Connect with us

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πράσινο Φως για τα Ζαχαρουργεία σε Σέρρες και Πλατύ

Δημοσιεύτηκε

στις

Σύμφωνα με πληροφορίες, το διοικητικό συμβούλιο της ΕΒΖ αποφάσισε ομόφωνα να ανάψει το «πράσινο φως» για την υπογραφή της σύμβασης μίσθωσης, έναντι τιμήματος 490.000 ευρώ χωρίς τον ΦΠΑ.

Μετά την υπογραφή της συμφωνίας ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, τόνισε: «Ένα μεγάλο πρόβλημα που μας κληροδοτήθηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση, μετά από δική μου επίπονη προσπάθεια, του κ. Σκρέκα και του κ. Παπαθανάση, βρήκε τη λύση του. Ένας δυνατός Έλληνας επιχειρηματίας, ο κύριος Καραθανάσης, αποφάσισε να αναλάβει ένα σημαντικό ρίσκο, αλλά στο τέλος θα βγάλει και τους τευτλοπαραγωγούς και την Ελληνική Βιομηχανία Ζάχαρης ασπροπρόσωπους. Η Ελλάδα θα ξαναμπεί στον χάρτη της παραγωγής ζάχαρης».

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με μειώσεις φόρων ξορκίζει τη λιτότητα το οικονομικό επιτελείο, ποιες ελαφρύνσεις εξετάζονται

Δημοσιεύτηκε

στις

Τη συζήτηση για τους δημοσιονομικούς στόχους του 2021 σχεδιάζει να φέρει στο τραπέζι των συζητήσεων με τους θεσμούς η κυβέρνηση. Το θέμα άνοιξε χθες με δηλώσεις του στο CNBC ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας λέγοντας ότι η Αθήνα θα διαπραγματευτεί νέους δημοσιονομικούς στόχους με φόντο τις προβλέψεις της Κομισιόν για εκτίναξη του ελληνικού χρέους στα όρια του 200% λόγω της μεγάλης ύφεσης που θα αφήσει φέτος η κρίση της πανδημίας.

Η συμφωνία του 2018 προβλέπει πρωτογενές πλεόνασμα 3,5% του ΑΕΠ ως το 2022 αλλά όπως είπε ο Χρήστος Σταϊκούρας «λαμβάνοντας υπόψη τις πρόσφατες αποφάσεις του Eurogroup, δεν υπάρχουν αυτοί οι στόχοι για το 2020 και θα συζητήσουμε με τους υπουργούς Οικονομικών στο Eurogroup τους στόχους, τους κανόνες και τις απαιτήσεις από το 2021 και μετά, λαμβάνοντας υπόψη και την αντιμετώπιση της κρίσης του κορονοϊού». Επί της ουσίας, το υπουργείο Οικονομικών θέλει να πιάσει το νήμα από εκεί που το άφησε πριν ξεσπάσει η πανδημία, δηλαδή να επαναδιαπραγματευθεί τους στόχους των πλεονασμάτων, που είχαν τεθεί το 2018 με βάση την τότε Ανάλυση Βιωσιμότητας Χρέους. Στελέχη του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης θεωρούν ανεδαφικό ένα σενάριο στο οποίο η Ελλάδα θα υποχρεωνόταν να επιστρέψει στη γραμμή των πρωτογενών πλεονασμάτων στη βάση των συμφωνηθέντων (3,5% του ΑΕΠ).

Πρωτογενές πλεόνασμα μπορεί να υπάρξει το 2021 εκτιμούν ορισμένες πηγές, δεδομένου ότι τα περισσότερα μέτρα που παίρνει φέτος η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας είναι προσωρινού χαρακτήρα. Αν η Ελλάδα όμως υποχρεωνόταν από ένα πρωτογενές έλλειμμα της τάξεως του 2% του ΑΕΠ φέτος (1,9% αναφέρουν οι προβλέψεις του υπουργείου Οικονομικών οι οποίες έχουν υποβληθεί στην Κομισιόν) να επιστρέψει σε πλεόνασμα 3,5% του ΑΕΠ, θα σήμαινε ότι θα έμπαινε ξανά σε ένα σπιράλ ύφεσης.

