Connect with us

AUTOMOTO

Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα | Τον Απρίλιο η απάντηση για τη συνεργασία με την Volkswagen, τι ισχύει με τη Θάσο

Δημοσιεύτηκε

στις

Το χρονοδιάγραμμα για το αποτέλεσμα της μελέτης σκοπιμότητας και μία ενδεχόμενη επιτυχή έκβασή της ως προς την επένδυση της Volkswagen στην Ελλάδα στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, μέσα στους επόμενους δύο μήνες, περίπου στις αρχές Απριλίου, ανέφερε ο υφυπουργός Εξωτερικών, αρμόδιος για την Οικονομική Διπλωματία και την Εξωστρέφεια, Κώστας Φραγκογιάννης. «Τότε θα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε τον τρόπο που θα επιλεγεί το νησί και ποιο θα είναι», σημείωσε.

Μιλώντας σήμερα το πρωί στην εκπομπή «Απευθείας» της ΕΡΤ1, ο κ. Φραγκογιάννης έδωσε την εικόνα για τις συζητήσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη εδώ και καιρό, όπως επίσης και για το πρώτο απτό βήμα που πραγματοποιήθηκε προχθές με την επιτόπια έρευνα για την εκπόνηση της μελέτης σκοπιμότητας- χρόνο, κόστος, προϋποθέσεις του project- με κλιμάκιο στελεχών της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε ένα από τα νησιά που εξετάζονται, τη Θάσο.

Ειδικότερα, ο επικεφαλής της οικονομικής διπλωματίας εξήγησε ότι αυτή η μελέτη γίνεται σε συντονισμό με τα συναρμόδια υπουργεία και ενόψει του σχετικού νομοσχεδίου για την ηλεκτροκίνηση, θέματα υψηλής τεχνολογίας και καινοτομίας, που πρόκειται να καταρτιστεί από το υπουργείο Ενέργειας, καθώς αυτό είναι στις προτεραιτότητες της κυβέρνησης.

«Κάνουμε πράξη αυτό που υποσχεθήκαμε: Να μετατρέψουμε την Ελλάδα σε επενδυτικό προορισμό», τόνισε. Ειδικότερα για τη Volkswagen επισήμανε ότι «έχουμε αποκτήσει μία πολύ καλή σχέση», αναφέροντας τη σημασία που έχει μία σχέση αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης, πράγμα που έχουμε κατακτήσει, όπως είπε, καθώς πληρούμε τις βασικές προυποθέσεις- αγορά, πολιτική σταθερότητα, οικονομική ανάπτυξη και κοινωνική συνοχή- γι’ αυτό και υπάρχει μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον για την Ελλάδα από πολλές χώρες, ΗΠΑ, Ιαπωνία, Κϊνα κλπ, με τις οποίες έχουμε συζητήσεις.

ρωτηθείς σχετικά, ο κ. Φραγκογιάννης μίλησε για την πρόσφατη επίσημη επίσκεψή του με κυβερνητικό κλιμάκιο στο Τόκιο, με στόχο -όπως υποστήριξε- τη σύσφιξη των οικονομικών σχέσεων των δύο χωρών, καθώς και τις προοπτικές για οικονομική συνεργασία που αναπτύχθηκαν σε σημαντικές συζητήσεις με κυβέρνηση και επενδυτικούς κολοσσούς της Ιαπωνίας. Σε αυτό το πλαίσιο υπογράμμισε τη σημασία που έχει το επόμενο βήμα, ώστε με σκληρή δουλειά να μετατραπούν από ελληνικής πλευράς οι δυνητικές ευκαιρίες σε πραγματικότητα.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

AUTOMOTO

Ένα τρελό bobber που δεν σταματά πουθενά

Δημοσιεύτηκε

στις

Ασχέτως σε τι τύπο μοτοσικλέτας θα φορεθούν, τα all-terrain ελαστικά έχουν την ικανότητα να μεταμορφώνουν τη μηχανή, δίνοντάς τη μια σκληροτράχηλη εμφάνιση.

Κι ενώ περιορίζουν φυσικά τις επιδόσεις, τα ATV λάστιχα πιέζουν την αισθητική ως τα όριά της. Γι’ αυτό και τα λατρεύει τόσο η custom σκηνή.

Και τα αγαπά εξίσου πολύ και η Yamashita Engineering, όπως αποδεικνύει και με την τελευταία δουλειά της, μια Yamaha TW225 που έγινε κυριολεκτικά αγνώριστη.

Τα ήδη ογκώδη λάστιχα της TW αντικαταστάθηκαν με dual-sport ελαστικό μπροστά και ένα θηριώδες Maxxis ATV για τον πίσω τροχό.

