Connect with us

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Σκοτώθηκε 78χρονος στο Χαλκερό – ΄Ηταν αγνοούμενος μία εβδομάδα

Δημοσιεύτηκε

στις

Πριν λίγη ώρα σε αγροτική περιοχή κοντά στο Χαλκερό βρέθηκε νεκρός άντρας ο οποίος σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ήταν κάτοικος Χαλκερού.

Πιθανότερο σενάριο είναι να εξετράπη της πορείας το αυτοκίνητο που οδηγούσε με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του.

Το αυτοκίνητο λέγεται ότι έπεσε σε γκρεμό σε στροφή στο δρόμο προς Παλιά Καβάλα και όπως φαίνεται ο άτυχος άντρας κατάφερε να βγει από αυτό αλλά μπόρεσε να περπατήσει λίγα μόνο μέτρα.

Η ηλικία του αναφέρεται 78 χρονών.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες οι συγγενείς του είχανε χάσει τα ίχνη του αφού του τηλεφωνούσαν επί μία εβδομάδα αλλά δεν τον έβρισκαν.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Η Τάνια Ελευθεριάδου διαμαρτύρεται για τον κλειστό κόμβο της Εγνατίας οδού στον Άγιο Ανδρέα

Δημοσιεύτηκε

στις

Στις 6 Μαρτίου του τρέχοντος έτους, η Αστυνομική Διεύθυνση Καβάλας ανακοίνωσε περιοριστικά κυκλοφοριακά μέτρα στον Α/Κ Αγίου Ανδρέα, λόγω κατασκευής πλευρικών διοδίων. Το χρονικό διάστημα που είχατε θέσει για να ολοκληρωθούν οι εργασίες ήταν η 5η Μάϊου του 2020. Αντιλαμβάνομαι ότι λόγω της πανδημικής κρίσης οι εργασίες παρατάθηκαν.

Ως εκ τούτου, σήμερα, εν μέσω της καλοκαιρινής περιόδου, με το φόρτο οχημάτων να είναι εμφανώς αυξημένος στις περιοχές της Ν. Περάμου, της Ν. Ηρακλείτσας και του Παληού, εκτός από τη μεγάλη ταλαιπωρία που υφίσταντο κάτοικοι και επισκέπτες, υπάρχει αυξημένη η πιθανότητα ατυχήματος εντός των εν λόγω οικισμών. Όπως αντιλαμβάνεστε, τα περιοριστικά μέτρα στην Εγνατία Οδό, σε τμήμα που βρίσκεται πλησίον των πολυσύχναστων παραλιών των Αμμολόφων, υποχρεώνουν εκατοντάδες οχήματα να διασχίσουν την εναλλακτική διαδρομή για να φτάσουν, κυρίως, στην πόλη της Καβάλας ή ανατολικότερα.

Ο τραυματισμένος για φέτος τουρισμός της περιοχής μας δεν αντέχει άλλη υποβάθμιση. Οι εικόνες ταλαιπωρίας των επισκεπτών μας στους μεθοριακούς σταθμούς δεν θα πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στην περιοχής μας.

Επίσης, οι κάτοικοι των εν λόγω περιοχών, δεν ανέχονται να ζουν με το αίσθημα του κινδύνου τόσο των ίδιων, όσο και των παιδιών τους τα οποία, λόγω του θέρους παίζουν σε παρακείμενα πάρκα και διασχίζουν συχνά τους πολυσύχναστους δρόμους για να κατευθυνθούν σε κάποια παραλία.

Για τους παραπάνω λόγους σας ζητώ να εξετάσετε το σταμάτημα των εργασιών σας για τους καλοκαιρινούς μήνες, ώστε να δοθεί και πάλι στην κυκλοφορία του τμήματος που αυτή τη στιγμή είναι κλειστό και να αποφευχθούν οι σκηνές ταλαιπωρίας καθώς και η αυξημένη πιθανότητα ατυχήματος εντός των οικισμών.

Τάνια Ελευθεριάδου, βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Καβάλας

proininews

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Στο ΕΣΠΑ εντάσσεται η σιδηροδρομική Εγνατία!

