Connect with us

AUTOMOTO

Τα πολλά «πρόσωπα» του Opel Combo

Δημοσιεύτηκε

στις

Πολλά οχήματα, κυρίως τα ελαφρά επαγγελματικά (LCV), αξιοποιούν όλες τις δυνατότητές τους όταν μετατρέπονται και προσαρμόζονται για να εξυπηρετήσουν ειδικές ανάγκες με εξοπλισμό που πραγματικά χρειάζονται οι χρήστες. Η Opel προσφέρει τώρα ένα νέο πρόγραμμα μετατροπών υψηλής ποιότητας για την επιβατική έκδοση Combo Life και το ελαφρύ επαγγελματικό όχημα Combo Cargo (LCV) που θα δώσει πρόσθετη ώθηση σε αυτό το τμήμα της αγοράς. Το πρόγραμμα μετατροπών, που είναι εγκεκριμένο από το εργοστάσιο και θα διευρύνεται συνεχώς με νέες, προηγμένες λύσεις, διατίθεται τώρα από διανομείς της μάρκας σε όλη την Ευρώπη.

Η ζήτηση για μετατροπές αναμένεται να αυξηθεί ραγδαία, είτε πρόκειται για αυτοκίνητα που παρέχουν πρόσβαση σε αμαξίδια ΑΜΕΑ στον τομέα μεταφοράς επιβατών, είτε για οχήματα με θαλάμους ελεγχόμενης θερμοκρασίας. Σε συνεργασία με πιστοποιημένους ειδικούς στο χώρο των μετατροπών όπως οι AMF-Bruns, Car Fibreglass, Focaccia, Gruau, Kerstner, Lamberet, Morice Constructeur και Tripod Mobility, η Opel και το Combo έχουν σημαντικό μερίδιο σε αυτή την ανάπτυξη. Η επαγγελματική κάλυψη aftersales από το εκτενές δίκτυο της μάρκας είναι ένα πρόσθετο πλεονέκτημα για τους πελάτες.

Η Opel προσφέρει μία ευρεία γκάμα μετατροπών οχημάτων προσβάσιμων σε αμαξίδια ΑΜΕΑ για το Combo Life παρέχοντας ανεξαρτησία και έναν γεμάτο με δραστηριότητες τρόπο ζωής.

Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν μετατροπές (είτε για τη στάνταρ είτε για την XL έκδοση του Combo) με δυνατότητα εγκατάστασης έως πέντε καθισμάτων πλέον ενός αναπηρικού αμαξιδίου. Για την ασφάλεια του επιβάτη ΑΜΕΑ υπάρχουν ζώνες ασφαλείας τριών σημείων, καθώς και συστήματα συγκράτησης με ηλεκτρικούς και χειροκίνητους μηχανισμούς για το αμαξίδιο. Ανάλογα με την έκδοση, το Combo προσφέρει ειδικό χώρο για το αμαξίδιο ΑΜΕΑ μήκους 1,50 μ, ύψους 1,45 μ και πλάτους 85 εκ.

Για ακόμα μεγαλύτερη άνεση, το Combo που είναι προσβάσιμο σε αναπηρικά αμαξίδια διατίθεται επιπρόσθετα με πνευματική ανάρτηση που χαμηλώνει το αμάξωμα, και μία ράμπα που ασφαλίζει ηλεκτρικά, αντί χειροκίνητα, στον πίσω προφυλακτήρα.

Η Ευρώπη είναι επίσης από τις σημαντικότερες αγορές για οχήματα με θαλάμους ελεγχόμενης θερμοκρασίας. Η ζήτηση αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στους πολυάσχολους ρυθμούς ζωής και στις ποικίλες διατροφικές συνήθειες. Ένας ακόμα ιδιαίτερος πελάτης είναι οι φαρμακευτικές επιχειρήσεις, των οποίων τα προϊόντα πρέπει να προστατεύονται από τη ζέστη και τον ήλιο.

Κλιματιζόμενος θάλαμος για τη μεταφορά τροφίμων και φαρμακευτικών προϊόντων: Combo Cargo Van Of The Year

Το Combo Cargo, που ψηφίστηκε International Van Of The Year 2019 (IVOTY), πληροί όλες τις προϋποθέσεις για μετατροπή σε ιδανικό όχημα ελεγχόμενης θερμοκρασίας ή ψυγείο που μπορεί να καλύψει όλη τη διαδρομή μέχρι τον τελικό προορισμό. Η Opelπροσφέρει τη μετατροπή σε στάνταρ και XL εκδόσεις, με δύο ή τρία καθίσματα και διπλές πίσω πόρτες, με ή χωρίς μονή συρόμενη πόρτα και χωρητικότητα 1,6 ή 2,0 μ3.

