Connect with us

AUTOMOTO

Τα πολλά «πρόσωπα» του Opel Combo

Δημοσιεύτηκε

στις

Πολλά οχήματα, κυρίως τα ελαφρά επαγγελματικά (LCV), αξιοποιούν όλες τις δυνατότητές τους όταν μετατρέπονται και προσαρμόζονται για να εξυπηρετήσουν ειδικές ανάγκες με εξοπλισμό που πραγματικά χρειάζονται οι χρήστες. Η Opel προσφέρει τώρα ένα νέο πρόγραμμα μετατροπών υψηλής ποιότητας για την επιβατική έκδοση Combo Life και το ελαφρύ επαγγελματικό όχημα Combo Cargo (LCV) που θα δώσει πρόσθετη ώθηση σε αυτό το τμήμα της αγοράς. Το πρόγραμμα μετατροπών, που είναι εγκεκριμένο από το εργοστάσιο και θα διευρύνεται συνεχώς με νέες, προηγμένες λύσεις, διατίθεται τώρα από διανομείς της μάρκας σε όλη την Ευρώπη.

Η ζήτηση για μετατροπές αναμένεται να αυξηθεί ραγδαία, είτε πρόκειται για αυτοκίνητα που παρέχουν πρόσβαση σε αμαξίδια ΑΜΕΑ στον τομέα μεταφοράς επιβατών, είτε για οχήματα με θαλάμους ελεγχόμενης θερμοκρασίας. Σε συνεργασία με πιστοποιημένους ειδικούς στο χώρο των μετατροπών όπως οι AMF-Bruns, Car Fibreglass, Focaccia, Gruau, Kerstner, Lamberet, Morice Constructeur και Tripod Mobility, η Opel και το Combo έχουν σημαντικό μερίδιο σε αυτή την ανάπτυξη. Η επαγγελματική κάλυψη aftersales από το εκτενές δίκτυο της μάρκας είναι ένα πρόσθετο πλεονέκτημα για τους πελάτες.

Η Opel προσφέρει μία ευρεία γκάμα μετατροπών οχημάτων προσβάσιμων σε αμαξίδια ΑΜΕΑ για το Combo Life παρέχοντας ανεξαρτησία και έναν γεμάτο με δραστηριότητες τρόπο ζωής.

Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν μετατροπές (είτε για τη στάνταρ είτε για την XL έκδοση του Combo) με δυνατότητα εγκατάστασης έως πέντε καθισμάτων πλέον ενός αναπηρικού αμαξιδίου. Για την ασφάλεια του επιβάτη ΑΜΕΑ υπάρχουν ζώνες ασφαλείας τριών σημείων, καθώς και συστήματα συγκράτησης με ηλεκτρικούς και χειροκίνητους μηχανισμούς για το αμαξίδιο. Ανάλογα με την έκδοση, το Combo προσφέρει ειδικό χώρο για το αμαξίδιο ΑΜΕΑ μήκους 1,50 μ, ύψους 1,45 μ και πλάτους 85 εκ.

Για ακόμα μεγαλύτερη άνεση, το Combo που είναι προσβάσιμο σε αναπηρικά αμαξίδια διατίθεται επιπρόσθετα με πνευματική ανάρτηση που χαμηλώνει το αμάξωμα, και μία ράμπα που ασφαλίζει ηλεκτρικά, αντί χειροκίνητα, στον πίσω προφυλακτήρα.

Η Ευρώπη είναι επίσης από τις σημαντικότερες αγορές για οχήματα με θαλάμους ελεγχόμενης θερμοκρασίας. Η ζήτηση αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στους πολυάσχολους ρυθμούς ζωής και στις ποικίλες διατροφικές συνήθειες. Ένας ακόμα ιδιαίτερος πελάτης είναι οι φαρμακευτικές επιχειρήσεις, των οποίων τα προϊόντα πρέπει να προστατεύονται από τη ζέστη και τον ήλιο.