Δημοσιεύτηκε

στις

Πριν από λίγες ημέρες είδε το φως της δημοσιότητας από το δημοσιογράφο Κώστα Τσαούση, ένα πρώτο κυβερνητικό draft για τη Συμφωνία Εταιρικής Σχέσης (ΣΕΣ) 2021-2027 στην ουσία δηλαδή ένα σχέδιο για το νέο ΕΣΠΑ.

Από το κείμενο των 120 και πλέον σελίδων γίνεται φανερό ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη δίνει προτεραιότητα στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας και ιδιαίτερα στην σιδηροδρομική Εγνατία και συγκεκριμένα στη νέα χάραξη Θεσσαλονίκης – Καβάλας που την ονομάζει «ανατολικός κλάδος σιδηροδρομικής Εγνατίας».

Στο draft αναφέρεται συγκεκριμένα

«Το συνολικό ενεργό μήκος του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας ανέρχεται σε 2.240 χλμ. (μετρική και κανονικού εύρους γραμμή) εκ των οποίων τα 1.816 χλμ. ανήκουν στο Κεντρικό Διευρωπαϊκό Δίκτυο και κατατάσσει τη χώρα στη 19η θέση της ΕΕ28».
«Από το συνολικό δίκτυο, έχουν ηλεκτροδοτηθεί τα 525.731,4 χλμ. (32,65%), στοιχείο που κατατάσσει τη χώρα στην 21η θέση στην ΕΕ28».
«Παρ’ όλες τις παρεμβάσεις που έχουν γίνει με σημαντικά κονδύλια της ΕΕ που υπερβαίνουν τα 3 δισ. ευρώ την τελευταία 20ετία, το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας παρουσιάζει ακόμη ελλείψεις».

Σιδηροδρομικές γραμμές υψηλών ταχυτήτων

«Μέχρι το τέλος της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου αναμένεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων στο τμήμα Αθήνα (ΣΚΑ) – Θεσσαλονίκη, Αθήνα (ΣΚΑ) – Ρίο και η κυκλοφορία στον κλάδο Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, καθώς και τμήμα των τροφοδοτικών κλάδων του. Θα έχουν επιτευχθεί επίσης ο εκσυγχρονισμός και η βελτίωση των υπηρεσιών του συστήματος μεταφορών με την εφαρμογή σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων έλξης, διαχείρισης και ασφάλειας της κυκλοφορίας (ηλεκτροκίνηση, ERTMS – ETCS) κατά μήκος του κύριου σιδηροδρομικού άξονα. (…)

Θα έχουν ολοκληρωθεί επίσης τοπικές βελτιώσεις επί του σιδηροδρομικού ΠΑΘΕ/Π, όπου αυτές κρίθηκαν αναγκαίες για τη λειτουργία του άξονα. Ωστόσο, δεν θα ολοκληρωθεί η κυκλοφορία στο τμήμα Αθήνα – Πάτρα και συγκεκριμένα στο Ροδοδάφνη – Ρίο και Ρίο – Πάτρα, καθώς και η σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τον Προμαχώνα, ενώ ελλείψεις καταγράφονται στον ανατολικό κλάδο της σιδηροδρομικής ΕΓΝΑΤΙΑΣ που αποτελεί τμήμα του βασικού σιδηροδρομικού δικτύου.

Στο draft αναφέρονται ως επενδύσεις υψηλής προτεραιότητας όσες αφορούν την:

Ολοκλήρωση των παρεμβάσεων υποδομών και σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων στον κύριο σιδηροδρομικό άξονα ΠΑΘΕ/Π.
Υλοποίηση σημαντικών υποδομών και σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων στον ανατολικό κλάδο της σιδηροδρομικής Εγνατίας.
Ενίσχυση της πολυτροπικότητας, με περαιτέρω συνδέσεις με λιμένες, αεροδρόμια, ΒΙ.ΠΕ.
Αναβάθμιση και βελτίωση του υφιστάμενου σιδηροδρομικού δικτύου.
Ανανέωση τροχαίου υλικού σιδηροδρόμων.
Όπως γίνεται λοιπόν φανερό ένα όνειρο πολλών δεκαετιών για την Καβάλα, η σύνδεση δηλαδή με το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, παίρνει σάρκα και οστά μετά μάλιστα και από τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, λεπτομέρειες της οποίας δημοσίευσε προ μηνός η Πρωινή.

proininews

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ηλεκτροκίνηση | Τι αλλάζει στις οικοδομές μετά την υποχρέωση για φορτιστές οχημάτων

Δημοσιεύτηκε

στις

Νέα δεδομένα και στις οικοδομές δημιουργεί το πλάνο για την ανάπτυξη της  ηλεκτροκίνησης, για την εγκατάσταση φορτιστών για τον ανεφοδιασμό των ηλεκτρικών οχημάτων, ο οποίος πέρα από τα δημόσια προσβάσιμα σημεία φόρτισης που θα κατασκευαστούν, θα γίνεται και στα ιδιωτικά πάρκινγκ, κατά κανόνα τις νυχτερινές ώρες που το όχημα δεν θα χρησιμοποιείται.