Ο ισοθερμικός κλωβός του Combo (κατασκευή «σάντουιτς-πάνελ» από πολυεστέρα ενισχυμένο με υαλονήματα, με ισοθερμικό υλικό ανάμεσα στα πάνελ για μόνωση στις πόρτες) καθαρίζεται εύκολα και έχει ύψος 1.450 χλστ και πλάτος 1.255 χλστ, (1.066 χλστ ανάμεσα στους θόλους των τροχών). Ανάλογα με την έκδοση, η αντιολισθητική πόρτα του κλωβού (με φωτισμό εσωτερικού LED) έχει μήκος 1,48 ή 1,83 μ.

Επιπλέον διατίθενται πολυάριθμες επιλογές για την ακριβή προσαρμογή του Combo σε όχημα ελεγχόμενης θερμοκρασίας. Μεταξύ αυτών είναι μία μονάδα ψύξης, αφαιρούμενο δάπεδο και ρυθμιζόμενα ράφια, μία ειδική κουρτίνα με λωρίδες στις πόρτες, μία ράγα πρόσδεσης και σύστημα ξεκλειδώματος της συρόμενης πόρτας από το εσωτερικό.
Παρά την υψηλή προσαρμοστικότητα, το Combo Cargo ως όχημα ελεγχόμενης θερμοκρασίας ή ψυγείο διατηρεί πλήρη πρόσβαση στη ρεζέρβα και επιτρέπει την εγκατάσταση κοτσαδόρου.

Το πρακτικό και άνετο Combo, που βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 του Groupe PSA, προσφέρεται για μετατροπή σε στάνταρ μήκος (4,40 μ) ή XL (4,75 μ).

Η γκάμα κινητήρων πιστοποιημένων σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, με δυνατά σύνολα βενζίνης και diesel που πληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6d-TEMP, προσφέρει τις ανάλογες επιδόσεις. Οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικά κιβώτια πέντε και έξι σχέσεων. Για πρώτη φορά στην κατηγορία, διατίθεται επίσης αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο, χαμηλών τριβών.

Τόσο η επιβατική όσο και η LCV έκδοση του Combo διαθέτουν καινοτόμες τεχνολογίες και συστήματα υποστήριξης ασυναγώνιστα στις αντίστοιχες κατηγορίες της αγοράς. Ορισμένες εκδόσεις διατίθενται με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και προστασία κάτω μέρους αμαξώματος. Το LCV πακέτο ολοκληρώνεται με τα κατάλληλα συστήματα μεταφοράς & αποθήκευσης. Τα αρθρωτά συστήματα στην αριστερή ή/και δεξιά πλευρά του Combo Cargo και περιλαμβάνουν πρακτικά συρτάρια και κουτιά που εξασφαλίζουν ότι τα εργαλεία και υλικά βρίσκονται πάντα τακτοποιημένα και σε θέση εύκολης πρόσβασης. Ενσωματωμένα συστήματα ασφάλισης φορτίων επιτρέπουν ταχεία και εύκολη πρόσδεση και προστατεύουν το χώρο φόρτωσης από ζημιές. Πρόσθετη ασφάλεια, λειτουργικότητα και στυλ εγγυάται η πλούσια γκάμα ‘tailor-made’ αξεσουάρ της μάρκας.

(Visited 5 times, 1 visits today)
ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

AUTOMOTO

Αγνώριστη έγινε η Honda CB1100 στα χέρια της Cowboy’s Choppers

Δημοσιεύτηκε

στις

Αν δεν είναι η πιο δημοφιλής, είναι σίγουρα στις δημοφιλέστερες μηχανές για «πείραγμα».

Για την ένδοξη σειρά CB της Honda ο λόγος, που τόσο τα καινούρια όσο και τα παλιότερα μοντέλα της μεταμορφώνονται σε όλων των λογιών τα δίτροχα.

Αυτό βέβαια σημαίνει και το άλλο: πως μέσα σε τόσες και τόσες ανακατασκευές της CB, δύσκολα βρίσκεις πλέον κάτι πραγματικά φρέσκο και καινούριο.

Εκτός κι αν μιλάμε για την τελευταία δουλειά της Cowboy’s Choppers, που ξεκίνησε τη ζωή της ως 2015 Honda CB1100.

