Quantcast
Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

INSTAGRAM & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

INSTAGRAM ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

             Η εποχή που καταφεύγαμε σε παραδοσιακές μεθόδους για να διαφημίσουμε τα προϊόντα μας, ανήκει στο παρελθόν. Τα social media έχουν αλλάξει για τα καλά τους κανόνες του παιχνιδιού για την επικοινωνία γιατί μπορείς να στοχεύσεις στο κοινό που θέλεις  και να αποκτήσεις ουσιαστική επικοινωνία με τους πελάτες σου.

Τη είναι όμως αυτό που κάνει περιζήτητα και απαραίτητα τα Social Media;

Το ψηφιακό τοπίο στην Ελλάδα, ύστερα από σχετική έρευνα που πραγματοποιήθηκε , διαμορφώνεται ως εξής:

Το 90% των Ελλήνων σερφάρει στο διαδίκτυο με οποιαδήποτε συχνότητα, με της ηλικίες μεταξύ 13-34 σε ποσοστό 100% .

Σε αυτό όμως συμβάλλει το γεγονός ότι το 85% των Ελλήνων διαθέτει Smartphone, με αποτέλεσμα το 65% των Ελλήνων να επισκέπτεται τα Social Media σε καθημερινή βάση.

Τη οδηγεί όμως στη μαζική χρήση των social Media;

Τα κίνητρα για την δημιουργία λογαριασμού στα  social media, είναι ως επί το πλείστον για την ενημέρωση από τους φίλους, και για τα νέα της επικαιρότητας.

Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν πολλές λειτουργίες. Το Instagram κυρίως βασίζεται στις φωτογραφίες, γι αυτό και οι κυριότερες δυνατότητες που προσφέρει το Instagram στους χρήστες της εφαρμογής είναι το: Messaging, Imagery Album και το Live streaming.

Χρειάζεται μια επιχείρηση το Instagram; Σε ποιό βαθμό και γιατί  αυτό θα βοηθήσει….

Ένα από τα πιο γνωστά Social Media στον κόσμο είναι το Instagram, με σχεδόν 1 δις ενεργούς χρήστες το μήνα, ενώ 200 εκατ. χρήστες επισκέπτονται καθημερινά ένα (1) επαγγελματικό προφίλ.

Το Instagram, είναι ίσως το μόνο μέσο που το κοινό αλληλεπιδρά, με τις δημοσιεύσεις,  με πολλές επισκέψεις, κάνοντας Instagram Stories, τόσο το κοινό, όσο και τα brands.

Έτσι λοιπόν οι επιχειρήσεις έχουν την ευκαιρία, να κάνουν συγκεκριμένα πράγματα, πρωτότυπα και σωστά, με την σωστή συχνότητα όμως. Κάθε επιχείρηση επομένως  χρειάζεται έναν λογαριασμό στο Instagram.

Το Instagram ενδείκνυται κυρίως για επιχειρήσεις των κλάδων, στο χώρο της Μόδας, στο χώρο των Κοσμημάτων, στο χώρο του Lifestyle, και στον χώρο των Beauty Products.

Ποιοι είναι οι τρόποι όμως που μπορεί η επιχείρηση να αξιοποιήσει το Instagram;

Α. Παρουσιάστε την επιχείρηση με δημιουργικό τρόπο. Πρέπει να επικεντρωθεί η επιχείρηση στη λύση που προσφέρει. Βασικό στοιχείο για την επιτυχία είναι η ποιότητα της εικόνας ή και βίντεο μέχρι 60 δευτερόλεπτα.

Β.  Αξιοποίηση των Instagram Stories, με σκοπό να δώσουν μία διαφορετική ματιά στα είδη που έχετε, αφού αυτά καλύπτουν όλη την οθόνη του κινητού. Τα Instagram Stories, διαθέτουν φίλτρα, όπου δίνουν μια ευχάριστη διάθεση στις δημοσιεύσεις. Με τα κατάλληλα hashtags, μπορείτε να εμφανίζεστε σε περισσότερα μέρη.

Γ.  Μεγάλη σημασία πρέπει να δοθεί και στο περιεχόμενου του κειμένου, όπου θα πρέπει να είναι περιεκτικό και πρωτότυπο. Το κείμενο πρέπει να είναι τέτοιο, ώστε να διεγείρει την περιέργεια του κοινού, με σκοπό να επισκεφτεί το web site. To Instagram προσφέρει την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε την υπηρεσία linktree, όπου μπορούμε να έχουμε πολλαπλά links, που οδηγούν είτε σε blocks post, είτε σε υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρηση.

Δ.  Πρέπει η εταιρεία να κάνει έρευνα για τα Hashtags που την αφορούν. Κυριότερος λόγος είναι ο εντοπισμός του καταλληλότερου κοινού.

Ε.  Όταν μια εταιρεία συνεργάζεται με άλλα – παρόμοια accounts με αυτό που εμείς διαχειριζόμαστε. Βέβαια αυτό βοηθάει όταν αναφέρουμε την συνεργασία μας σε διάφορες δημοσιεύσεις. Μπορεί έτσι να αξιοποιήσεις το κοινό άλλων λογαριασμών, αλλά και αυτόν που ήδη σας ακολουθούν.

ΣΤ.  Αξιοποιήστε τα Instagram Ads για να αυξήσουμε την απήχηση των δημοσιεύσεων. Η διαδικασία έναρξης διαφήμισης είναι απλή. Σου δίνει την δυνατότητα να στοχεύσεις βάσει κριτηρίων, όπως: δημογραφικών, φύλλου και ενδιαφερόντων.

Ζ.   Μπορούμε να αλληλεπιδράσουμε με το κοινό μας μέσω: Like, Comment, Follow, και Respond. Έτσι λοιπόν κάνοντας  Like, ακολουθήστε κόσμο, σχολιάστε άλλες  δημοσιεύσεις, και σίγουρα πρέπει να απαντάμε σε όσους απευθύνονται σε εμάς. Απώτερος στόχος είναι να δημιουργηθεί μια ενεργεί κοινότητα γύρω από τα προϊόντα που έχουμε.

Η.  Καταγραφή της προόδου σε Engagement Rate & Followers. Πρέπει να επικεντρωθείτε σε 3 ( τρείς ) μετρήσεις: τον αριθμό των ανθρώπων που σε ακολουθούν, το ποσοστό του Engagement Rate, και τη είδους δημοσιεύσεις «αγαπά» το κοινό.

Ποια είναι όμως τα tips εκείνα, που θα ανεβάσουν στην επιτυχία ένα Business Instagram;

Φωτογραφίες!!

Το Instagram αποτελεί μια πλατφόρμα στην οποία η φωτογραφία έχει ξεχωριστό ρόλο και οι εταιρείες που ενδιαφέρονται να επενδύσουν στο Instagram πρέπει να έχουν κατά νου ότι ένα σημαντικό μέρος του budget τους πρέπει να πάει σε μια ποιοτική φωτογράφιση που αναδεικνύει τα προϊόντα της με ελκυστικό τρόπο.

Instagram Shopping!!

Το Instagram δίνει τη δυνατότητα, το κοινό να πραγματοποιεί τις αγορές του πολύ ευκολότερα στην πλατφόρμα μέσω των Instagram Shopping Posts, αλλά και των νέων AR φίλτρων με προϊόντα. Πρόκειται για τις ετικέτες των προιόντων στο Instagram που οδηγούν τον χρήστη  απευθείας στη σελίδα ώστε να δει περαιτέρω πληροφορίες και να το αγοράσει. Mε τον τρόπο αυτό, οι followers έχουν μετατραπεί σε αγοραστές και πολλές εταιρίες βλέπουν το Instagram να γίνεται ένας  αποδοτικός τρόπος για πωλήσεις.

Hashtag Campaigns!!

Τα hashtags είναι μια καλή ευκαιρία για αναγνωρισιμότητα και branding ειδικά όταν χρησιμοποιούνται από τους χρήστες τους ίδιους.  Μεγάλα brands τρέχουν συγκεκριμένα hashtag campaigns με το brand τους, ενθαρρύνοντας το κοινό τους να αλληλεπιδράσει με αυτά και να γίνει μέρος της κοινότητάς του.  Τα hashtags επίσης βοηθούν το χρήστη να μάθει για την επιχείρησή σας και για  αυτό θα πρέπει να είναι στοχευμένα στην τοποθεσία, τον κλάδο ή τις ενέργειες σας.