Το νομοσχέδιο το υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας για την ηλεκτροκίνηση, που τέθηκε την περασμένη εβδομάδα σε δημόσια διαβούλευση, προσδιορίζει το πλαίσιο για την εγκατάσταση των φορτιστών τόσο στα παλιά όσο και στα νέα κτίρια.

Στόχος της ηγεσίας του υπουργείου είναι να προχωρήσουν παράλληλα η διείσδυση της ηλεκτροκίνησης με την ανάπτυξη των αναγκαίων υποδομών (αφού το ένα είναι προϋπόθεση του άλλου). Αλλά και να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για μεγιστοποίηση του οφέλους των χρηστών ηλεκτρικών οχημάτων, οι οποίοι εκτός από το χαμηλότερο κόστος χρήσης θα μπορούν και να συμμετέχουν στην αγορά ρεύματος πουλώντας ηλεκτρική ενέργεια από τη μπαταρία του αυτοκινήτου, σε ώρες αιχμής αν δεν το χρησιμοποιούν και φορτίζοντας την μπαταρία τις ώρες χαμηλής ζήτησης (π.χ. το βράδυ) όταν οι τιμές είναι χαμηλότερες.

Όπως επεσήμανε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστής Χατζηδάκης «η ηλεκτροκίνηση δεν είναι μόδα, είναι νέος οικολογικός τρόπος μετακινήσεων. Η κυβέρνηση θέλει να οδηγήσει και σε αυτόν τον τομέα την χώρα μας στην πρωτοπορία της Ευρώπης. Περιμένουμε τη συμμετοχή όλων και ιδιαίτερα των νέων, καθώς δεν μιλάμε μόνο για αυτοκίνητα, αλλά και για δίκυκλα και για ποδήλατα. Μαζί μπορούμε να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις για πράσινες μεταφορές στην Ελλάδα».

Σύμφωνα με τις ρυθμίσεις του νομοσχεδίου:

–Στα νέα κτίρια (νοούνται όσα θα κατασκευαστούν με οικοδομικές άδειες που θα εκδοθούν μετά το Μάρτιο του 2021) θα εγκαθίστανται υποχρεωτικά υποδομή (καλωδιώσεις κλπ.) για εγκατάσταση φορτιστών στις θέσεις στάθμευσης. Στα κτίρια κατοικιών με περισσότερες από δέκα θέσεις στάθμευσης, η υποδομή θα κατασκευάζεται με την προοπτική να εγκατασταθούν φορτιστές σε όλες τις θέσεις στάθμευσης. Στα κτίρια μικτής χρήσης με περισσότερες από δέκα θέσεις στάθμευσης, η πρόβλεψη (που απορρέει και από την Κοινοτική νομοθεσία) είναι για ένα φορτιστή ανά πέντε θέσεις στάθμευσης

–Στα υφιστάμενα κτίρια (με οικοδομική άδεια ως την 1η Μαρτίου 2021) οι ρυθμίσεις προβλέπουν τα εξής:

1.Με σύμφωνα γνώμη της απόλυτης πλειοψηφίας των συνιδιοκτητών μπορεί να εγκαθίσταται ξεχωριστή κοινόχρηστη παροχή η οποία θα επιτρέπει την τοποθέτηση φορτιστών.
2.Ο ιδιοκτήτης ή δικαιούχος αποκλειστικής χρήσης χώρου στάθμευσης μπορεί με δικές του δαπάνες να εγκαθιστά την υποδομή καλωδίωσης και το φορτιστή, ο οποίος θα τροφοδοτείται από ιδιόκτητη παροχή ρεύματος. Η εγκατάσταση θα γίνεται με απλή γνωστοποίηση προς τον διαχειριστή του κτιρίου, ωστόσο η γενική συνέλευση μπορεί να εναντιωθεί με απόφαση της απόλυτης πλειοψηφίας των ιδιοκτητών (τουλάχιστον πεντακόσια ένα χιλιοστά (501/1000).

