Quantcast
Connect with us

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ

Ολοκληρώθηκε ο 3ος Διαγωνισμός Διαπραγμάτευσης

image_print

Πραγματοποιήθηκε στις 29 και 30 Απριλίου 2023, η ημιτελική και η τελική φάση του 3ου Διαγωνισμού Διαπραγμάτευσης στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη.

Πρόκειται για τον 1ο καινοτόμο διαγωνισμό αυτού του επιπέδου που πραγματοποιείται στη Β. Ελλάδα, με κορυφαίους μέντορες του είδους και ειδικούς στη διαπραγμάτευση και τη διαχείριση συγκρούσεων.

Κατα την ημιτελική φάση διαγωνίστηκαν 8 ομάδες από τις οποίες προέκυψαν οι ομάδες του τελικού. H ομάδα “The gentlemen” απο την Καβάλα, ξεχώρισαν στη διαδικασία του τελικού και κατέλαβαν την 1η θέση.

Διοργανωτές υπήρξαν οι: Xanthi TechLab του Κέντρου Πολιτισμού Δήμου Ξάνθης, το SDGs DUTH Hub ,UN Sustainable Development Solutions Network – Youth Initiative και υποστηρίχθηκε από το Εργαστήριο Επιχειρηματικής Καινοτομίας, Δημιουργικότητας και Ανταγωνιστικότητας (BICC) του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του IHU.

Στην επίσημη έναρξη του τελικού παραβρέθηκαν και μίλησαν οι: κ. Ηλίας Ασκαρίδης Πρόεδρος του Κέντρου Πολιτισμού Δήμου Ξάνθης, κα Σοφία Ψωμά Γενική Γραμματέας Δήμου Ξάνθης, κα Ιωάννα Καρολίδου Διευθύντρια του Κέντρου Πολιτισμού Δήμου Ξάνθης ενώ χαιρετισμό απέστειλε και η κα Elizabeth Lee  Γενική Πρόξενος των Η.Π.Α. στο Γενικό Προξενείο των Η.Π.Α. στη Θεσσαλονίκη. Επιπλέον μια πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση πραγματοποίησε η δομή επιχειρηματικότητας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης Thinc με την κα Θεοδώρας Τσοκανάρη, να μας δίνει περισσότερες λεπτομέρειες για τα στάδια και τις ομάδες που συμμετέχουν.

DNews Widget
Click to comment

Απάντηση

ΔΡΑΜΑ

Δράμα: Ο Δήμος πιστοποιήθηκε στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο Υγιών Πόλεων του Π.Ο.Υ.

Εκπροσώπηση του Δήμου Δράμας στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο Υγιών Πόλεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας
image_print

Μια σημαντική ευρωπαϊκή διάκριση πέτυχε ο Δήμος Δράμας, καθώς πιστοποιήθηκε στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο Υγιών Πόλεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.

Ο Δήμος Δράμας αποτελεί πλέον τον 8ο Δήμο της Ελλάδας που εντάσσεται στο συγκεκριμένο δίκτυο, μετά την πιστοποίησή του κατά την Ετήσια Επιχειρηματική Συνάντηση και το Τεχνικό Συνέδριο που πραγματοποιήθηκαν στη Viana do Castelo της Πορτογαλίας.

Η πιστοποίηση αποτελεί αναγνώριση της συστηματικής προετοιμασίας και της στοχευμένης εργασίας που υλοποίησε ο Δήμος Δράμας τον τελευταίο χρόνο.

Στο επίκεντρο της προσπάθειας βρέθηκαν η προαγωγή της υγείας, η πρόληψη, η κοινωνική πολιτική και η βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών.

Το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Υγιών Πόλεων του Π.Ο.Υ. αριθμεί περισσότερες από 1.900 πόλεις σε ολόκληρη την Ευρώπη και αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους θεσμούς συνεργασίας για τη δημόσια υγεία και τη βιώσιμη ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών.

Στο επίκεντρο των εργασιών του Συνεδρίου βρέθηκε η Πολιτική Συνάντηση, με τη συμμετοχή 110 πολιτικών εκπροσώπων και τεχνικών εμπειρογνωμόνων.

Οι συμμετέχοντες διαμόρφωσαν το κοινό πλαίσιο δράσης των ευρωπαϊκών πόλεων έως το 2030, θέτοντας ως βασικές προτεραιότητες τους Ανθρώπους, τον Τόπο, τον Πλανήτη, τη Συμμετοχή, την Ευημερία, την Ειρήνη και την Προετοιμασία απέναντι στις σύγχρονες προκλήσεις.

Τον Δήμο Δράμας εκπροσώπησαν ο Δήμαρχος Δράμας Γεώργιος Παπαδόπουλος και η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής και Δημόσιας Υγείας Σοφία Τσακιρίδου.

Στις εργασίες του Συνεδρίου συμμετείχε ενεργά και η Συντονίστρια του Προγράμματος Υγιών Πόλεων του Δήμου Δράμας Ελένη Αποστολίδου, Προϊσταμένη του Τμήματος Προαγωγής και Προστασίας της Δημόσιας Υγείας, λαμβάνοντας μέρος σε εργαστήρια και ομάδες ανταλλαγής καλών πρακτικών.

Την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, μεταξύ των τριών Περιφερειών της χώρας που συμμετείχαν, εκπροσώπησε ο Αντιπεριφερειάρχης Κοινωνικής Πολιτικής Αλέξανδρος Παναγιωτίδης.

Η ένταξη και πιστοποίηση του Δήμου Δράμας στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο Υγιών Πόλεων σηματοδοτεί τη δέσμευση της Δημοτικής Αρχής για τη συνέχιση πολιτικών και δράσεων που προάγουν την υγεία, την ανθεκτικότητα και την ευημερία των πολιτών.

Παράλληλα, δίνει τη δυνατότητα αξιοποίησης της συνεργασίας και της τεχνογνωσίας του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και των ευρωπαϊκών πόλεων-μελών του Δικτύου, προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.

DNews Widget
Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Σέρρες: Η ιστορία ζωντάνεψε στα «Ελευθέρια 2026»

Επετειακή εκδήλωση για τα Ελευθέρια 2026 στο Επιχειρηματικό Κέντρο SEREXPO στις Σέρρες
image_print

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 η επετειακή εκδήλωση με τίτλο «Στα βήματα του μικρού Γεράσιμου – Η εποποιία των Βαλκανικών Πολέμων – Απελευθέρωση της Ανατολικής Μακεδονίας».

Η εκδήλωση φιλοξενήθηκε στο Επιχειρηματικό Κέντρο SEREXPO «Χρήστος Μέγκλας», στο πλαίσιο των επετειακών εκδηλώσεων «Ελευθέρια 2026».

Τη διοργάνωση συνυπέγραψαν ο Δήμος Σερρών, το ΔΗΠΕΘΕ Σερρών, η Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού Σερρών, ο Σύνδεσμος Εφέδρων Αξιωματικών Νομού Σερρών και ο Σύλλογος Μακεδονομάχων Νομού Σερρών.

Οι Σερραίες και οι Σερραίοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια ιστορική διαδρομή που ανέδειξε τα γεγονότα της εποχής των Βαλκανικών Πολέμων και της απελευθέρωσης της Ανατολικής Μακεδονίας.

Η αφήγηση πλαισιώθηκε από οπτικοακουστικές προβολές, καθώς και από τραγούδια που απέδωσε το Φωνητικό Σύνολο του Ωδείου Βασίλη Ταπέ.

Ιδιαίτερη στιγμή της βραδιάς αποτέλεσε το θεατρικό δρώμενο που παρουσίασαν οι μαθήτριες και οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου Σερρών.

Μέσα από τη συμμετοχή των μαθητών, οι θεατές είχαν την ευκαιρία να προσεγγίσουν με βιωματικό τρόπο ιστορικά γεγονότα που σημάδεψαν την πορεία του τόπου και οδήγησαν στην απελευθέρωση της Ανατολικής Μακεδονίας.

Η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα, η οποία παρέστη στην εκδήλωση, τη χαρακτήρισε ως μια σημαντική πρωτοβουλία μνήμης και τιμής προς όσους αγωνίστηκαν για την ελευθερία της πατρίδας.

Η κ. Μητλιάγκα υπογράμμισε ότι η «Μακεδονία μας είναι ελληνική», ενώ τόνισε πως οι Σέρρες έχουν αποδείξει ότι, όταν υπάρχει κοινός σκοπός και ομοψυχία, μπορούν να πετυχαίνουν σημαντικά επιτεύγματα.

Παράλληλα, εξέφρασε την ευγνωμοσύνη όλων προς εκείνους που με τους αγώνες και τις θυσίες τους διασφάλισαν την ελευθερία που απολαμβάνουν σήμερα οι νεότερες γενιές.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι της Βουλής, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, των Ενόπλων Δυνάμεων, της Εκπαίδευσης, φορέων και συλλόγων του Νομού Σερρών.

Η βραδιά αποτέλεσε ακόμη έναν σταθμό των φετινών «Ελευθερίων», συνδυάζοντας την ιστορική μνήμη, την τέχνη και τη συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας.

Φωτογραφικό υλικό:

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Καβάλα: Μουσική εκδήλωση «Μαζί στον ίδιο Ρυθμό» στην παραλία

Δελτίο Τύπου της Ανώτατης Στρατιωτικής Διοίκησης Θράκης για τη μουσική εκδήλωση στην Καβάλα
image_print

Μουσική εκδήλωση με τίτλο «Μαζί στον ίδιο Ρυθμό» θα πραγματοποιηθεί στην Καβάλα, την Κυριακή 28 Ιουνίου 2026.

Η εκδήλωση θα φιλοξενηθεί στον χώρο της Παραλίας – Παλιό Λιμάνι, στην Πλατεία Κανάρη, με ώρα έναρξης τις 21:30.

Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο ενίσχυσης των σχέσεων του στρατιωτικού προσωπικού με την τοπική κοινωνία και πραγματοποιείται σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση.

Η μουσική βραδιά είναι ανοιχτή στο κοινό και αναμένεται να δώσει την ευκαιρία στους πολίτες και στους επισκέπτες της Καβάλας να απολαύσουν μια ξεχωριστή καλοκαιρινή εκδήλωση δίπλα στη θάλασσα.

Η είσοδος είναι ελεύθερη.

DNews Widget
Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
Banner
text about elections

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en