ΚΑΒΑΛΑ

Καβάλα | Στη Δικαιοσύνη οι εργαζόμενοι του προγράμματος 55+

Στη Δικαιοσύνη προσέφυγαν οι εργαζόμενοι του προγράμματος 55+ της ΔΥΠΑ, διάρκειας δύο ετών, ζητώντας να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας τους έως τη συνταξιοδότησή τους.

Το αίτημά τους χαρακτήρισε «δίκαιο» ο αντιδήμαρχος Οικονομικού Προγραμματισμού και Δημοτικής Περιουσίας του Δήμου Καβάλας, Γιάννης Προμούσας. Όπως σημείωσε, το πρόγραμμα έχει στόχο την κάλυψη θέσεων εργασίας από ανέργους ηλικίας 55 έως 67 ετών, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να συμπληρώσουν τον απαιτούμενο χρόνο για συνταξιοδότηση.

Σύμφωνα με τη ΔΥΠΑ, το πρόγραμμα επιχορηγεί 35.000 θέσεις πλήρους απασχόλησης σε δήμους, Περιφέρειες και φορείς της γενικής κυβέρνησης.

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version