Κλιματιζόμενος θάλαμος για τη μεταφορά τροφίμων και φαρμακευτικών προϊόντων: Combo Cargo Van Of The Year

Το Combo Cargo, που ψηφίστηκε International Van Of The Year 2019 (IVOTY), πληροί όλες τις προϋποθέσεις για μετατροπή σε ιδανικό όχημα ελεγχόμενης θερμοκρασίας ή ψυγείο που μπορεί να καλύψει όλη τη διαδρομή μέχρι τον τελικό προορισμό. Η Opelπροσφέρει τη μετατροπή σε στάνταρ και XL εκδόσεις, με δύο ή τρία καθίσματα και διπλές πίσω πόρτες, με ή χωρίς μονή συρόμενη πόρτα και χωρητικότητα 1,6 ή 2,0 μ3.

Ο ισοθερμικός κλωβός του Combo (κατασκευή «σάντουιτς-πάνελ» από πολυεστέρα ενισχυμένο με υαλονήματα, με ισοθερμικό υλικό ανάμεσα στα πάνελ για μόνωση στις πόρτες) καθαρίζεται εύκολα και έχει ύψος 1.450 χλστ και πλάτος 1.255 χλστ, (1.066 χλστ ανάμεσα στους θόλους των τροχών). Ανάλογα με την έκδοση, η αντιολισθητική πόρτα του κλωβού (με φωτισμό εσωτερικού LED) έχει μήκος 1,48 ή 1,83 μ.

Επιπλέον διατίθενται πολυάριθμες επιλογές για την ακριβή προσαρμογή του Combo σε όχημα ελεγχόμενης θερμοκρασίας. Μεταξύ αυτών είναι μία μονάδα ψύξης, αφαιρούμενο δάπεδο και ρυθμιζόμενα ράφια, μία ειδική κουρτίνα με λωρίδες στις πόρτες, μία ράγα πρόσδεσης και σύστημα ξεκλειδώματος της συρόμενης πόρτας από το εσωτερικό.
Παρά την υψηλή προσαρμοστικότητα, το Combo Cargo ως όχημα ελεγχόμενης θερμοκρασίας ή ψυγείο διατηρεί πλήρη πρόσβαση στη ρεζέρβα και επιτρέπει την εγκατάσταση κοτσαδόρου.

Το πρακτικό και άνετο Combo, που βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 του Groupe PSA, προσφέρεται για μετατροπή σε στάνταρ μήκος (4,40 μ) ή XL (4,75 μ).

Η γκάμα κινητήρων πιστοποιημένων σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, με δυνατά σύνολα βενζίνης και diesel που πληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6d-TEMP, προσφέρει τις ανάλογες επιδόσεις. Οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικά κιβώτια πέντε και έξι σχέσεων. Για πρώτη φορά στην κατηγορία, διατίθεται επίσης αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο, χαμηλών τριβών.

Τόσο η επιβατική όσο και η LCV έκδοση του Combo διαθέτουν καινοτόμες τεχνολογίες και συστήματα υποστήριξης ασυναγώνιστα στις αντίστοιχες κατηγορίες της αγοράς. Ορισμένες εκδόσεις διατίθενται με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και προστασία κάτω μέρους αμαξώματος. Το LCV πακέτο ολοκληρώνεται με τα κατάλληλα συστήματα μεταφοράς & αποθήκευσης. Τα αρθρωτά συστήματα στην αριστερή ή/και δεξιά πλευρά του Combo Cargo και περιλαμβάνουν πρακτικά συρτάρια και κουτιά που εξασφαλίζουν ότι τα εργαλεία και υλικά βρίσκονται πάντα τακτοποιημένα και σε θέση εύκολης πρόσβασης. Ενσωματωμένα συστήματα ασφάλισης φορτίων επιτρέπουν ταχεία και εύκολη πρόσδεση και προστατεύουν το χώρο φόρτωσης από ζημιές. Πρόσθετη ασφάλεια, λειτουργικότητα και στυλ εγγυάται η πλούσια γκάμα ‘tailor-made’ αξεσουάρ της μάρκας.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

AUTOMOTO

Έφυγε από τη ζωή ο θρύλος της F1, Νίκι Λάουντα

Δημοσιεύτηκε

στις

Έφυγε από τη ζωή, πριν από λίγες ώρες, σε ηλικία 70 ετών ο θρύλος της αυτοκίνησης και της Formula 1, Νίκι Λάουντα.

