Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Περιφέρεια ΑΜΘ | 5,4 εκατομμύρια ευρώ για την τουριστική προβολή της

Με απόφαση του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χρήστου Μέτιου, η Περιφέρεια ΑΜΘ διαθέτει από το Επιχειρησιακό της Πρόγραμμα πόρους ύψους 5.416.250 ευρώ για την εφαρμογή μιας νέας, ολοκληρωμένης και σύγχρονης πολιτικής τουριστικής προβολής με τριετή διάρκεια.

Η πολιτική τουριστικής προβολής που έχει σχεδιαστεί απευθύνεται στους δυνητικούς επισκέπτες της Περιφέρειας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό και περιλαμβάνει δράσεις όπως την παραγωγή προωθητικών βίντεο, εντύπων και φωτογραφιών, τις ψηφιακές αλλά και έντυπες καμπάνιες τουριστικής προώθησης σε ελληνικά και διεθνή μέσα μαζικής ενημέρωσης, την παραγωγή ψηφιακών προωθητικών εφαρμογών για υπολογιστές, τάμπλετ και κινητά τηλέφωνα, τη φιλοξενία τουριστικών δημοσιογράφων και διαμορφωτών κοινής γνώμης, τα προωθητικά δώρα καθώς και τη συμμετοχή σε εκθέσεις, όπως επίσης σε διεθνώς αναγνωρισμένες εκδηλώσεις προώθησης τουριστικών προϊόντων.

Με αφορμή την υπογραφή της απόφασης για τη χρηματοδότηση των δράσεων, ο κ. Μέτιος πραγματοποίησε σύσκεψη στο γραφείο του στην Κομοτηνή με τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Θανάση Τσώνη, τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, και πρώην Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Κώστα Αντωνιάδη, την Εκτελεστική Γραμματέα Ζωή Κοσμίδου και υπηρεσιακά στελέχη της Περιφέρειας με αντικείμενο τον τουρισμό.

Χρήστος Μέτιος: «Ο τουρισμός κέντρο του αναπτυξιακού σχεδιασμού της Περιφέρειας ΑΜΘ»
Σε δηλώσεις του ο κ. Μέτιος τόνισε: «Η Διοίκησή μας είναι αυτή που έθεσε τον τουρισμό στο κέντρο του αναπτυξιακού σχεδιασμού της Περιφέρειας.

Κι αυτό γιατί ο τόπος μας διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία με τα οποία μπορούμε να χτίσουμε μια ελκυστική τουριστική ταυτότητα: πλούσια ιστορία και σημαντικά πολιτιστικά μνημεία, παρθένο φυσικό περιβάλλον και όμορφες παραλίες, ζωντανές πόλεις, εξαιρετικά παραδοσιακά πιάτα και προϊόντα και προνομιακή γεωγραφική θέση.

Για την ανάδειξη όλων αυτών των στοιχείων σχεδιάσαμε μετά από ευρεία διαβούλευση με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς μια ολοκληρωμένη πολιτική τουριστικής προβολής για τα επόμενα 3 χρόνια, η οποία αξιοποιεί όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και δικτύωσης και διαθέτουμε για αυτόν τον σκοπό σημαντικούς πόρους.

Με συστηματική δουλειά και στοχευμένες ενέργειες είμαι βέβαιος ότι μπορούμε να κάνουμε σημαντικά βήματα στον τομέα της τουριστικής ανάπτυξης.»

