Connect with us

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κοινωνικό μέρισμα 2019 | Οι τέσσερις κατηγορίες των δικαιούχων και τα κριτήρια

Δημοσιεύτηκε

στις

Την επόμενη Τρίτη αναμένεται να ανοίξει η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την καταβολή του κοινωνικού μερίσματος 2019, που αφορά 953.000 ανθρώπους και ποσό 700 ευρώ.

Η πλατφόρμα αναμένεται να δέχεται αιτήσεις έως τις 26 Δεκεμβρίου, Η ιστοσελίδα www.koinonikomerisma.gr προβλέπεται να δέχεται αιτήσεις έως τις 26 Δεκεμβρίου.

Το ποσό αναμένεται να πιστωθεί στους λογαριασμούς όλων των δικαιούχων νοικοκυριών έως τα τέλη του μήνα και γίνεται προσπάθεια η καταβολή του να ξεκινήσει ακόμη και πριν από τα Χριστούγεννα. Συγκεκριμένα, στο υπουργείο Οικονομικών δεν αποκλείουν η καταβολή του μερίσματος να ξεκινήσει ακόμη και πριν τα Χριστούγεννα για ορισμένες κατηγορίες δικαιούχων όπως οι μακροχρόνια άνεργοι.

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΗΔΙΚΑ είναι η ίδια με αυτήν μέσω της οποίας υποβλήθηκαν οι αιτήσεις και για το περσινό κοινωνικό μέρισμα. Από το υπουργείο Οικονομικών διευκρινίζουν ότι ο ΟΑΕΔ διαθέτει τα στοιχεία για τους μακροχρόνια ανέργους, τα οποία σε συνδυασμό με τα στοιχεία της ΑΑΔΕ για τον ΑΦΜ και τα εισοδήματα, δείχνουν ποιοι είναι οι δικαιούχοι του μερίσματος των 700 ευρώ.

Το ίδιο ισχύει και για τα στοιχεία για τις πολύτεκνες οικογένειες και τα άτομα με ειδικές ανάγκες.

Αυτό το οποίο πρέπει να δηλωθεί από τους δικαιούχους μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας είναι κυρίως το IBAN του τραπεζικού λογαριασμού τους προκειμένου να γίνει η καταβολή του ποσού.

Οι τέσσερις κατηγορίες των δικαιούχων
-Οικογένειες με 4 ή περισσότερα παιδιά και φορολογητέο οικογενειακό εισόδημα, με βάση τις δηλώσεις έτους 2019, έως 20.000 ευρώ. Στην κατηγορία αυτή ανήκουν 19.140 νοικοκυριά.

-Οικογένειες που τουλάχιστον ο ένας γονέας είναι μακροχρόνια άνεργος, δηλαδή άνω των 12 μηνών, με τουλάχιστον ένα εξαρτώμενο τέκνο, και με φορολογητέο οικογενειακό εισόδημα έως 15.000 ευρώ. Λαμβάνονται υπόψη και μονογονεϊκές οικογένειες ενώ ο αριθμός των νοικοκυριών ανέρχονται σε 163.778.

-Οικογένειες που και οι δύο γονείς είναι βραχυχρόνια άνεργοι, κάτω δηλαδή των 12 μηνών, με τουλάχιστον ένα εξαρτώμενο τέκνο, και φορολογητέο οικογενειακό εισόδημα έως 15.000 ευρώ. Και στην περίπτωση αυτή λαμβάνονται υπόψη μονογονεϊκές οικογένειες με τον αριθμό των νοικοκυριών που θα ωφεληθούν να υπολογίζονται σε 40.927.

-Οικογένειες με εξαρτώμενα τέκνα ΑΜΕΑ, δικαιούχοι του σχετικού επιδόματος, έως 24 ετών. Στην κατηγορία αυτή ανήκουν 25.632 νοικοκυριά.

Ποια κριτήρια θα πρέπει να πληρούν οι δικαιούχοι
-Τουλάχιστον ένας από τους δύο γονείς του νοικοκυριού θα πρέπει να διαμένει, νόμιμα και μόνιμα, στην ελληνική επικράτεια τα τελευταία 10 έτη, όπως προκύπτει από την υποβολή φορολογίας εισοδήματος κατά την τελευταία δεκαετία.

-Και οι δύο γονείς του νοικοκυριού θα πρέπει να είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας.

-Το άθροισμα των καταθέσεων όλων των μελών του νοικοκυριού, σε όλα τα πιστωτικά ιδρύματα της χώρας ή του εξωτερικού, καθώς και η τρέχουσα αξία μετοχών και ομολογιών, να μην υπερβαίνει τις 20.000 ευρώ.

Η διαδικασία της αίτησης βήμα βήμα
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να μπουν στον στον διαδικτυακό τόπο www.koinonikomerisma.gr χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης του πληροφοριακού συστήματος TAXISnet της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.

Με την είσοδο στο σύστημα θα ζητηθεί επιβεβαίωση του ΑΜΚΑ και εισαγωγή διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και αριθμού κινητού τηλεφώνου, που θα χρησιμοποιηθούν για αποστολή τυχόν ειδοποιήσεων.

Θα ζητηθεί επίσης συναίνεση στην επεξεργασία των στοιχείων που απαιτούνται, δηλαδή των στοιχείων που αφορούν τον άνθρωπο που κάνει την αίτηση, την/τον σύζυγο και τα προστατευόμενα τέκνα.

Επίσης, θα πρέπει να δηλωθεί έγκυρο και ενεργό IBAN λογαριασμού στον οποίο πρέπει υποχρεωτικά ο υποβάλλων την αίτηση να είναι είτε αποκλειστικός δικαιούχος είτε συνδικαιούχος.

Σε αντίθετη περίπτωση, δε θα πραγματοποιηθεί πληρωμή ακόμη και αν ικανοποιούνται οι προϋποθέσεις.

Σε περίπτωση που από λάθος δηλωθεί ενεργός λογαριασμός IBAN ο οποίος δεν ανήκει στον δικαιούχο ή συνδικαιούχο του μερίσματος (ανήκει δηλαδή σε άλλο φυσικό ή νομικό πρόσωπο), ενδέχεται η πληρωμή να προχωρήσει κανονικά καθώς δεν είναι πάντοτε δυνατός ο έλεγχος του συνδυασμού του ΑΦΜ με το IBAN. Σε αυτή την περίπτωση θα εισπραχθεί το κοινωνικό μέρισμα από κάποιον άλλον. Απαιτείται επομένως μεγάλη προσοχή στη συμπλήρωση του πεδίου του IBAN.

Τα οικονομικά/περιουσιακά στοιχεία θα εμφανίζονται προσυμπληρωμένα στην αίτηση και η αλλαγή τους δεν είναι δυνατή.

Αν εμφανίζονται λανθασμένα στο σύστημα τότε θα πρέπει ο ενδιαφερόμενος να απευθυνθεί είτε στα ΚΕΠ (για τον ΑΜΚΑ), είτε στον ΕΦΚΑ, είτε στον ΟΑΕΔ εάν το πρόβλημα αφορά στον χρόνο ανεργίας.

Μετά από όλα τα προαναφερόμενα βήματα θα εμφανίζεται η πληροφορία για το εάν ο αιτών είναι επιλέξιμος ή όχι για το μέρισμα των 700 ευρώ.

Στην περίπτωση που ικανοποιεί τα κριτήρια θα εμφανίζεται και το ποσό του κοινωνικού μερίσματος που αντιστοιχεί στο νοικοκυριό του. Σε αντίθετη περίπτωση, θα ενημερώνεται για τους λόγους που η αίτησή του απορρίφτηκε.

 πηγη:newsbeast

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Τέλος οι όρθιοι στα μπαρ από 3 εώς 9 Αυγούστου

Δημοσιεύτηκε

στις

Ορθιοι… τέλος προς το παρόν στα νυχτερινά μαγαζιά καθώς από σήμερα είναι σε ισχύ τα νέα μέτρα της κυβέρνησης στην προσπάθεια να περιοριστεί ο κορωνοϊός.

Μετά την ραγδαία άνοδο των κρουσμάτων τον Ιούλιο, αλλά και τις μαζικές εικόνες συνωστισμού σε νυχτερινά μαγαζιά και σε μπιτς πάρτι, η κυβέρνηση έθεσε σε ισχύ από σήμερα νέα μέτρα για όλα τα νυχτερινά κέντρα, τα οποία θα ισχύσουν αρχικά για μία εβδομάδα.

Από σήμερα, ως την Κυριακή 9 Αυγούστου, οι πελάτες των νυχτερινών κέντρων (μπαρ, κλαμπ, κέντρα ζωντανής μουσικής, μπαρ-εστιατόρια, καφέ-μπαρ κοκ) θα απαγορεύεται να κάθονται όρθιοι, ενώ σε ισχύ θα παραμείνουν τα μέτρα για την τήρηση των αποστάσεων εντός των συγκεκριμένων καταστημάτων. Τα νυχτερινά κέντρα με χώρους για όρθιους, θα έχουν την δυνατότητα μετατροπής τους με τραπεζοκαθίσματα, ώστε να μην μειωθεί και η πελατεία των νυχτερινών μαγαζιών.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το σχέδιο ανάπτυξης για την ελληνική οικονομία | Οι 14 προτάσεις της επιτροπής Πισσαρίδη

Δημοσιεύτηκε

στις

To σχέδιο ανάπτυξης για την ελληνική οικονομία, που εκπονήθηκε από την ειδική επιτροπή με επικεφαλής τον Χριστόφορο Πισσαρίδη είναι πλέον διαθέσιμο καθ΄ς δόθηκε στη δημοσιότητα τη Δευτέρα 3/8.

Η Έκθεση «είναι ένα ενδιάμεσο κείμενο, που τίθεται σε διάλογο κι όχι η τελική πρόταση. Θα επακολουθήσει τελική Έκθεση τον Σεπτέμβριο 2020.

Η ειδική επιτροπή με πρόεδρο τον Νομπελίστα οικονομολόγο Χριστόφορο Πισσαρίδη συγκροτήθηκε μετά από απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη. Μέλη της είναι ακόμα οι γνωστοί καθηγητές Δημήτρης Βαγιανός, Νίκος Βέττας, Κώστας Μεγήρ. Συμμετείχαν ακόμα πρόσωπα υψηλού κύρους προκειμένου να εκπονηθεί μια ολοκληρωμένη αναπτυξιακή μελέτη η οποία θα θέσει ένα πλαίσιο προτάσεων και ύστερα από εκτενή συζήτηση μεταξύ των πολιτικών δυνάμεων και των κοινωνικών εταίρων, θα αποτελέσει το πλαίσιο πολιτικής για τα επόμενα χρόνια».

Υπογραμμίζεται επίσης ότι «η Επιτροπή είναι ανεξάρτητη και οι προτάσεις της δεν αποτελούν κυβερνητικές αποφάσεις. Οι αποφάσεις για το Αναπτυξιακό Σχέδιο θα ληφθούν από την κυβέρνηση κατόπιν του ευρύτατου διαλόγου που θα διεξαχθεί στη χώρα».

Οι στόχοι και το πλάνο για την Ελληνική Ανάπτυξη
Όπως αναλυτικά αναφέρεται «βασικός στόχος της οικονομικής πολιτικής είναι η συστηματική αύξηση των εισοδημάτων και αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με δράσεις οικονομικής πολιτικής που συστηματικά θα ενισχύουν την παραγωγικότητα, την εργασία και τις επενδύσεις

Ο στόχος της συστηματικής αύξησης των πραγματικών εισοδημάτων προϋποθέτει τη συστηματική αύξηση τόσο της παραγωγικότητας όσο και της εξωστρέφειας, δηλαδή της σχετικής συμμετοχής των διεθνώς εμπορεύσιμων αγαθών και υπηρεσιών στο εθνικό προϊόν.

Υψηλό κατά κεφαλήν εισόδημα μπορεί να επιτευχθεί και να διατηρηθεί μόνο στο πλαίσιο μιας οικονομίας με υψηλή παραγωγικότητα, η οποία με τη σειρά της απαιτεί υψηλό βαθμό εξειδίκευσης και καινοτομίας.

Σε χώρες μικρού μεγέθους, όπως η Ελλάδα, η εσωτερική αγορά παρέχει περιορισμένες ευκαιρίες για εξειδίκευση και καινοτομία και, κατά συνέπεια, ο διεθνής προσανατολισμός της οικονομικής δραστηριότητας καθίσταται απαραίτητος και επιτρέπει την πληρέστερη εκμετάλλευση συγκριτικών πλεονεκτημάτων».

Η Έκθεση αναλύει, κατά σειρά, τα κύρια χαρακτηριστικά και τάσεις της ελληνικής οικονομίας, τις βασικές διεθνείς τάσεις που θα επηρεάσουν τη μελλοντική της πορεία, τη γενική κατεύθυνση προς την οποία πρέπει να κινηθεί η οικονομία ώστε να επιτευχθεί ισχυρή ανάπτυξη μεσοπρόθεσμα, τις σημαντικότερες αγκυλώσεις που εμποδίζουν την αναπτυξιακή τροχιά, και προτεινόμενες δράσεις αναπτυξιακής πολιτικής.

Η τελική Έκθεση προγραμματίζεται να έχει επίσης ανάλυση και προτάσεις σε σειρά τομέων, συμπεριλαμβανομένων των υποδομών και μεταφορών, του αγροδιατροφικού συμπλέγματος, της μεταποιητικής βιομηχανίας, του τουρισμού, του συστήματος κοινωνικής προστασίας, της αξιοποίησης δημόσιας περιουσίας και δημόσιων οργανισμών και επιχειρήσεων, της ενίσχυσης των εξαγωγών, όπως και άλλων που δεν αναπτύσσονται επαρκώς στο συγκεκριμένο ενδιάμεσο κείμενο καθώς και περαιτέρω εμπλουτισμός των υπάρχουσων θεματικών.

Προβλέπεται επίσης να γίνει αναφορά στη χρηματοδότηση των προτεινόμενων δράσεων καθώς και στη διακυβέρνηση του σχεδίου ανάπτυξης.

Κεντρική αναπτυξιακή κατεύθυνση
Στην Έκθεση υπογραμμίζεται η κεντρική αναπτυξιακή κατεύθυνση. Συγκεκριμένα αναφέρεται ότι κεντρικός στόχος για την ελληνική οικονομία κατά τα επόμενα χρόνια πρέπει να είναι η συστηματική αύξηση της παραγωγικότητας και της εξωστρέφειας (δηλαδή της σχετικής συμμετοχής των διεθνώς εμπορεύσιμων αγαθών και υπηρεσιών στο εθνικό προϊόν), καθώς και η στενότερη διασύνδεση της παραγωγής με την τεχνολογία και την καινοτομία.

Η στροφή της οικονομίας προς αυτή την κατεύθυνση, και με τρόπο συμβατό με τους κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς στόχους της χώρας, μπορεί να επιτευχθεί σταδιακά στα επόμενα χρόνια με συνδυασμένες δράσεις της συνολικής οικονομικής πολιτικής.

Αυτές θα υποβοηθήσουν και την αποτελεσματικότερη διασύνδεση της ελληνικής οικονομίας με τις τάσεις στην ευρωπαϊκή και παγκόσμια οικονομία και την ανάπτυξη συγκριτικών πλεονεκτημάτων.

Παράλληλα προτείνεται σειρά μέτρων για την αντιμετώπιση της ανισότητας ευκαιριών για τις γυναίκες στην αγορά εργασίας. Προτείνεται η κυβέρνηση να προωθήσει την έννοια της κοινωνικής ευθύνης για τις επιχειρήσεις, οι οποίες θα πρέπει να υποστηρίζουν τις γυναίκες κατά την περίοδο τεκνοποίησης θεωρώντας το διάστημα αυτό ως μέρος της κανονικής σταδιοδρομίας των υπαλλήλων τους και όχι ως εμπόδιο στην πρόοδό τους.

Επίσης προτείνεται η θέσπιση νόμου κατά των διακρίσεων στην αγορά εργασίας. Η ισότητα των φύλων και γενικότερα η καταπολέμηση των διακρίσεων με βάση το φύλο, τη φυλή, την εθνικότητα, τον σεξουαλικό προσανατολισμό και την ηλικία πρέπει να κατοχυρώνονται ρητά νομικά και να εφαρμόζονται απαρέγκλιτα.

Επιπροσθέτως, καθώς η πρόσβαση τριτοβάθμια εκπαίδευση παίζει σημαντικό ρόλο στις κοινωνικές ανισότητες και στην αναπαραγωγής τους, η στήριξη ιδιαίτερα αδύναμων και ευπαθών κοινωνικά ομάδων (οικονομικά ασθενέστεροι, μετανάστες, ΑμΕΑ, κλπ.) χρειάζεται να ενισχυθεί.

Οι υποδομές φοιτητικής μέριμνας χρειάζεται να επεκταθούν και αναβαθμιστούν, ιδιαίτερα με συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, ενώ οι αντίστοιχες δαπάνες (σίτισης, στέγασης, συγγραμμάτων) χρειάζονται εξορθολογισμό και ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους.

Αντίστοιχα πρέπει οι κυβερνητικές πολιτικές να βοηθήσουν στην αύξηση της συμμετοχής των νέων στην αγορά εργασίας.

Η καινοτομία ως καθοριστικός παράγοντας
Έτι περαιτέρω υπογραμμίζεται ότι «η ενσωμάτωση καινοτόμων μεθόδων στην παραγωγική διαδικασία είναι καθοριστικός παράγοντας για την ανάπτυξη μιας χώρας – και ο μόνος παράγοντας σε μακροχρόνιο ορίζοντα.

Όλοι οι δείκτες δίνουν έμφαση στους “καταλύτες” της καινοτομίας (innovation enablers), δηλαδή στους παράγοντες που ενθαρρύνουν τις επιχειρήσεις και τα πανεπιστήμια να δημιουργήσουν προστιθέμενη αξία μέσω της καινοτομίας.

Οι παράγοντες αυτοί περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: την ποιότητα των θεσμών, την εφαρμογή των νόμων, την ποιότητα του ανθρώπινου κεφαλαίου, τις ψηφιακές, ενεργειακές και λοιπές υποδομές, την πρόσβαση σε μετοχικά κεφάλαια, τις δαπάνες σε έρευνα και ανάπτυξη (Ε&Α, Research and Development) από τις επιχειρήσεις, τις καταθέσεις διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας, την απασχόληση σε βιομηχανίες έντασης γνώσης, τις εξαγωγές προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, την ποιότητα των πανεπιστημίων και ερευνητικών ιδρυμάτων, τη συνεργασία πανεπιστημίων-βιομηχανίας, και τις δημόσιες συμβάσεις προϊόντων υψηλής τεχνολογίας. Για όλα τα παραπάνω προτείνονται προς συζήτηση, συγκεκριμένες πολιτικές».

Οι 14 προτεινόμενες δράσεις αναπτυξιακής πολιτικής
Ως προτεινόμενες δράσεις αναπτυξιακής πολιτικής, δεδομένων των στόχων, και των χαρακτηριστικών της ελληνικής οικονομίας, αναφέρονται, κατά προτεραιότητα, οι εξής:

1. Μείωση του βάρους στη μισθωτή εργασία με συνδυαστικά μέτρα όπως

μείωση των ασφαλιστικών εισφορών (για παράδειγμα μέσω ενός σταθερού ποσού εισφορών υγείας για όλους τους εργαζόμενους),
απάλειψη της «εισφοράς αλληλεγγύης», και
μείωση του ανώτατου ορίου ασφαλιστέου εισοδήματος.
Ενσωμάτωση εισοδημάτων σε ενιαία κλίμακα φορολογίας, ανεξάρτητα από την πηγή. Ενίσχυση διαφάνειας στις συναλλαγές με θετικά κίνητρα για χρήση ηλεκτρονικών πληρωμών, για αγοραστές και πωλητές, στοχευμένα σε κλάδους και επαγγέλματα υψηλής φοροδιαφυγής και επέκταση και στα νομικά πρόσωπα.

2. Ενίσχυση της αναλογικότητας και διαφάνειας του δημόσιου διανεμητικού πρώτου πυλώνα κοινωνικής ασφάλισης και ταυτόχρονα ανάπτυξη ενός δεύτερου και τρίτου πυλώνα με κίνητρα για ιδιωτικές αποταμιευτικές αποφάσεις. Μετάβαση από διανεμητικό σε κεφαλαιοποιητικό σύστημα επικουρικής σύνταξης, με άμεση εφαρμογή για όσους εισέρχονται στην αγορά εργασίας και εθελοντικά για όσους άλλους εργαζόμενους το επιθυμούν. Οριστικοποίηση αποτελεσματικού πλαισίου εποπτείας για τα ασφαλιστικά ταμεία στον δεύτερο πυλώνα, συμπεριλαμβανομένου και ενός δημόσιου ταμείου.

3. Εκσυγχρονισμός του συστήματος χρηματοπιστωτικής εποπτείας στον τομέα της προστασίας των επενδυτών και εκσυγχρονισμός του συστήματος εταιρικής διακυβέρνησης. Στοχοθεσία για ταχύτερη μείωση των προβληματικών δανείων από τις τράπεζες, με παράλληλες παρεμβάσεις στον πτωχευτικό κώδικα. Φορολογικά κίνητρα για αύξηση μακροχρόνιας αποταμίευσης στην κατεύθυνση ανάπτυξης της εσωτερικής κεφαλαιαγοράς.

4. Άμεση λειτουργία εξειδικευμένων τμημάτων στα δικαστήρια για υποθέσεις σημαντικού οικονομικού ενδιαφέροντος με ανώτατο όριο 12 μηνών έως την απόφαση. Διεύρυνση και συστηματική υποστήριξη του συστήματος ενδικοφανών διαδικασιών σε όλους τους τομείς της δημόσιας διοίκησης για υποθέσεις διαφορών μεταξύ του Δημοσίου και ιδιωτών (επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα). Συνέχιση των διαδικασιών αξιολόγησης, κωδικοποίησης και απλοποίησης της νομοθεσίας.

5. Θεσμική ενίσχυση της δημόσιας διοίκησης, όπως μέσω της αύξησης της θητείας και της κινητικότητας στις ανώτερες διοικητικές θέσεις, καθώς και της αναβάθμισης του ρόλου του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού. Καθολική εφαρμογή της αξιολόγησης. Συνέχιση και εμβάθυνση των διαδικασιών ψηφιοποίησης με έμφαση στην διαλειτουργικότητα των εφαρμογών και στην ευχρηστία τους από τους πολίτες. Εφαρμογή της αρχής μόνο μίας φοράς (once-only principle) για την παροχή δεδομένων πολιτών και επιχειρήσεων προς το Δημόσιο.

6. Μείωση του κόστους παραγωγής στη μεταποίηση, κυρίως μέσω επιταχυνόμενων φορολογικών αποσβέσεων για επενδύσεις σε εξοπλισμό και μείωση του κόστους ενέργειας. Συστηματική καταγραφή και απάλειψη εμποδίων σε κλάδους με υψηλότερο δυναμικό για εξαγωγική δραστηριότητα.

7. Ενίσχυση βασικής έρευνας μέσω άρσης αγκυλώσεων για πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα και συντονισμό από ένα ανεξάρτητο ίδρυμα με πόρους και μακροπρόθεσμη ερευνητική στρατηγική.

Ενίσχυση καινοτομίας με κίνητρα για έρευνα στις επιχειρήσεις σε μεταποίηση, αγροδιατροφή και αλλού, και ανάπτυξη μέσω έξυπνης εξειδίκευσης.

Υποστήριξη με αρχικά κεφάλαια για συστήματα ερευνών που θα αναπτύσσουν λύσεις για ιδιωτικό και δημόσιο τομέα και θα διασυνδεθούν με την επιστημονική κοινότητα της διασποράς.

8. Ριζική αναβάθμιση του συστήματος κατάρτισης για ανέργους και για εργαζόμενους. Αύξηση χρηματοδότησης, ευθυγράμμιση κινήτρων και επιβράβευση των παρόχων σε συνάρτηση με τα αποτελέσματα της κατάρτισης. Αναδιάρθρωση του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού με στροφή προς ενεργητικές πολιτικές απασχόλησης.

Βελτίωση της στόχευσης κοινωνικών επιδομάτων ώστε να μη λειτουργούν ως αντικίνητρο για εργασία. Προγράμματα κατάρτισης μεταναστών και καλύτερης ενσωμάτωσης στην αγορά εργασίας.

9. Διευκόλυνση της πληρέστερης ένταξης των γυναικών στην αγορά εργασίας και της αύξησης των αμοιβών τους. Ανάπτυξη συστήματος προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης με καθολική πρόσβαση, που θέτει ισχυρές βάσεις για τη μελλοντική ανάπτυξη του παιδιού. Δράσεις για την καταπολέμηση διακρίσεων κάθε μορφής.

10. Εκσυγχρονισμός της δομής του συστήματος εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες. Έμφαση στην προσχολική αγωγή. Αύξηση του μέσου μεγέθους των σχολικών μονάδων, με ουσιαστική αυτονομία και αξιολόγησή τους, καθολική ανάπτυξη ψηφιακών υποδομών και περιεχομένου, επέκταση προγραμμάτων ολοήμερου σχολείου.

Ριζικός εκσυγχρονισμός συστήματος διακυβέρνησης στην ανώτατη εκπαίδευση και ουσιαστική διασύνδεση Ιδρυμάτων με αντίστοιχα της αλλοδαπής και με την οικονομία και ευρύτερη κοινωνία.

11. Αναδιάρθρωση του συστήματος υγείας με προτεραιότητα στην πλήρη ανάπτυξη συστήματος ψηφιακού φακέλου ασθενούς, πρωτοβάθμιας φροντίδας και πρόληψης. Εξορθολογισμός της δημόσιας δαπάνης προμηθειών φαρμάκων και υλικών, με αύξηση όγκου γενόσημων φαρμάκων, και διασύνδεση των επιστροφών και εκπτώσεων που επιβάλλονται με χαρακτηριστικά καινοτομίας, έρευνας, επενδύσεων και κλινικών μελετών.

12. Εξορθολογισμός, συγχώνευση και απλούστευση όλων των φόρων για την ακίνητη περιουσία και σταδιακή μεταφορά πόρων σε τοπικό επίπεδο, σε αναλογία με αρμοδιότητες.

13. Δημόσιες επενδύσεις και κίνητρα για ιδιωτικές δαπάνες για ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων (κατοικιών και επαγγελματικών) με σκοπό τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και την αύξηση της αξίας των ακινήτων. Υποστήριξη εμβληματικών δράσεων πράσινης ανάπτυξης με έμφαση σε (α) στροφή σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, (β) άμβλυνση κόστους μετάβασης κατά τη διαδικασία απολιγνιτοποίησης και (γ) ανάπτυξη συστημάτων κυκλικής οικονομίας.

14. Ανάπτυξη υποδομών μέσω δημόσιων επενδύσεων και κινητοποίησης ιδιωτικών κατά προτεραιότητα σε (α) ψηφιακές τεχνολογίες και συστήματα, (β) πράσινη ανάπτυξη και περιβαλλοντική αναβάθμιση, (γ) διαχείριση αποβλήτων, (δ) μεταφορές ώστε να ισχυροποιηθούν τα ελληνικά λιμάνια ως πηγή εισόδου εμπορευμάτων στην Ευρώπη και για να διευκολυνθούν οι εξαγωγές αγαθών από τη χώρα και (ε) αναβάθμιση υποδομών για τον εισερχόμενο τουρισμό.

Σημειώνεται ότι η Έκθεση εξειδικεύει τις παραπάνω αναφερόμενες προτάσεις όπως και τις άλλες που συνολικά διαμορφώνουν ένα πλαίσιο για στροφή της οικονομίας προς έναν δρόμο μεσοπρόθεσμης ανάπτυξης.

Δείτε εδώ αναλυτικά όλη την έκθεση

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ποιες συναλλαγές δεν θα γίνονται από σήμερα στις τράπεζες

Δημοσιεύτηκε

στις

Η αύξηση των κρουσμάτων του κορονοϊού οδήγησε στη λήψη περαιτέρω μέτρων στις τράπεζες από σήμερα Τρίτη 4 Αυγούστου, μετά την υποχρεωτική χρήση μάσκας από εργαζόμενους και καταναλωτές.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών οι συναλλαγές που δεν θα πραγματοποιούνται είναι οι εξής:

Αναλήψεις μετρητών έως 400 ευρώ. Η ανάληψη μέχρι του ποσού αυτού θα πραγματοποιείται αποκλειστικά με τη χρήση της χρεωστικής κάρτας, στα ΑΤΜ.
Καταθέσεις μετρητών έως 1.000 ευρώ. Οι καταθέσεις μέχρι του ποσού αυτού θα πραγματοποιούνται στα ΑΤΜ με τη χρήση χρεωστικής κάρτας.
Οι πληρωμές λογαριασμών τρίτων (Δημόσιο, ενέργεια, ύδρευση, τηλεφωνία, συνδρομητική τηλεόραση, ασφάλειες, κλπ) εξοφλούνται μέσω internet/mobilebanking ή στα ΑΤΜ. Δεν θα δίνεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης αυτών των συναλλαγών με χρήση μετρητών στο ταμείο.
Η ενημέρωση λογαριασμών (κινήσεων και υπολοίπων) πραγματοποιείται μέσω internet/mobile banking ή στα ΑΤΜ. Ενημερώσεις βιβλιαρίων ταμιευτηρίου δεν θα πραγματοποιούνται στο Δίκτυο Καταστημάτων.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας αξιοποιήστε τη χρεωστική κάρτα της τράπεζάς σας και τους κωδικούς πρόσβασης στην ηλεκτρονική τραπεζική της Τράπεζας συνεργασίας σας.
Οι καταναλωτές καλούνται να περιορίσουν τις επισκέψεις στις τράπεζες και αν αυτή κρίνεται αναγκαία να φορούν μάσκα και να τηρούν τις αποστάσεις ασφαλείας.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στεγαστικά δάνεια | Ανοίγει η πλατφόρμα επιδότησης για όσους έπληξε ο κορονοϊός

Δημοσιεύτηκε

στις

Ανοίγει εντός της ημέρας η πλατφόρμα του προγράμματος – Γέφυρα, που προβλέπει την επιδότηση δανείων για όσους επλήγησαν από τον κορονοϊό και έχουν βάλει υποθήκη την πρώτη κατοικία τους.

Το πρόγραμμα θα διαρκέσει 9 μήνες και η επιδότηση κυμαίνεται από 300 ευρώ έως και 600 ευρώ ανάλογα με το αν το δάνειο εξυπηρετείται κανονικά, αν είναι «κόκκινο» ή αν έχει καταγγελθεί.

Πέραν των εισοδηματικών κριτηρίων που κινούνται στη ζώνη των 30.000-50.000 ευρώ, το ύψος της αξίας της πρώτης κατοικίας αλλά και η αξία της λοιπής ακίνητης περιουσίας, το ύψος της αξίας της κινητής περιουσίας (καταθέσεις, μετοχές, ομόλογα κλπ) αλλά και το υπόλοιπο του δανείου στην τράπεζα θα ανοίγουν το δρόμο για την επιδότηση της δόσης που μπορεί να φτάνει έως και το 90% για «πράσινους» δανειολήπτες.

Δικαιούχοι της επιδότησης δόσης για εννέα μήνες θα είναι φυσικά πρόσωπα τα οποία έχουν λάβει δάνειο είτε στεγαστικό, είτε επιχειρηματικό, είτε καταναλωτικό με υποθήκη την πρώτη κατοικία τους , εφόσον επλήγησαν από τον κορoνοϊο γεγονός το οποίο αποδεικνύεται από την συμπερίληψή τους στη λίστα των δικαιούχων έκτακτων μέτρων κρατικής ενίσχυσης («κούρεμα» ενοικίου, καταβολή επιδόματος ειδικού σκοπού, συμμετοχή στο πρόγραμμα «Συνεργασία»).

Στο πρόγραμμα θα μπορούν να ενταχθούν και όσοι έχουν υποστεί μείωση εισοδήματος 20% εξαιτίας της πανδημίας ακόμα και εάν δεν περιλαμβάνονται σε καμία λίστα Κωδικών Αριθμών Δραστηριότητας για τη λήψη μέτρων στήριξης.

Το πρόγραμμα θα αφορά τόσο «πράσινα» όσο και «κόκκινα» δάνεια. Μάλιστα για τους συνεπείς δανειολήπτες προβλέπεται ένα μπόνους επαυξημένης επιδότησης η οποία θα φτάνει ακόμα και στο 90% για ένα τρίμηνο πριν αρχίσει η σταδιακή απομείωσή της.

Το βασικό σενάριο προβλέπει επιδότηση δόσης έως 600 ευρώ κατά 90% για τους πρώτους τρεις μήνες, 80% για τους τρεις επόμενους και 70% για το τελευταίο τρίμηνο της εννιάμηνης περιόδου επιδότησης ενήμερων δανειοληπτών. Αντίστοιχα για δάνεια τα οποία εμφάνιζαν ήδη καθυστέρηση άνω των 90 ημερών πριν το χτύπημα της πανδημίας η επιδότηση δόσης έως 500 ευρώ ξεκινά στο βασικό σενάριο από 80% και μειώνεται ανά τρίμηνο σταδιακά στο 70% και το 50%.

Το κράτος θα καταβάλλει απευθείας το μερίδιο της επιδοτούμενης δόσης που θα αναλάβει στις τράπεζες και ο δανειολήπτης θα έρχεται να συμπληρώνει το υπόλοιπο 10%-50% σε συνάρτηση με την κατηγορία στην οποία υπάγεται και το χρόνο.

Οι «πληρωμές» αναμένεται να ξεκινήσουν τον Οκτώβριο, δεδομένου ότι έως τις 30 Σεπτεμβρίου ισχύουν αναστολές πληρωμών για όσους επλήγησαν από τον κορονοϊό και θα εκτείνονται έως τον Ιούνιο του 2021.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

.

Monopolio Delivery

Δημοφιλή

Popular posts:

PABTEBOY ME GIATRO

Mladen Group 01

Mladen Group 02

Mladen Group 03

Mladen Group 04

Mladen Group 05

Mladen Group 06

Mladen Group 07

Mladen Group 08

Mladen Group 09

Mladen Group 10

Mladen Group 11

Mladen Group 12

Mladen Group 13

Mladen Group 14

Mladen Group 15

Mladen Group 16

Mladen Group 17

Mladen Group 18

Mladen Group 19

Mladen Group 20

Mladen Group 21

Mladen Group 22

Free Group 01

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