Στο οικονομικό επιτελείο η γραμμή που επικρατεί ξορκίζει μέτρα λιτότητας αναδεικνύοντας λελογισμένες και επιλεκτικές μειώσεις φόρων. Για το θέμα αυτό έχουν τοποθετηθεί τόσο ο υπουργός Χρήστος Σταϊκούρας όσο και ο υφυπουργός Θεόδωρος Σκυλακάκης. Προβάδισμα δίνεται στις μειώσεις των ασφαλιστικών εισφορών, μέτωπο στο οποίο θα διερευνηθούν οι δυνατότητες χρηματοδότησης των μέτρων στήριξης της αγοράς εργασίας και με τα κοινοτικά κονδύλια από το υπό σύσταση Ταμείο Ανάκαμψης. Στον κυβερνητικό σχεδιασμό περιλαμβάνεται η σταδιακή μείωση της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης, η νέα μείωση του ΕΝΦΙΑ σε συνδυασμό με τις νέες αντικειμενικές αξίες αλλά και η σταδιακή κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος.

 

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τι περιλαμβάνει το σχέδιο για ελαφρύνεις νοικοκυριών, επαγγελματιών & επιχειρήσεων

Δημοσιεύτηκε

στις

Την ανάκαμψη της οικονομίας μαζί τη μείωση φόρων φαίνεται ότι θα επιχειρήσει η κυβέρνηση και ειδικότερα το οικονομικό επιτελείο τα επόμενα χρόνια, συναρτώντας πάντα τα βήματά του με τις αποφάσεις της Ε.Ε., αλλά και την εξέλιξη της υγειονομικής κρίσης.

Παρά τις προβλέψεις για ύφεση 9,7% του ΑΕΠ για φέτος από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η ηγεσία του υπ. Οικονομικών επιμένει να λέει ότι η κυβέρνηση παραμένει προσηλωμένη στην πολιτική της μείωσης φόρων που ανέστειλε η υγειονομική κρίση και προαναγγέλλει συνέχεια από το φθινόπωρο. Κάτι που έχει μέχρι τώρα παραγνωριστεί είναι ότι, παρά την κάθετη πτώση εσόδων για το 2020 και τις δυσκολίες που αναμένεται να υπάρξουν το 2021, ίσως και το 2022, κανείς δεν έχει ισχυριστεί ότι υπάρχει ενδεχόμενο αναστολής των μειώσεων φορολογίας για μισθωτούς και μη μισθωτούς που έχουν ψηφιστεί για τα εισοδήματα του 2020. Υπενθυμίζεται πως για τα φετινά εισοδήματα θα φορολογηθούν με αρχικό συντελεστή 9% ως τα πρώτα 10.000 ευρώ και όχι από το 22%, ενώ και οι υπόλοιποι συντελεστές μειώθηκαν κατά μία ποσοστιαία μονάδα.

«Μονιμοποίηση»

Επίσης, ο υπουργός Οικονομικών έχει αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο κάποιες από τις μειώσεις ΦΠΑ που θεσμοθετήθηκαν πρόσφατα για την επανεκκίνηση του κλάδου της εστίασης, του τουρισμού και των μεταφορών να γίνουν μόνιμες. Υπενθυμίζεται ότι έχει μειωθεί ο συντελεστής ΦΠΑ από το 24% στο 13% στα σερβιζόμενα μη αλκοολούχα ποτά και στον καφέ, στα εισιτήρια αεροπλάνων – καραβιών – τρένων.

