ΚΑΒΑΛΑ
Παπαδόπουλος: Να επιτραπεί στάθμευση στο Διοικητήριο και την παραλιακή

Μετωπική επίθεση προς τη διοίκηση του Δήμου Καβάλας εξαπέλυσε ο δημοτικός σύμβουλος Μάκης Παπαδόπουλος, κατηγορώντας τη δημοτική αρχή για αδράνεια ως προς την αντιμετώπιση των θεμάτων κυκλοφορίας ενόψει της θερινής περιόδου. Με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο επικεφαλής της παράταξης «Ο Τόπος της Ζωής μας» σημείωσε ότι ο Δήμος δεν παρουσίασε καμία πρόταση στην πρόσφατη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε για την κυκλοφοριακή οργάνωση στην πόλη.
Ο κ. Παπαδόπουλος προτείνει να επιτραπεί άμεσα η ελεύθερη στάθμευση σε δύο κομβικά σημεία:
-
Μπροστά από το Διοικητήριο, από τις 17:00 το απόγευμα έως τις 06:00 το πρωί της επόμενης ημέρας.
-
Στις καφετέριες της παραλιακής, τις ημέρες που είναι ανοιχτή η αγορά της Καβάλας.
Όπως υποστηρίζει, η πρόταση μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα, καθώς προβλέπει τη δημιουργία 300 επιπλέον θέσεων στάθμευσης. Ο ίδιος εκτιμά ότι η ρύθμιση θα συμβάλει σημαντικά στην ανακούφιση του κυκλοφοριακού και την εξυπηρέτηση των πολιτών και των επισκεπτών.
Η τοποθέτηση Παπαδόπουλου έρχεται σε μια περίοδο αυξημένης κινητικότητας ενόψει καλοκαιριού, ενώ ανοίγει εκ νέου τη συζήτηση για τη διαχείριση των κοινόχρηστων χώρων στάθμευσης στο κέντρο της Καβάλας.