  1. Σε υφιστάμενα κτίρια στα οποία γίνονται εργασίες ανακαίνισης τοποθετούνται οι υποδομές που προβλέπονται για τα νέα κτίρια (πρόβλεψη για φορτιστές σε όλες τις θέσεις στάθμευσης ή σε αναλογίες 1/5 και 1/10) εκτός αν το κόστος εγκατάστασης των καλωδίων και των φορτιστών υπερβαίνει το 7 % του συνολικού κόστους της ανακαίνισης του κτιρίου.
    4. Σε υφιστάμενα κτίρια που δεν προορίζονται για κατοικία και διαθέτουν περισσότερες από είκοσι θέσεις στάθμευσης, εγκαθίσταται υποχρεωτικά τουλάχιστον μία θέση στάθμευσης με σημείο επαναφόρτισης ανά είκοσι θέσεις στάθμευσης έως την 1η.1.2023.

Protothema.gr

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Καταστροφικη για την αναπτυξη της ΑΜΘ η διελευση της νεας σιδηροδρομικης γραμμης απο Ασπροβαλτα και Αμφιπολη 

Δημοσιεύτηκε

στις

  • ΑΠΟΚΟΠΤΕΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ ΑΠΟ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΛΚΑΝΙΚΗ ΕΝΔΟΧΩΡΑ
  • ΠΕΤΑΕΙ ΕΞΩ ΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΕΡΡΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
  • ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΕ ΑΠ ΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΝ ΕΞΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΣΕΡΡΕΣ-ΔΡΑΜΑ-ΚΑΒΑΛΑ-ΞΑΝΘΗ-ΚΟΜΟΤΗΝΗ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ)
  • ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΠΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Τις απόψεις του για την ΜΠΕ της μελέτης χάραξης νέας σιδηροδρομικής γραμμής  μεταξύ της Θεσσαλονίκης και της Νέας Καρβάλης  μέσω Ασπροβάλτας και Αμφίπολης, ανέβασε στην σχετική ιστοσελίδα του Ηλεκτρονικού Περιβαλλοντικού Μητρώου ο επικεφαλής της παράταξης Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία Κώστας Κατσιμίγας, κοινοποιώντας τες ταυτόχρονα στον πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου και όλους τους περιφερειακούς συμβούλους της ΑΜΘ.

Για το ίδιο θέμα υπάρχει σχετικό άρθρο του ιδίου στην ιστοσελίδα της παράταξης www.anenopro-amth.gr στη θέση ΑΡΘΡΑ.

Το κείμενο που αναρτήθηκε στη σελίδα της διαβούλευσης έχει ως εξής:

ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ

Σχόλια – Παρατηρήσεις

Η χάραξη του ανατολικού κλάδου της Σιδηροδρομικής Εγνατίας (τμήμα Θεσσαλονίκης – Νέας Καρβάλης) όπως προτείνεται από τον ΟΣΕ, θα είναι καταστροφική για το εμπορικό λιμάνι της Καβάλας και υπονομεύει το αναπτυξιακό μέλλον όλων των πόλεων της ΒΑ Ελλάδας, με θύματα κυρίως τις Σέρρες, τη Δράμα και την Καβάλα.

Η προτεινόμενη χάραξη μέσω Αμφίπολης και όχι μέσω Σερρών – Δράμας (με νέα χάραξη) αποκόπτει το λιμάνι της Καβάλας με απ’ ευθείας σιδηροδρομική σύνδεση με την Ανατολική Βαλκανική Ενδοχώρα.

Η έναρξη του ανατολικού κλάδου της Σιδηροδρομικής Εγνατίας αρχίζει από τον Σιδ. Σταθμό της Νέας Φιλαδέλφειας, στο 21ο σιδηροδρομικό χιλιόμετρο της υφιστάμενης γραμμής Θεσσαλονίκης Κιλκίς  και φτάνει στον Αμυγδαλεώνα Καβάλας διανύοντας μια διαδρομή 155 χιλιομέτρων, νοτίως του των λιμνών Κορώνεια και Βόλβη. Η προτεινόμενη γραμμή διέρχεται από τα Μακεδονικά Τέμπη, τις εκβολές του Στρυμόνα, την Αμφίπολη, την Πιερία Κοιλάδα και καταλήγει στον Αμυγδαλεώνα Καβάλας. Στην συνέχεια με σήραγγες φτάνει στη Νέα Καρβάλη.