Το custom γκαράζ από την Ταϊπέι χάρισε νέα σέλα στη μηχανή, πριν ολοκληρώσει τη δημιουργία με χειροποίητο ντεπόζιτο, φτερά μπρος και πίσω κ.λπ.

Όλα είναι καμωμένα στο χέρι εδώ, εσωτερική δουλειά της Cowboy’s, που μέχρι και το φανάρι αντικατέστησε με μια επίσης χειροποίητη δημιουργία.

Το κερασάκι στην τούρτα, και αυτό που χάρισε στην ανακατασκευή ένα από τα βραβεία του διαγωνισμού New Order Chopper Show, το εκπληκτικό κρεμ χρώμα, που δίνει πολλούς πόντους σε όρους ρετρό μαγείας…

(Visited 1 times, 1 visits today)
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Τι κρύβεται πίσω από την κατασκευή των Audi RS

Δημοσιεύτηκε

στις

Τι πραγματικά μπορεί να κρύβεται πίσω από δύο μόνο γράμματα; Πόση δύναμη; Πόση μαγεία και μυστικά;

Το αρκτικόλεξο RS αντιπροσωπεύει κάτι πολύ περισσότερο από μία ειδική έκδοση ή την αιχμή του δόρατος για κάθε μοντέλο της Audi. Οι ιδιαίτερες δημιουργίες της Audi Sport GmbH που έχουν τα γράμματα RS, συνδυάζουν μοναδική σχεδιαστική ταυτότητα, καθημερινή χρηστικότητα, κορυφαίες επιδόσεις και απολαυστική οδηγική εμπειρία, όλα σαν αποτέλεσμα πολυετούς πείρας, παράδοσης, στοχοπροσήλωσης και εστίασης σε όλες τις μικρές ή μεγάλες, αχνές ή προφανείς λεπτομέρειες από όλους τους σχεδιαστές, τους μηχανικούς και τους δοκιμαστές που εργάζονται για την ολοκλήρωση κάθε ειδικού μοντέλου.

Το Nordschleife, ο βόρειος βρόχος, το βορεινό τμήμα ή η «Πράσινη Κόλαση» (όπως έχει επικρατήσει να ονομάζεται) του Nürburgring, είναι ένας θρύλος ανάμεσα στις πίστες αγώνων. Το τμήμα αυτό, μήκους 20,832 χιλιομέτρων, είναι από τα πιο δύσκολα παγκοσμίως. Και κάθε μέτρο είναι πραγματικά μια πρόκληση: η συμπίεση στο Fuchsröhre, η κτηνώδης ώθηση στο Karussell ή το άλμα στο Pflanzgarten. Περισσότερο από το 80% της πίστας οδηγείται με το γκάζι στο πάτωμα. Με τις απαιτήσεις σε πλήρη ισχύ και μέγιστη ταχύτητα, κάθε χιλιόμετρο στο Nordschleife ισοδυναμεί με πολλαπλά χιλιόμετρα κανονικής οδικής λειτουργίας. Ούτε λίγο ούτε πολύ, 8.000 χιλιόμετρα δοκιμών αντοχής στο Nordschleife ισοδυναμούν με ολόκληρη τη ζωή ενός αυτοκινήτου. Με τις υψηλές απαιτήσεις του, είναι το σημείο αναφοράς για κάθε σπορ αυτοκίνητο, καθώς όποιο μοντέλο επιβιώσει εδώ, μπορεί να επιβιώσει σε οποιαδήποτε απαιτητική γρήγορη διαδρομή στον κόσμο.

Το Nordschleife μπορεί επίσης να πει σε έναν έμπειρο οδηγό πολλά για ένα αυτοκίνητο: τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες του, τον ακριβή χειρισμό για την επίτευξη ταχύτερου χρόνου, την δυνατότητα ελέγχου στο όριο και, κυρίως, την αδιαπραγμάτευτη ποιότητα ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το Nordschleife είναι σημείο αναφοράς για τις δοκιμές εξέλιξης της Audi Sport GmbH.

Frank Stippler: Ένας ειδικός του Nordschleife

Ο Frank Stippler είναι ένας από τους ανθρώπους που γνωρίζουν όσο λίγοι το Nordschleife. Ο 45χρονος γεννήθηκε στην Κολωνία και ζει στην περιοχή του Eifel. Είναι ίσως συνδεδεμένος με την ιστορία της Audi Sport όσο κανένας άλλος οδηγός αγώνων. Τα μεγαλύτερα επιτεύγματά του περιλαμβάνουν τη νίκη στις 24 Ώρες του Spa το 2012 και το Nürburgring (2012 και 2019). Ο Stippler ήταν μέρος της ομάδας από την αρχή, όταν το αγωνιστικό αυτοκίνητο GT3 Audi R8 LMS έκανε το ντεμπούτο του το 2009, συμβάλλοντας και με την τεχνική του εμπειρία. Κάτι που ισχύει για όλα τα μοντέλα RS καθώς και για το νέο R8, το οποίο παρουσιάστηκε στις αρχές του 2019, ως Coupé, Spyder και R8 V10 RWD με κίνηση μόνο πίσω.