Ντεπόζιτο, ουρά και bodywork της enduro εξαφανίστηκαν, δίνοντας τη θέση τους σε χειροποίητες δημιουργίες της Yamashita, μπλέκοντας το bobber με το scrambler δηλαδή.

Παρά τα 200 κυβικά, το αερόψυκτο μηχανάκι αποδίδει εντυπωσιακά καλά, χάρη στο δραστικό «πείραγμα» στον κινητήρα.

Το γκαράζ από τη Γιοκοχάμα το έκανε ξανά το θαύμα του…

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Τι διαφορά έχει το γυάλισμα από το κέρωμα του αυτοκινήτου

Δημοσιεύτηκε

στις

Είναι γεγονός ότι όσο περνά ο καιρός και η ηλικία του αυτοκινήτου μας μεγαλώνει, τόσο περισσότερο χάνει τη λάμψη του.

Η φθορά του χρώματος είναι ένα από αυτά τα πράγματα που μοιάζουν αναπόδραστα, λίγη φροντίδα ωστόσο μπορεί να καθυστερήσει τα σημάδια του γήρατος, κάνοντας τελικά ευκολότερη την επαναφορά του στα περασμένα μεγαλεία.

Για το γυάλισμα και το κέρωμα ο λόγος, δυο διαδικασίες που είναι εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους και αποδίδουν τελείως διαφορετικά αποτελέσματα, κι όμως για κάποιους μοιάζει να είναι το ίδιο πράγμα.

Το γυάλισμα είναι μια ήπια στιλβωτική διαδικασία που μπορεί να διορθώσει τα ελαττώματα του χρώματος. Λειαίνει ουσιαστικά τη βαμμένη επιφάνεια, κάνοντάς τη να γυαλίζει. Μπορεί επίσης να εξαλείψει μικρές γρατσουνιές και σημαδάκια, αλλά και τη γνώριμη θαμπάδα του χρόνου.

Είναι κάτι που γίνεται από τον επαγγελματία, καθώς απαιτεί τεχνογνωσία, αλλά και καλή επαφή με τα υλικά και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται.

Το κέρωμα, αντιθέτως, αφορά σε μια λειαντική επίστρωση που προστατεύει το χρώμα από τη σκόνη, τη βρομιά και την ηλιακή ακτινοβολία. Το μόνο που κάνει είναι να προσθέτει μια εξτρά επίστρωση στην επιφάνεια του αμαξώματος, ενισχύοντας την προστασία του και ζωντανεύοντας το χρώμα.

Αν είναι να κάνεις και τις δύο διαδικασίες, το κέρωμα έπεται του γυαλίσματος.

Πώς επιλέγω τι θα κάνω

Το γυάλισμα αφαιρεί κάθε φορά ένα στρώμα χρώματος. Είναι μια επεμβατική τεχνική δηλαδή που πρέπει να εφαρμόζεται με φειδώ. Το κάνουμε είτε όταν το χρώμα του οχήματος έχει αρχίσει να ξεθωριάζει είτε όταν θέλουμε να καλύψουμε ατέλειες και γρατσουνιές. Το κέρωμα προσθέτει αντιθέτως μία στρώση στην επιφάνεια του χρώματος, δεν επεμβαίνει δηλαδή στη βαφή.

Για να δεις τι χρειάζεται το αμάξι σου, πρέπει να εκτιμήσεις την κατάσταση της επιφάνειας του οχήματος. Αν είναι λεία, τότε η φθορά βρίσκεται στο υπόστρωμα και χρειάζεται γυάλισμα. Αν μοιάζει πιο άγρια στο χέρι, τότε ένα κέρωμα είναι συνήθως αρκετό.

Σε κάθε περίπτωση, το γυάλισμα δεν συνίσταται για πάνω από 3 φορές στη δεκαετία. Ενώ το κέρωμα δεν έχει τέτοιους περιορισμούς. Προτείνεται ακόμα και 3-4 φορές τον χρόνο. Όσο συχνότερα γίνεται μάλιστα, τόσο πιο μακριά στέλνει το γυάλισμα.

Η επίσκεψη στον επαγγελματία για το γυάλισμα είναι επιβεβλημένη, ενώ το κέρωμα είναι μια δουλειά που κάνεις μόνος με υπομονή και μεράκι…

 

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Alfa Romeo Duetto

Δημοσιεύτηκε

στις

Στην ιστορία του κινηματογράφου, συχνά πυκνά πρωταγωνιστούν νέα μοντέλα, που εκτός του ότι εξυπηρετούν τις ανάγκες του σεναρίου, διαφημίζονται έμμεσα στο κοινό.

