Συνεχίζεται η συζήτηση Δημάρχου-οδηγών ταξί για την πιάτσα στην Καπνεργάτη

Δεν βγήκε “λευκός καπνός” από την συνάντηση που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Πέμπτης 12 Σεπτεμβρίου στο Δημαρχείο Καβάλας μεταξύ εκπροσώπων των οδηγών ταξί και του Δημάρχου Καβάλας Θόδωρου Μουριάδη όσον αφορά την πιάτσα ταξί στην Πλατεία Καπνεργάτη.

Παραμένει το αίτημα των οδηγών ταξί για αλλαγή της πρότασης της διοίκησης του Δήμου όσον αφορά την θέση της πιάτσας, ωστόσο από την πλευρά της η διοίκηση του Δήμου επιμένει στην απόφαση την οποία έχει λάβει.

Οι εκπρόσωποι των οδηγών ταξί θα μεταφέρουν εκ νέου τα όσα τέθηκαν επί τάπητος προς τους οδηγούς και θα αναμένονται σύντομα εξελίξεις.

Πάντως οι οδηγοί ταξί ήδη έχουν αναφέρει ότι μπορεί να κινηθούν και νομικά κατά του Δήμου Καβάλας λόγω της συγκεκριμένης απόφασης.