Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Survivor | Ο Τούρκος παραγωγός, τα νούμερα που τα «σπάνε» και το προφίλ των τηλεθεατών

Με την προσθήκη καλών ξένων σειρών και ταινιών ο ΣΚΑΪ άρχισε από πέρσι να κερδίζει έδαφος. Η απόφαση των στελεχών του να εντάξουν τάλεντ σόου στο πρόγραμμα οδήγησε το κανάλι από την πέμπτη θέση στην τρίτη. Με το «Survivor» όμως τα ποσοστά του εκτοξεύτηκαν και το τελευταίο διάστημα σκαρφαλώνει στην κορυφή, αφήνοντας πίσω τον ΑΝΤ1 που διατηρούσε τα ηνία μέχρι πρόσφατα.

Για το χρονικό διάστημα που διερευνήσαμε, 13/2-13/3/2017, ο ΣΚΑΪ σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρσι έχει σχεδόν διπλασιάσει τους τηλεθεατές του στο σύνολο του προγράμματος. Τον παρακολουθούν κατά μέσον όρο 160.000 άτομα περισσότερα καθώς πέρσι προσέλκυσε το ενδιαφέρον 180.000 τηλεθεατών, ενώ φέτος φτάνει τους 340.000.

«Χοντρές» δουλειές

Και να σκεφτεί κανείς ότι ουσιαστικά το «Survivor» το πήραν στον ΣΚΑΪ σχεδόν… υποχρεωτικά, καθώς μόνον έτσι δίνονταν τα δικαιώματα και του τάλεντ σόου που ήθελαν, του «Voice», το οποίο επίσης πήγε εξαιρετικά. Και τα δύο ανήκουν στον Ατζούν Ιλιτζαλί, τον Τούρκο επιχειρηματία των μίντια που είχε την περιβόητη συνάντηση με τον Ελληνα πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα στο περιθώριο του ποδοσφαιρικού αγώνα Τουρκία – Ελλάδα.

Διαβάστε ακόμη: Survivor: Η αποκάλυψη της Ελένης Δάρρα – Με ποιο πρόσωπο ήρθε πολύ κοντά 

 

Θεωρείται αγαπημένο «παιδί» της κυβέρνησης Ερντογάν και κατέχει μέσω του ομίλου «Acun Medya» το 70% του καναλιού «TV8» στην Τουρκία, το 40% του καναλιού τηλεπωλήσεων «Shop90» (πρώην MNG Shop), τα διαδικτυακά sekiz.com και acunn.com και την «Acun Medya», εταιρεία παραγωγής ριάλιτι, τάλεντ σόου κ.ά.

 

 

 

To υπόλοιπο 30% του «ΤV8» ανήκει στον κολοσσό της τουρκικής αγοράς, όμιλο «Dogus Yayin Grubu» που έχει παρουσία και στην Ελλάδα, με συμμετοχές σε «Χίλτον», Αστέρα Βουλιαγμένης, Μαρίνα Φλοίσβου κ.ά. Ο Ατζούν Ιλιτζαλί διαθέτει τα δικαιώματα διάφορων τάλεντ σόου, ριάλιτι και τηλεπαιχνιδιών για όλα τα Βαλκάνια. Για τις παραγωγές του στην Ελλάδα δημιούργησε, τον Ιανουάριο του 2016, την «Acun Medya Ανώνυμη Εταιρεία Παραγωγής Τηλεοπτικών Προγραμμάτων», ενώ είχε διερευνήσει και την πιθανότητα να αποκτήσει και κανάλι στη χώρα μας.

Διαβάστε ακόμη: Survivor: Τι τρώνε οι παίκτες πριν από κάθε αγώνα [vds] 

Στο ελληνικό «Survivor», με παρουσιαστή τον Σάκη Τανιμανίδη, που γίνεται στον Αγιο Δομίνικο οι «διάσημοι» παίρνουν μηνιαία αποζημίωση, καθένας ανάλογα με το συμβόλαιο που έχει διαπραγματευτεί. Δεν είναι ξεκάθαρο τι ακριβώς γίνεται με τους «μαχητές» ενώ όλοι διεκδικούν το μεγάλο έπαθλο, τα 100.000 ευρώ που θα πάρει ο νικητής.

Από την πρώτη του μετάδοση (13/2) το ριαλιτοπαίχνιδο του ΣΚΑΪ εκτόξευσε τα ποσοστά τηλεθέασης με αποτέλεσμα το τελευταίο διάστημα το κανάλι του Φαλήρου να βρίσκεται στην κορυφή με μέσο τηλεμερίδιο στο σύνολο του προγράμματος που φτάνει ή και ξεπερνά κάποιες μέρες το 20%! Κι αυτό παρά τις υπερβολικές δόσεις καθώς μεταδιδόταν τέσσερις μέρες την εβδομάδα με διάρκεια άνω των τριών ωρών ημερησίως!

Είναι χαρακτηριστικό ότι την προηγούμενη εβδομάδα (6-12/3/2017) στην πρώτη 20άδα του πίνακα της Nielsen επτά θέσεις καταλαμβάνει το «Survivor» και τα «Highligts» του. Ο ΣΚΑΪ ξεκίνησε πλέον να μεταδίδει το «Survivor» και κάθε Πέμπτη κάτι που θα διατηρηθεί μέχρι και το Πάσχα, καθώς μετά θα ξεκινήσει και το «The X Factor». Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen για το διάστημα 13/2 έως και 13/3/2017, το «Survivor» παρακολουθούσαν κατά μέσον όρο 1.487.000 τηλεθεατές.