Ανάμεσα στα αυτοκίνητα αυτά, πολλά ήταν τα μοντέλα της Alfa Romeo που δεν περιορίστηκαν μόνο σε εγχώριες παραγωγές, αλλά διακρίθηκαν και στον μαγικό κόσμο του Hollywood.

Η μοίρα του Hollywood

«Είναι ένα πολύ φιλικό αυτοκίνητο. Επίσης είναι πολύ όμορφο». Αυτά είναι τα λόγια ενός εξαιρετικού οδηγού και τζέντλεμαν. Ο θρυλικός Steve McQueen, το καλοκαίρι του 1960 προσκλήθηκε από το περιοδικό Sports Ιllustrated για να δοκιμάσει το Ιταλικό spider, παρέα με άλλους «γρήγορους φίλους». Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν μια από τις πρώτες Alfa Romeo 1600 Spider που έφτασε στις ΗΠΑ, λίγους μόνο μήνες μετά την αποκάλυψη του μοντέλου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Η γνώμη του Steve McQueen είχε βεβαίως βαρύνουσα σημασία, αφού εκτός από κορυφαίος ηθοποιός, ήταν φανατικός συλλέκτης αυτοκινήτων, αλλά και εξαιρετικός οδηγός αγώνων, έχοντας τερματίσει δεύτερος στην κατηγορία του στις 12 Ώρες του Σέμπρινγκ το 1970.

Ένα χρόνο αργότερα, ο νεαρός Dustin Hoffman, οδηγούσε μια Duetto, συνοδεία με τη μουσική των Simon&Garfunkel, στην ταινία «Ο Πρωτάρης».

Σκηνές που σήμερα αποτελούν σημεία αναφοράς για το χώρο του κινηματογράφου και οδήγησαν στην επιλογή της Duetto για εκατοντάδες ταινίες και τηλεοπτικές σειρές. Όταν ο Πρωταθλητής Βαρέων Βαρών, Muhammad Ali, απέκτησε μια Duetto, παραφράζοντας τη γνώστη του φράση “Float like a butterfly, sting like a bee” (Πετάω σαν πεταλούδα, τσιμπάω σαν μέλισσα), διάλεξε η πινακίδα κυκλοφορίας της Alfa Romeo του να γράφει “Ali
Bee”.

Γεννημένη για να ανακαλύψει την Αμερική

Η ιστορία της Giulietta Spider, επίσης περιλαμβάνει έναν πρωταγωνιστή με το όνομα Hoffman. Όχι τον ηθοποιό, Dustin, αλλά τον επιχειρηματία Max Edwin Hoffman, έναν πρώην οδηγό αγώνων που αναγκάστηκε λόγω των Ναζί να εγκαταλείψει την Αυστρία και να μεταναστεύσει στις Η.Π.Α., όπου λίγα χρόνια αργότερα έγινε ο σημαντικότερος εισαγωγέας Ευρωπαϊκών αυτοκινήτων στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Ο Max ήταν κάτι πολύ περισσότερο από έναν απλό μεταπωλητή. Είχε πλήρη γνώση της αγοράς και έδινε τις συμβουλές του για την επιλογή εμπορικών πολιτικών, πρότεινε τη δημιουργία ειδικών εκδόσεων και ήταν ο ηθικός αυτουργός της δημιουργίας μερικών εκ των πλέον ποθητών σπορ αυτοκινήτων που δημιουργήθηκαν ποτέ, μια εκ των οποίων είναι η Giulietta Spider. Ήταν μια «κυρία» που έγινε πραγματική ψύχωση για τον Hoffman. Ζήτησε τη δημιουργία της από την Alfa Romeo αμέσως μόλις πρωτοαντίκρισε την Giulietta Sprint το 1954.

Πίστευε ότι θα γινόταν το ιδανικό αυτοκίνητο για την Ανατολική ακτή του Ειρηνικού, όντας σίγουρος ότι όλοι στο Hollywood θα ήθελαν να την αποκτήσουν. Ήταν τόσο σίγουρος για την επιτυχία που ήταν πρόθυμος να αγοράσει εκατοντάδες αυτοκίνητα πριν ακόμα δει τα τελικά σχέδια.

Η Νέα Όμορφη Κυρία

Ο Hoffman κατάφερε να πείσει τους Francesco Quaroni και Rudolf Hruska και έτσι ξεκίνησε ο σχεδιασμός του μοντέλου. Οι δύο σημαντικότεροι σχεδιαστικοί οίκοι της εποχής, Bertone και Pinin Farina, διασταύρωσαν… τα μολύβια τους. Ο Bertone παρουσίασε μια ακραία έκδοση που βασιζόταν στην “2000 Sportiva” του Franco Scaglione.

Σφηνοειδές εμπρός μέρος, αεροδυναμικά φώτα και επιμηκυμένα πίσω φτερά. Η αφαιρετική πρόταση του Pinin Farina σχεδιάστηκε από τον Franco Martinengo και βασίστηκε στην κομψότητα και τις κλασσικές αναλογίες των επιφανειών της.

«Η όμορφη νεαρή κυρία», όπως της περιέγραψε ο Pinin Farina, διέθετε πανοραμικό παρμπρίζ και συρόμενα πλαϊνά παράθυρα. Επίσης δεν είχε χερούλια στις πόρτες. Αντ’ αυτού ένα σχοινί αναλάμβανε αυτή την… ταπεινή λειτουργία. Αργότερα το μοντέλο απέκτησε συμβατικό παρμπρίζ, κανονικά
παράθυρα, αναδιπλούμενη οροφή, καθώς και χερούλια.

Ήταν ένα αυθεντικό σπορ αυτοκίνητο με εξαιρετικές επιδόσεις. Η Spider εφοδιαζόταν με τον κινητήρα της Giulietta. Τετρακύλινδρος με κυβισμό 1.290κ.εκ. απέδιδε 65 ίππους και επιτάχυνε το αυτοκίνητο μέχρι τα 155χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Η ιπποδύναμη συνέχισε να αυξάνεται στις μετέπειτα εκδόσεις και το 1958 έφτασε τους 80 ίππους στην Spider Veloce.

Ευέλικτη, νέα, γρήγορη και πολύ όμορφη, η Giulietta Spider αγαπήθηκε από την μεγάλη οθόνη. Ο Fellini της έδωσε ρόλο στο “La Dolce Vita” και ο Antonioni την διάλεξε για αυτοκίνητο του Alain Delon στο “The Eclipse”. Κάπως έτσι, το ιστορικό πλέον μοντέλο έγινε ένα σύμβολο, λατρεύτηκε από τους διάσημους και το ήθελαν όλοι.

Made in Italy

Κάποια στιγμή ήρθε η ώρα που θα έπρεπε να δημιουργηθεί η απόγονος της Giulietta Spider. Ο Luraghi και η ομάδα του ήξεραν πως το να έφτιαχναν ένα τέλειο αυτοκίνητο δεν θα ήταν αρκετό. Χρειαζόταν να έχει ένα ξεχωριστό χάρισμα και μοναδική αύρα. Ακόμα και η παρουσίαση του μοντέλου θα
πρέπει να ήταν ένα εξαιρετικό γεγονός, κάτι, σαν μια βασιλική στέψη.

Η Alfa Romeo από την πλευρά της, ήθελε κάτι εντυπωσιακό. Έτσι για την παρουσίαση στις Η.Π.Α. οργάνωσε μια διατλαντική κρουαζιέρα προσκαλώντας διάσημους από τον επιχειρηματικό χώρο, τον αθλητισμό και τη μόδα. Στο πλοίο βρέθηκαν περισσότεροι από 1.300 VIPs, μεταξύ των οποίων ο Vittorio Gassman, η Rossella Falk και η σοπράνο Anna Moffo. Το Ιταλικό υπερωκεάνιο Raffaello απέπλευσε από τη Γένοβα προς τη Νέα Υόρκη, με μία στάση στις Κάννες με αφορμή και το Φεστιβάλ Κινηματογράφου που διεξαγόταν εκεί.

Κατά την διάρκεια της κρουαζιέρας 3 νέες Spider  ήταν τοποθετημένες στη γέφυρα του πλοίου, μια πράσινη, μια λευκή και μια κόκκινη. Εστιάζοντας στην Ιταλική φύση του προϊόντος, η Alfa Romeo ξεκίνησε την καμπάνια “Made in Italy” τουλάχιστον μια δεκαετία πριν την επίσημη έναρξη της.

Η τεχνική κληρονομιά της Giulia

Η Alfa Romeo Spider 1600 βασίστηκε στην Giulia, είχε μικρότερο μεταξόνιο στα 2.250χλστ., ενώ τα μηχανικά της μέρη είχαν δανειστεί από την Giulia Sprint GT Veloce, μια εξέλιξη της Sprint GT. Στο λανσάρισμα της, η Duetto, εφοδιαζόταν με τον κλασσικό 4κυλινδρο κινητήρα από ελαφρύ κράμα
αλουμινίου με τους δύο εκκεντροφόρους. Η απόδοση ήταν 108 ίπποι, οι οποίοι είχαν να κινήσουν λιγότερο από 1.000 κιλά. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου ήταν 185χλμ./ώρα.

