Quantcast
Connect with us

ΞΑΝΘΗ

Στην Ξάνθη την Πέμπτη ο Μητσοτάκης

image_print

Ομιλία στο Δημοτικό Αμφιθέατρο.

Στην Ξάνθη θα βρεθεί την Πέμπτη (27/04) ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στο πλαίσιο της περιοδείας του στη Θράκη.

Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα που ο Πρωθυπουργός θα επισκεφθεί την Ξάνθη. Στην τελευταία περιοδεία του στη Θράκη βρέθηκε για λίγη ώρα στο κέντρο της Ξάνθης, όπου περπάτησε στην αγορά και πραγματοποίησε μια σύντομη ομιλία στην κεντρική πλατεία.

Την Πέμπτη θα έχει επαφές με στελέχη της ΝΔ αλλά και εκπροσώπους φορέων και οργανώσεων, προχωρώντας σε έναν απολογισμό των πεπραγμένων της Κυβέρνησης και καταγράφοντας απόψεις και επισημάνσεις.

Θα ακολουθήσει ομιλία, στο Δημοτικό Αμφιθέατρο της πόλης στις 19:00 το απόγευμα. Στην ομιλία του ο ίδιος αναμένεται να παρουσιάσει το πρόγραμμα της ΝΔ και να προχωρήσει σε ανακοινώσεις μέτρων που θα θέσει σε εφαρμογή εάν και εφόσον επανεκλεγεί Πρωθυπουργός. 

Στην Ξάνθη την Πέμπτη ο Μητσοτάκης – Ομιλία στο Δημοτικό Αμφιθέατρο

 

Click to comment

Απάντηση

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Silver Alert για 45χρονο στην Ξάνθη

image_print

Συναγερμός έχει σημάνει στην Ξάνθη μετά την έκδοση Silver Alert για την εξαφάνιση του 45χρονου Κωνσταντίνου Χουσεΐνογλου, τα ίχνη του οποίου χάθηκαν στις αρχές Ιουνίου.

Ο 45χρονος αγνοείται από τις 4 Ιουνίου 2026, ενώ η εξαφάνισή του δηλώθηκε από τους οικείους του στη «Γραμμή Ζωής» στις 23 Ιουνίου. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η ζωή του ενδέχεται να βρίσκεται σε κίνδυνο.

Οι έρευνες επικεντρώνονται στην ευρύτερη περιοχή του σταθμού των ΚΤΕΛ Ξάνθης, όπου φέρεται να χάθηκαν τα ίχνη του. Οι Αρχές απευθύνουν έκκληση σε κάθε πολίτη που γνωρίζει οτιδήποτε να επικοινωνήσει άμεσα με τη Γραμμή SOS 1065.

Ο Κωνσταντίνος Χουσεΐνογλου, γνωστός και ως Μεμέτ, έχει ύψος περίπου 1,65 μ., είναι αδύνατος, έχει καστανά μάτια και μακριά μαύρα μαλλιά με λευκές τρίχες, τα οποία συνήθως έχει πιασμένα σε αλογοουρά.

Ως ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αναφέρεται ότι φέρει πολλά τατουάζ στα χέρια και στο σώμα του.

Η κινητοποίηση των πολιτών θεωρείται κρίσιμη, καθώς κάθε πληροφορία μπορεί να βοηθήσει στον εντοπισμό του 45χρονου.

Όποιος έχει δει τον αγνοούμενο ή γνωρίζει κάτι για την εξαφάνισή του, καλείται να επικοινωνήσει με την υπηρεσία Silver Alert στην Εθνική Γραμμή SOS 1065, η οποία λειτουργεί όλο το 24ωρο.

Continue Reading

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ξάνθη: Νέα ερώτηση για τη μετεγκατάσταση του ΚΕΔΑΣΥ και το 1ο Ειδικό Σχολείο

Το 1ο Ειδικό Σχολείο Ξάνθης και το ζήτημα της μετεγκατάστασης του ΚΕΔΑΣΥ Ξάνθης
image_print

Νέα ερώτηση προς τον πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου και τον Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κατέθεσε η Λαϊκή Συσπείρωση ΑΜΘ, επαναφέροντας το ζήτημα της μετεγκατάστασης του ΚΕΔΑΣΥ Ξάνθης και της απόδοσης του κτιρίου στο 1ο Ειδικό Σχολείο Ξάνθης.

Η ερώτηση κατατέθηκε από τον περιφερειακό σύμβουλο Διονύση Κλάδη και κοινοποιείται στους επικεφαλής των παρατάξεων του Περιφερειακού Συμβουλίου.

Στο επίκεντρο βρίσκεται η πορεία των διαδικασιών για τη μεταστέγαση του ΚΕΔΑΣΥ Ξάνθης σε χώρο του e-ΕΦΚΑ Ξάνθης, ώστε το κτίριο που χρησιμοποιείται σήμερα να αποδοθεί στο 1ο Ειδικό Σχολείο Ξάνθης.