Instagram Stories!!

Τα Instagram Stories αποτελούν ένα διαδραστικό μέσο προσέλκυσης της προσοχής. Μέσα από αυτά οι επιχειρήσεις μπορούν να προβάλλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, να πουν μια ιστορία γύρω από το brand αλλά και να μοιραστούν θετικές κριτικές πελατών.

Click to comment

Απάντηση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

MyAADE app | «Στον αέρα» η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ – Πληρωμές, έλεγχος οφειλών, φορολογικό ημερολόγιο στο κινητό

Σε λειτουργία και έτοιμη για «κατέβασμα» είναι η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ για τους φορολογούμενους, το MyAADE app, το οποίο έχει ως στόχο να «λύσει» τα χέρια σε ό,τι αφορά σε πληρωμές υποχρεώσεων, έλεγχο οφειλών, παρέχοντας υπηρεσίες φορολογικού ημερολογίου και «ξυπνητηριού».

Η παρουσίαση της εφαρμογή MyAADE app για τους φορολογούμενους, πραγματοποιήθηκε από τον διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, με την παρουσία της ηγεσίας των υπουργείων Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την Τετάρτη (20.3.204).

Οι φορολογούμενοι θα έχουν πλέον την δυνατότητα να πληρώνουν εύκολα και γρήγορα με Iris ή με κάρτα, να αποθηκεύουν φορολογικά έγγραφα στο ψηφιακό τους πορτοφόλι, να διαχειρίζονται ραντεβού και να δέχονται ειδοποιήσεις για προθεσμίες πληρωμών.

Ο κ. Πιτσιλής δεν απέκλεισε αργότερα να προστεθούν και περαιτέρω υπηρεσίες. Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι εξασφαλισμένη μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον πληρωμών της ΔΙΑΣ. Προς το παρόν είναι διαθέσιμη σε iOS ενώ στις αμέσως επόμενες ώρες θα είναι διαθέσιμη και σε Android.

Πηγή: newsit.gr

Continue Reading

ΕΡΓΑΣΙΑ

Αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα για τη νέα δράση επαγγελματικής κατάρτισης, με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης

Αναρτήθηκαν οι προσωρινοί πίνακες επιτυχόντων, επιλαχόντων και αποκλειομένων, της νέας διαδικτυακής δράσης επαγγελματικής κατάρτισης, με τίτλο «Προσωποποιημένη Επιμόρφωση, με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης», στον ιστότοπο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ).

Η κατάρτιση των πινάκων πραγματοποιήθηκε κατά σειρά προτεραιότητας και με βάση τα προβλεπόμενα κριτήρια.

Οι υποψήφιοι καταρτιζόμενοι έχουν δικαίωμα υποβολής ένστασης από την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024 και ώρα 14:00 μέχρι την Τρίτη 26 Μαρτίου 2024 και ώρα 23:59 αποκλειστικά ηλεκτρονικά στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα της ΔΥΠΑ (e-servives), με κωδικούς TaxisNet ή με κωδικούς πρόσβασης πιστοποιημένων χρηστών ΔΥΠΑ, στη διεύθυνση: https://eservices.oaed.gr/pls/apex/.

Όσοι υποψήφιοι καταθέτουν ένσταση, οφείλουν να αναφέρουν την ακριβή αιτιολογία της ένστασης και να τεκμηριώσουν τους ισχυρισμούς τους, επισυνάπτοντας με ηλεκτρονική σάρωση σχετικά δικαιολογητικά. Ενστάσεις που δεν υποβάλλονται ηλεκτρονικά δεν εξετάζονται.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η πιλοτική δράση υλοποιείται στο πλαίσιο συνεργασίας της ΔΥΠΑ με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και στοχεύει στην παροχή προσωποποιημένων διαδικτυακών προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης, που η συνολική τους διάρκεια θα κυμαίνεται από 100 έως 250 ώρες.

Οι ωφελούμενοι της δράσης θα κληθούν, αρχικά, να συμπληρώσουν εξειδικευμένα ερωτηματολόγια, τα οποία, στη συνέχεια, θα επεξεργαστεί το ΕΚΠΑ, μέσω μοντέλου Τεχνητής Νοημοσύνης. Η συγκεκριμένη διαδικασία θα αναδείξει τα προσωποποιημένα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης, που θα κληθεί μετά κάθε ωφελούμενος να παρακολουθήσει, ενώ το περιεχόμενό τους θα αποτελείται από μαθήματα και διδακτικές ενότητες που θα έχουν άμεση συνάρτηση με το προσωπικό προφίλ τους.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Πώς η GenAI μετασχηματίζει τη λειτουργία των επιχειρήσεων και τους εργαζόμενους

Η GenAI θα μετασχηματίσει το εργατικό δυναμικό, δίνοντας τη δυνατότητα στους εργαζόμενους να της αναθέσουν τη διεκπεραίωση επαναλαμβανόμενων διεργασιών «ρουτίνας», απελευθερώνοντας χρόνο για διεργασίες υψηλότερης προστιθέμενης αξίας και αυξάνοντας την αποδοτικότητα.

Αυτό αναφέρει μεταξύ άλλων αναλύοντας τον αντίκτυπο που αναμένεται να έχει η τεχνητή νοημοσύνη στις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους, ο Λάζαρος Πολυμενάκος, εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της EY Ελλάδος και Επικεφαλής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Τεχνητής Νοημοσύνης στην περιοχή ΕΜΕΙΑ, στο πλαίσιο του πρώτου AI Hackathon Greece.

«Οι επιχειρήσεις που θα υιοθετήσουν μία ριζοσπαστική προσέγγιση και θα επενδύσουν τους απαραίτητους πόρους έγκαιρα, είναι βέβαιο ότι αρχικά θα αντιμετωπίσουν τεχνολογικά, ρυθμιστικά και άλλα εμπόδια, και διαταραχές στο ανθρώπινο δυναμικό τους. Ωστόσο, τελικά, η επένδυσή τους θα αποδώσει, καθώς η GenAI είναι πραγματικά μετασχηματιστική», τόνισε ο κ. Πολυμενάκος.

«Αντίθετα, όσοι καθυστερήσουν, θα δουν το μερίδιο αγοράς και τα κέρδη τους να μειώνονται, θα αντιμετωπίσουν φυγή ικανών εργαζόμενων προς τον ανταγωνισμό και, στο τέλος της ημέρας, θα αναγκαστούν να επενδύσουν μεγαλύτερα ποσά υπό πίεση».

Στο πλαίσιο αυτό, παγκόσμια έρευνα της ΕΥ σημειώνει ότι το 10% των επιχειρήσεων που θα εφαρμόσουν τις βέλτιστες πρακτικές τεχνητής νοημοσύνης μέχρι το 2025, θα δημιουργήσουν τουλάχιστον τριπλάσια αξία ως αποτέλεσμα της χρήσης της, σε σχέση με το 90% των επιχειρήσεων που δε θα την υιοθετήσουν. Γι’ αυτό, η EY προτείνει μια ισορροπημένη προσέγγιση, που επιτρέπει την υιοθέτηση της τεχνολογίας σε στάδια, σε καίριες λειτουργίες μιας επιχείρησης, ενώ παράλληλα αναπτύσσονται η σωστή στρατηγική και η κατάλληλη διαχείριση της τεχνολογίας ΑΙ.

Για να αξιοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη, οι επιχειρήσεις καλούνται να πλοηγηθούν σε ένα πολύπλοκο και διαρκώς εξελισσόμενο περιβάλλον και να διαχειριστούν παραμέτρους, όπως οι διαφορετικοί βαθμοί ψηφιακής ωριμότητας των αγορών, το υπό διαμόρφωση ρυθμιστικό περιβάλλον, τα σύνθετα οικοσυστήματα επιχειρήσεων, προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και αγορών όπου νεοεισερχόμενοι «παίκτες» μπορούν να δημιουργήσουν περισσότερο ανταγωνισμό ή ευκαιρίες για νέες συνεργασίες.