Το τελευταίο επίτευγμα του Stippler είναι ένα ρεκόρ γύρου στο Nordschleife, με RS Q8 το φθινόπωρο του 2019. Το ρολόι σταμάτησε μετά από 7 λεπτά και 42,3 δευτερόλεπτα (επιβεβαιωμένο από… συμβολαιογράφο) και ο επαγγελματίας οδηγός αγώνων από την Κολωνία είχε μόλις καταρρίψει το ρεκόρ για τυπικά SUV κατά 12 ολόκληρα δευτερόλεπτα. Παρότι το νέο ρεκόρ δεν ήταν ο στόχος του συγκεκριμένου σετ δοκιμών, είναι ωστόσο σαφής απόδειξη των δυνατοτήτων της έκδοσης RS του πιο σπορ μοντέλου Q, της γερμανικής φίρμας.

Oliver Hoffmann: «Το Nordschleife είναι το απόλυτο τεστ αντοχής»

«Το Nordschleife αντιπροσωπεύει το απόλυτο test στις δοκιμές εξέλιξης και αντοχής που κάνουμε», εξηγεί ο Oliver Hoffmann, στέλεχος της Audi Sport GmbH. «Μας παρέχει (το Nordschleife) σαφή εικόνα σχετικά με την ποιότητα στο χρόνο, την ανθεκτικότητα των ανταλλακτικών μας σε ακραίες συνθήκες και λεπτομέρειες σχετικά με την ανάρτηση. Με το RS Q8, εστιάσαμε στη ρύθμιση των ελατηρίων, των αποσβεστήρων και του ESP, του σπορ διαφορικού καθώς και στην οδική συμπεριφορά σε ακραίες καταστάσεις και μεγάλες πλευρικές επιταχύνσεις».

Δώδεκα μοντέλα RS

Η στρατηγική RS βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Η θυγατρική της Audi AG με έμφαση στις sport εκδόσεις έχει ήδη δώδεκα μοντέλα RS στο χαρτοφυλάκιό της: το RS 3 ως Sportback και Sedan, το RS 4 Avant, το RS 5 ως Coupé και Sportback, το RS 6 Avant, το RS 7 Sportback, το TTRS ως Coupé και Roadster, το RSQ3 και το RSQ3 Sportback, καθώς και το RSQ8. Οκτώ από αυτά τα μοντέλα παρουσιάστηκαν πολύ πρόσφατα, το 2019 και η εταιρία έχει ήδη πολλές ακόμη ιδέες στα σκαριά για το εγγύς μέλλον. Τα μελλοντικά μοντέλα RS θα εμπλουτίσουν τη γκάμα, σχετικά σύντομα μετά την κυκλοφορία των αντίστοιχων βασικών σειρών. Αυτό σημαίνει ότι τα χαρακτηριστικά τους θα καθοριστούν σε πολύ πρώιμο στάδιο και ότι η ανάπτυξή τους θα πραγματοποιηθεί παράλληλα με την εργασία στην αντίστοιχη σειρά μοντέλων στην οποία βασίζονται.

Εκτός από τον σχεδιασμό, το έργο αυτό θα επικεντρωθεί στο σύστημα μετάδοσης κίνησης και την ανάρτηση. Η εξέλιξη γίνεται πάντα με τον πιο μοντέρνο τρόπο και «στο ρεύμα της εποχής», που επιτάσσει περιβαλλοντική ευαισθησία σε κάθε στιγμή. Στα RS 6 Avant, RS 7 Sportback και RSQ8, υλοποιείται ήδη ένα εξελιγμένο ήπιο υβριδικό σύστημα που βασίζεται στο ενσωματωμένο ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt, καθώς και απενεργοποίηση κυλίνδρου (COD -Cylinder on Demand) στον κινητήρα V8 TFSI υπό χαμηλό φορτίο. Βέβαια, αυτές οι λειτουργίες πρέπει επίσης να εφαρμοστούν με τυπικό τρόπο RS και το «Fine-tuning» είναι κάτι περισσότερο από «ρύθμιση ακριβείας», η «τέλεια ισορροπία» ακριβέστερα, είναι η μαγική φράση όταν πρόκειται για την ανάπτυξη και εξέλιξη ενός μοντέλου RS.

