Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

myCAR: Πώς μπορώ να θέσω σε ακινησία το όχημά μου -Τι ισχύει με τα τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα

Να θέσουν σε ψηφιακή ακινησία το όχημά τους, καταθέτοντας ψηφιακά τις πινακίδες, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη στην αρμόδια ΔΟΥ, έχουν τη δυνατότητα οι ιδιοκτήτες οχημάτων, μέσα από την πλατφόρμα myCAR, της ΑΑΔΕ.

Την ίδια ώρα, όσοι έχουν όχημα στο όνομα τους μπορούν να «κατεβάσουν» το ειδοποιητήριο για τα τέλη κυκλοφορίας του 2024, αλλά και να λάβουν βεβαίωση μη οφειλής τελών κυκλοφορίας, είτε κάνοντας σύνδεση με τους κωδικούς taxisnet, είτε συμπληρώνοντας το ΑΦΜ τους και τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος.

Τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα
Τέλος, μέσα από την πλατφόρμα της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (myCAR) είναι δυνατό να γίνει άρση της ακινησίας του οχήματός, με παράλληλη ρύθμιση της πληρωμής για «τέλη κυκλοφορίας με το μήνα».

Αυτό σημαίνει ότι, αν θέλει κάποιος να θέσει σε κυκλοφορία το όχημά του, για παράδειγμα, για δύο μήνες, τότε θα πληρώσει τα 2/12 των τελών κυκλοφορίας που θα πλήρωνε κανονικά.

Στο άρθρο 33 της διάταξης για τα τέλη κυκλοφορίας επισημαίνεται ότι διάστημα άρσης ακινησίας μικρότερο του μηνός λογίζεται ως ολόκληρος μήνας και καταβάλλεται για αυτό ποσό ίσο με ένα δωδεκατημόριο των ετήσιων τελών κυκλοφορίας. Τα τέλη κυκλοφορίας πρέπει να καταβάλλονται πριν την άρση της ακινησίας – ειδάλλως, δεν ισχύει.

Ο ιδιοκτήτης ή κάτοχος του οχήματος υποχρεούται να θέσει εκ νέου το όχημά του σε ακινησία έως την τελευταία ημέρα της περιόδου κυκλοφορίας του για την οποία έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας, και εάν αυτή είναι μη εργάσιμη ή συμπίπτει με επίσημη αργία, κατά την επόμενη εργάσιμη για τη φορολογική διοίκηση ημέρα.

Κατά τη θέση του οχήματος σε ακινησία, και εφόσον έχει επέλθει μεταφορά του οχήματος σε νέο σημείο, διάφορο του αρχικά δηλωθέντος, δηλώνεται εκ νέου το σημείο ακινητοποίησης. Σε περίπτωση εκπρόθεσμης θέσης σε ακινησία ή μη θέσης σε ακινησία, επιβάλλεται αυτοτελές πρόστιμο ίσο με το διπλάσιο των ετήσιων τελών κυκλοφορίας, αφαιρουμένου του διπλάσιου ποσού των ήδη καταβληθέντων δωδεκατημορίων των ετήσιων τελών κυκλοφορίας.

Με λίγα λόγια, για την άρση της ακινησίας ο ιδιοκτήτης του οχήματος:

εισέρχεται στην πλατφόρμα my car, με τους κωδικούς TAXISnet,
επιλέγει το όχημα που είναι σε ψηφιακή ακινησία,
πληρώνει τα τέλη κυκλοφορίας που αντιστοιχούν στον μήνα ή μήνες κίνησης του τρέχοντος έτους,
γίνεται online έλεγχος εάν το όχημα είναι ασφαλισμένο κατά την ημερομηνία και ώρα συμπλήρωσης της σχετικής αίτησης,
κάνει οριστική υποβολή του αιτήματος.
Στην περίπτωση που υπάρχουν συνιδιοκτήτης σε ένα όχημα, όλοι οι συνιδιοκτήτες ενημερώνονται μέσω της προσωποποιημένης πληροφόρησης ή με e-mail εφόσον έχει δηλωθεί, και εφόσον συμφωνούν πρέπει να εγκρίνουν το αίτημα.
Τι είναι η πινακίδα «Μ»
Για τα οχήματα που βρίσκονται σε ακινησία υπάρχει και η δυνατότητα της προσωρινής άδειας κυκλοφορίας λίγων ημερών αποκλειστικά και μόνο:

για την παράδοσή του, σε σημείο συλλογής οχημάτων Τέλους Κύκλου Ζωής (ΟΤΚΖ), ή
για την επισκευή και έλεγχο αυτού από ΚΤΕΟ ή
για την αλλαγή του χώρου στον οποίο φυλάσσεται
Πρόκειται για την πινακίδα «Μ» η οποία επιτρέπει την κυκλοφορία ενός οχήματος για τρεις συνεχόμενες ημέρες ή δύο φορές εντός του έτους για συνολικό διάστημα έως τριών ημερών.

Σημειώνεται πως σε αυτή την περίπτωση ο υπόχρεος καλείται να πληρώσει τέλη κυκλοφορίας που ανέρχονται σε 10 ευρώ/ημέρα για επιβατικό Ι.Χ. ή 3 ευρώ/ημέρα για δίκυκλο Ι.Χ.

Η έκδοση γίνεται μέσα από την πλατφόρμα myCAR της ΑΑΔΕ, ενεργοποιώντας την επιλογή, «Έκδοση πινακίδας Μ: Υποβολή Δήλωσης» και απαιτείται:

Η ύπαρξη ενεργού ασφαλιστηρίου συμβολαίου και
Η ύπαρξη ενός πληρωμένου – ενεργού παραβόλου (τουλάχιστον για μία μέρα κυκλοφορίας) (ΕΔΩ)
Σε περίπτωση περισσότερων ιδιοκτητών στο ίδιο όχημα απαιτείται η «αποδοχή» της διαδικασίας από όλους τους συνιδιοκτήτες. Συγκεκριμένα, με την υποβολή αίτησης από έναν συνιδιοκτήτη για την προσωρινή κυκλοφορία του οχήματος με πινακίδα «Μ», οι υπόλοιποι συνιδιοκτήτες ενημερώνονται μέσω μηνύματος στην «Προσωποποιημένη πληροφόρηση» του TAXISnet και email, προκειμένου να αποδεχτούν την ενέργεια αυτή.

Ψηφιακή ακινησία
Tέλος, με την εφαρμογή myCar μπορείτε να καταθέσετε online τις πινακίδες του οχήματός σας, αποφεύγοντας κάθε χρονοβόρα διαδικασία που ίσχυε μέχρι πρότινος.

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε:

-Συνδέεστε στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης ΑΑΔΕ.
-Μπαίνετε στην εφαρμογή myCar.
-Βάζετε τους κωδικούς Taxisnet.
-Καταχωρίζετε: α) τον Τ.Κ. της περιοχής, β) την οδό, γ) τον αριθμό.
-Δηλώνετε τον χώρο στάθμευσης (ενοικιασμένος ή καταχωρισμένος).
-Υποβάλλετε την αίτηση.
-Λαμβάνετε τον αριθμό αίτησης.
-Αφαιρείτε τις πινακίδες από το όχημα και τις κρατάτε σε ασφαλές μέρος.
-Το όχημα είναι πλέον σε ακινησία.

Πηγή: iefimerida.gr

Click to comment

Απάντηση

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νομική Αθηνών: Αντιασφυξιογόνες μάσκες, κόφτη και στυλιάρια βρήκαν οι αστυνομικοί στην κατάληψη του κυλικείου

Επιχειρησιακό κέντρο μέσα στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών είχαν στήσει οι καταληψίες, όπως διαπίστωσαν και οι αστυνομικοί που μετείχαν στην επιχείρηση της ΕΛΑΣ που έγινε με την παρουσία εισαγγελέα.

Μέσα στον χώρο του κυλικείου εντοπίστηκαν, μεταξύ άλλων, αντιασφυξιογόνες μάσκες, ένας κόφτης για αλυσίδες, στυλιάρια, κράνη και σπρέι, τα οποία και κατασχέθηκαν από τους αστυνομικούς.

Προσήγαγαν 28 άτομα

Η έφοδος έγινε το πρωί της Τρίτης στο υπό κατάληψη κτήριο το πρωί της Τρίτης. Η επιχείρηση τελείωσε λίγο πριν τις 12 το μεσημέρι και η Αστυνομία προχώρησε σε 28 προσαγωγές. Μέσα στην κατάληψη εντοπίστηκαν αρκετοί αλλοδαποί.

Αμέσως μετά την επιχείρηση της ΕΛΑΣ, φοιτητές συγκεντρώθηκαν έξω από τη Νομική σχολή και φώναξαν συνθήματα κατά της Αστυνομίας. Μεταξύ των προσαχθέντων βρίσκονται οκτώ γυναίκες από Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία και Γερμανία που δεν έχουν καμία σχέση με τη Νομική Σχολή.

Οι 28 προσαγωγές (έχουν προσαχθεί 18 γυναίκες και 10 ανδρες), αναμένεται να μετατραπούν σε συλλήψεις με κατηγορίες για διατάραξη οικειακής ειρήνης, κατά περιπτωση, φθορες και για άλλα αδικήματα.

Φωτογραφίες μέσα από την κατάληψη:

nomiki_in__10_
nomiki_in__9_

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νέος σεισμός 3,1 Ρίχτερ στην Κεφαλονιά

Νέος σεισμός 3,1 Ρίχτερ σημειώθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου (11/5) στις 16.20 στην Κεφαλονιά.

Σύμφωνα με την αναθεωρημένη λύση του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου, το επίκεντρο του σεισμού εντοπίζεται 4 χιλιόμετρα βόρεια – βορειοδυτικά από τα Βαλσαμάτα με εστιακό βάθος 16 χιλιόμετρα.

seismos-tora

 

Υπενθυμίζεται ότι χθες Παρασκευή καταγράφηκαν άλλοι τρεις σεισμοί στην Κεφαλονιά μεγέθους 3,9, 4,1 και 3,1. Όπως τόνισε ο καθηγητής Γεωλογίας και πρόεδρος του ΟΑΣΠ, Ευθύμης Λέκκας, μιλώντας στο protothema.gr, οι χθεσινές τρεις δονήσεις εντάσσονται στο πλαίσιο της φυσιολογικής για την περιοχή του Ιονίου σεισμικής δραστηριότητας. «Παρακολουθούμε το φαινόμενο, δεν εμπνέει ανησυχία» είπε ο κ. Λέκκας και πρόσθεσε ότι οι δονήσεις αναμένεται να συνεχιστούν στην ίδια τάξη μεγέθους. Εντοπίζονται να προέρχονται από γνωστό εγκάρσιο ρήγμα στο τόξο του Ιονίου.

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

12η Μαϊου | Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτή – Πως καθιερώθηκε

Η νοσηλευτική χαρακτηρίστηκε ως έργο αγάπης και προσφοράς για τον συνάνθρωπο. Η παγκόσμια ημέρα νοσηλευτών εορτάζεται από το 1965 κάθε χρόνο στις 12 Μαΐου, στην επέτειο της γέννησης της Florence Nightingale (1820), της νοσηλεύτριας που σηματοδότησε και επηρέασε το σύγχρονο υγειονομικό σύστημα.

Σήμερα, τιμούμε όλους τους Νοσηλευτές, οι οποίοι μέσα από την αυταπάρνηση και τον αλτρουισμό, συνεχίζουν να αγωνίζονται καθημερινά, ώστε να παρέχουν νοσηλευτική φροντίδα σε όλους τους συνανθρώπους μας, πρεσβεύοντας τις ηθικές αξίες και τα ιδανικά της νοσηλευτικής δεοντολογίας.

Ο νοσηλευτής αποτελεί πυλώνα στήριξης του συστήματος υγείας. Είναι κοντά στον ασθενή κάθε στιγμή με υψηλό αίσθημα ευθύνης, παρέχοντας φροντίδα και ανακούφιση στο σωματικό και ψυχικό του πόνο. Συμβάλει στην πρόληψη και την προαγωγή υγείας και φυσικά, στην περίθαλψη και την αποκατάσταση του ασθενή. Είναι το πρόσωπο που έρχεται σε επαφή με τον ασθενή συνεχώς, γνωρίζει τις ανάγκες του και προσπαθεί να τις ικανοποιήσει.

Εκπαιδεύεται, βελτιώνεται, φροντίζει, ενημερώνει και στηρίζει τον ασθενή. Ο νοσηλευτής παρακολουθεί τις εξελίξεις της επιστήμης και της τεχνολογίας γύρω από αυτή. Επιμορφώνεται και αναβαθμίζει συνεχώς την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών. Είναι ο επαγγελματίας με μια πολυδιάστατη θέση στο χώρο της υγείας. Άλλωστε, οι νοσηλευτές από την πρώτη στιγμή της πανδημίας COVID 19, όχι μόνο ανταποκρίθηκαν πλήρως στις ανάγκες της πρωτοφανούς κρίσης της δημόσιας υγείας, αλλά υπερέβησαν εαυτούς, ηγήθηκαν, καινοτόμησαν και επιτέλεσαν με απόλυτη επιτυχία το έργο τους σε συνεργασία με το ιατρικό προσωπικό και όλους τους επαγγελματίες υγείας και εργαζόμενους στα δημόσια νοσοκομεία. Συνετέλεσαν να πετύχει η χώρα κάτι αξιοθαύμαστο και καθόλου αυτονόητο, να μείνει όρθιο το Εθνικό Σύστημα Υγείας και να μην καταρρεύσει, όπως συνέβη σε άλλες χώρες του κόσμου με συστήματα υγείας πολύ πιο ισχυρά από το δικό μας.  

