Quantcast
Connect with us

LIFESTYLE

Ο Μικέλε Μορόνε, ο σέξι πρωταγωνιστής του «365 μέρες» ήρθε στην Ελλάδα για τα MadWalk 2023 | Η άφιξη με τη σύντροφό του

Τα MadWalk 2023 έρχονται απόψε, Δευτέρα 20 Νοεμβρίου, στο Tae Kwon Do, με super guest star τον Michele Morrone! Ο ιταλικής καταγωγής ηθοποιός και τραγουδιστής είναι ένας διεθνής σταρ με πάνω από 15 εκατομμύρια followers στο Instagram και με τα τραγούδια του να καταγράφουν εκατοντάδες δεκάδες εκατομμύρια views.

Η Τίνα Μεσσαροπούλου από το Happy Day συνάντησε τον Μικέλε Μορόνε στο αεροδρόμιο από Ιταλία προς Ελλάδα και με το κινητό της κατέγραψε τα στιγμιότυπα. Ο σούπερ σταρ, σύμφωνα με πληροφορίες της δημοσιογράφου, ταξίδεψε business class μαζί με την αγαπημένη του και δύο ακόμη άτομα.

Όταν πήγε μάλιστα του να του ζητήσει φωτογραφία, εκείνος αρνήθηκε ευγενικά ενώ μπροστά μπήκε ο μάνατζέρ του λέγοντάς της πως είναι σε μία ιδιωτική στιγμή. Ο Μικέλε Μορόνε θα ερμηνεύσει δύο τραγούδια στα MadWalk στο πλαίσιο του closing act.

Η αποκάλυψη της Βίκυς Καγιά για τα Madwalk, η συνάντηση με τον Μικέλε Μορόνε και η αποχή από την τηλεόραση

Στις πρόβες του Madwalk 2023 βρέθηκε η κάμερα του «MEGA Καλημέρα» και η Βίκυ Καγιά μίλησε λίγο πριν από το φαντασμαγορικό show για την παρουσίαση, τη συνάντηση με τον Ιταλό διεθνή σταρ Μικέλε Μορόνε αλλά και την απόφασή της να απέχει από την τηλεόραση.

«Πάντα έχω άγχος, με πιάνει ένα καρδιοχτύπι και λέω τώρα θα πέσω. Θα κάνω μία φορά πασαρέλα, γιατί παρουσιάζω τα Madwalk. Να πέσει το ταβάνι να με πλακώσει αν δεν νιώθω γεμάτη, 30 χρόνια εργάζομαι. Ευχαριστώ τον Θεό για τα καλά που έχω. Ήταν απαραίτητη η αποχή από την τηλεόραση, έχω κερδίσει μία ηρεμία που είχα χάσει», είπε αρχικά.

«Για έμενα ήταν απαραίτητη η αποχή από την τηλεόραση. Έχουν αλλάξει τα πάντα προς το καλύτερο, προς το κανονικό, μου αρέσει που κάνω τώρα τις δουλειές του σπιτιού. Κάνω γυμναστική που δεν προλάβαινα πριν. Δεν ισχύει ότι θα επιστρέψω τηλεοπτικά. Όταν είναι κάτι θα σας το ανακοινώσω εγώ. Έχω ανάγκη να ξεκουράσω το μυαλό μου», συμπλήρωσε αναφορικά με την αποχή της από την τηλεόραση.

Για τον guest του Madwalk, Μικέλε Μορόνε η Βίκυ Καγιά μίλησε με τα καλύτερα λόγια.

«Γνώρισα τον Μικέλε Μορόνε, είναι το καλύτερο παιδί, είναι ένας γλύκας. Ο Μικέλε είναι ένας άνθρωπος προσγειωμένος με βάθος», αποκάλυψε το μοντέλο και παρουσιάστρια.

 

Click to comment

Απάντηση

LIFESTYLE

«Τα κλεμμένα Γλυπτά μας πίσω στον Παρθενώνα» λέει η Νία Βαρντάλος σε μήνυμα προς το Βρετανικό Μουσείο

Μήνυμα στο Βρετανικό Μουσείο στέλνει μέσω Instagram η Νία Βαρντάλος με αφορμή τις εξελίξεις των τελευταίων ωρών και συγκεκριμένα την ακύρωση της συνάντησης του βρετανού πρωθυπουργού Ρίσι Σούνακ με τον Κυριάκο Μητσοτάκη.

«Αγαπητό Βρετανικό Μουσείο, θα εκτιμούσαμε τα κλεμμένα Γλυπτά μας πίσω στον Παρθενώνα, όπου ανήκουν. Σας ευχαριστούμε. Ελλάδα

Υ.Γ. Θα έρθω να τα πάρω, έχω μεγάλη τσάντα».

Στην περιγραφή της εικόνας, πρόσθεσε: «Κρατήσαμε θέση στο Μουσείο της Ακρόπολης», γράφει η ελληνοαμερικανίδα ηθοποιός και παραγωγός.

Continue Reading

LIFESTYLE

Χαμός στο TikTok για τις δηλώσεις της Τούνη ότι είναι η νούμερο 1 influencer | «Χαλάρωσε λίγο… ξεκαβάλα»

Κύμα αντιδράσεων έχει φέρει το βίντεο που ανέβασε στο TikTok η Ιωάννα Τούνη και μεταξύ άλλων ανάφερε: «Είναι βαριά η κούπα να είσαι μαμά, αυτοδημιούργητη επιχειρηματίας και η no1 γυναίκα influencer στην Ελλάδα».

Τα σχόλια πήραν τη μορφή «καταιγίδας» με τους ακόλουθους της να της ζητούν «να χαλαρώσει λίγο και να ξεκαβαλίσει».

«Influencer είναι ο άνθρωπος που ασκεί επιρροή σε κάποιο κοινό. Δεν βλέπω καμία επιρροή όταν ζητιανεύεις like επειδή πάτωσαν οι φωτό σου στο insta» επεσήμανε χαρακτηριστικά ένας από τους διαδικτυακούς φίλους της Ιωάννας Τούνη ενώ ένας άλλος της έγραψε κάτω από το επίμαχο βίντεο: «Σε συμπαθούσα μέχρι να κανείς αυτό το βίντεο».

«Όσο έγινε τρίτος παγκόσμιος άλλο τόσο είσαι και εσύ influencer, μάθε πρώτα να μιλάς για θέματα της επικαιρότητας» επεσήμανε ένας από τους χρήστες του TikTok που σχολίασαν το βίντεο κάνοντας ειδική αναφορά σε αυτά που είχε πει η Ιωάννα Τούνη για τον «τέταρτο παγκόσμιο πόλεμο».

Δείτε το βίντεο της Ιωάννας Τούνη

Continue Reading

LIFESTYLE

Το μοντέλο από την Ισπανία που κερδίζει έως και 10.000 ευρώ τον μήνα αλλά δεν είναι αληθινό

Η Aitana είναι μια πληθωρική 25χρονη γυναίκα με ροζ μαλλιά από τη Βαρκελώνη, η οποία λαμβάνει κάθε εβδομάδα ιδιωτικά μηνύματα από διασημότητες που της ζητούν ραντεβού.

Αυτό το μοντέλο, όμως, δεν είναι πραγματικό, δημιουργήθηκε από τους σχεδιαστές της με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης.

Η Aitana, το πρώτο ισπανικό μοντέλο που δημιουργήθηκε με τεχνητή νοημοσύνη, «γεννήθηκε» σε μια δύσκολη περίοδο. Το περασμένο καλοκαίρι, ο Rubén Cruz, ο σχεδιαστής της και ιδρυτής του πρακτορείου The Clueless, περνούσε μια δύσκολη περίοδο επειδή δεν είχε πολλούς πελάτες. «Αρχίσαμε να αναλύουμε τον τρόπο με τον οποίο δουλεύαμε και συνειδητοποιήσαμε ότι πολλά έργα αναβάλλονταν ή ακυρώνονταν εξαιτίας προβλημάτων που δεν μπορούσαμε να ελέγξουμε. Συχνά ήταν λάθος του influencer ή του μοντέλου και όχι λόγω σχεδιαστικών ζητημάτων», δήλωσε ο Cruz στο Euronews.

Έτσι αποφάσισαν να δημιουργήσουν τη δική τους influencer για να τη χρησιμοποιήσουν ως μοντέλο για τις μάρκες που τους προσέγγιζαν. Δημιούργησαν την Aitana, μια πληθωρική 25χρονη γυναίκα με ροζ μαλλιά από τη Βαρκελώνη, της οποίας η εξωτερική εμφάνιση είναι κοντά στην τελειότητα. Το εικονικό μοντέλο μπορεί να κερδίζει έως και 10.000 ευρώ το μήνα, σύμφωνα με τον δημιουργό της, αλλά ο μέσος όρος είναι περίπου 3.000 ευρώ.