Ο Νίκι Λάουντα άφησε την τελευταία του πνοή, πέντε μήνες μετά τη μεταφορά του σε νοσοκομείο, με βαριάς μορφής γρίπης.

«Με βαθιά θλίψη ανακοινώνουμε ότι ο αγαπημένος μας Νίκι πέθανε ήσυχα, τη Δευτέρα 20ή Μαΐου 2019, με την οικογένειά του πλάι του», ανέφεραν οι οικείοι του θρυλικού πιλότου της F1 και αργότερα πολυσχιδούς επιχειρηματία σε ηλεκτρονικό μήνυμά τους που μεταδόθηκε από αυστριακά ΜΜΕ.

Η αγωνιστική ζωή του μύθου της Formula 1 μόνο εύκολη δεν ήταν.

«Κολλημένος» με τη σπορ οδήγηση από τα μικράτα του, ο Λάουντα ξεκίνησε την καριέρα του σε νεαρή ηλικία, για να προσχωρήσει στη Ferrari το 1974 και να γράψει μια από τις χρυσές σελίδες του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Μόλις έναν χρόνο αργότερα θα κατακτήσει το πρώτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα, αν και η πορεία του πιλότου της F1 έμελλε να πάρει μια ζοφερή τροπή τον Αύγουστο του 1976, όταν το φρικτό ατύχημα στην πίστα θα τον άφηνε σε κώμα.

Παρά το τραγικό γεγονός και τα σοβαρά εγκαύματά του, ο ίδιος θα επιστρέψει στο βολάν του μονοθέσιού του μόλις 6 βδομάδες αργότερα, για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα της χρονιάς από τον άσπονδο εχθρό του Τζέιμς Χαντ.

Ο Λάουντα αποσύρθηκε το 1979 για να ιδρύσει μια αεροπορική εταιρεία, αν και οι μέρες του στη Formula 1 δεν είχαν ακόμα τελειώσει: το 1982 θα επιστρέψει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, κατακτώντας το πρωτάθλημα για τελευταία φορά το 1984!

Ο Νίκι Λάουντα κατέκτησε τρεις φορές τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή, δύο με τη Ferrari, το 1975 και το 1977 και μία με τη McLaren, το 1984.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Έλληνας ο σχεδιαστής της Alfa Romeo Tonale

Δημοσιεύτηκε

στις

Ο κ. Αλέξανδρος Λιώκης, Lead Exterior Designer της Alfa Romeo Tonale, βρέθηκε στη χώρα μας και προσκεκλημένος της ΦΙΛΠΑ (Φίλοι του Παλαιού Αυτοκινήτου) παρουσίασε σε σχετική εκδήλωση την ιστορία πίσω από το εντυπωσιακό πρωτότυπο που σχεδίασε.

Το πρωτότυπο Alfa Romeo Tonale αποτέλεσε μία από τις σημαντικότερες εκπλήξεις της φετινής έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης. Η ΦΙΛΠΑ (Φίλοι του Παλαιού Αυτοκινήτου) διοργάνωσε μία ξεχωριστή εκδήλωση αφιερωμένη στον κ. Αλέξανδρου Λιώκη, Lead Exterior Designer της Tonale,  όπου παρουσιάστηκε η φιλοσοφία και η ιστορία πίσω από τη δημιουργία του εντυπωσιακού πρωτοτύπου.