Δοκιμές στον γύρο του κόσμου… 30 φορές

Οι μηχανικοί δοκιμών πέρασαν περίπου δύο χρόνια στον δρόμο στο RSQ8, καλύπτοντας περισσότερα από 1,2 εκατομμύρια χιλιόμετρα, ισοδύναμο με την οδήγηση γύρω από τη Γη 30 φορές, με οχήματα ανάπτυξης και πρωτότυπα. Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν στη Φινλανδία, τη Σουηδία, τη Γαλλία, την Ιταλία, τη Νότια Αφρική, την Κίνα και τις ΗΠΑ. Πραγματοποιήθηκαν σε όλους τους τύπους δρόμων και όλες τις ετερόκλητες πίστες.

Περιοχές δοκιμών όπως η κυκλική τροχιά υψηλής ταχύτητας στην πόλη Nardò της νότιας Ιταλίας, χρησιμοποιήθηκαν για να ελέγξουν την ανθεκτικότητα όλων των εξαρτημάτων με σταθερά υψηλή ταχύτητα και έντονες πλευρικές δυνάμεις. Ο πάγος και το χιόνι στη Σκανδιναβία προσέφεραν ιδανικές συνθήκες για να δώσουν τις τελευταίες πινελιές στα χαρακτηριστικά απόκρισης των συστημάτων ανάρτησης και ελέγχου. Οι υψηλές θερμοκρασίες και το υψόμετρο στη Νότια Αφρική δημιούργησαν το αναγκαίο σκηνικό προκλήσεων για τα συστήματα κλιματισμού, ψύξης κινητήρα και την απόδοση του μοντέλου.

Εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα

Σύμφωνα με την αρχή της φιλοσοφίας «η φόρμα, το design έπεται της λειτουργικότητας», είναι φυσικό τεχνολογίες υψηλής απόδοσης από το Motorsport να αντικατοπτρίζονται στην εμφάνιση των μοντέλων RS. Σε πολλά σύγχρονα μοντέλα RS, η αναλογία και η θέση του Single frame βασίζονται στο R8, που είναι φαρδύτερο και χαμηλότερο από τα «αδελφά» μοντέλα και κυριαρχείται από ένα καθαρό, σπορ μαύρο χρώμα αντί για στοιχεία χρωμίου. Ορισμένα μοντέλα RS έχουν οριζόντιες σχισμές μεταξύ της μάσκας και το καπό που θυμίζουν το εμβληματικό Audi Sport quattro από το 1984. Τεράστιοι αεραγωγοί και μεγάλες ελλειπτικές απολήξεις εξάτμισης , συμβολίζουν επίσης την δύναμη των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων.

Το αμάξωμα φυσικά ξεχωρίζει σχεδιαστικά, κάτι ιδιαίτερα εντυπωσιακό για παράδειγμα στο Audi RS 6 Avant. Είναι 80 χιλιοστά πιο πλατύ από το βασικό μοντέλο, με ξεχωριστό σχεδιασμό στα φτερά, τις πίσω πόρτες, τα πλαϊνά πλαίσια, το μπροστινό τμήμα και το καπό. Μόνο οι μπροστινές πόρτες, η οροφή και η πέμπτη πόρτα έχουν μείνει ίδιες. Οι θόλοι των τροχών του υψηλών επιδόσεων Avant, φιλοξενούν τροχούς με διάμετρο έως 22 ίντσες, ή ακόμη και 23 ίντσες στην περίπτωση του RSQ8.

Ποιότητα, το ζητούμενο στη διαδικασία δοκιμών και εξέλιξης

Το Τμήμα Διασφάλισης Ποιότητας Audi έχει μεγάλη επιρροή και ασκεί έλεγχο σε όλο το φάσμα της διαδικασίας. Οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν για την συναρμολόγηση κάθε πρωτότυπου RS εξαιρετικά ακριβή εξαρτήματα μέτρησης αλουμινίου και επιμέρους μοντέλα αναφοράς. Χρησιμοποιούν υπερσύγχρονες μεθόδους μέτρησης, όπως σαρωτές λέιζερ, οι οποίες καταγράφουν αρκετά εκατομμύρια σημεία μέτρησης στην επιφάνεια των εξαρτημάτων, για να ρυθμίσουν όλες τις επιφάνειες, τους αρμούς και τις ακτίνες μέχρι το δέκατο του χιλιοστού.

