Quantcast
Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Instagram | Μύθοι και Αλήθειες

Το Φθινόπωρο είναι η εποχή που οι επιχειρήσεις αναδιοργανώνονται, θέτουν τους στόχους και συντάσσουν τα πλάνα (επιχειρησιακά, marketing, κτλ.) της επόμενης χρονιάς.

Το Digital Marketing τα τελευταία χρόνια έχει σημειώσει πολύ μεγάλη άνοδο, λόγω των πολύ θετικών αποτελεσμάτων που έχει επιφέρει. Κάτι που είναι απολύτως λογικό, μιας και οι Έλληνες, όπως και όλος ο κόσμος, αφιερώνουν πλέον πολύ περισσότερο χρόνο στα κινητά και τους υπολογιστές τους. Αυτή η τάση είχε αρχίσει να γίνεται κυρίαρχη εδώ και αρκετό διάστημα, και έχει γιγαντωθεί τώρα με τις παρούσες συνθήκες. Αυτό σημαίνει πως ο καλύτερος τρόπος για την προσέγγιση ή επαναπροσέγγιση πελατών είναι η διαφήμιση στο Internet (Social Media, Google Ads, Email Marketing Campaigns).

Ο σωστός σχεδιασμός, αλλά και ο συνδυασμός των παραπάνω εργαλείων, είναι πιο αναγκαίος από ποτέ.

Σε αυτό το άρθρο μας, θα πούμε κάποια βασικά στοιχεία ενός  Social Media, που χρησιμοποιούμαι στην καθημερινότητά μας και συγκεκριμένα θα αναφερθώ σε κάποια σημεία που ίσως λίγη γνωρίζουν και περισσότεροι αγνοούν.

Τετράγωνες (και όχι μόνο) φωτογραφίες, βίντεο δευτερολέπτων, όμορφα φίλτρα, πολλά και εύκολα στη χρήση εργαλεία επεξεργασίας φωτογραφιών και βίντεο. Όπου συναντά κανείς τα προηγούμενα, συνήθως συναντά και το Instagram!

Τι είναι όμως το Instαgram;

Ξεκίνησε ως εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης για κινητές συσκευές με σκοπό τη λήψη, επεξεργασία και διαμοιρασμό φωτογραφιών, ενώ στη συνέχεια προστέθηκε και η λειτουργία βίντεο.

Δεν έμεινε όμως μόνο στις κινητές συσκευές, αφού πλέον διαθέτει και web έκδοση για χρήση μέσω υπολογιστή, χωρίς όμως τη δυνατότητα διαμοιρασμού περιεχομένου, παρά μόνο προβολής.

Σήμερα, το Instagram έχει πάνω από 1 δισ. ενεργούς μηνιαίους χρήστες, φιλοξενώντας συνολικά πάνω από 50 δισ. φωτογραφίες, με πάνω από 100 εκατ. φωτογραφίες και βίντεο να δημοσιεύονται ημερησίως και τα likes να ξεπερνούν τα 4,2 δις/ημερησίως.

Η εφαρμογή ανήκει από το 2012 στην εταιρία Facebook μετά από εξαγορά συνολικού ύψους 1 δις δολαρίων.

Τι σημαίνει το Instagram;

Η λέξη προέρχεται από ένωση των λέξεων «instant» και «telegram».

Οι δημιουργοί εμπνεύστηκαν την πρώτη λέξη από τις παλιές Polaroid κάμερες που εκτύπωναν άμεσα μια φωτογραφία, ενώ η δεύτερη λέξη δηλώνει «ένα μήνυμα που μεταβιβάζεται μέσω τηλεγράφου».

Σίγουρα, φωτογραφίες και βίντεο μπορείς να βρεις σε διάφορα Κοινωνικά Δίκτυα. Γιατί όμως να επιλέξεις το Instagram;

Πρώτα απ ’όλα, γιατί οι περισσότεροι χρήστες επιλέγουν να κοινοποιούν φωτογραφίες και βίντεο μονάχα εκεί, κάτι στο οποίο βοηθούν τα διάφορα φίλτρα και εργαλεία επεξεργασίας, κάνοντας τα πιο όμορφα και εντυπωσιακά.