Ο Έλληνας σχεδιαστής μίλησε για το πως η πλούσια ιστορία της μάρκας σε συνδυασμό με τη συνεχή αναζήτηση νέων ιδεών αποτέλεσαν την έμπνευση για το σχεδιασμό της Tonale. Με βασικό άξονα τις καθαρές γραμμές, την απλότητα και βέβαια την υψηλή αισθητική, η Tonale είναι άμεσα αναγνωρίσιμη ως μία πραγματική Alfa Romeo, χωρίς παράλληλα να αποτελεί μια επανάληψη άλλων μοντέλων της μάρκας. Η σκληρή δουλειά, η αγωνία και τελικά η χαρά της επιβράβευσης μετά από την εξαιρετική υποδοχή που επιφύλαξε το κοινό στο πρωτότυπο, εξιστορήθηκαν από τον κ. Λιώκη, ο οποίος στο τέλος της εκδήλωσης δημιούργησε μπροστά στο κοινό ένα σχέδιο της πρόσφατης δημιουργίας του.

Το συντονισμό της παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε στο φιλόξενο χώρο της ΦΙΛΠΑ στο Γέρακα, είχε ο δημοσιογράφος και μηχανολόγος μηχανικός κ. Τάκης Πουρναράκης, ενώ την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Εμπορικός Ακόλουθος της Ιταλικής Πρεσβείας Αθηνών, κ. Enrico Barbato, καθώς και πλήθος φίλων του αυτοκινήτου.

Νίκος Τσάδαρης

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Σοκ! Στα 2 ευρώ η αμόλυβδη και στο 1,6 ευρώ το diesel | «Φωτιά» και τα διόδια

Δημοσιεύτηκε

στις

Απαγορευτικό θα είναι το κόστος για πολλούς Έλληνες το ταξίδι με αυτοκίνητο φέτος το Πάσχα εξαιτίας των τιμών στα καύσιμα αλλά και των διοδίων.

Πανάκριβα αναμένεται να στοιχίσει η έξοδος του Πάσχα στους εκδρομείς που θα μεταβούν με τα αυτοκίνητά τους σε κάποιο τουριστικό θέρετρο ή στην εξοχική τους κατοικία σε κάποιο χωριό καθώς ήδη οι τιμές των καυσίμων έχουν χτυπήσει «κόκκινο» όπως επίσης και οι τιμές στα διόδια.

Ήδη στην Σαντορίνη καταγράφηκε η υψηλότερη τιμή πώλησης ανά λίτρο αμόλυβδης στο 1,98 ευρώ, στην Πάρο εμφανίστηκε η δεύτερη ακριβότερη τιμή με 1,88 ευρώ και στην τρίτη θέση βρέθηκε η Ρόδος με 1,85 ευρώ το λίτρο της αμόλυβδης!

Αντίστοιχα στο πετρέλαιο κίνησης το ρεκόρ κατέχει η Σαντορίνη, με τη μέση τιμή του απλού diesel να κυμαίνεται στο 1,606 και την ανώτατη έως και το 1,65 ευρώ το λίτρο!

Στην Πάρο και τη Μύκονο η τιμή του diesel ανέρχεται σε 1,618, στη Ρόδο το 1,549 ευρώ το λίτρο, στα Χανιά 1,499 ευρώ το λίτρο, στην Πάτρα 1,479 ευρώ, στη Θεσσαλονίκη 1,429 ευρώ και στην Αθήνα 1,419 ευρώ το λίτρο.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών η αμόλυβδη βενζίνη βρισκόταν στις 22 Απριλίου στα 1,639 ευρώ ανά λίτρο, από 1,483 ευρώ στο τέλος του 2018 καταγράφοντας αύξηση άνω του 10%.

Διεθνείς αναλυτές εκτιμούν ότι λόγω των γεωπολιτικών εντάσεων η διεθνής τιμή του πετρελαίου μπορεί να «σκαρφαλώσει» πολύ υψηλότερα των 80 δολ. το βαρέλι.