Τα μοντέλα RS παράγονται σε τέσσερα διαφορετικά εργοστάσια. Τα RS 3 Sportback, RS 3 Sedan, RS 4 Avant, RS 5 Coupé και RS 5 Sportback κατασκευάζονται στο Ingolstadt. Τα RS 6 Avant και RS 7 Sportback παράγονται στο Neckarsulm. Στο εργοστάσιο στο Győr, στην Ουγγαρία, κατασκευάζεται το TTRS ως Coupé και Roadster, το RSQ3 και το RSQ3 Sportback. Το RSQ8 παράγεται στο εργοστάσιο της Σλοβακίας, στην Μπρατισλάβα. Όλα τα μοντέλα RS μοιράζονται συστήματα και διαδικασίες παραγωγής με τα μοντέλα στα οποία βασίζονται ενώ και τα πάνελ χάλυβα ή αλουμινίου, βγαίνουν από τις ίδιες πρέσες των μοντέλων στα οποία βασίζονται  και στη συνέχεια συναρμολογούνται στο αμάξωμα των RS.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο συνδυασμός ανάρτησης και συστήματος μετάδοσης κίνησης με το αμάξωμα, ιδίως στην περίπτωση των μοντέλων με κινητήρα V8. Ανταλλακτικά ειδικά για RS, όπως το σύστημα εξάτμισης, οι προφυλακτήρες, οι πίσω ποδιές και οι τροχοί συμπληρώνουν τα μοντέλα του είδους. Ένας διψήφιος αριθμός RS 6 Avant και RS 7 Sportback κατασκευάζονται κάθε μέρα στο Neckarsulm και κάθε ένα από αυτά δοκιμάζεται σχολαστικά στο δρόμο, πριν παραδοθεί στον πελάτη.

Το «Böllinger Höfe» είναι μία ξεχωριστή κατασκευαστική μονάδα, κοντά στο εργοστάσιο Neckarsulm, την έδρα της εταιρίας εξέλιξης των Audi. Εδώ δημιουργούνται τα σπορ και αγωνιστικά αυτοκίνητα της οικογένειας R8, σε μεγάλο βαθμό στο χέρι, ενώ σύντομα θα προστεθεί και το πλήρως ηλεκτρικό Audi e-tron GT.

Νίκος Τσάδαρης

(Visited 1 times, 1 visits today)
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Καμπανάκι από δικαστήριο της Γερμανίας | Η Volkswagen θα αποζημιώσει πελάτες της

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Volkswagen οφείλει να καταβάλει αποζημίωση στους πελάτες της οι οποίοι εθίγησαν από το σκάνδαλο με τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα της εταιρίας, αποφάσισε πριν από λίγο το Ομοσπονδιακό Αστικό Δικαστήριο, στην πρώτη δικαστική απόφαση σε ανώτατο επίπεδο για το σκάνδαλο «ντίζελγκεϊτ», με το λογισμικό που παραποιούσε τις μετρήσεις στις εκπομπές καυσαερίων.

Σύμφωνα με την απόφαση, οι πελάτες οι οποίοι θα προσφύγουν εναντίον της εταιρίας ζητώντας χρήματα και επιστρέφοντας το αυτοκίνητό τους, δικαιούνται επί της αρχής να λάβουν αποζημίωση, το ύψος της οποίας θα καθοριστεί ωστόσο από τον αριθμό χιλιομέτρων που έχει διανύσει το όχημα.

Η δικαστική απόφαση, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, έρχεται έπειτα από προσφυγή του ιδιοκτήτη ενός μεταχειρισμένου VW Sharan από την Ρηνανία – Παλατινάτο, ο οποίος, θεωρώντας τον εαυτό του εξαπατημένο από την VW, ζητούσε να του επιστραφεί το πλήρες αντίτιμο που είχε καταβάλει για την αγορά του αυτοκινήτου. Στο μεταξύ υπάρχουν στη Γερμανία περίπου 60.000 αντίστοιχες δικαστικές διαδικασίες οι οποίες δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί και η σημερινή απόφαση αναμένεται να λειτουργήσει ως «οδηγός».

