INSTAGRAM ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Η εποχή που καταφεύγαμε σε παραδοσιακές μεθόδους για να διαφημίσουμε τα προϊόντα μας, ανήκει στο παρελθόν. Τα social media έχουν αλλάξει για τα καλά τους κανόνες του παιχνιδιού για την επικοινωνία γιατί μπορείς να στοχεύσεις στο κοινό που θέλεις και να αποκτήσεις ουσιαστική επικοινωνία με τους πελάτες σου.
Τη είναι όμως αυτό που κάνει περιζήτητα και απαραίτητα τα Social Media;
Το ψηφιακό τοπίο στην Ελλάδα, ύστερα από σχετική έρευνα που πραγματοποιήθηκε , διαμορφώνεται ως εξής:
Το 90% των Ελλήνων σερφάρει στο διαδίκτυο με οποιαδήποτε συχνότητα, με της ηλικίες μεταξύ 13-34 σε ποσοστό 100% .
Σε αυτό όμως συμβάλλει το γεγονός ότι το 85% των Ελλήνων διαθέτει Smartphone, με αποτέλεσμα το 65% των Ελλήνων να επισκέπτεται τα Social Media σε καθημερινή βάση.
Τη οδηγεί όμως στη μαζική χρήση των social Media;
Τα κίνητρα για την δημιουργία λογαριασμού στα social media, είναι ως επί το πλείστον για την ενημέρωση από τους φίλους, και για τα νέα της επικαιρότητας.
Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν πολλές λειτουργίες. Το Instagram κυρίως βασίζεται στις φωτογραφίες, γι αυτό και οι κυριότερες δυνατότητες που προσφέρει το Instagram στους χρήστες της εφαρμογής είναι το: Messaging, Imagery Album και το Live streaming.
Χρειάζεται μια επιχείρηση το Instagram; Σε ποιό βαθμό και γιατί αυτό θα βοηθήσει….
Ένα από τα πιο γνωστά Social Media στον κόσμο είναι το Instagram, με σχεδόν 1 δις ενεργούς χρήστες το μήνα, ενώ 200 εκατ. χρήστες επισκέπτονται καθημερινά ένα (1) επαγγελματικό προφίλ.
Το Instagram, είναι ίσως το μόνο μέσο που το κοινό αλληλεπιδρά, με τις δημοσιεύσεις, με πολλές επισκέψεις, κάνοντας Instagram Stories, τόσο το κοινό, όσο και τα brands.
Έτσι λοιπόν οι επιχειρήσεις έχουν την ευκαιρία, να κάνουν συγκεκριμένα πράγματα, πρωτότυπα και σωστά, με την σωστή συχνότητα όμως. Κάθε επιχείρηση επομένως χρειάζεται έναν λογαριασμό στο Instagram.
Το Instagram ενδείκνυται κυρίως για επιχειρήσεις των κλάδων, στο χώρο της Μόδας, στο χώρο των Κοσμημάτων, στο χώρο του Lifestyle, και στον χώρο των Beauty Products.
Ποιοι είναι οι τρόποι όμως που μπορεί η επιχείρηση να αξιοποιήσει το Instagram;
Α. Παρουσιάστε την επιχείρηση με δημιουργικό τρόπο. Πρέπει να επικεντρωθεί η επιχείρηση στη λύση που προσφέρει. Βασικό στοιχείο για την επιτυχία είναι η ποιότητα της εικόνας ή και βίντεο μέχρι 60 δευτερόλεπτα.
Β. Αξιοποίηση των Instagram Stories, με σκοπό να δώσουν μία διαφορετική ματιά στα είδη που έχετε, αφού αυτά καλύπτουν όλη την οθόνη του κινητού. Τα Instagram Stories, διαθέτουν φίλτρα, όπου δίνουν μια ευχάριστη διάθεση στις δημοσιεύσεις. Με τα κατάλληλα hashtags, μπορείτε να εμφανίζεστε σε περισσότερα μέρη.
Γ. Μεγάλη σημασία πρέπει να δοθεί και στο περιεχόμενου του κειμένου, όπου θα πρέπει να είναι περιεκτικό και πρωτότυπο. Το κείμενο πρέπει να είναι τέτοιο, ώστε να διεγείρει την περιέργεια του κοινού, με σκοπό να επισκεφτεί το web site. To Instagram προσφέρει την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε την υπηρεσία linktree, όπου μπορούμε να έχουμε πολλαπλά links, που οδηγούν είτε σε blocks post, είτε σε υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρηση.
