ΕΠΙΚΑΙΡΑ2 έτη ago
Συνεχίζεται η συζήτηση Δημάρχου-οδηγών ταξί για την πιάτσα στην Καπνεργάτη
Δεν βγήκε “λευκός καπνός” από την συνάντηση που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Πέμπτης 12 Σεπτεμβρίου στο Δημαρχείο Καβάλας μεταξύ εκπροσώπων των οδηγών ταξί και του Δημάρχου...