Η νέα πολιτική τουριστικής προβολής της Περιφέρειας περιλαμβάνει:
Τουριστική φωτογράφηση του συνόλου της Περιφέρειας
Παραγωγή γενικών και θεματικών βίντεο προώθησης και τηλεοπτικών σποτ
Επιλογή και προμήθεια διαφημιστικών και προωθητικών δώρων που θα απευθύνονται τόσο σε επαγγελματίες του τουρισμού όσο και σε επισήμους
Κατασκευή και εγκατάσταση προωθητικών τουριστικών πάνελ σε επιλεγμένα αεροδρόμια της χώρας
Δημιουργία πολυτελούς αναμνηστικού λευκώματος
Τουριστικές καταχωρήσεις σε έντυπα ΜΜΕ
Ηλεκτρονική καμπάνια στο διαδίκτυο, στα κυριότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε εξειδικευμένους τουριστικούς ιστοτόπους
Ειδικές δράσεις προβολής εντός και εκτός Ελλάδος
Σχεδιασμός και παραγωγή έντυπου πολυσέλιδου οδηγού ο οποίος θα απευθύνεται σε επαγγελματίες του τουρισμού
Συμμετοχή σε B2B workshops και σε εκδηλώσεις παρουσίασης προορισμού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
Οργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης και φιλοξενίας για επαγγελματίες του τουρισμού, δημοσιογράφους και διαμορφωτές κοινής γνώμης
Κατασκευή ψηφιακών εφαρμογών για διάφορες πλατφόρμες (πχ διαδίκτυο, κινητές συσκευές, εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας κλπ)
Παραγωγή γενικού εντύπου τουριστικής προβολής μαζικής διανομής
Διενέργεια ερευνών με στόχο την αποτύπωση και αξιοποίηση των τουριστικών δεδομένων της περιοχής
Παράλληλα, θα λάβει χώρα η συμμετοχή της Περιφέρειας ΑΜΘ στις παρακάτω εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό (ενδεικτικά):
Vakantie BEURS, Ουτρέχτη, Ολλανδία
Holiday Spa, Σόφια, Βουλγαρία
IFT, Βελιγράδι, Σερβία
TTR, Βουκουρέστι, Ρουμανία
ΙΤΒ, Βερολίνο, Γερμανία
ΜΙΤΤ, Μόσχα, Ρωσία
Ταξίδι, Λευκωσία, Κύπρος
Greek Travel Show, Αθήνα
IFTM TOP RESA, Παρίσι, Γαλλία
ΔΕΘ, Θεσσαλονίκη
Birdfair, Λέστερ, Αγγλία
Tour Natur, Ντίσελντορφ, Γερμανία
World Travel Show, Βαρσοβία, Πολωνία
WTM, Λονδίνο, Αγγλία
Philoxenia, Θεσσαλονίκη
Prowein, Ντίσελντορ, Γερμανία
Fruit Logistica, Βερολίνο, Γερμανία
Sial, Παρίσι, Γαλλία
Anuga, Κολωνία, Γερμανία
Natural & Organic, Λονδίνο, Αγγλία
Alimentaria, Βαρκελώνη, Ισπανία
Food expo, Αθήνα
Detrop, Θεσσαλονίκη
Πανέβρια Αγροτική Έκθεση, Φέρρες
Kavala Expo, Καβάλα
Πανελλήνια Γενική Έκθεση Ξάνθης, Ξάνθη
Alexpo, Αλεξ/πολη
Πανελλήνια Εμπορική Έκθεση ΑΜΘ, Κομοτηνή.

Click to comment

Απάντηση

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ: Η επιστολική ψήφος για τις Ευρωεκλογές 2024

Ένας μήνας σχεδόν πριν από τις Ευρωεκλογές της 9ης  Ιουνίου , και τα πολιτικά κόμματα έχουν μπει στον ρυθμό για τα καλά.

Το ίδιο φαίνεται πως έχει γίνει και με το τμήμα του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ στην Καβάλα, όπου πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο “Airotel Galaxy” συνέντευξη τύπου για την επιστολική ψήφο.

Βασικός σκοπός ; Να ενημερωθούν οι Έλληνες πολίτες του εξωτερικού και για το πως θα μπορέσουν μέσα από αυτήν την διαδικασία να ασκήσουν τα εκλογικά τους δικαιώματα.

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Συνάντηση δικτύωσης και ενημέρωσης

Συνάντηση δικτύωσης και ενημέρωσης πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής 26 Απριλίου στον χώρο του Λυκείου Ελληνίδων Καβάλας με θέμα την αντιμετώπιση περιστατικών έμφυλης και ενδοοικογενειακής βίας αλλά και πολλαπλών διακρίσεων.

Διοργανωτής της ημέρας , το Ινστιτούτο Πρόληψης και θεραπείας της βίας και προώθησης της ισότητας των φύλων «βία στόπ». Συνεργάτες ωστόσο τόσο το λύκειο Ελληνίδων όσο και ο Σύλλογος για το παιδί και την οικογένεια πνοή που κατόρθωσαν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον πολλών γυναικών της πόλης μας αλλά και να εμπλουτίσουν την ομιλία με ειδικούς του χώρου.

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Έχουν ξεκινήσει τα πασχαλινά ψώνια στην αγορά της

Λίγες μέρες πριν την Μεγάλη Εβδομάδα και οι Καβαλιώτες έχουν ξεκινήσει τα πασχαλινά τους ψώνια στην αγορά της πόλης.

Όπως μας δηλώνει ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας κ. Γιάννης Κελγιώργης, η κατάσταση και η κίνηση στην αγορά φέρνουν αισιοδοξία στους καταστηματάρχες ενώ επίσης γίνεται γνωστό και το εορταστικό ωραρίο των καταστημάτων με την Κυριακή των Βαϊων να είναι ανοιχτά.

Ωστόσο δεν είναι μόνο το εορταστικό ωράριο αλλά και η αισιόδοξη κίνηση που απασχολεί τους καταστηματάρχες της πόλης αλλά και η οργάνωση θεσμός πλέον της Λευκής Νύχτας που έρχεται για ακόμη μια χρόνια στην πόλη της Καβάλας με πολλά δρώμενα και συναυλίες στις 24 Μαΐου.

 

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en