Όμως, η πλειοψηφία του νοσηλευτικού προσωπικού στη χώρα μας εργάζεται κάτω από αντίξοες συνθήκες. Οι 12.000 και πλέον αποχωρήσεις νοσηλευτών από τα δημόσια νοσοκομεία της χώρας τα τελευταία χρόνια και η επακόλουθη μείωση του ανθρώπινου δυναμικού λόγω ελάχιστων προσλήψεων στα χρόνια της κρίσης, καθώς και οι εξαντλητικοί ρυθμοί εργασίας οδηγούν συχνά σε επαγγελματική εξουθένωση. Ενδεικτικά, η αναλογία νοσηλευτικού προσωπικού προς τον πληθυσμό στη χώρα μας είναι 3,3 νοσηλευτές/1.000 κατοίκους, ενώ η αντίστοιχη αναλογία στην Ε.Ε. είναι 8,4 νοσηλευτές/1.000 κατοίκους. Χαμηλότερα από την Ελλάδα είναι το Μεξικό (2,9/1.000) και η Τουρκία (1,9/1.000). Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Νορβηγία με 17,7 νοσηλευτές/1.000 κατοίκους, ενώ ο μέσος όρος στις χώρες του ΟΟΣΑ είναι 9 νοσηλευτές/1.000 κατοίκους. Σε έρευνα έχει βρεθεί ότι το ποσοστό δυσαρέσκειας των νοσηλευτών από τις συνθήκες εργασίας στη χώρα μας είναι 56%, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό των Κάτω Χωρών είναι 11%. Επίσης, πολλοί, νέοι κυρίως, νοσηλευτές οδηγούνται στη μετανάστευση προς αναζήτηση καλύτερων οικονομικών συνθηκών και όρων διαβίωσης. 

Και ερχόμαστε στο σήμερα, όπου το υπάρχον και επιδεινούμενο ζήτημα της υποστελέχωσης του Νοσηλευτικού προσωπικού στην Υπηρεσία παραμένει άλυτο και τροχοπέδη στην εξέλιξη της νοσηλευτικής επιστήμης και στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Παρά τις φιλότιμες και αξιόλογες προσπάθειες του προσωπικού, οι συνθήκες ολοένα και δυσκολεύουν. Ένα πρόβλημα που έχει αναγνωριστεί από όλους, αλλά δυστυχώς δεν έχει επιλυθεί παρά τις προσπάθειες.  Ευελπιστούμε ότι θα δοθεί άμεσα μια λύση, διότι η λειτουργία της υπηρεσίας καθίσταται επισφαλής.

Και η λύση είναι μία και μόνο μία. κάλυψη των κενών οργανικών θέσεων με μόνιμο προσωπικό, ώστε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε στον ασθενή συνάνθρωπό μας τις υπηρεσίες που του αξίζουν.

Κλείνοντας σας παραθέτω τα επίσημα στοιχεία του γραφείου κίνησης του Γ.Ν. Καβάλας, σύμφωνα με τα οποία το περασμένο έτος 2023 από τα ΤΕΙ εξυπηρετήθηκαν 94.862 ασθενείς, από τα ΤΕΠ 77.548, ενώ στα απογευματινά ιατρεία προσήλθαν 6.993 ασθενείς, συνολικά δηλαδή 178.803 περιστατικά. Από την άλλη πλευρά, πραγματοποιήθηκαν 34.392 εισαγωγές ασθενών, με 82.696 ημέρες νοσηλείας και μέση διάρκεια νοσηλείας 2,40 ημέρες και συνολική κάλυψη κλινών 61,73 %, ταυτόχρονα μέσα στο έτος πραγματοποιήθηκαν 5.608 χειρουργεία.

Όλος αυτός ο όγκος εργασίας επιτελέστηκε από την ήδη υποστελεχωμένη νοσηλευτική υπηρεσία, με μία κάλυψη που αγγίζει το 50% και ολοένα επιδεινώνεται.

Με την ευκαιρία αυτή, θέλω να ευχαριστήσω για ακόμη μία φορά το νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου Καβάλας για τον επαγγελματισμό, τον αλτρουισμό και το φιλότιμο που καθημερινά επιδεικνύει, ξεπερνώντας κάθε όριο ψυχικής και σωματικής καταπόνησης. 

Χρόνια πολλά σε όλες τις νοσηλεύτριες και όλους τους νοσηλευτές!

 

Ο Διευθυντής Νοσηλευτικής Υπηρεσίας

Γεώργιος Τσιγάρας

Δελτίο Τύπου

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
white night text
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en