ΚΑΒΑΛΑ
Νέα κάλυψη στη Στάση ΟΑΕΔ
Κανείς δεν γνωρίζει αν η νέα κατασκευή στη στάση μπροστά από τον ΟΑΕΔ είναι ολοκληρωμένη ή αν πρόκειται να προστεθεί κάτι ακόμη. Παρόμοια κατασκευή υπήρχε ήδη —πιο ελαφριά— τοποθετημένη από τον Δήμο Καβάλας. Η αντικατάστασή της έγινε από διαφημιστική εταιρεία, ενώ το παλιό κουβούκλιο έχει μεταφερθεί στην αποθήκη του Δήμου. Δεν είναι σαφές αν παρόμοιες αλλαγές θα γίνουν και σε άλλα σημεία.
Γιάννης Γ.