Από ρεκόρ σε ρεκόρ

Τη μεγαλύτερη τηλεθέαση την έκανε στις 13/3 (1.878.000 τηλεθεατές) ενώ συνεχώς κάνει τα δικά του ρεκόρ. Την ίδια μέρα, για παράδειγμα, έστω για ένα λεπτό το ριαλιτοπαίχνιδο παρακολούθησαν 2.429.126 τηλεθεατές με το νεανικό κοινό (15-44 ετών) να φτάνει το 57,7%, ενώ άγγιξε κάποια στιγμή ακόμα και το 66,9%!

Οι τηλεθεατές του ριάλιτι σύμφωνα με τις καταγραφές της Nielsen για το διάστημα 13/2-13/3/2017 προέρχονται κατά 14% (μερίδιο 34,1%) από την Αττική και κατά 14,5% (μερίδιο 33,1%) από το υπόλοιπο Ελλάδας εκτός Αττικής.

Survivor: Ο Τούρκος παραγωγός, τα νούμερα που τα «σπάνε» και το προφίλ των τηλεθεατών

 

Survivor: Ο Τούρκος παραγωγός, τα νούμερα που τα «σπάνε» και το προφίλ των τηλεθεατών

Click to comment

Απάντηση

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ

Ο πρώην διπλωμάτης στο Κόσοβο Β. Καρακωστάνογλου στο ENA Channel για τις εξελίξεις στο Συμβούλιο Ευρώπης για το Κόσοβο

Οι εξελίξεις στο Κόσοβο το 2024 χαρακτηρίζονται από ένταση και αυξημένες προκλήσεις στην περιοχή, ιδίως στο βόρειο τμήμα της χώρας, όπου κατοικούν κυρίως Σέρβοι. Η κατάσταση κλιμακώθηκε μετά την επιβολή από την κυβέρνηση του Κοσόβου ενός νέου νόμου που απαιτεί από τα οχήματα με σερβικές πινακίδες να τις αντικαταστήσουν με πινακίδες του Κοσόβου. Αυτό προκάλεσε αντιδράσεις, με τους Σέρβους του βορρά να στήνουν οδοφράγματα και να προχωρούν σε διαμαρτυρίες, πυροβολώντας ακόμη και στον αέρα​.

Σε αυτό το πλαίσιο, και ενόψει της ψηφοφορίας στο Συμβούλιο της Ευρώπης για το Κόσοβο, ο πρώην διπλωμάτης στο Κόσοβο, Βενιαμίν Καρακωστάνογλου, έδωσε συνέντευξη στο ENA Channel όπου εξέφρασε την άποψη ότι οι συνεχιζόμενες εντάσεις και οι αμοιβαίες προκλήσεις μεταξύ Κοσόβου και Σερβίας υπονομεύουν τις προοπτικές ειρήνης και συνεργασίας στην περιοχή. Υπογράμμισε την ανάγκη για ενισχυμένη διεθνή διαμεσολάβηση και την επιβολή μέτρων οικοδόμησης εμπιστοσύνης που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε μια βιώσιμη λύση​ (CNN.gr)​.

Ο κ. Καρακωστάνογλου τόνισε επίσης την επιρροή που μπορεί να έχει η ΕΕ και οι ΗΠΑ στην εξομάλυνση της κατάστασης και την προώθηση ενός διαλόγου που θα επικεντρωθεί στη δημιουργία σταθερών και ειρηνικών σχέσεων μεταξύ των δύο πλευρών.

Continue Reading

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

Εξαρθρώθηκε κύκλωμα με παράνομες σφαγές ζώων στις Σέρρες

Εξαρθρώθηκε κύκλωμα με εικονικές σφαγές βοοειδών στις Σέρρες. Κτηνίατροι έβαζαν σφραγίδα για ανύπαρκτες σφαγές ζώων για να λάβουν την επιδότηση, ενώ φέρονται να χρησιμοποιούσαν ακόμη και κωδικές ονομασίες προκειμένου να συννενοούνται και να θησαυρίζουν. Μετά από έρευνα μηνών συνελλήφθησαν έξι άτομα και οδηγήθηκαν στη δικαιοσύνη.

Αποκαλύφθηκε κύκλωμα που πιστοποιούσε εικονικές σφαγές ζώων

Κτηνίατροι της Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Περιφερειακής Ενότητας, ιδιώτες και διοικητικά μέλη σφαγείου κατηγορούνται ότι δρουσαν σαν συμμορία τουλάχιστον από τα τέλη του 2023. Εξέδιδαν ψευδείς βεβαιώσεις για γεννήσεις – θανάτους ζώων και εικονικές σφαγές έναντι αμοιβής, για λογαριασμό κτηνοτρόφων, παρακάμπτοντας νόμιμες διαδικασίες.

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

“Πρωταθλητές” ακρίβειας το ελαιόλαδο και το κρέας – Αύξηση και στον καφέ στην εστίαση

Φωτιά στους λογαριασμούς των νοικοκυριών βάζουν ελαιόλαδο, φρούτα, λαχανικά και κρέας την τελευταία 5ετια με βάση τα στοιχεία της Eurostat με αποτέλεσμα να είναι πιο ακριβή από τον μέσο όρο της Ευρώπης.

Συγκεκριμένα, το ανοδικό «ράλι» στο κόστος του ελαιολάδου αναγκάζει πολλούς ιδιοκτήτες εστιατορίων να μην προμηθεύονται συσκευασίες για όλα τα τραπέζια, αλλά λιγότερες ή ακόμη και καθόλου. Μάλιστα, αρκετοί είναι εκείνοι που αντικατέστησαν το μπουκάλι με… ψεκαστήρα.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
text about elections
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en