Να υπενθυμίσουμε πως τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα από τις αρχές του έτους έχει ήδη αυξηθεί πάνω από 10%, ενώ αναμένονται περαιτέρω αυξήσεις στις αντλίες εφόσον οι ΗΠΑ προχωρήσουν σε επιβολή κυρώσεων σε άλλες χώρες- μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα- συνεχίσουν να αγοράζουν πετρέλαιο από το Ιράν.

Η χώρα μας έχει ήδη την τρίτη ακριβότερη αμόλυβδη στην Ευρώπη μετά από φόρους. Στην αντίστοιχη σύγκριση των τιμών χωρίς φόρους η Ελλάδα βρίσκεται πιο κοντά στον ευρωπαϊκό μέσο όρο και έχει τη 10η ακριβότερη τιμή της αμόλυβδης μεταξύ των 28 κρατών- μελών της Ε.Ε.

Πάντως σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Τιμών η μέση τιμή της αμόλυβδης στις Κυκλάδες έχει ξεπεράσει το 1,81 ευρώ το λίτρο, στα Δωδεκάνησα η αμόλυβδη έχει πάνω από 1,75 ευρώ το λίτρο, ενώ επίσης πάνω από 1,70 ευρώ το λίτρο κοστίζει η αμόλυβδη σε Ευρυτανία, Λασίθι, Κεφαλλονιά, Ρέθυμνο και Σάμο.

Αντίστοιχα στις παραπάνω περιοχές έχουν καταγραφεί και οι υψηλότερες μέσες τιμές στο πετρέλαιο κίνησης που ανέρχονται σε πάνω από 1,5 ευρώ το λίτρο!

Μοναδική λύση φαντάζει το υγραέριο κίνησης αλλά και το φυσικό αέριο (όπου υπάρχουν πρατήρια) με τα οποία οι οδηγοί μπορούν να μειώσουν το κόστος χρήσης.

«Φωτιά» και τα διόδια – Αναλυτικά παραδείγματα

Πέραν των καυσίμων οι ιδιοκτήτες οχημάτων θα πρέπει να συνυπολογίσουν και το κόστος διοδίων που αν μη τι άλλο κοστίζουν πάρα πολλά χρήματα με αποτέλεσμα το κόστος της Πασχαλινής εξόδου να κυμαίνεται σε απαγορευτικά επίπεδα.

Ενδεικτικά θα αναφέρουμε πως το κόστος διοδίων από Αθήνα για Θεσσαλονίκη ανέρχεται σε 31,25 ευρώ ενώ η επιστροφή θα κοστίσει ακόμη 31,25 ευρώ. Δηλαδή μόνο για διόδια ο κάτοχος ενός ΙΧ για Θεσσαλονίκη θα πληρώσει 62,50 ευρώ!

Το κόστος διοδίων από Αθήνα για Πάτρα ανέρχεται σε 11,80 ευρώ και άλλα τόσα για την επιστροφή. Δηλαδή σε 23,60 ευρώ ανέρχεται το συνολικό κόστος διοδίων.

Αν κάποιος θέλει να πάει από την Αθήνα στην Καλαμάτα τότε το κόστος των διοδίων ανέρχεται σε 13,95 ευρώ. Η επιστροφή θα κοστίσει άλλα 13,95 ευρώ. Συνολικά δηλαδή τα διόδια για Καλαμάτα μετ΄επιστροφής κοστίζουν 27,90 ευρώ.

Τώρα αν κάποιος θέλει να πάει από την Αθήνα προς Αγρίνιο ή Ιωάννινα μέσω της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου τότε θα πρέπει να υπολογίζει πως τα διόδια μαζί με την γέφυρα κοστίζουν 28,3 και 38 ευρώ αντίστοιχα! Αν συνυπολογίσει κανείς και την επιστροφή τότε το κόστος ανέρχεται σε 56,6 ευρώ για Αγρίνιο και 74 ευρώ για Ιωάννινα!

Αν κάποιος τώρα μένει στη Θεσσαλονίκη και θέλει να μεταβεί στην Ηγουμενίτσα το κόστος των διοδίων ανέρχεται σε 9 ευρώ ενώ μαζί με την επιστροφή το κόστος διπλασιάζεται στα 18 ευρώ.