«Το κάναμε για να μπορέσουμε να βγάλουμε καλύτερα τα προς το ζην και να μην εξαρτόμαστε από άλλους ανθρώπους που έχουν εγωισμούς, που έχουν μανίες ή που απλώς θέλουν να βγάλουν πολλά χρήματα, απλώς ποζάροντας», λέει.

Όσο για το εισόδημα της Aitana… Κερδίζει λίγο παραπάνω από 1.000 ευρώ ανά διαφήμιση, ενώ πρόσφατα έγινε το πρόσωπο της Big, μιας εταιρείας αθλητικών συμπληρωμάτων, και σαν να μην έφτανε αυτό, ανεβάζει φωτογραφίες της με εσώρουχα στο Fanvue, μια πλατφόρμα παρόμοια με το OnlyFans.

Μέσα σε λίγους μήνες, έχει καταφέρει να αποκτήσει περισσότερους από 121.000 followers στο Instagram και οι φωτογραφίες της έχουν χιλιάδες προβολές και αντιδράσεις. Λαμβάνει ακόμη και προσωπικά μηνύματα από διασημότητες που δεν γνωρίζουν ότι δεν είναι πραγματικό πρόσωπο.

«Μια μέρα, ένας γνωστός ηθοποιός από τη Λατινική Αμερική έστειλε μήνυμα για να της ζητήσει να βγουν ραντεβού. Αυτός ο ηθοποιός έχει περίπου 5 εκατομμύρια followers και κάποιοι από την ομάδα μας παρακολουθούσαν την τηλεοπτική του σειρά όταν ήταν παιδιά», λέει ο Cruz. «Δεν είχε ιδέα ότι η Aitana δεν υπήρχε», προσθέτει.

Η ζωή της Aitana

Κάθε εβδομάδα η ομάδα του πρακτορείου έχει μια συνάντηση για να δημιουργήσει τη ζωή της Aitana. Αποφασίζουν τι θα κάνει κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, ποια μέρη θα επισκέπτεται και ποιες φωτογραφίες θα ανεβαίνουν για να τροφοδοτούν τους followers που θέλουν να μάθουν γι’ αυτήν. Δεν υπάρχουν όμως ούτε φωτογραφήσεις, ούτε αλλαγές γκαρνταρόμπας, παρά μόνο ένα μείγμα τεχνητής νοημοσύνης και εμπειρογνωμόνων σχεδιασμού που χρησιμοποιούν το Photoshop για να καταστήσουν δυνατό το μοντέλο να περάσει το Σαββατοκύριακο στη Μαδρίτη, για παράδειγμα.

«Τον πρώτο μήνα συνειδητοποιήσαμε ότι οι άνθρωποι ακολουθούν ζωές, όχι εικόνες. Εφόσον δεν είναι ζωντανή, έπρεπε να της δώσουμε λίγη πραγματικότητα, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να συσχετιστούν μαζί της με κάποιον τρόπο. Έπρεπε να πούμε μια ιστορία», σημειώνει.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Aitana, σε αντίθεση με τα παραδοσιακά μοντέλα των οποίων η προσωπικότητα συνήθως δεν αποκαλύπτεται, ώστε να μπορούν να αποτελέσουν «κενό καμβά» για τους σχεδιαστές, έχει μια πολύ ξεχωριστή «προσωπικότητα».

Λατρεύει τη γυμναστική, έχει αποφασιστικότητα και με σύνθετο χαρακτήρα. Στην ιστοσελίδα της περιγράφει τον εαυτό της ως εξωστρεφή και στοργική. «Για την Aitana έχει πέσιε πολλή σκέψη. Τη δημιουργήσαμε με κριτήριο το τι αρέσει περισσότερο στην κοινωνία. Σκεφτήκαμε τα γούστα, τα χόμπι και τις τάσεις τα τελευταία χρόνια», εξηγεί ο Cruz.

Αφού ανέλυσαν τις τάσεις, συνειδητοποίησαν ότι η ανατολίτικη κουλτούρα έχει γίνει πολύ εξευρωπαϊσμένη τα τελευταία χρόνια, οπότε προσπάθησαν να το αποτυπώσουν αυτό στα ροζ μαλλιά της και στην gamer πλευρά της.

Η Aitana είχε τέτοια επιτυχία που οι σχεδιαστές της δημιούργησαν ήδη ένα δεύτερο εικονικό μοντέλο με το όνομα Maia, «λίγο πιο ντροπαλό». Τα ονόματα δεν επιλέχθηκαν επίσης τυχαία, και τα δύο περιέχουν το ακρωνύμιο για την τεχνητή νοημοσύνη (AI).

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

Αρέσει σε %d bloggers: