ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Καβάλα: Ανοίγουν τα Ραντεβού Μαΐου στο Νοσοκομείο

Το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας ανακοίνωσε ότι τα ραντεβού για τον μήνα Μάιο 2025 θα ανοίξουν την Τρίτη, 29 Απριλίου 2025, στις 14:30 μ.μ. Αυτός ο προγραμματισμός αφορά τόσο τα πρωινά όσο και τα απογευματινά ιατρεία, καθώς και όλες τις εργαστηριακές εξετάσεις.

DNews Widget

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version