 

(Visited 1 times, 1 visits today)
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Έρχεται μεγάλη επιδότηση για αγορά καινούργιων αυτοκινήτων, σκούτερ και ποδηλάτων

Δημοσιεύτηκε

στις

Γενναία κίνητρα και τεράστια επιδότηση για την αγορά όχι μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά και σκούτερ και ποδηλάτων, στο πλαίσιο του προγράμματος για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης, την ενεργοποίηση νέου προγράμματος «Εξοικονόμηση κατ’ Οίκον» το φθινόπωρο με αυξημένο προϋπολογισμό και την χάραξη Εθνικού Σχεδίου Αναδασώσεων εξήγγειλε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Κωστής Χατζηδάκης, κατά τη διαδικτυακή συζήτηση ONNED talks, με θέμα «Η πράσινη ατζέντα της κυβέρνησης», που διοργάνωσε η Οργάνωση Νεολαίας της Νέας Δημοκρατίας χθες το βράδυ.

Μάλιστα, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας παρουσίασε συνοπτικά την πράσινη ατζέντα της κυβέρνησης που περιλαμβάνει την απολιγνιτοποίηση, την προώθηση της ενεργειακής εξοικονόμησης και της ηλεκτροκίνησης, την εκπόνηση και υλοποίηση ενός Εθνικού Σχεδίου Αναδασώσεων, την ανακύκλωση, τη δημιουργία ποδηλατοδρόμων και την γενικότερη προώθηση του ποδηλάτου, αλλά και την απόσυρση των πλαστικών μια χρήσης. «Όλα αυτά δεν είναι θεωρίες. Είναι πολιτική που ξεκίνησε να εφαρμόζεται και που θα γίνει ακόμα πιο ορατή τις επόμενες μέρες, αλλά και τους επόμενους μήνες», υπογράμμισε ο κ. Χατζηδάκης.

«Για την ηλεκτροκίνηση έχουμε ξεκινήσει και εργαζόμαστε από το φθινόπωρο και δεν αποκλείεται ακόμα και μέσα στον Ιούνιο να παρουσιαστεί για διαβούλευση το σχετικό νομοσχέδιο. Νομίζω ότι το πιο βασικό στην ηλεκτροκίνηση είναι να υπάρχουν οι υποδομές φόρτισης, τα «ηλεκτρονικά βενζινάδικα», οι φορτιστές πρώτα στα κεντρικά σημεία και μετά και σε άλλα.

Στο σχεδιασμό μας έχουμε αποφασίσει να υπάρχει ένα ειδικό πρόγραμμα για την ηλεκτροκίνηση. Έχουν βρεθεί τα χρήματα που θα προέλθουν από το Ταμείο των Ρύπων και θα είναι αρκετά. Με αυτά θα κινητροδοτηθεί η αγορά, όχι μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά και ηλεκτρικών σκούτερ και ηλεκτρικών ποδηλάτων. Η επιδότηση για τα ΙΧ δεν θα είναι κλιμακωτή, δεν θα συναρτάται δηλαδή με την αξία του αυτοκινήτου. Θα είναι συγκεκριμένη και θα ισχύει για όλους τους τύπους αυτοκινήτων.

Συγκριτικά με την επιδότηση από το κράτος για την αγορά ηλεκτρικού ΙΧ, η ενίσχυση για την αγορά σκούτερ ή ποδηλάτου θα είναι μεγαλύτερη ποσοστιαία και πιο ωφέλιμη για τον αγοραστή. Θέλουμε οι νέοι να είναι πρωταγωνιστές στο πέρασμα στη νέα εποχή. Τα ηλεκτρικά ΙΧ, σκούτερ και ποδήλατα δεν είναι πολυτέλεια, αλλά καθημερινότητα».

Αυτό επί της ουσίας σημαίνει ότι το ποσό με το οποίο θα επιδοτούνται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι σταθερό ανεξαρτήτως τύπου ή αξίας, γεγονός που πρόκειται να ευνοήσει τις πιο προσιτές προτάσεις στις οποίες η ποσοστιαία μείωση της τιμής τους θα είναι μεγαλύτερη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η επιδότηση αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδας δεν πρόκειται να συνδεθεί με κάποιο είδος «απόσυρσης» αυτοκινήτων, χωρίς ωστόσο βέβαια να μπορεί κανείς να αποκλείσει το ενδεχόμενο να «τρέξει» κάποιο πρόγραμμα επιδοτούμενης απόσυρσης ρυπογόνων οχημάτων με σκοπό την ενίσχυση του ρυθμού ανανέωσης του γερασμένου στόλου αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους.