«Η τεχνητή νοημοσύνη δεν θα αντικαταστήσει τους εργαζόμενους, αλλά, αντίθετα, θα τους ενδυναμώσει», ανέφερε ο κ. Πολυμενάκος, συμπληρώνοντας ότι, «οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τη στρατηγική και τις λειτουργίες τους σε όλους τους τομείς, τοποθετώντας τους ανθρώπους και τις μηχανές, μαζί στο επίκεντρο».

Με τον τρόπο αυτό, όπως εξήγησε, οι επιχειρήσεις θα αυξήσουν την παραγωγικότητά τους, θα ενισχύουν τη δημιουργικότητα και θα βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών, δημιουργώντας νέα αξία για τους καταναλωτές, τους εργαζόμενους και την ευρύτερη κοινωνία, αλλά και χρηματοοικονομική αξία για τις ίδιες.

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε αναλυτικά και στις προκλήσεις που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη, τις οποίες κατέταξε σε τρεις κατηγορίες: ηθικές, οικονομικές και προκλήσεις που συνδέονται με την ασφάλεια δεδομένων και την κυβερνοασφάλεια, όπως η αποκάλυψη ή «πρόβλεψη» ευαίσθητων πληροφοριών.

Δεν είναι τυχαίο ότι, το 19% των επικεφαλής λειτουργιών κυβερνοασφάλειας που συμμετείχαν στην πρόσφατη έρευνα της EY, ανέδειξαν την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση ως την κορυφαία εν δυνάμει απειλή για τους οργανισμούς τους τα επόμενα πέντε χρόνια.

Όπως είναι φυσικό, σημείωσε ο κ. Πολυμενάκος, η ραγδαία εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης και ο αυξανόμενος ρυθμός υιοθέτησής της, δημιουργούν παγκοσμίως την ανάγκη για ένα αποτελεσματικό ρυθμιστικό περιβάλλον, με πρωτοβουλίες σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο, όπως η Νομοθετική Πράξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Τεχνητή Νοημοσύνη (EU AI Act) και το επικείμενο Εκτελεστικό Προεδρικό Διάταγμα για την Τεχνητή Νοημοσύνη στις ΗΠΑ.

Ο αντίκτυπος της GenAI στην αγορά εργασίας

Ο αντίκτυπος της GenAI αναμένεται να είναι ευρύς, με το 67% των θέσεων εργασίας στις ανεπτυγμένες οικονομίες και το 57% στις αναδυόμενες, να θεωρούνται μετρίως έως πολύ εκτεθειμένες στις επιπτώσεις της.

Ο βαθμός έκθεσης, όμως, ανά τομέα, διαφέρει, και ίσως είναι η πρώτη φορά που τεχνολογικές και θετικές κατευθύνσεις που σχετίζονται με υπολογιστές, μαθηματικά, ιατρικές υπηρεσίες, κ.λπ., συγκαταλέγονται στους πιο εκτεθειμένους στις επιδράσεις της GenAI τομείς.

Στον αντίποδα, πιο περιορισμένες αναμένεται να είναι οι επιπτώσεις σε τομείς, όπως οι κοινωνικές επιστήμες και οι υπηρεσίες προσωπικής φροντίδας, που απαιτούν δεξιότητες που περιλαμβάνουν σύνθετη ανθρώπινη αλληλεπίδραση, δημιουργικότητα και συναισθηματική κατανόηση.

Παράλληλα, όμως, όπως σημείωσε ο ομιλητής, η εκτίμηση ότι η GenAI θα αντικαταστήσει μεγάλο αριθμό θέσεων εργασίας, μάλλον θα αποδειχθεί ως μύθος, με τις ανεπτυγμένες οικονομίες να αναμένεται να δουν, σε πρώτη φάση, μεγαλύτερες προοπτικές επαύξησης του ανθρώπινου δυναμικού τους.

Πηγή: Newsbeast.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en