Δ. Πρέπει η εταιρεία να κάνει έρευνα για τα Hashtags που την αφορούν. Κυριότερος λόγος είναι ο εντοπισμός του καταλληλότερου κοινού.
Ε. Όταν μια εταιρεία συνεργάζεται με άλλα – παρόμοια accounts με αυτό που εμείς διαχειριζόμαστε. Βέβαια αυτό βοηθάει όταν αναφέρουμε την συνεργασία μας σε διάφορες δημοσιεύσεις. Μπορεί έτσι να αξιοποιήσεις το κοινό άλλων λογαριασμών, αλλά και αυτόν που ήδη σας ακολουθούν.
ΣΤ. Αξιοποιήστε τα Instagram Ads για να αυξήσουμε την απήχηση των δημοσιεύσεων. Η διαδικασία έναρξης διαφήμισης είναι απλή. Σου δίνει την δυνατότητα να στοχεύσεις βάσει κριτηρίων, όπως: δημογραφικών, φύλλου και ενδιαφερόντων.
Ζ. Μπορούμε να αλληλεπιδράσουμε με το κοινό μας μέσω: Like, Comment, Follow, και Respond. Έτσι λοιπόν κάνοντας Like, ακολουθήστε κόσμο, σχολιάστε άλλες δημοσιεύσεις, και σίγουρα πρέπει να απαντάμε σε όσους απευθύνονται σε εμάς. Απώτερος στόχος είναι να δημιουργηθεί μια ενεργεί κοινότητα γύρω από τα προϊόντα που έχουμε.
Η. Καταγραφή της προόδου σε Engagement Rate & Followers. Πρέπει να επικεντρωθείτε σε 3 ( τρείς ) μετρήσεις: τον αριθμό των ανθρώπων που σε ακολουθούν, το ποσοστό του Engagement Rate, και τη είδους δημοσιεύσεις «αγαπά» το κοινό.
Ποια είναι όμως τα tips εκείνα, που θα ανεβάσουν στην επιτυχία ένα Business Instagram;
Φωτογραφίες!!
Το Instagram αποτελεί μια πλατφόρμα στην οποία η φωτογραφία έχει ξεχωριστό ρόλο και οι εταιρείες που ενδιαφέρονται να επενδύσουν στο Instagram πρέπει να έχουν κατά νου ότι ένα σημαντικό μέρος του budget τους πρέπει να πάει σε μια ποιοτική φωτογράφιση που αναδεικνύει τα προϊόντα της με ελκυστικό τρόπο.
Instagram Shopping!!
Το Instagram δίνει τη δυνατότητα, το κοινό να πραγματοποιεί τις αγορές του πολύ ευκολότερα στην πλατφόρμα μέσω των Instagram Shopping Posts, αλλά και των νέων AR φίλτρων με προϊόντα. Πρόκειται για τις ετικέτες των προιόντων στο Instagram που οδηγούν τον χρήστη απευθείας στη σελίδα ώστε να δει περαιτέρω πληροφορίες και να το αγοράσει. Mε τον τρόπο αυτό, οι followers έχουν μετατραπεί σε αγοραστές και πολλές εταιρίες βλέπουν το Instagram να γίνεται ένας αποδοτικός τρόπος για πωλήσεις.
Hashtag Campaigns!!
Τα hashtags είναι μια καλή ευκαιρία για αναγνωρισιμότητα και branding ειδικά όταν χρησιμοποιούνται από τους χρήστες τους ίδιους. Μεγάλα brands τρέχουν συγκεκριμένα hashtag campaigns με το brand τους, ενθαρρύνοντας το κοινό τους να αλληλεπιδράσει με αυτά και να γίνει μέρος της κοινότητάς του. Τα hashtags επίσης βοηθούν το χρήστη να μάθει για την επιχείρησή σας και για αυτό θα πρέπει να είναι στοχευμένα στην τοποθεσία, τον κλάδο ή τις ενέργειες σας.
Instagram Stories!!
Τα Instagram Stories αποτελούν ένα διαδραστικό μέσο προσέλκυσης της προσοχής. Μέσα από αυτά οι επιχειρήσεις μπορούν να προβάλλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, να πουν μια ιστορία γύρω από το brand αλλά και να μοιραστούν θετικές κριτικές πελατών.
Μου αρέσει αυτό:
Like Φόρτωση...