ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Συναυλία από το Δημοτικό Ωδείο Αλεξανδρούπολης

Το Δημοτικό Ωδείο Αλεξανδρούπολης στα πλαίσια των εκδηλώσεων του εορτασμού των Ελευθερίων του Δήμου, διοργανώνει συναυλία των καθηγητών του ωδείου σε έργα κλασικής και μοντέρνας μουσικής.

Η συναυλία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 25 Μαΐου στις 20:30 στο Δημοτικό θέατρο Αλεξανδρούπολης.

Η είσοδος θα είναι ελεύθερη για το κοινό

DNews Widget

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version