Αν τώρα θέλει κάποιος από Θεσσαλονίκη να μεταβεί στην Αλεξανδρούπολη το κόστος στα διόδια ανέρχεται σε 8,4 ευρώ δηλαδή με την επιστροφή τα διόδια θα κοστίσουν 16,8 ευρώ.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

«Βόμβα» στα διπλώματα οδήγησης | Ποιοι θα δώσουν ξανά εξετάσεις

Δημοσιεύτηκε

στις

Παράβολο συνολικού κόστους 113 ευρώ πρέπει να πληρώσουν ηλεκτρονικά οι οδηγοί ηλικίας άνω των 74 ετών που θέλουν να ανανεώσουν το δίπλωμα οδήγησής τους, ενώ θα πρέπει να δώσουν και πάλι τις σχετικές εξετάσεις.

Στα ηλεκτρονικά παράβολα κόστους 113 ευρώ συμπεριλαμβάνονται αναλυτικά τα εξής:

  • Ανανέωση άδειας οδήγησης 50 ευρώ (κωδικός e-παραβόλου «23»).
  • Εκτύπωση εντύπου άδειας οδήγησης 30 ευρώ (κωδικός e-παραβόλου «28»).
  • Χαρτόσημο ανανέωσης άδειας οδήγησης 18 ευρώ (κωδικός e-παραβόλου «65»).
  • Δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς (Πρακτική εξέταση) 15 ευρώ (κωδικός e-παραβόλου «2038»).

Σημείωση: Υπάρχει επιπλέον χρέωση (προμήθεια) για κάθε παράβολο από οποιαδήποτε τράπεζα.

Επίσης, αν η άδεια οδήγησης είναι φθαρμένη ή έχουμε αλλαγή στοιχείων, χρειάζεται επιπλέον παράβολο 9,02 ευρώ.

Τι ισχύει για την πρακτική εξέταση

Η πρακτική εξέταση ξεκινά με τον έλεγχο από τον εξεταστή των απαραίτητων εγγράφων του οδηγού (όπως ταυτότητα, διαβατήριο και άδεια οδήγησης) και του οχήματος (άδεια κυκλοφορίας, δελτίο τεχνικού ελέγχου, κάρτα καυσαερίων, ασφαλιστήριο συμβόλαιο ή ειδικό σήμα ασφάλισης, απόδειξη πληρωμής τελών κυκλοφορίας) και έπειτα ακολουθεί η ουσιαστική πρακτική εξέταση από τον εξεταστή.

Σε έγγραφο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών προς τις Διευθύνσεις Μεταφορών αλλά και τις ασφαλιστικές εταιρείες τονίζεται, ότι, κατά την πρακτική εξέταση των οδηγών άνω των 74 ετών, δεν διενεργούνται οι ειδικές δοκιμασίες, εξαιρουμένων:

  • του ελέγχου για την προετοιμασία του οχήματος και επιπλέον, κατά την εξέταση με δίκυκλο, του ελέγχου για τη χρήση κράνους και λοιπών προστατευτικών.
  • του ελέγχου για τη λήψη μέτρων ασφαλείας κατά την έξοδο από το όχημα, ή αντιστοίχως, κατά την εξέταση με δίκυκλο, του ελέγχου για την ακινητοποίηση, στάθμευση δικύκλου και ασφαλή απομάκρυνση από αυτό.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ
papadopoulos spot
Mouraidhs-Syxronos-Dhmos_banner
o-topos-tis-zois-mas_banner
stefanidoy-υποψήφια
AGANIKOLAS KARTA laos
ΓΚΡΙΤΖΕΛΑΚΗΣ ΚΑΡΤΑ
ypop-gior
GAKHS
dimotikos-symboulos
Talidhs_Akhs_banner
post_head_image
300x250_ANOIKSI

300x250_ANOIKSI

karta 1
geotech_banner
old_town_inn
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ

Αρέσει σε %d bloggers: