Quantcast
Connect with us

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Κυριάκος Μητσοτάκης | Η ΝΔ αγωνίζεται ώστε η Ελλάδα να γίνει Ευρώπη σε όλα τα επίπεδα

Τα τμήματα του Ε65 Λαμία -Ξυνιάδα και Τρίκαλα -Καλαμπάκα που θα ενωθούν με το «τυφλό»κομμάτι του αυτοκινητόδρομου (Ξυνιάδα -Τρίκαλα) παραδόθηκαν το πρωί της Τρίτης από την ΤΕΡΝΑ σε εκδήλωση παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη, με τον πρωθυπουργό να τονίζει ότι η Νέα Δημοκρατία είναι η παράταξη που έβαλε την Ελλάδα στην Ευρώπη, αυτή που κράτησε την Ελλάδα στην Ευρώπη και αυτή που αγωνίζεται ώστε η Ελλάδα να γίνει Ευρώπη σε όλα τα επίπεδα.

Δείτε την εκδήλωση

Eκδήλωση για την παράδοση του τμήματος Λαμία - Καλαμπάκα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας Ε65

«Είναι μια σπουδαία ημέρα για την Κεντρική Ελλάδα, την Μακεδονία. Γνωρίζω ότι ειδικά για την δυτική Θεσσαλία πόσο σημαντικός είναι ο δρόμος αυτός και πώς αποτελούσε όνειρο πολλών δεκαετιών. 2,5 ώρες για να πάει από την Αθήνα στην Καρδίτσα, 3 ώρες για τα Τρίκαλα, προσβασισμότητα για ένα τόσο όμορφο και δοκιμασμένο κομμάτι της πατρίδας μας. Ένας δρόμος τεράστιας αναπτυξιακής σημασίας» είπε ο κ. Μητσοτάκης ξεκινώντας τον χαιρετισμό του.

«Ένα έργο που πέρασε από 40 κύματα, δοκιμάστηκε στην κρίση, έφτασε στο σημείο να είναι κολοβό με το βόρειο τμήμα να είναι σε χρηματοδοτικό κενό. Αν δεν ήταν η επιμονή της κυβέρνησης και η πολύ σκληρή διαπραγμάτευση με την Ευρωπαική Επιτροπή δεν θα το είχαμε ολοκληρώσει για να παραδοθεί εκτιμούμε σε 2 χρόνια» συμπλήρωσε ο πρωθυπουργός.

«Ξέρουμε καλά οτι κάθε φορά που παραδίδεται ένας αυτοκινητόδρομος μειώνεται ο αριθμός των ατυχημάτων με στόχο να έχουν μειωθεί στο μισό τα δυστυχήματα έως το 2030», συνέχισε ο κ. Μητσοτάκης τονίζοντςα ότι «το έργο αυτό και άλλα πολλά δεν θα είχαν υλοποιηθεί χωρίς τη στήριξη της ΕΕ».

«Η Νέα Δημοκρατία είναι η παράταξη που έβαλε την Ελλάδα στην Ευρώπη, την κράτησε στην Ευρώπη και αγωνίζεται ώστε η Ελλάδα να γίνει Ευρώπη σε όλα τα επίπεδα μεταφράζοντας τη χρηματοδότηση σε απτά έργα. Εδώ βλέπετε τη συμβολή του ΕΣΠΑ και του Ταμείου Ανάκαμψης» υπογράμμισε ο πρωθυπουργός.

Όπως υπενθύμισε, «το 2019 είχαμε δεσμευθεί να κάνουμε την Ελλάδα απέραντο εργοτάξιο και τώρα τα έργα υλοποιούνται προς όφελος των τοπικών κοινωνιών. Αλλά ο σχεδιασμός των μεγάλων έργων είναι μια συνεχής διαδικασία. Κλείνουμε τις εκκρεμότητες των παρελθόντων ετών με τους αυτοκινητοδρόμους. Ταυτόχρονα δρομολογούνται και άλλα έργα περιφερειακής σημασίας».

Κλείνοντας ο πρωθυπουργός ευχαρίστησε όλους και όλες που έβαλαν το λιθαράκι και φυσικά την κατασκευάστρια εταιρεία που παραδίδει το νότιο τμήμα πριν τη συμβατική ημερομηνία παράδοσης. Το έργο αυτό δεν εχει να ζηλέψει τίποτα από αντίστοιχα έργα του εξωτερικού και οι κατασκευαστικές εταιρείες είναι συμμέτοχες σε μια προσπάθεια βιώσιμης ανάπτυξης.

Σταϊκούρας

Για αυτοκινητόδρομο που αποτελεί τη ραχοκοκαλία της συγκοινωνιακής υποδομής της Κεντρικής Ελλάδας έκανε λόγο ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας. Όπως είπε «το νότιο τμήμα που παραδίδεται ξεκινά από τον ΠΑΘΕ, διασχίζει τον νομό Φθιώτιδας και καταλήγει στην Ξυνιάδα. Το δεύτερο τμήμα, το βόρειο, συνδέει τα Τρίκαλα με την Εγνατία Οδό με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και σήμερα παραδίδονται τα πρώτα 25χλμ.». Το έργο είναι εξαιρετικά σημαντικό, συνέχισε ο κ. Σταϊκούρας «γιατί επιτυγχάνονται ταχύτερες και οικονομικότερες μετακινήσεις, ενισχύεται η ασφάλεια των οδικών μετακινήσεων και μεταφορών, προωθείται η περιφερειακή ανάπτυξη και ο τουρισμός συμβάλλοντας στην μείωση της ανεργίας, διευκολύνεται η πρόσβαση στο εξωτερικό καθώς μέσω της Εγνατίας συνδέεται με το εξωτερικό». 

Ο κ. Σταϊκούρας ευχαρίστησε τις προηγούμενες κυβερνήσεις που συνέβαλαν για την υλοποίηση του έργου, τους πρώην υπουργούς Σουφλία, Σπίρτζη, Καραμανλή καθώς και την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ που «τήρησε τα χρονοδιαγράμματα και υλοποίησε ένα ακόμη έργο ευρωπαϊκών δεδομένων» ενώ τόνισε την «προσωπική συμβολή του Μητσοτάκη στην άντληση επιπλέον πόρων από το Ταμείο Ανάκαμψης που ήταν κομβική».Πρόεδρος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Ο πρόεδρος διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Γιώργος Περιστέρης εξηγώντας τόνισε ότι ο αυτοκινητόδρομος κεντρικής Ελλάδος είναι ο πιο οικονομικός και σύντομος τρόπος για να μετακινηθεί από την κεντρική Ελλάδα προς την Αθήνα.  Παράλληλα ευχαρίστησε τον Κυριάκο Μητσοτάκη «όταν αντιλήφθηκε την παρέλκυση του έργου γιατί χωρίς αυτή θα συνεχιζόταν ακόμα η ανταλλαγή εγγράφων» ενώ τόνισε ότι «εμείς θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να επιταχύνουμε την παράδοση του βόρειου τμήματος παρακάμπτοντας συμβατικά μας δικαιώματα».

«Το εργό αυτό πιστώνεται στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη. Ο Ε65 είναι θρυαλλίδα ανάπτυξης για την περιοχή» σημείωσε ο υφυπουργός Μεταφορών Νίκος Ταχιάος στον χαιρετισμό του. «Το επόμενο βήμα μετά τα εγκαίνια είναι η ανακοίνωση του προγράμματος Θεσσαλία από το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών.

Το έργο

Πρόκειται για τα 136 χιλιόμετρα από τα συνολικά 182 χιλιόμετρα της παραχώρησης του Άξονα Κεντρικής Ελλάδος, με την παράδοση των οποίων ο Ε65 γίνεται ένας σύγχρονος και ασφαλής αυτοκινητόδρομος από την Λαμία έως και την Καλαμπάκα, καλύπτοντας σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς της χώρας όπως τα Μετέωρα, η λίμνη Πλαστήρα, το Καρπενήσι και τα Τρίκαλα. Επιπλέον με τον Ε65 θα συνδέεται το λιμάνι της Ηγουμενίτσας που λειτουργεί ως πύλη της Ελλάδας προς την κεντρική Ευρώπη με το λιμάνι του Βόλου, διευκολύνοντας έτσι τις διεθνείς επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές.

Το έργο ολοκληρώθηκε μετά πολλών εμποδίων καθώς το νότιο τμήμα του Άξονα Κεντρικής Ελλάδας βρέθηκε αντιμέτωπο με τις πλημμύρες του Ιανού και του Daniel αλλά και με την αλλαγή της χάραξης λίγο χιλιόμετρα πριν τη σήραγγα της Όθρυος λόγω κατασκευαστικών αστοχιών σε σιδηροδρομική σήραγγα της ΕΡΓΟΣΕ. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η παράδοσή του να καθυστερήσει κατά περίπου 2,5 χρόνια.

Με τον νέο αυτοκινητόδρομο το ταξίδι από το λιμάνι του Πειραιά προς τα Βαλκάνια, θα μειωθεί κατά δυο ώρες ενώ αντίστοιχα το ταξίδι από τη Λαμία έως και την Εγνατία θα έχει διάρκεια 1 ώρα και 45 λεπτά. Ο οδικός άξονας περιορίζει την απόσταση και για άλλους προορισμούς, καθώς για το Αθήνα -Γρεβενά και Αθήνα -Μέτσοβο, το ταξίδι θα μειωθεί σε περίπου 4 ώρες ενώ η μετάβαση στην Καστοριά και στην Κοζάνη θα έχει διάρκεια 4,5 ωρών. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας παραχώρησης και λειτουργίας της Κεντρικής Οδού κ. Ροδιανό Αντωνακόπουλο η απόσταση Αθήνα-Γιάννενα με το νέο αυτοκινητόδρομο θα χρειάζεται τον ίδιο χρόνο που απαιτείται για το ταξίδι μέσω της Ιόνιας Οδού δηλαδή μέσω του Ρίου-Αντίρριου. Σε ό,τι αφορά το κόστος των διοδίων από Λαμία έως Καλαμπάκα θα ανέρχεται σε 8,2 ευρώ.

Απομένει το βόρειο τμήμα του έργου μήκους 70,5 χλμ από το οποίο τα 25 χιλιόμετρα παραδίδονται σήμερα μαζί με το κομμάτι από τον κόμβο Καρπενησίου έως τον κόμβο Ξυνιάδας συνολικού μήκους 18 χλμ. Το βόρειο τμήμα του Ε65 προβλέπεται να παραδοθεί το 2026, αργότερα από το αρχικό χρονοδιάγραμμα λόγω καθυστερήσεων στις απαλλοτριώσεις του έργου.

Νέοι σταθμοί διοδίων

Με την παράδοση σε κυκλοφορία των 42,5 χλμ στους σταθμούς διοδίων θα προστεθεί μόνο ο μετωπικός Λιανοκλαδίου (λειτουργούν ήδη οι μετωπικοί σταθμοί Σοφάδων και Τρικάλων) και με την λειτουργία και του βόρειου τμήματος θα συμπεριληφθεί και ο σταθμός της Οξύνεια στην περιοχή των Γρεβενών.

Σύμφωνα με την εταιρεία λειτουργίας με την ολοκλήρωση του έργου, το οποίο θα κοστίσει συνολικά 1,39 δισεκατομμύρια η μέση ημερήσια κυκλοφορία υπολογίζεται μεταξύ 9.000 έως 10.000.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αντίστοιχη κυκλοφορία για το κομμάτι Λαμία Ξυνιάδα που είναι και το πρώτο κομμάτι του οδικού άξονα που παραδόθηκε στην κυκλοφορία ανέρχεται σε 5000 ημερησίως.

Παράλληλα κατασκευάζονται από την Τέρνα τα τελευταία 46 km του αυτοκινητόδρομου που θα ξεκινούν από τον ανισόπεδο κόμβο Καλαμπάκας και θα φτάνουν στην Εγνατία οδό δυτικά των Γρεβενών.

Για την κατασκευή τους λειτουργούν δύο κεντρικές και δύο υποστηρικτικές εγκαταστάσεις με 780 άτομα προσωπικό και 440 μηχανήματα έργου και φορτηγά. Από το τμήμα του Ε65 που παραδίδεται σήμερα υπολογίζεται να απελευθερωθούν 200 άτομα προσωπικό, τα οποία θα διοχετευτούν στην κατασκευή του βόρειου άξονα του αυτοκινητοδρόμου και σε άλλα έργα.

Σήραγγα Όθρυος

Στον Ε65 περιλαμβάνεται και η δίδυμη σήραγγα μήκους 3 km της Όθρυος πλάτους 11 μέτρων και τυπικής διατομής ανά κλάδο πλάτους 3,75 μέτρων. Πρόκειται για σήραγγα που διαπερνά τον ορεινό όγκο της Όθρυος μέσα από περιοχές με έντονη υδροφορία. Η σήραγγα είναι εξοπλισμένη με όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και διαχείρισης κυκλοφορίας.

Όλα τα συστήματα μέσω δικτύου οπτικών ινών έχουν ενοποιηθεί και απεικονίζονται στο κεντρικό σύστημα ελέγχου του αυτοκινητόδρομου που βρίσκεται στους Σοβάδες. Σε περίπτωση που για τον οποιοδήποτε λόγο χαθεί η επικοινωνία της σήραγγας με το κέντρο διοίκησης υπάρχει δυνατότητα παρακολούθησης και ελέγχου της από το τοπικό κέντρο που βρίσκεται στην είσοδο της σήραγγας Τ2. Η σήραγγα διαθέτει σύστημα πυρόσβεσης, συστήματα αερισμού και εκ-καπνισμού, συστήματα καμερών εφοδιασμένα με αυτόματο σύστημα ανίχνευσης συμβάντων, συστήματα φωτισμού και σύστημα RDS για την αδιάλειπτη εκπομπή ραδιοφωνικών σταθμών. Η σήραγγα έχει αδειοδοτηθεί προς χρήση από την διοικητική αρχή σηράγγων.

Πηγή: protothema.gr

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Θοδωρής Ζαγοράκης |“Προχωράμε, είμαι με το ΠΑΣΟΚ και τον Νίκο Ανδρουλάκη”

Στην Κομοτηνή βρέθηκε την  Μεγάλη Τετάρτη 2 Μαϊου 2024, ο υποψήφιος ευρωβουλευτής με το ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ Θοδωρής Ζαγοράκης.

Στο πρόγραμμα των επισκέψεών του η συνάντηση με τον δήμαρχο  Κομοτηνής Γιάννη Γκαράνη, τον περιφερειάρχη ΑΜΘ Χριστόδουλο Τοψίδη, τον αντιπεριφερειάρχη Ροδόπης Μανώλη Ταπατζά και τέλος με στελέχη και την νεολαία του κόμματος.

Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Μιχαηλίδου | Περισσότερα από 100.000 παιδιά θα κάνουν φέτος διακοπές στις παιδικές κατασκηνώσεις της ΔΥΠΑ και του ΕΦΚΑ

«Περισσότερα από 100.000 παιδιά θα έχουν φέτος τη δυνατότητα να κάνουν έως και 30 ημέρες διακοπές στις παιδικές κατασκηνώσεις, μέσω του προγράμματος της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) και του αντίστοιχου προγράμματος του ΕΦΚΑ» δήλωσε η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Δόμνα Μιχαηλίδου, με αφορμή τη χθεσινή έναρξη του προγράμματος της ΔΥΠΑ.

«Με αυτή τη δράση της ΔΥΠΑ, προϋπολογισμού 35 εκατ. ευρώ» επεσήμανε η κα Μιχαηλίδου, «δίνουμε 70.000 vouchers σε οικογένειες που έχουν εισόδημα έως 30.000 ευρώ, προκειμένου τα παιδιά τους να μπορούν να κάνουν τουλάχιστον δύο εβδομάδες διακοπές στις κατασκηνώσεις. Μάλιστα, στις κατασκηνώσεις που λειτουργούν στους πυρόπληκτους δήμους Ιστιαίας-Αιδηψού και Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας, αλλά και σε κατασκηνώσεις της Περιφέρειας Θεσσαλίας, η διαμονή μπορεί να έχει διάρκεια έως 30 ημέρες». Όπως ανέφερε η υπουργός Εργασίας, ειδική πρόνοια υπάρχει για τις ευάλωτες ομάδες καθώς προβλέπεται μοριοδότηση για τα άτομα με αναπηρία και τους μονογονείς. Επίσης, για πρώτη φορά, μοριοδοτούνται όσοι δεν έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα στο παρελθόν και όσοι έκαναν αίτηση τα τελευταία δύο χρόνια αλλά δεν έλαβαν επιταγή.

Παράλληλα, με το κατασκηνωτικό πρόγραμμα της ΔΥΠΑ, τις επόμενες ημέρες εκκινεί και το αντίστοιχο πρόγραμμα του ΕΦΚΑ, υπογράμμισε η κ. Μιχαηλίδου. Το κατασκηνωτικό πρόγραμμα του ΕΦΚΑ είναι προϋπολογισμού 18,427 εκατ. ευρώ και αφορά συνολικά 36.000 παιδιά, ηλικίας 6-16 ετών.

Ποιους και πόσους αφορά το κατασκηνωτικό πρόγραμμα της ΔΥΠΑ

Σκοπός του προγράμματος διαμονής παιδιών σε παιδικές κατασκηνώσεις είναι η ψυχαγωγία των τέκνων εργαζομένων και ανέργων. Αντικείμενο του προγράμματος είναι η επιδότηση των δικαιούχων για τη διαμονή́ των παιδιών τους σε παιδικές κατασκηνώσεις με τη χορήγηση επιταγής διαμονής σε παιδικές κατασκηνώσεις.

Το πρόγραμμα αφορά σε 70.000 επιταγές για παιδιά ηλικίας 6-16 ετών και θα υλοποιηθεί από τις 15 Ιουνίου 2024 έως τις 10 Σεπτεμβρίου 2024 για τα παιδιά τυπικής ανάπτυξης και έως τις 20 Σεπτεμβρίου 2024 για τα παιδιά με αναπηρία με ποσοστό 50% και άνω.

Η υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων δικαιούχων και παρόχων για τη συμμετοχή τους στο «πρόγραμμα διαμονής παιδιών σε παιδικές κατασκηνώσεις έτους 2024» της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) ξεκίνησε τη Μεγάλη Τετάρτη, 1η Μαΐου και ώρα 11:00.

Οι αιτήσεις θα υποβάλλονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), με τους κωδικούς TAXISnet, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www.gov.gr/ipiresies/ergasia-kai-asphalise/kataskenoseis/programmata-kataskenoseon-oaed.

Η πλατφόρμα θα είναι ανοιχτή για τις αιτήσεις δικαιούχων έως τις 12 Μαΐου και ώρα 23:59.

Δικαιούχοι είναι οι γονείς ή οι ασκούντες την επιμέλεια (ανάδοχοι, κηδεμόνες κ.ο.κ.) ωφελούμενων παιδιών, οι οποίοι:

  • είναι εργαζόμενοι με εξαρτημένη σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου κατά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων ή
  •  είναι ασφαλισμένοι στον e-ΕΦΚΑ -στην επαγγελματική τους κατηγορία- με εισφορές υπέρ του κλάδου ανεργίας της ΔΥΠΑ οποτεδήποτε στο διάστημα από 01/01/2023 έως την προηγουμένη της λήξης της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων ή
  • είναι άνεργοι με συνεχόμενο χρονικό διάστημα ανεργίας τουλάχιστον τριών μηνών κατά την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων.

Το εισόδημα των δικαιούχων όλων των κατηγοριών δεν πρέπει να ξεπερνά τα 30.000 ευρώ, εκτός αν πρόκειται για μακροχρόνια ανέργους, οι οποίοι, αν είναι διαζευγμένοι ή έγγαμοι, πρέπει να έχουν εισόδημα έως 16.000 ευρώ ή 24.000 ευρώ αντίστοιχα, προσαυξανόμενο κατά 5.000 ευρώ ανά τέκνο, ενώ αν είναι μονογονείς, πρέπει να έχουν εισόδημα έως 29.000 ευρώ, προσαυξανόμενο κατά 5.000 ευρώ ανά τέκνο, μετά το πρώτο.

Σημειώνεται ότι οι δικαιούχοι επιδοτούνται για τη διαμονή των ωφελούμενων παιδιών τους σε παιδική κατασκήνωση του μητρώου παρόχων της ΔΥΠΑ με τη χορήγηση επιταγής διαμονής σε παιδικές κατασκηνώσεις, η οποία έχει τη μορφή ενός μοναδικού ηλεκτρονικού κωδικού αριθμού.

Ποιους και πόσους αφορά το κατασκηνωτικό πρόγραμμα του ΕΦΚΑ

Παράλληλα, με το κατασκηνωτικό πρόγραμμα της ΔΥΠΑ, που από την 1η Μαΐου δέχεται αιτήσεις, τις επόμενες ημέρες, εκκινεί και το αντίστοιχο πρόγραμμα του ΕΦΚΑ.

Το κατασκηνωτικό πρόγραμμα του ΕΦΚΑ, προϋπολογισμού 18,427 εκατ. ευρώ, αφορά συνολικά 36.000 παιδιά, ηλικίας 6-16 ετών. Η καλοκαιρινή κατασκηνωτική περίοδος του ΕΦΚΑ ξεκινά τη 15η Ιουνίου και ολοκληρώνεται στις 30 Αυγούστου, αποτελούμενη από πέντε κατασκηνωτικές περιόδους συνεχούς διαμονής 15 ημερών εκάστη για τα παιδιά τυπικής ανάπτυξης και 10 ημερών για τα παιδιά με αναπηρία.

Μάλιστα, η καλοκαιρινή κατασκηνωτική περίοδος για ωφελούμενα τέκνα με αναπηρία που οι γονείς τους δεν επιθυμούν να συμμετέχουν στις κατασκηνωτικές περιόδους με τα παιδιά τυπικής ανάπτυξης, θα αρχίσει, μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος για τα παιδιά τυπικής ανάπτυξης, ήτοι το τελευταίο δεκαήμερο του μηνός Αυγούστου ή το πρώτο δεκαήμερο του μηνός Σεπτεμβρίου και για 10 ημέρες συνεχούς διαμονής.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Κασσελάκης για Μάτι | Με αυτό το άρθρο έπεσαν στα μαλακά οι κατηγορούμενοι

«Η σκέψη μου αυτές τις μέρες είναι με τις οικογένειες των ανθρώπων στο Μάτι, που περίμεναν δικαίωση έξι ολόκληρα χρόνια, και είδαν τους υπεύθυνους να πληρώνουν και να φεύγουν σαν «κύριοι», αναφέρει σε ανάρτησή του στα social media ο Στέφανος Κασσελάκης.

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ παραθέτει αποσπάσματα που αναφέρονται στο άρθρο του ποινικού με το οποίο όπως λέει «έπεσαν στα μαλακά οι κατηγορούμενοι για την τραγωδία στο Μάτι, τους οποίους ο κ. Μητσοτάκης αναβάθμισε μόλις έγινε πρωθυπουργός».

Η ανάρτηση του κ. Κασσελάκη:

«Η σκέψη μου αυτές τις μέρες είναι με τις οικογένειες των ανθρώπων στο Μάτι, που περίμεναν δικαίωση έξι ολόκληρα χρόνια, και είδαν τους υπεύθυνους να πληρώνουν και να φεύγουν σαν «κύριοι».

Θέλετε να μάθετε την αλήθεια για τις απαράδεκτα χαμηλές ποινές στη δίκη για το Μάτι;

Ας δούμε μαζί πρώτα το κατ’ επάγγελμα ψέμα του κ. Μητσοτάκη.

Ας δούμε μαζί και την αλήθεια, από τον ποινικολόγο κ. Καπερνάρο, ο οποίος εξηγεί πώς τα κακουργήματα βαφτίστηκαν πλημμελήματα για να φτάσουμε σε αυτές τις ποινές.

Σας διαβάζω κι ένα απόσπασμα από την ανάρτηση του δικηγόρου παρ’ Αρείω Πάγω, κ. Σωτηρόπουλου:

Το ίδιο άρθρο 302, όπως ίσχυε με τον Π.Κ. του 1950, ίσχυε το 2018, το 2019, το ίδιο κι απαράλλαχτο ισχύει και σήμερα.

Με αυτό το άρθρο λοιπόν έπεσαν στα μαλακά οι κατηγορούμενοι για την τραγωδία στο Μάτι, τους οποίους ο κ. Μητσοτάκης αναβάθμισε μόλις έγινε Πρωθυπουργός.

Δείτε τώρα ποιος επιτρέπει σε καταδικασμένους να εξαγοράζουν τις ποινές τους και να είναι ελεύθεροι.

Εξηγεί ο Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, κ. Βερβεσός, πώς η ΝΔ άλλαξε τον Ποινικό Κώδικα ώστε οι ένοχοι να πληρώνουν και να φεύγουν.

Αυτή η δικαιοσύνη της ατιμωρησίας πρέπει να αλλάξει. Και σας υπόσχομαι ότι θ’ αλλάξει»

Πηγή: ethnos.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en