Τι ζητά η Λαϊκή Συσπείρωση

Η Λαϊκή Συσπείρωση αναφέρει ότι έχουν περάσει τρεις μήνες από προηγούμενη απάντηση της Διεύθυνσης Διοικητικού – Οικονομικού της Π.Ε. Ξάνθης, σύμφωνα με την οποία είχε εντοπιστεί διαθέσιμος χώρος στο κτίριο του e-ΕΦΚΑ Ξάνθης για τη στέγαση του ΚΕΔΑΣΥ.

Στην ίδια προηγούμενη απάντηση, όπως αναφέρει η παράταξη, επισημαινόταν ότι απαιτούνται παρεμβάσεις ώστε ο χώρος να καταστεί λειτουργικός, καθώς και οι απαραίτητες διοικητικές αποφάσεις και εγκρίσεις από τους αρμόδιους φορείς.

Με βάση αυτά, η Λαϊκή Συσπείρωση ζητά να ενημερωθεί σε ποιο στάδιο βρίσκονται σήμερα οι διαδικασίες για την παραχώρηση και τη διαμόρφωση των χώρων του e-ΕΦΚΑ που προορίζονται για τη στέγαση του ΚΕΔΑΣΥ Ξάνθης.

Ζητά επίσης συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των απαιτούμενων εργασιών, ώστε να προχωρήσει η μετεγκατάσταση της υπηρεσίας.

Τρίτο σημείο της ερώτησης είναι το πώς θα διασφαλιστεί ότι, από την έναρξη του σχολικού έτους 2026-2027, το 1ο Ειδικό Σχολείο Ξάνθης θα μπορέσει να λειτουργήσει σε ολόκληρο το κτίριο.

Το πλαίσιο της προηγούμενης απάντησης της Περιφέρειας

Το θέμα δεν έρχεται για πρώτη φορά στο Περιφερειακό Συμβούλιο. Σε προηγούμενες δημόσιες αναφορές για το ζήτημα είχε γίνει γνωστό ότι η Περιφέρεια ΑΜΘ είχε απαντήσει πως έχει εντοπιστεί διαθέσιμος χώρος στα κτίρια της Τοπικής Διεύθυνσης e-ΕΦΚΑ Ξάνθης, ο οποίος θα μπορούσε να καταστεί λειτουργικός μετά από τις αναγκαίες παρεμβάσεις, προκειμένου να στεγάσει το ΚΕΔΑΣΥ.

Η συγκεκριμένη αναφορά δείχνει ότι η κατεύθυνση που έχει τεθεί από την πλευρά των αρμόδιων υπηρεσιών της Περιφέρειας είναι η αναζήτηση λύσης μέσω του κτιρίου του e-ΕΦΚΑ, με την προϋπόθεση ότι θα ολοκληρωθούν οι απαιτούμενες τεχνικές και διοικητικές διαδικασίες.

Το ζήτημα που τίθεται πλέον από τη Λαϊκή Συσπείρωση αφορά την εξέλιξη αυτών των διαδικασιών, το χρονοδιάγραμμα και το αν η λύση μπορεί να εφαρμοστεί έγκαιρα πριν από την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Η σημασία για το 1ο Ειδικό Σχολείο Ξάνθης

Η υπόθεση συνδέεται άμεσα με τη λειτουργία του 1ου Ειδικού Σχολείου Ξάνθης, το οποίο, σύμφωνα με τη Λαϊκή Συσπείρωση, αντιμετωπίζει χρόνια έλλειψη χώρων.

Η παράταξη ζητά να ενημερωθεί αναλυτικά για τις ενέργειες που έχουν υλοποιηθεί μέχρι σήμερα και για τα μέτρα που θα ληφθούν, ώστε να διασφαλιστεί τόσο η έγκαιρη μετεγκατάσταση του ΚΕΔΑΣΥ όσο και η πλήρης απόδοση του κτιρίου στο σχολείο.

Το θέμα έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς αφορά δομές ειδικής αγωγής και υποστήριξης, με άμεση επίδραση στην καθημερινότητα μαθητών, οικογενειών, εκπαιδευτικών και υπηρεσιών.

Το ζητούμενο της συζήτησης

Η νέα ερώτηση μεταφέρει τη συζήτηση από τη γενική δέσμευση εξεύρεσης χώρου στο πρακτικό στάδιο της υλοποίησης.

Από τη μία πλευρά, η Λαϊκή Συσπείρωση ζητά σαφείς απαντήσεις για το τι έχει γίνει μέχρι σήμερα και πότε θα ολοκληρωθούν οι διαδικασίες.

