Απογοητευμένοι είναι οι χρήστες της Apple από την νέα αναβάθμιση του λογισμικού της εταιρίας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός των πελατών της υποστηρίζει ότι οι συσκευές τους κρασάρουν όταν προσπαθήσουν να πραγματοποιήσουν την ενημέρωση του λειτουργικού συστήματος iOS στην νεότερη έκδοση iOS 9.
Εντύπωση προκαλεί και το γεγονός ότι ενώ οι συντελεστές της Apple είναι ενήμεροι επί του θέματος, δεν είναι σε θέση να απαντήσουν το πότε και το πώς θα βρεθεί η λύση, ενώ σαν προσωρινή λύση προτρέπουν τους χρήστες τους επαναφέρουν την συσκευή τους στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Κάτι τέτοιο όμως θα έχει ως αποτέλεσμα οι χρήστες να χάσουν τα δεδομένα για τα οποία δεν έχουν τηρήσει αντίγραφα ασφαλείας.
Σημειώνεται ωστόσο ότι η Apple δεν έχει αναγνωρίσει επισήμως την ύπαρξη προβλήματος.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες των πελατών, το πρόβλημα στο οποίο αναφέρονται οι χρήστες είναι ένα μήνυμα λάθους το οποίο εμφανίζεται αρκετά λεπτά μετά την έναρξη της διαδικασίας της αναβάθμισης, και το οποίο απέκτησε χαρακτήρα ετικέτας/hashtag στο Twitter: #SoftwareUpdateFailed.
Οι αναλυτές αποδίδουν το πρόβλημα αυτό στην μαζική προσπάθεια των χρηστών να αναβαθμίσουν το λογισμικό τους με αποτέλεσμα οι διακομιστές της Apple να μην είναι σε θέση να ανταποκριθούν στην ζήτηση. Η Υποστήριξη της Apple διαμηνύει στους χρήστες ότι τα περισσότερα από τα προβλήματα που προέκυψαν στο iOS 9 επιλύονται κάνοντας μια απλή επανεκκίνηση της συσκευής.
Το δεύτερο πρόβλημα αφορά στους ανυπόμονους χρήστες iPhone, iPad και iPod touch που μπορούν να αποκτήσουν την νεότερη έκδοση του λειτουργικού συστήματος ακόμα και αν έχουν συσκευή που κυκλοφόρησε στα τέλη του 2011 -το iPhone 4S, το iPad mini, το iPad Air.
Οι αναφορές τους παραπέμπουν στο μήνυμα swipe to upgrade το οποίο έχει ως επακόλουθο το «πάγωμα» της συσκευής.
Μου αρέσει αυτό:
Like Φόρτωση...