Εισφορές

Πέρα από αυτά, όμως, τόσο ο πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης όσο και ο υπουργός Οικονομικών κ. Χρήστος Σταϊκούρας επιμένουν να λένε πως μετά την πρώτη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών κατά 0,9% που ισχύει από την 1η του μήνα έρχεται και νέα μείωση εισφορών για τα επόμενα χρόνια. Είναι ένα σχέδιο που προβλέπει συνολική μείωση εισφορών κατά 5% σε ορίζοντα τετραετίας (αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2023), που απ’ ό,τι φαίνεται θα προχωρήσει ανεξάρτητα από την κρίση, με στόχο να μειωθεί το μη μισθολογικό κόστος και να καταπολεμηθεί ένα μεγάλο πρόβλημα που έχει αφήσει η 10ετής κρίση που προηγήθηκε του κορονοϊού: η υψηλή ανεργία.

Από κόσκινο

Σύμφωνα με πληροφορίες, στις προθέσεις της κυβέρνησης είναι να «ξεσκονίσει» όλο το πρόγραμμα των φοροελαφρύνσεων που έχει εξαγγελθεί από πέρσι και πάγωσε λόγω της πρόσφατης υγειονομικής κρίσης. Το πρόγραμμα αυτό προέβλεπε για φέτος:

* Την περαιτέρω μείωση του ΕΝΦΙΑ μεσοσταθμικά κατά 8%. Η μείωση αυτή θα συνοδευόταν και από την πλήρη προσαρμογή των αντικειμενικών τιμών στις εμπορικές, αλλά και την ένταξη στο σύστημα υπολογισμού των αντικειμενικών τιμών περίπου 3.500 «ακριβών» ζωνών σε όλη τη χώρα στις οποίες μέχρι σήμερα ο ΕΝΦΙΑ ήταν σχεδόν «συμβολικός». Ανάλογα με την πορεία της αγοράς ακινήτων, η οποία ήταν από τις πρώτες που χτυπήθηκαν από τη διακοπή των πτήσεων και την καραντίνα ανά τον κόσμο και το γενικότερο κλίμα αβεβαιότητας, μπορεί η μείωση του ΕΝΦΙΑ να προχωρήσει μέσα το 2021.

* Τη μείωση της παράλληλης φορολογίας, που ακούει στο όνομα ειδική εισφορά αλληλεγγύης, κατά 30%-35%, που θα έδινε μια ανάσα κυρίως στα μεσαία εισοδήματα μισθωτών και μη μισθωτών.

* Τη σταδιακή μείωση μέχρι και μηδενισμό του μη αναλογικού φόρου επιτηδεύματος που κυμαίνεται από 650 ευρώ έως και 1.000 ευρώ.

Επιπλέον μέτρα

Το ίδιο πρόγραμμα, χωρίς όμως χρονικό προσδιορισμό σε ό,τι αφορά την εφαρμογή τους, περιλάμβανε μέτρα όπως:

* Τη δεύτερη δόση μείωσης του φορολογικού συντελεστή για τις επιχειρήσεις από το 24% στο 20%.

* Τη σταδιακή μείωση της προκαταβολής φόρου για τις επιχειρήσεις από το 100% που είναι σήμερα. Ενα πρώτο βήμα θα γίνει φέτος και οι πληροφορίες μιλούν για μείωση έως και 50%. Ωστόσο, η κίνηση είναι δημοσιονομικά ουδέτερη. Τούτο διότι, αν δεν γίνει η μείωση της προκαταβολής φόρου φέτος με δεδομένη τη μείωση των φορολογικών συντελεστών για τα εισοδήματα του 2020, όσες επιχειρήσεις θα έχουν θετικά αποτελέσματα στο τέλος του χρόνου θα πάρουν τον επιπλέον φόρο που θα πληρώσουν ως προκαταβολή φέτος ως επιστροφή το 2021.

* Τη μείωση του βασικού συντελεστή ΦΠΑ από το 24% στο 22% και του μειωμένου από το 13% στο 11% σε ορίζοντα χρόνου.