Αποκαλυπτικός για το ύψος των κινήτρων ήταν και ο πρόεδρος του ΣΕΑΑ κ. Γιώργος Βασιλάκης. Οπως αποκάλυψε μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ, το ύψος των κινήτρων θα είναι αντίστοιχο της Γερμανίας και της Ολλανδίας ενώ για τους ιδιοκτήτες Ταξί ή για επαγγελματικό όχημα οι επιδοτήσεις θα είναι διπλάσιες. Οι επιδοτήσεις για αγορά ηλεκτρικού οχήματος στη Γερμανία κυμαίνονται έως 6.000 ευρώ ενώ στην Ολλανδία η επιδότηση είναι έως 5.000 ευρώ. Οπότε η επιδότηση στην Ελλάδα αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 6.000 και 5.000 ευρώ και για τους επαγγελματίες θα διπλασιάζεται και θα κυμαίνεται μεταξύ 12.000 και 10.000 ευρώ!

Όσον αφορά στην απόσυρση που ακούγεται ο πρόεδρος του ΣΕΑΑ ξεκαθάρισε ότι θα αφορά μόνο όσους αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο οι οποίοι αν αποσύρουν και κάποιο παλαιό όχημα ταυτόχρονα θα λαμβάνουν κάποια επιπλέον επιδότηση.

Ο κ. Γιώργος Βασιλάκης ανέφερε χαρακτηριστικά ότι: «Παρά την πτώση που κατέγραψαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων εξαιτίας του κορωνοϊού υπάρχει μια αισιοδοξία.

Είναι σαφές ότι για πρώτη φορά η χώρα μας αποκτά υπουργείο Περιβάλλοντος! Έως τώρα οι προηγούμενες κυβερνήσεις δεν ασχολούνταν με το περιβάλλον αλλά με την ενέργεια. Τώρα έχουμε ένα υπουργείο Περιβάλλοντος το οποίο όντως έχει βάλει κάτω και έχει δημιουργήσει κάποια κίνητρα τα μισά εξ αυτών υπάρχουν και για αυτό καταγράφεται μια αύξηση στα υβριδικά αυτοκίνητα και τώρα ετοιμάζονται τα κίνητρα για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Τα ηλεκτρικά είναι μηδενικών ρύπων και μηδενικού ήχου. Τώρα τον Ιούνιο ετοιμάζονται στο υπουργείο Περιβάλλοντος να ανακοινώσουν τα κίνητρα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και σε μία συνάντηση που είχαμε στο Υπουργείο με μεγάλη μας έκπληξη είδαμε τα κίνητρα που θα δοθούν καθώς τα επίπεδα επιδότησης είναι πολύ υψηλά και κυμαίνονται στα επίπεδα της Γερμανίας, Ολλανδίας. Πάρα πολλά χρήματα για να βοηθηθεί κάποιος να αγοράσει ένα ηλεκτρικό όχημα.

Αυτό περιμένουμε να δουλέψει. Βέβαια δεν περιμένουμε οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων να αποτελέσουν ξαφνικά ένα μεγάλο ποσοστό της αγοράς καθώς είναι σχετικά ακριβά.

 

Το σχέδιο που έχουν επεξεργαστεί προβλέπει 1.500 πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων φέτος, δηλαδή 2% της αγοράς και 3.500 μονάδες το 2021 αλλά από εκεί και πέρα να αυξάνονται πολύ.

Αυτά που ακούστηκαν για την απόσυρση αφορά μόνο αυτούς τους λίγους που θα αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο και σε περίπτωση που θα αποσύρουν και κάποιο παλαιό όχημα ταυτόχρονα θα πάρουν κάποια επιπλέον χρήματα. Αλλά μιλάμε για 1.500 περιπτώσεις και η αγορά πέρυσι έκλεισε στις 115.000 αυτοκίνητα κάτι που προφανώς δεν θα γίνει φέτος ούτε τα μισά περίπου αλλά δεν μιλάμε για μια γενικευμένη απόσυρση.

Όσον αφορά στα Ταξί και τα επαγγελματικά οχήματα τα κίνητρα τα οποία κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα μέσα στην πόλη θα είναι διπλάσια από εκείνα των ιδιωτών καταναλωτών! Τα κίνητρα θα είναι πολύ μεγάλα».

(Visited 1 times, 1 visits today)
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

.

Menoume Spiti

Monopolio Delivery

Popular posts:

PABTEBOY ME GIATRO

Mladen Group 01

Mladen Group 02

Mladen Group 03

Mladen Group 04

Mladen Group 05

Mladen Group 06

Mladen Group 07

Mladen Group 08

Mladen Group 09

Mladen Group 10

Mladen Group 11

Mladen Group 12

Mladen Group 13

Mladen Group 14

Mladen Group 15

Free Group 01

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