ΚΑΒΑΛΑ

Νέα κάλυψη στη Στάση ΟΑΕΔ

Κανείς δεν γνωρίζει αν η νέα κατασκευή στη στάση μπροστά από τον ΟΑΕΔ είναι ολοκληρωμένη ή αν πρόκειται να προστεθεί κάτι ακόμη. Παρόμοια κατασκευή υπήρχε ήδη —πιο ελαφριά— τοποθετημένη από τον Δήμο Καβάλας. Η αντικατάστασή της έγινε από διαφημιστική εταιρεία, ενώ το παλιό κουβούκλιο έχει μεταφερθεί στην αποθήκη του Δήμου. Δεν είναι σαφές αν παρόμοιες αλλαγές θα γίνουν και σε άλλα σημεία.

Γιάννης Γ.

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version