Δεύτερον, γιατί εκεί μπορείς να βρεις μονάχα φωτογραφίες και βίντεο από όλον τον κόσμο, χωρίς να πετάγονται σύνδεσμοι, γραπτά μηνύματα, παιχνίδια, κλπ.

Τρίτον, γιατί η φιλοσοφία των χρηστών εκεί είναι να δημοσιεύουν δημόσια, επιτρέποντας σου να βρεις εύκολα και γρήγορα φωτογραφίες και βίντεο για οτιδήποτε μπορείς να φανταστείς, είτε μέρος, είτε προϊόν, κλπ.

Επίσης, γιατί υπάρχουν οι ιστορίες στις οποίες οι χρήστες επιλέγουν και κοινοποιούν καθημερινές στιγμές τις οποίες δε θα δημοσίευαν μόνιμα στο προφίλ τους.

Πώς λειτουργεί με απλά λόγια;

Ο χρήστης δημιουργεί έναν δωρεάν λογαριασμό και στη συνέχεια μπορεί είτε απλά να ακολουθήσει άλλους χρήστες για να βλέπει τις φωτογραφίες και τα βίντεο τους στην αρχική του σελίδα, είτε να δημιουργήσει δικό του περιεχόμενο το οποίο θα βλέπουν οι ακόλουθοι του, είτε τέλος να συνδυάσει τα προηγούμενα δύο.

Φυσικά, ως κοινωνικό δίκτυο, επιτρέπονται τα σχόλια κάτω από κάθε φωτογραφία και βίντεο, τα tags

Η εφαρμογή επιτρέπει εκτός από την αναζήτηση χρηστών, την προσθήκη των Facebook φίλων του χρήστη και των επαφών από τη λίστα επαφών της συσκευής του, εντοπίζοντας ποιοι από αυτούς βρίσκονται στο Instagram για να τους ακολουθήσει.

Ποιες λειτουργίες προσφέρει;

– Λήψη ή προσθήκη φωτογραφιών και βίντεο

Ο χρήστης μπορεί να ξεκινήσει τη διαδικασία δημοσίευσης τραβώντας επί τόπου μια φωτογραφία/ένα βίντεο (διάρκειας έως 60 δευτερολέπτων), ή επιλέγοντας ένα από τα ήδη υπάρχοντα στη συσκευή του.

– Επεξεργασία φωτογραφιών και βίντεο

Ο χρήστης στη συνέχεια μπορεί να επεξεργαστεί μια φωτογραφία επιλέγοντας από τα διαθέσιμα έτοιμα φίλτρα, να την κάνει πιο ζωντανή και να αναδείξει λεπτομέρειες της.

– Δημόσια ή ιδιωτική κοινοποίηση

Ο χρήστης μπορεί να κοινοποιήσει φωτογραφίες και βίντεο είτε δημόσια, είτε μόνο στους ακόλουθους του (αν έχει επιλέξει ιδιωτικό προφίλ )είτε μόνο σε συγκεκριμένους χρήστες μέσω προσωπικού μηνύματος.

– Ακόλουθοι

Στο Instagram δεν υπάρχουν φιλίες, δηλαδή μπορεί κάποιος χρήστης να ακολουθεί έναν άλλον, χωρίς ο δεύτερος απαραίτητα να τον ακολουθεί. Επομένως, ένας χρήστης έχει χρήστες που ακολουθεί και ενημερώνεται για τις δημοσιεύσεις τους και χρήστες που τον ακολουθούν και ενημερώνονται για τις δημοσιεύσεις του.

– Αρχική σελίδα

Η αρχική σελίδα δείχνει στον χρήστη φωτογραφίες και βίντεο από χρήστες που ο ίδιος έχει επιλέξει να ακολουθεί, καθώς και τις ιστορίες τους.

– Αναζήτηση περιεχόμενου και χρηστών

Το Instagram παρέχει δυνατή λειτουργία αναζήτησης φωτογραφιών και βίντεο βάσει διαφόρων παραγόντων, όπως τους χρήστες που ακολουθεί ο χρήστης, δημοφιλές περιεχόμενο ανά τον κόσμο, κλπ.

– Like, σχόλια, tags και mentions

Ο χρήστης μπορεί να δηλώνει πως του αρέσει μια φωτογραφία ή ένα βίντεο, να τα σχολιάζει από κάτω, να αναφέρει άλλους χρήστες μέσω του ονόματος τους σε σχόλια και δημοσιεύσεις και τέλος να κάνει tag (προσθήκη ετικέτας) άλλους χρήστες στις φωτογραφίες και τα βίντεο του.

– Προσωπικά μηνύματα (Direct)

Ο χρήστης μπορεί εκτός από το να κοινοποιεί, να στέλνει προσωπικά μηνύματα με φωτογραφίες, βίντεο και κείμενο σε οποιονδήποτε χρήστη του Κοινωνικού Δικτύου.

Επίσης, τα προσωπικά μηνύματα προσφέρουν τη δυνατότητα αποστολής φωτογραφιών και βίντεο που εξαφανίζονται μετά την προβολή τους.

– Χρήση hashtags

Η λειτουργία του hashtag είναι διαθέσιμη για ομαδοποίηση περιεχομένου και ευκολότερη εύρεση του.

– Σύνδεση και χρήση πολλαπλών λογαριασμών

Ο χρήστης μπορεί μέσω μιας εφαρμογής να συνδέσει και να εναλλάσσεται ανάμεσα σε 5 διαφορετικούς Instagram λογαριασμούς, χωρίς να αποσυνδέεται από αυτούς.

– Ιστορίες

Με τη λειτουργία αυτή, ο χρήστης μπορεί να κοινοποιεί φωτογραφίες και βίντεο σε μορφή ιστορίας (το ένα μετά το άλλο σε σειρά), με το περιεχόμενο να είναι διαθέσιμο για προβολή εντός 24 ωρών.

– Αποθήκευση δημοσιεύσεων

Με τη λειτουργία αυτή, ο χρήστης μπορεί να αποθηκεύσει φωτογραφίες και βίντεο για μελλοντική προβολή.

– Απόκρυψη δημοσιεύσεων και ιστοριών

Με τη λειτουργία αυτή, η οποία ονομάζεται «Σίγαση» ο χρήστης μπορεί να συνεχίσει να ακολουθεί χρήστες, όμως να μην βλέπει τις δημοσιεύσεις και ιστορίες τους.

Click to comment

Απάντηση

Θεσσαλονίκη

Θεσσαλονίκη | Για πρώτη φορά η Sophia, το διάσημο ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης στην συμπρωτεύουσα

Η Sophia είναι ένα πιο διάσημο ανθρωποειδές ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης. Σήμερα βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου είχε προγραμματιστεί να έχει… συνομιλία με τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολο Τζιτζικώστα, στο πλαίσιο της έκθεσης BEYOND.

Πρόκειται για ένα «κοινωνικό» ανθρωποειδές ρομπότ, σχεδιασμένο για διάδραση και επικοινωνία με τους ανθρώπους με ένα πρόσωπο που θυμίζει ανθρώπινο. Σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει ο δημιουργός της, τα χαρακτηριστικά της είναι ένας συνδυασμός της Αιγύπτιας βασίλισσας Νεφερτίτης, της Όντρεϊ Χέπμπορν και της συζύγου του Αμάντα Χάνσον!

H Sophia ήταν συνεπής στο ραντεβού της με το κοινό σήμερα στις 11:30 στο σταντ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

MyAADE app | «Στον αέρα» η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ – Πληρωμές, έλεγχος οφειλών, φορολογικό ημερολόγιο στο κινητό

Σε λειτουργία και έτοιμη για «κατέβασμα» είναι η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ για τους φορολογούμενους, το MyAADE app, το οποίο έχει ως στόχο να «λύσει» τα χέρια σε ό,τι αφορά σε πληρωμές υποχρεώσεων, έλεγχο οφειλών, παρέχοντας υπηρεσίες φορολογικού ημερολογίου και «ξυπνητηριού».

Η παρουσίαση της εφαρμογή MyAADE app για τους φορολογούμενους, πραγματοποιήθηκε από τον διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, με την παρουσία της ηγεσίας των υπουργείων Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την Τετάρτη (20.3.204).

Οι φορολογούμενοι θα έχουν πλέον την δυνατότητα να πληρώνουν εύκολα και γρήγορα με Iris ή με κάρτα, να αποθηκεύουν φορολογικά έγγραφα στο ψηφιακό τους πορτοφόλι, να διαχειρίζονται ραντεβού και να δέχονται ειδοποιήσεις για προθεσμίες πληρωμών.

Ο κ. Πιτσιλής δεν απέκλεισε αργότερα να προστεθούν και περαιτέρω υπηρεσίες. Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι εξασφαλισμένη μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον πληρωμών της ΔΙΑΣ. Προς το παρόν είναι διαθέσιμη σε iOS ενώ στις αμέσως επόμενες ώρες θα είναι διαθέσιμη και σε Android.

Πηγή: newsit.gr

Continue Reading

ΕΡΓΑΣΙΑ

Αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα για τη νέα δράση επαγγελματικής κατάρτισης, με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης

Αναρτήθηκαν οι προσωρινοί πίνακες επιτυχόντων, επιλαχόντων και αποκλειομένων, της νέας διαδικτυακής δράσης επαγγελματικής κατάρτισης, με τίτλο «Προσωποποιημένη Επιμόρφωση, με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης», στον ιστότοπο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ).

Η κατάρτιση των πινάκων πραγματοποιήθηκε κατά σειρά προτεραιότητας και με βάση τα προβλεπόμενα κριτήρια.

Οι υποψήφιοι καταρτιζόμενοι έχουν δικαίωμα υποβολής ένστασης από την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024 και ώρα 14:00 μέχρι την Τρίτη 26 Μαρτίου 2024 και ώρα 23:59 αποκλειστικά ηλεκτρονικά στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα της ΔΥΠΑ (e-servives), με κωδικούς TaxisNet ή με κωδικούς πρόσβασης πιστοποιημένων χρηστών ΔΥΠΑ, στη διεύθυνση: https://eservices.oaed.gr/pls/apex/.

Όσοι υποψήφιοι καταθέτουν ένσταση, οφείλουν να αναφέρουν την ακριβή αιτιολογία της ένστασης και να τεκμηριώσουν τους ισχυρισμούς τους, επισυνάπτοντας με ηλεκτρονική σάρωση σχετικά δικαιολογητικά. Ενστάσεις που δεν υποβάλλονται ηλεκτρονικά δεν εξετάζονται.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η πιλοτική δράση υλοποιείται στο πλαίσιο συνεργασίας της ΔΥΠΑ με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και στοχεύει στην παροχή προσωποποιημένων διαδικτυακών προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης, που η συνολική τους διάρκεια θα κυμαίνεται από 100 έως 250 ώρες.

Οι ωφελούμενοι της δράσης θα κληθούν, αρχικά, να συμπληρώσουν εξειδικευμένα ερωτηματολόγια, τα οποία, στη συνέχεια, θα επεξεργαστεί το ΕΚΠΑ, μέσω μοντέλου Τεχνητής Νοημοσύνης. Η συγκεκριμένη διαδικασία θα αναδείξει τα προσωποποιημένα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης, που θα κληθεί μετά κάθε ωφελούμενος να παρακολουθήσει, ενώ το περιεχόμενό τους θα αποτελείται από μαθήματα και διδακτικές ενότητες που θα έχουν άμεση συνάρτηση με το προσωπικό προφίλ τους.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en