Από την άλλη, η προηγούμενη απάντηση των υπηρεσιών της Περιφέρειας δείχνει ότι έχει εντοπιστεί συγκεκριμένη κατεύθυνση λύσης, η οποία όμως προϋποθέτει τεχνικές παρεμβάσεις, παραχώρηση, εγκρίσεις και διοικητικό συντονισμό.

Η απάντηση που θα δοθεί στο Περιφερειακό Συμβούλιο αναμένεται να αποσαφηνίσει αν οι διαδικασίες έχουν προχωρήσει, ποια στάδια απομένουν και αν υπάρχει ρεαλιστικό χρονοδιάγραμμα ώστε το 1ο Ειδικό Σχολείο Ξάνθης να μπορέσει να αξιοποιήσει πλήρως το κτίριο από το σχολικό έτος 2026-2027.

Continue Reading

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

ΑΜΘ: Αίτημα για επέκταση του επιδόματος παραμεθορίου σε Ροδόπη, Ξάνθη και Δράμα

Έγγραφο της Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας ΑΜΘ για το επίδομα παραμεθορίου
image_print

Την επέκταση του επιδόματος παραμεθορίου στο σύνολο του αστυνομικού προσωπικού που υπηρετεί στις Περιφερειακές Ενότητες Ροδόπης, Ξάνθης και Δράμας ζητά η Ένωση Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Με έγγραφό της προς την Πανελλήνια Ομοσπονδία Αξιωματικών Αστυνομίας, η Ένωση ζητά θεσμική παρέμβαση, ώστε το αίτημα να προωθηθεί στην πολιτική και φυσική ηγεσία του Σώματος.

Στο έγγραφο επισημαίνεται ότι το επίδομα απομακρυσμένων – παραμεθόριων περιοχών καθιερώθηκε με συγκεκριμένους και εθνικά κρίσιμους σκοπούς, ενώ για τα στελέχη των Σωμάτων Ασφαλείας θεσπίστηκε αρχικά για όσους υπηρετούν στην Περιφερειακή Ενότητα Έβρου και στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου.

Η Ένωση αναφέρεται στον νόμο 5246/2025 και στην απόφαση του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας της 18ης Ιουνίου 2026, σημειώνοντας ότι οι πρόσφατες ρυθμίσεις εισήγαγαν το κριτήριο της «εγγύτητας στα σύνορα».

Σύμφωνα με την Ένωση, το κριτήριο αυτό δεν εφαρμόζεται με τον ίδιο τρόπο στο σύνολο των μισθοδοτούμενων του Δημοσίου Τομέα, αλλά αφορά ειδικά τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας.

Όπως υποστηρίζει, η νομοθεσία αναγνωρίζει ως παραμεθόριες τις δημόσιες υπηρεσίες στο εύρος των νομών της Περιφέρειας, ωστόσο, στην πράξη, οι αστυνομικές υπηρεσίες εξαιρούνται από την αντίστοιχη αντιμετώπιση.

Η Ένωση τονίζει ότι στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, όπως έχει διαμορφωθεί το ισχύον πλαίσιο, το επίδομα παραμεθορίου το λαμβάνει περιορισμένος αριθμός αστυνομικών, παρότι, όπως αναφέρει, το προσωπικό στις Π.Ε. Ροδόπης, Ξάνθης και Δράμας αντιμετωπίζει τα ίδια υπηρεσιακά ζητήματα, τους ίδιους κινδύνους και το ίδιο κόστος ζωής με τους δικαιούχους του επιδόματος.

Στο έγγραφο γίνεται λόγος για ανάγκη ενιαίας αντιμετώπισης της παραμεθορίου ως γεωγραφικής ζώνης και όχι με βάση αποκλειστικά τη διεύθυνση ή τη χιλιομετρική απόσταση της κάθε υπηρεσίας.

Για τον λόγο αυτό, η Ένωση ζητά από την Ομοσπονδία να παρέμβει άμεσα, ώστε να προωθηθεί το αίτημα για επέκταση της χορήγησης του επιδόματος παραμεθορίου σε όλους τους αστυνομικούς που υπηρετούν στις Περιφερειακές Ενότητες Ροδόπης, Ξάνθης και Δράμας.

Το αίτημα αφορά την εξίσωση της μεταχείρισης του αστυνομικού προσωπικού με τους μισθωτούς του ευρύτερου Δημοσίου Τομέα που υπηρετούν στις αντίστοιχες περιοχές.

Το έγγραφο υπογράφουν, για το Διοικητικό Συμβούλιο, ο πρόεδρος της Ένωσης Άγγελος Παπαθεμελής, Αστυνομικός Υποδιευθυντής, και ο γενικός γραμματέας Πέτρος Ντεληγιάννης, Υπαστυνόμος Α΄.

 

 

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
Banner
text about elections

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en