρμό της, περιέγραψε το πρωί της Πέμπτης 4/4 μια γυναίκα.

Στο MEGA και την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, μίλησε μια γυναίκα, η οποία πριν από δύο χρόνια είχε βιώσει βαριά κακοποίηση από τον σύζυγό της.

«Ήμουν με μώλωπες και μου είπε πως δεν μπορώ να ανέβω, γιατί υπάρχει πάνω μία άλλη διαδικασία αυτοφώρου»

«Πριν από δύο χρόνια βίωσα ενδοοικογενειακή βία. Πήγα στο ΑΤ των Αγίων Αναργύρων να το καταγγείλω. Ο αστυνομικός στο φυλάκιο δεν με αντιμετώπισε σωστά. Ήμουν άγρια χτυπημένη, με μώλωπες και μου είπε πως δεν μπορώ να ανέβω, γιατί υπάρχει πάνω μία άλλη διαδικασία αυτοφώρου. Με ρώτησε εάν με χτύπησε, και ήμουν μαυρισμένη, και μου είπε καλύτερα να φύγω. Γύρισα σπίτι και προσπάθησα ξανά την επόμενη ημέρα. Είχε βάρδια κάποιος άλλος αστυνομικός και έγινε το ίδιο σκηνικό. Μου είπαν πως θα περιμένω πολλές ώρες, γιατί υπάρχει πάνω αυτόφωρο και πάλι. Δεν μπήκα μέσα ποτέ», τόνισε.

«Το θέμα είναι να αλλάξει και η νομοθετική ρύθμιση για να μη θρηνήσουμε άλλα θύματα. Εγώ μετά κινήθηκα νομικά. Είναι πολύ δύσκολο. Ακόμα και τώρα μου είναι δύσκολο να μιλήσω. Θυμήθηκα ξανά το περιστατικό όταν το είδα. Πήγα να ζητήσω βοήθεια και δεν με άκουσαν», συμπλήρωσε.

Παράλληλα στην ίδια εκπομπή η δικηγόρος, Αριάδνη Νούκα, περιέγραψε ένα περιστατικό, όπου η ίδια χρειάστηκε να φυγαδεύσει στο παρελθόν μία πελάτισσά της λέγοντας: «Η πρώτη λέξη που έλεγαν οι αστυνόμοι όταν πήγαινε μία κακοποιημένη γυναίκα, ήταν πως κρατάνε χρόνια τα δικαστήρια, έχεις παιδιά. Έχει τύχει να οργανώσω τη φυγάδευση γυναίκας από την επαρχία με τα παιδιά της και το τέρας αυτό με πήρε εμένα τηλέφωνο και με απείλησε πως θα με σκοτώσει. Αυτό, γιατί ποτέ δεν είχε τη συμπεριφορά που έπρεπε από την πολιτεία. Υπάρχει διάταξη που πρέπει να θεσμοθετηθεί, το να πηγαίνει απευθείας η Αστυνομία στο σπίτι».

Πηγή: newsbeast,gr




Τα 8 χρόνια λειτουργίας του γιόρτασε μαζί με την Ημέρα της Γυναίκας το “Aparto” Bistro Cafe

Το «Aparto» Bistro Cafe επέλεξε συμβολικά ως γενέθλια ημέρα έναρξής του την Τρίτη 8 Μαρτίου 2016, ημέρα της Γιορτή της Γυναίκας. Την Παρασκευή 8 Μαρτίου 2024, στην συμπλήρωση 8 χρόνων λειτουργίας, οργανώθηκε στο κατάστημα μία πολύ όμορφη εκδήλωση στο πλαίσιο της Γιορτής της γυναίκας αλλά και των γενεθλίων του Aparto. Έτσι λοιπόν υπήρχε επετειακό μενού με την υπογραφή του σεφ Δημήτρη Βρατίδη και πολύ ευχάριστη διάθεση σε όλη την διάρκεια της βραδιάς.

Δείτε το ρεπορτάζ του ENA Channel :

Το «Aparto» Bistro Cafe βρίσκεται στην παραλία, επί της οδού Ε. Αντίστασης.

 




Κομοτηνή | Η Σοφία Ζαχαράκη σε εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Η εκδήλωση με θέμα “Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ” διοργανώθηκε τη (Δ.Ε.Ε.Π.) Ροδόπης, στη Λέσχη Κομοτηναίων, στις 1 Μαρτίου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας.

Κεντρική ομιλήτρια της εκδήλωσης ήταν η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, κα. Σοφία Ζαχαράκη. Επίσης, παρευρέθηκαν οι κυρίες Μαρία Δημάση, καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Δημοκρίτειου της Θράκης, και Αλεξάνδρα Γκουλιάμα, εκπαιδευτικός και Αντιπρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Επίσης, συμμετείχε η κα. Μαρία Καζάκου, δικηγόρος και υπεύθυνη του Τομέα Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων της Δ.Ε.Ε.Π Ροδόπης. Η συζήτηση συντονίστηκε από την κα. Λένα Χατζή, εκπαιδευτικό και πολιτεύτρια του κόμματος Νέα Δημοκρατία.




«Άρωμα γυναίκας» στην τρομοκρατική οργάνωση «Σύμπραξη Εκδίκησης» | Ποιο πρόσωπο «ξεσκονίζει» η Αντιτρομοκρατική

Συναγερμός έχει σημάνει στις Αρχές που στρέφουν τις έρευνες τους σε ένα πρόσωπο-κλειδί για τη «Σύμπραξη Εκδίκησης»Η τρομοκρατική οργάνωση που εξάρθρωσε η ΕΛ.ΑΣ. φέρεται να είχε «άρωμα γυναίκας», καθώς η μία και μοναδική συμμετέχουσα γένους θηλυκού ήταν αυτή η οποία είχε κομβικό ρόλο.

Μετά τις συλλήψεις των «10» από την Αντιτρομοκρατική έρχονται στο φως της δημοσιότητας νέα στοιχεία, καθώς ο 36χρονος έγκλειστος, ο οποίος έδωσε εντολή μέσα από τις φυλακές για την αποστολή του τρομο-δέματος στην πρόεδρο εφετών στα δικαστήρια Θεσσαλονίκης, φέρεται να την απειλούσε τηλεφωνικώς λίγο καιρό πριν ο φάκελος-βόμβα φτάσει στα χέρια της.

Στο «μικροσκόπιο» οι κλήσεις των πυροτεχνουργών με γνωστούς ποινικούς που βρίσκονται στις φυλακές

Όπως μετέδωσε το πρωί της Πέμπτης 29/2 η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, στην Αντιτρομοκρατική σχηματίζουν μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για το ποιος ήταν ο ρόλος των δύο εν ενεργεία στρατιωτικών. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ήταν υπεύθυνοι στο να κατασκευάζουν τους εκρηκτικούς μηχανισμούς. Στη συνέχεια, οι υπόλοιποι τέσσερις μετέφεραν και τοποθετούσαν τις βόμβες. Μάλιστα, υπάρχουν κλήσεις των πυροτεχνουργών με γνωστούς ποινικούς που βρίσκονται μέσα στις φυλακές.

Όσον αφορά τις προκηρύξεις, η Αντιτρομοκρατική βλέπει πίσω από αυτές τον 36χρονο που βρίσκεται στις φυλακές Δομοκού. Τις έγραφε και στη συνέχεια, με άγνωστο τρόπο, τις προωθούσε σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου, όπου και δημοσιεύονταν.

Έξι κακουργήματα και πέντε πλημμελήματα κατά περίπτωση περιλαμβάνει η ποινική δίωξη που άσκησε ο εισαγγελέας σε βάρος των 10 ατόμων (4 κρατούμενοι φυλακών και 6 συλληφθέντες) για την υπόθεση της οργάνωσης «Σύμπραξη Εκδίκησης».

Ανάμεσα στους έξι συλληφθέντες είναι και μια γυναίκα η οποία σύμφωνα με την Αντιτρομοκρατική συμμετείχε στην τοποθέτηση εκρηκτικών μηχανισμών.

Συνολικά είχαν πραγματοποιήσει πέντε επιθέσεις. Συγκεκριμένα την αποστολή του παγιδευμένου φακέλου στη Θεσσαλονίκη, την έκρηξη στην τράπεζα στα Πετράλωνα, τη βομβιστική επίθεση σε εγκατάσταση εταιρείας στην Κηφισιά, την επίθεση με χειροβομβίδα σε αυτοκίνητο σωφρονιστικού και τη βομβιστική επίθεση στο σπίτι του διευθυντή των φυλακών Λάρισας.

Για αυτές τις πέντε επιθέσεις είχαν στείλει προκηρύξεις με δύο διαφορετικές ομάδες να αναλαμβάνουν την ευθύνη, τη «Σύμπραξη Εκδίκησης» και την «Ένοπλη Απάντηση».

Η γυναίκα της οργάνωσης κατά τις ίδιες πληροφορίες ήταν σεκιούριτι στο επάγγελμα, ενώ ήταν και ο οδηγός διαφυγής, όπως έπραξε στην επίθεση σε τράπεζα στα Πετράλωνα.

Η σύλληψη των 10 ήταν αποτέλεσμα μεγάλης επιχείρησης της Αντιτρομοκρατικής σε Αθήνα και δύο σωφρονιστικά καταστήματα.

 Πηγή: Newsbeast.gr




Ανατροπή στην υπόθεση με το βιτριόλι στο Ηράκλειο | «Αδιανόητο να στραφεί νομικά σε βάρος γυναίκας»

To 2022 ένας άντρας είχε δεχτεί επίθεση με καυστικό υγρό στην Κρήτη από την εν διαστάσει σύζυγό του και η υπόθεση είχε απασχολήσει το πανελλήνιο. Τώρα, ο δικηγόρος Αλέξης Κούγιας ανακοίνωσε ότι ο 38χρονος σήμερα από το Ηράκλειο αποσύρεται από το δικαστήριο ως πολιτική αγωγή, καθώς το ήθος του δεν του επιτρέπει να στραφεί δικαστικά κατά οποιασδήποτε γυναίκας.

Συγκεκριμένα η ανακοίνωση αναφέρει, σύμφωνα με το neakriti.gr: «Όπως είναι γνωστό, μαζί με την εκλεκτή συνάδελφο, Αλεξάνδρα Σπανάκη, δικηγόρο του Δ.Σ. Ηρακλείου Κρήτης, έχουμε αναλάβει, από την πρώτη ημέρα της απόπειρας ανθρωποκτονίας με ιδιαίτερα επικίνδυνο καυστικό υγρό που του κατέστρεψε το αριστερό του μάτι, το βήμα της υποστηρίξεως της κατηγορίας, κατά της Μ.Σ.

Στο δικαστήριο μετά από ορθές νομικές επιλογές της κας Σπανάκη και εμού, συγκατηγορούμενη για το αδίκημα της απλής συνέργειας σε απόπειρα ανθρωποκτονίας είναι και η φίλη της δράστιδος με την οποία μαζί παγίδεψαν το ανυποψίαστο θύμα, Γ.Μ.

Χθες, το θύμα, Γ.Μ., μας ενημέρωσε ότι για τους κανόνες ηθικής που υπηρετεί ο ίδιος, τόσο στην περιοχή στην οποία ανδρώθηκε, όσο και στο ευρύτερο κοινωνικό του περιβάλλον, του είναι αδιανόητο να παραστεί στο δικαστήριο και να εκπροσωπηθεί από δικηγόρους στρεφόμενος εναντίον γυναίκας, οποιοδήποτε έγκλημα και να έχει διαπράξει εις βάρος του αυτή και ότι, κατόπιν αυτής της επιλογής του, εγκαταλείπει το δικαστήριο, χωρίς τη δική του παρουσία, να αποφασίσει αυτεπαγγέλτως για τη τύχη των δύο κατηγορούμενων γυναικών».

πηγή: Newsbeast.gr