Προτεραιότητες

Η λογική που υπάρχει στο οικονομικό επιτελείο είναι: Αν και όποτε μπορεί να δημιουργηθεί δημοσιονομικός χώρος ο οποίος θα μπορεί να έχει μια διατηρησιμότητα και τα επόμενα χρόνια, το πρόγραμμα των μειώσεων φόρων να προχωρήσει έστω και με την κρίση παρούσα. Προτεραιότητα θα έχουν τα μέτρα που θα βοηθούν τις επιχειρήσεις να ανακάμψουν από τις διαδοχικές κρίσεις και να δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας ώστε η μείωση ενός φόρου να έχει και έντονο κοινωνικό «αποτύπωμα». Δεδομένο είναι ότι τέτοιου είδους μειώσεις φόρων επικροτούνται και από τους θεσμούς, καθώς θεωρούνται διαρθρωτικές αλλαγές και όχι απλώς ενισχύσεις εισοδημάτων.

Μια δεύτερη προτεραιότητα είναι να εξαλειφθούν το ταχύτερο δυνατόν οι φόροι οι οποίοι γεννήθηκαν ως ανάγκη για την αύξηση των εσόδων κατά την περίοδο των Μνημονίων και βαραίνουν τα εισοδήματα επιχειρήσεων και νοικοκυριών. Με αυτά τα δεδομένα, η πρώτη προσπάθεια μείωσης φόρων θα βάλει ξανά στο τραπέζι τη μείωση της εισφοράς αλληλεγγύης, του τέλους επιτηδεύματος, του συντελεστή των επιχειρήσεων από το 24% στο 20% και του ΕΝΦΙΑ.

Οι μειώσεις ΦΠΑ, παρότι η Ελλάδα έχει υψηλούς συντελεστές, μεταφέρονται αργότερα, αφού μια τέτοια μείωση έχει μεγάλο κόστος (περίπου 800 εκατ. ευρώ για οριζόντια μείωση ενός συντελεστή), ενώ το αποτέλεσμα στις τιμές και στα εισοδήματα είναι αμφίβολο. Μια πιθανότητα είναι, αν χρειαστεί, να γίνουν στοχευμένες παρεμβάσεις σε συγκεκριμένους κλάδους, όπως ήδη έγινε για τον τουρισμό.

Οι παράγοντες που θα «ξεκλειδώσουν» τις φοροελαφρύνσεις

Το πότε, πώς και με ποια ταχύτητα θα προχωρήσει και θα ολοκληρωθεί το πρόγραμμα των μειώσεων φόρων θα εξαρτηθεί από παράγοντες:

* Ο πρώτος και προφανής θα είναι η πορεία της κρίσης. Αν δηλαδή υπάρξει αναζωπύρωση της υγειονομικής κρίσης μέσα στο χρόνο ή τους χειμερινούς μήνες, η προτεραιότητα θα δοθεί να στηριχθούν και πάλι επιχειρήσεις και εργαζόμενοι που θα μπουν σε ένα νέο κύκλο αναστολών και περιορισμών.

* Ο δεύτερος είναι ο διαθέσιμος δημοσιονομικός χώρος, που θα είναι αποτέλεσμα δύο επιμέρους στοιχείων: από τον καθορισμό των δημοσιονομικών στόχων για τα έτη από το 2021 και μετά. Χθες ο υπουργός Οικονομικών κ. Χρήστος Σταϊκούρας μιλώντας στο CNBC άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο αναστολής των όποιων στόχων για κάθε χώρα. Η διαπραγμάτευση για πολύ χαμηλούς στόχους και το 2021 θα γίνει στο Eurogroup. Σημειώνεται ότι κάθε 1% του ΑΕΠ χαμηλότερος στόχος από το 3,5% του ΑΕΠ που ίσχυε πριν από την κρίση για την Ελλάδα απελευθερώνει δημοσιονομικό χώρο 1,85 δισ. ευρώ για ελαφρύνσεις. Το δεύτερο στοιχείο είναι η οριστικοποίηση του πακέτου των 32 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα, η περιοδικότητα και οι δόσεις που θα εκταμιεύονται προς τη χώρα μας. Οι πόροι που θα έρχονται από την Ευρώπη θα αντικαθιστούν δαπάνες οι οποίες, διαφορετικά, θα γίνονταν από ίδιους πόρους, αδειάζοντας τα κρατικά ταμεία. Οι τελικές αποφάσεις για το Ταμείο Ανάκαμψης θα οριστικοποιήσουν και τα κονδύλια για κάθε χώρα, τις προϋποθέσεις, τα ορόσημα, τα ετήσια ποσά και τους ρυθμούς εκταμίευσης των δόσεων.

* Ο τρίτος παράγοντας, που θα είναι εξίσου καθοριστικός, είναι η ανάκαμψη της οικονομίας. Για φέτος κανείς δεν αρνείται ότι η οικονομία θα βρεθεί σε βαθιά ύφεση. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προβλέπει από τώρα συρρίκνωση 9,7% για το ΑΕΠ, ενώ οι εκτιμήσεις του ΥΠΟΙΚ κυμαίνονται από το 4,7% στο βασικό σενάριο μέχρι και 8,9% του ΑΕΠ με βάση το δυσμενές σενάριο, το οποίο περιλαμβάνει μια δεύτερη κρίση κορονοϊού εντός του έτους. Το μεγάλο ζητούμενο είναι η ανάπτυξη για το 2021 και τα επόμενα χρόνια. Το σενάριο του υπουργείου Οικονομικών είναι ότι μετά την ύφεση κατά 4,7% για φέτος θα ακολουθήσει ανάπτυξη 5,1% για το 2021, που θα αντισταθμίσει στο σύνολό της τη φετινή ύφεση. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με τη σειρά της, προβλέπει ανάπτυξη 7,9% του ΑΕΠ τον επόμενο χρόνο. Κάθε μονάδα ανάπτυξης για τον επόμενο χρόνο θα αυξάνει ανάλογα και τα δημόσια έσοδα, αλλά και τη δυνατότητα του οικονομικού επιτελείου να προχωρήσει σε παρεμβάσεις στο επίπεδο των φόρων.

Πηγή: Ελεύθερος Τύπος

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέο επιδοτούμενο πρόγραμμα κατάρτισης για ανέργους με επίδομα 2.050 ευρώ

Δημοσιεύτηκε

στις

Ο ΣΕΒΕ – Σύνδεσμος Εξαγωγέων, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020» , έχει αναλάβει ως Δικαιούχος την υλοποίηση της Πράξης «Συνδυασμένη παρέμβαση αναβάθμισης επαγγελματικών προσόντων για μακροχρόνια ανέργους επιστήμονες για την ενίσχυση της καινοτομίας και της εξωστρέφειας των ΜΜΕ στις περιοχές παρέμβασης της Στρατηγικής Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΣΒΑΑ) Θεσσαλονίκης» ΚΩΔ. ΟΠΣ (MIS) 5033700.

Μέσω της υλοποίησης της συγκεκριμένης εκπαιδευτικής δράσης επιδιώκεται η προετοιμασία 220 ανέργων επιστημόνων και ιδιαίτερα των μακροχρόνια ανέργων, ωφελουμένων για την ένταξη τους στην αγορά εργασίας. Η αναβάθμιση των επαγγελματικών προσόντων παρέχεται κυρίως με την αναβάθμιση των προσόντων τους και την κτήση νέων δεξιοτήτων, οι οποίες έχουν ιδιαίτερη ζήτηση από τις επιχειρήσεις στα πλαίσια εφαρμογών ενίσχυσης της καινοτομίας και της εξωστρέφειας, των ΜΜΕ της περιοχής παρέμβασης.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει 300 ώρες θεωρητικής κατάρτισης και 110 ώρες πρακτικής άσκησης (case study).

Με την παρούσα πρόσκληση καλούνται οι ενδιαφερόμενοι – δυνητικά ωφελούμενοι, άνεργοι και μακροχρόνια άνεργοι, να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον συμμετοχής τους μέσω της υποβολής αίτησης στις παραπάνω ενέργειες κατάρτισης και πιστοποίησης της Πράξης μέχρι τις 19/06/2020 στην ηλεκτρονική διεύθυνση:  https://exporthes.gr/ypovoli-aitisis/

Οι ωφελούμενοι θα λάβουν εκπαιδευτικό επίδομα για κάθε ώρα κατάρτισης (σύνολο ωρών κατάρτισης 410), το οποίο ανέρχεται στο ποσό των πέντε ευρώ (5 €/ώρα μικτά).

Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από  την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο – ΕΚΤ) και από εθνικούς πόρους μέσω του ΠΔΕ στα πλαίσια του Ε.Π. «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020».

Προθεσμίες

Προθεσμία υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων μέχρι την Παρασκευή 19/06/2020   και ώρα 24:00

Η προθεσμία παραλαβής από τον ΣΕΒΕ των δικαιολογητικών που πιστοποιούν τα όσα δηλώθηκαν στην ηλεκτρονική αίτηση αρχίζει τη Δευτέρα 22/06/2020 και λήγει την Παρασκευή, 26/06/2020  και ώρα 14:00.

Απαιτούμενα δικαιολογητικά

Τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσουν οι ενδιαφερόμενοι, αριθμημένα με την παρακάτω σειρά, είναι:

  1. Εκτυπωμένη Αίτηση Συμμετοχής
  2. Αντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας, Διαβατηρίου ή άλλου πιστοποιητικού ταυτοπροσωπίας.
  3. Αντίγραφο τίτλου σπουδών.
  4. Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας από τον Δήμο.
  5. Αντίγραφο του Ατομικού Εκκαθαριστικού της Εφορίας του φορολογικού έτους 2018. Στην περίπτωση που οι αιτούντες δεν ήταν υπόχρεοι υποβολής φορολογικής δήλωσης, προσκομίζουν Αντίγραφο του Οικογενειακού Εκκαθαριστικού της Εφορίας υπό την προϋπόθεση ότι αναγράφονται στο Οικογενειακό Εκκαθαριστικό ως προστατευόμενα μέλη, ενώ συμπληρώνουν στην αίτησή τους το ετήσιο εισόδημα της οικογένειας τους για το φορολογικό έτος 2018. Επισημαίνεται ότι αιτούντες που δεν ήταν υπόχρεοι υποβολής φορολογικής δήλωσης και δεν ήταν προστατευόμενα μέλη το 2018 θα πρέπει να καταθέσουν αντίγραφο του Οικογενειακού Εκκαθαριστικού της Εφορίας και σχετική βεβαίωση από την αρμόδια Δ.Ο.Υ., στην οποία να αναφέρεται ότι δεν υποχρεούταν να υποβάλλουν φορολογική δήλωση για το 2018.
  6. Αντίγραφο της εν ισχύ Κάρτας Ανεργίας.
  7. Αντίγραφο του αποδεικτικού ανανέωσης της δηλωθείσας, στην ηλεκτρονική αίτηση, κάρτας ανεργίας. Στο αποδεικτικό ανανέωσης θα πρέπει να αναγράφεται και ο αριθμός της κάρτας ανεργίας. Σε κάθε περίπτωση, η καταληκτική ημερομηνία της επόμενης ανανέωσης ή ισχύος της κάρτας ανεργίας θα πρέπει να είναι μεταγενέστερη της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων.
  8. Αντίγραφο βεβαίωσης χρόνου ανεργίας (τρέχουσα κατάσταση) από τον ΟΑΕΔ η οποία θα πρέπει να έχει εκδοθεί μετά την ημερομηνία λήξης των ηλεκτρονικών αιτήσεων (μετά από την 19/06/2020).
  9. Ατομικό σχέδιο δράσης (χορηγείται από τον ΟΑΕΔ) με ημερομηνία σύνταξης μέχρι την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων (δηλαδή έως 19/06/2020). Αντί της προσκόμισης του Ατομικού Σχεδίου Δράσης γίνεται δεκτή και η Βεβαίωση Εξατομικευμένης Παρέμβασης του Ο.Α.Ε.Δ., η οποία πιστοποιεί ότι ο ωφελούμενος έχει περάσει τη διαδικασία της εξατομικευμένης παρέμβασης, στην οποία θα πρέπει να αναγράφεται και η ημερομηνία διεξαγωγής της ΠΡΟΣΟΧΗ: η ημερομηνία διεξαγωγής της Εξατομικευμένης Παρέμβασης και όχι η ημερομηνία έκδοσης του εγγράφου πρέπει να είναι μέχρι την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων συμμετοχής, δηλαδή έως τις 19/06/2020. Στην περίπτωση που δεν αποδεικνύεται η ημερομηνία διεξαγωγής της εξατομικευμένη παρέμβασης, ο ωφελούμενος πρέπει να υποβάλει Υπεύθυνη Δήλωση στην οποία θα δηλώνεται ότι έχει περάσει από τη διαδικασία εξατομικευμένης παρέμβασης μέχρι την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων (δηλαδή 19/06/2020)
  10. Υπεύθυνη Δήλωση (η οποία θα απευθύνεται στον ΣΕΒΕ)
  1. ότι δεν είναι Μαθητές, Σπουδαστές ή Φοιτητές
  2. ότι συμμετέχει μόνο σε μία δράση από τις προκηρυσσόμενες Δράσεις Κατάρτισης, Πιστοποίησης και Συμβουλευτικής του ΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας
  3. ότι τα προσκομιζόμενα έγγραφα είναι γνήσια αντίγραφα των πρωτοτύπων.

Σημείωση: Τα παραπάνω δικαιολογητικά πρέπει να αποσταλούν αριθμημένα (1-10) με βάση την προαναφερόμενη σειρά.

Ο φάκελος με τα ως άνω δικαιολογητικά υποβάλλεται με την ένδειξη:

Δικαιολογητικά για την Πράξη ««Συνδυασμένη παρέμβαση αναβάθμισης επαγγελματικών προσόντων για μακροχρόνια ανέργους επιστήμονες για την ενίσχυση της καινοτομίας και της εξωστρέφειας των ΜΜΕ στις περιοχές παρέμβασης των Στρατηγικών Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΣΒΑΑ) της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης»

  ΚΩΔ. ΟΠΣ (MIS) 5033700

Ονοματεπώνυμο

Κωδικό Αριθμό Υποβολής Αίτησης Συμμετοχής (ΚΑΥΑΣ)

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο κορονοϊός μετέτρεψε τουριστικά καταλύματα Airbnb σε… διαμερίσματα προς ενοικίαση

Δημοσιεύτηκε

στις

Οι επιπτώσεις της πανδημίας του κορονοϊού Covid-19 στον τουρισμό εμφανίστηκαν και στις βραχυχρόνιες μισθώσεις ακινήτων (Airbnb), σύμφωνα με τη μελέτη που εκπονήθηκε για λογαριασμό του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ) από την Ernst & Young.

Όπως καταδεικνύει η μελέτη, θα υπάρξει μία περίοδος προσαρμογής του Airbnb στα νέα δεδομένα, κυρίως εκ του λόγου των υγειονομικών πρωτοκόλλων, καθώς θεωρητικά το Airbnb θα προσφέρει μεγαλύτερη υγειονομική ασφάλεια από ένα ξενοδοχείο αλλά σημειώνεται ότι Airbnb και ξενοδοχειακές μονάδες δεν είναι άκρως ανταγωνιστικές, καθώς το Airbnb απευθύνεται σε χαμηλότερα εισοδήματα.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων και του ΕΒΕΑ Κωνσταντίνος Μίχαλος, στη μελέτη καταγράφονται αναλυτικά οι τάσεις που υπάρχουν αυτήν τη στιγμή στον τουρισμό και τη διαμονή, οι οποίες δυστυχώς δείχνουν ότι ο κλάδος της φιλοξενίας έχει πληγεί σοβαρά από την πανδημία παγκοσμίως αλλά και στη χώρα μας.

Ιδιαίτερα το πλήγμα στις βραχυχρόνιες μισθώσεις ακινήτων διαφαίνεται από το γεγονός ότι η αξία της Airbnb το Μάρτιο του 2017 ανερχόταν σε 31 δισ. δολάρια, ενώ στο τέλος του Απριλίου 2020, η αξία της σημείωσε σημαντική πτώση, καθότι εκτιμήθηκε στα 18 δισ. δολάρια.

Στην Ελλάδα, η νέα πραγματικότητα στην αγορά ακινήτων φαίνεται να κάνει την εμφάνισή της με αυξημένη προσφορά στα διαμερίσματα προς ενοικίαση που πριν από λίγο καιρό λειτουργούσαν ως τουριστικά καταλύματα τύπου Airbnb.

Ιδιαίτερα στην περιοχή του Δήμου Αθηναίων, η αύξηση της προσφοράς ακινήτων προς ενοικίαση για μακροχρόνιες μισθώσεις κυμαίνεται από 5% έως 44,4% ανάλογα με την περιοχή, με αντίστοιχη φυσικά μείωση της προσφοράς βραχυχρόνιων μισθώσεων μέσω Airbnb.

Ωστόσο, όπως καταδεικνύει η μελέτη, θα υπάρξει μία περίοδος προσαρμογής του Airbnb στα νέα δεδομένα, κυρίως εκ του λόγου των υγειονομικών πρωτοκόλλων, καθώς θεωρητικά το Airbnb θα προσφέρει μεγαλύτερη υγειονομική ασφάλεια από ένα ξενοδοχείο.

Σε ότι αφορά γενικότερα το Airbnb στην αθηναϊκή τουριστική βιομηχανία, θεωρείται ότι αποτελεί ένα σημαντικό τμήμα της με ταχεία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια (με εξαίρεση την περίοδο της πανδημίας).

Μάλιστα, προκύπτει το συμπέρασμα ότι Airbnb και ξενοδοχειακές μονάδες δεν είναι άκρως ανταγωνιστικές, καθώς το Airbnb απευθύνεται σε χαμηλότερα εισοδήματα.

Από την συγκριτική ανάλυση των καταλυμάτων Airbnb και του ξενοδοχειακού κλάδου, συμπεραίνεται ότι τα περισσότερα καταλύματα καταγράφονται σε ήδη τουριστικά αναπτυγμένες περιοχές που συγκεντρώνουν μεγάλο αριθμό κλινών του ξενοδοχειακού κλάδου.

Παρά την αύξηση των καταλυμάτων Airbnb σε αυτές τις περιοχές, δεν παρατηρείται κάποιο προφανές αντίκτυπο στις λειτουργικές επιδόσεις των ξενοδοχείων, προδιαγραφών τριών έως πέντε αστέρων, που αποτελούν και το μεγαλύτερο μέρος της δυναμικότητας στο Δήμο Αθηναίων.

Δείτε εδώ την έρευνα

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

.

Menoume Spiti

Monopolio Delivery

Popular posts:

PABTEBOY ME GIATRO

Mladen Group 01

Mladen Group 02

Mladen Group 03

Mladen Group 04

Mladen Group 05

Mladen Group 06

Mladen Group 07

Mladen Group 08

Mladen Group 09

Mladen Group 10

Mladen Group 11

Mladen Group 12

Mladen Group 13

Mladen Group 14

Mladen Group 15

Mladen Group 16

Free Group 01

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