Εάν η χάραξη γίνει μέσω Σερρών – Δράμας και κατέληγε στον Αμυγδαλεώνα (με νέα χάραξη και όχι την υφιστάμενη από το 1897 που κατασκευάστηκε από την τότε Οθωμανική διοίκηση), τα χιλιόμετρα είναι ακριβώς τα ίδια, 155, ενώ μέχρι τη Νέα Καρβάλη είναι 173 και με τα δύο σενάρια.

Η διέλευση μιας σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής από Σέρρες και Δράμα έχει τεράστια συγκριτικά πλεονεκτήματα σε σχέση με την πρόταση του ΟΣΕ διότι:

  1. Συνδέει με ένα σύγχρονο και γρήγορο σιδηροδρομικό μέσον έξι, δηλαδή όλα, τα αστικά κέντρα της Β.Α. Ελλάδας (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη Κομοτηνή, Αλεξανδρούπολη), μεταξύ τους και με το μητροπολιτικό κέντρο της Θεσσαλονίκης. Αυτό προσδίδει μεγάλη προστιθέμενη αξία στο αναπτυξιακό μέλλον όλης της ΒΑ Ελλάδας. Επίσης δίνει τη δυνατότητα της άμεσης σύνδεσης όλων των πόλεων της ΒΑ Ελλάδας και της Θεσσαλονίκης βεβαίως, με τη ανατολικά Βαλκάνια , αλλά και την Κωνσταντινούπολη.
  2. Συνδέει άμεσα το εμπορικό λιμάνι της Καβάλας, που έχει μεγάλο βάθος και με επέκταση του προσήνεμου μόλου της μπορεί να δεχθεί καράβια SUEZ MAX-μόνο αυτό εκτός του Πειραϊκά σε όλη την Ελλάδα- με την Βαλκανική Ενδοχώρα μέσω Σερρών – Προμαχώνα. Μελλοντικά και εφ’ όσον συνδεθεί και η Κομοτηνή με την Βουλγαρική κωμόπολη Ποντκόβα με γραμμή μήκους 40 περίπου χιλ., η Καβάλα θα αποκτήσει και δεύτερη απ’ ευθείας Σιδηροδρομική σύνδεση με τα ανατολικά Βαλκάνια και τα Παρευξείνια και παραδουνάβια λιμάνια. Με την υπό διαβούλευση πρόταση του ΟΣΕ, το λιμάνι της Καβάλας συνδέεται με τα Βαλκάνια είτε μέσω Θεσ/νίκης, είτε μέσω Αλεξ/πολης.
  3. Οι Σέρρες και η Δράμα έχουν ανάγκη από ένα σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο με το οποίο θα διευκολυνθεί η διακίνηση και η διάθεση των παραγόμενων προϊόντων τους. Όπως είναι γνωστό οι Σέρρες έχουν μια ανθούσα βιομηχανία μεταποίησης αγροτικών προϊόντων και όχι μόνο και η Δράμα είναι ο τόπος που εξάγει τα περισσότερα μάρμαρα της Ελλάδας με το οδικό κόστος μεταφοράς να ανέρχεται σε 600€ / όγκο μαρμάρου. Επίσης μια σύνδεση της Δράμας με ένα Σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο θα την έβγαζε από την απομόνωση που για δεκαετίες υποφέρει, εφόσον και οι οδικές υποδομές δεν βελτιώνονται με τους ρυθμούς που θα έπρεπε.
  4. Η χάραξη μέσω Σερρών – Δράμας θα είχε μικρότερο κόστος λόγω της δυνατότητας χρησιμοποίησης σημαντικού αριθμού χιλιομέτρων από την υφιστάμενη χάραξη, όπου υπάρχουν πεδινά τμήματα και ευθείες διαδρομές. Στα τμήματα αυτά μπορεί να μην χρησιμοποιηθεί η υφιστάμενη υποδομή και επιδομή, αλλά, ο χώρος. Θα υπάρξουν δηλαδή λιγότερες απαλλοτριώσεις και λιγότερη κατάληψη καλλιεργούμενης γεωργικής γης ή φυσικού περιβάλλοντος.

Η χάραξη μέσω Αμφίπολης, εκτός από αντιαναπτυξιακή και καταστροφική για το μέλλον της Β.Α. Ελλάδας προσβλέποντας ουσιαστικά στην διευκόλυνση και την αναπτυξιακή ώθηση περιοχών του Νομού Θεσσαλονίκης, όπως οι περιοχές Λαγκαδά, Αγίου Βασιλείου, Ασπροβάλτας και Βρασνών, θα έχει καταστροφικές συνέπειες τόσο στο φυσικό όσο και στο ανθρωπογενές περιβάλλον με δεδομένο ότι διέρχεται από δεκαεννέα (19) αρχαιολογικούς χώρους μεταξύ των οποίων και την Αμφίπολη και πέντε (5) περιοχές NATURA, υψηλής προστασίας όπως οι οικότοποι Κορώνειας, Βόλβης, τα Μακεδονικά Τέμπη, οι εκβολές του Στρυμόνα και η Πιερία Κοιλάδα, τόπος ιστορικός και υψηλής παραγωγικότητας, από όπου θα αφαιρέσει και σημαντική γεωργική γη.

            Επιπρόσθετα, η μελέτη πρέπει να κριθεί απορριπτέα διότι:

α) Δεν προβλέπεται η άμεση σύνδεση με το λιμάνι της Νέας Καρβάλης και δεν «κουμπώνει» με την εκπονούμενη εδώ και 20 χρόνια μελέτη Νέας Καρβάλης – Τοξοτών.

β) Δεν προβλέπει διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή υψηλών ταχυτήτων, όπως απαιτεί και η Ευρωπαική Ενωση, που θα αναπτύσσονται ταχύτητες και πάνω από 200 χιλ./ώρα με προοπτική της διασύνδεσης της γραμμής αυτής και με το τουρκικό σιδηροδρομικό δίκτυο, για να μιλάμε όχι μόνο για την σύνδεση των λιμανιών της ΒΑ Ελλάδας με τα Παρευξείνια λιμάνια, αλλά και με την Κων/πολη.

            Σημειώνεται επίσης ότι κανένας προγραμματισμός ούτε εθνικός ούτε ευρωπαϊκός δεν υπάρχει για την διασύνδεση του Ορμενίου / Svilegrad με το Burgaz.

            Η πρόσβαση στα Παρευξείνια Βουλγαρικά λιμάνια γίνεται μέσω Προμαχώνα/ Σόφιας, ή μέσω Dimitrovgrad / Stara Zagora. Τo Dimitrovgrad βρίσκεται 130 χιλιόμετρα βόρεια της Κομοτηνής και μια σύνδεση του Ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου με το Βουλγαρικό που είναι ήδη ηλεκτροκίνητο, στο ύψος της Κομοτηνής, θα απλοποιούσε τα πράγματα ακόμη περισσότερο.

            Όταν μελετάμε ένα νέο σιδηροδρομικό δίκτυο στη χώρα μας σε διασυνοριακές περιοχές, πρέπει να έχουμε άριστη γνώση των δικτύων, αλλά και του προγραμματισμού των γειτονικών χωρών και πρωτίστως πρέπει να μας απασχολούν τα σημεία σύνδεσης των δικτύων καθώς και το προσδοκώμενο μεταφορικό έργο στο εσωτερικό και το εξωτερικό προς όφελος της χώρας μας, του συνόλου των κατοίκων της περιοχής διέλευσης, αλλά και της Ευρωπαϊκής Ένωσης που θα χρηματοδοτήσει το  έργο.

 

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

.

Monopolio Delivery

Δημοφιλή

Popular posts:

PABTEBOY ME GIATRO

Mladen Group 01

Mladen Group 02

Mladen Group 03

Mladen Group 04

Mladen Group 05

Mladen Group 06

Mladen Group 07

Mladen Group 08

Mladen Group 09

Mladen Group 10

Mladen Group 11

Mladen Group 12

Mladen Group 13

Mladen Group 14

Mladen Group 15

Mladen Group 16

Mladen Group 17

Mladen Group 18

Mladen Group 19

Free Group 01

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