“Duetto” ή “ Cuttlefish Bone»;

Η αναζήτηση ονόματος για το μοντέλο αποτελεί από μόνη της μια ξεχωριστή ιστορία. Έγινε ένας σχετικός διαγωνισμός μεταξύ των αντιπροσώπων της μάρκας στην Ευρώπη και τελικά επιλέχθηκε το όνομα “Duetto”. Δυστυχώς όμως επειδή υπήρχε ένα μπισκότο σοκολάτας με το ίδιο όνομα, τελικά το νέο
μοντέλο παρουσιάστηκε απλά ως “Alfa Romeo Spider 1600”.

Το όνομα Duetto επίσημα εγκαταλείφθηκε, παρόλα αυτά έμεινε στο μυαλό τον φίλων της μάρκας που το χρησιμοποίησαν σαν παρατσούκλι για όλες τις γενιές του μοντέλου. Παράλληλα η Spider του 1966, το πρώτο μοντέλο της σειράς και το τελευταίο αριστούργημα του Battista Pinin Farina, πήρε το όνομα “Cuttlefish Bone”, λόγω του ελλειψοειδούς σχήματος της που θύμιζε το κόκκαλο του καλαμαριού. Το δεύτερο μοντέλο της σειράς, η “Coda Tronca” του 1969, ξεχώριζε για το (για λόγους αεροδυναμικής) κοντύτερο πίσω μέρος της.

Το τρίτο μοντέλο της σειρά η “Aerodinamica” του 1983 πήρε το όνομα της από τις εκτεταμένες δοκιμές στην αεροδυναμική σήραγγα, ενώ η τελευταία γενιά του 1989, με το όνομα “IV Series” ξεχώριζε για τις καθαρές γραμμές που θύμιζαν τις ρίζες του μοντέλου.

Συνολικά, σε τέσσερις γενιές και με πωλήσεις περισσότερες από 124.000 μονάδες μέσα σε 28 χρόνια, Duetto αποτελεί αναμφίβολα το μακροβιότερο μοντέλο της Alfa Romeo.

Νίκος Τσάδαρης

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Ξεκίνησε στο Όσναμπρικ η παραγωγή του νέου VW T-Roc Cabriolet

Δημοσιεύτηκε

στις

Πολύς κόσμος δεν έχει ακούσει καν για το Όσναμπρυκ, μία γραφική πόλη στη βορειοδυτική Γερμανία που ιδρύθηκε από τον Καρλομάγνο, το 780 μΧ.. Και όμως, πολλοί είναι αυτοί που τα τελευταία 70 χρόνια έχουν απολαύσει μία διαδρομή σε ένα ανοιχτό Volkswagen. Η πλειοψηφία αυτών των μοντέλων, έχει εξελιχθεί και κατασκευαστεί στο Όσναμπρυκ, σε ένα εργοστάσιο που ειδικεύεται στην κατασκευή cabrio αυτοκινήτων. Εκεί ξεκίνησε να κατασκευάζεται πριν λίγες εβδομάδες και το T-Roc Cabriolet, το πρώτο cabrio compact SUV, με μαλακή, ανοιγόμενη οροφή.

Το Όσναμπρυκ είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας των cabrio της μάρκας. Το 1913, ο Wilhelm Karmann, ο πρωτοπόρος στην παραγωγή cabrio και coupe αμαξωμάτων, κατοχύρωσε άδεια ευρεσιτεχνίας για ένα μηχανισμό αναδίπλωσης μαλακών οροφών που θα έφερνε την επανάσταση στην παραγωγή των ανοιχτών αμαξωμάτων. Ο Karmann όχι μόνο εξέλιξε το Beetle Cabriolet κατασκευάζοντας περίπου 332.000 από αυτά τα εμβληματικά VW με μαλακή οροφή, από το 1949 έως το 1980, αλλά ως επιχειρηματίας ανέδειξε αυτό το εργοστάσιο ως μία παγκόσμια έδρα των cabrio μοντέλων.

Άξια αναφοράς είναι η ιστορία με το cabrio που είχε ως βάση το Golf Mk 1.Ο Karmann είχε αρχικά εξελίξει το αυτοκίνητο χωρίς μόνιμο roll-bar, την χαρακτηριστική μπάρα προστασίας σε περίπτωση ανατροπής και έτσι το παρουσίασε το 1976 στον τότε επικεφαλής εξέλιξης της Volkswagen, Ernst Fiala. «Όχι χωρίς rollbar!», ήταν η άμεση απάντηση του Fiala και έτσι το Golf Cabriolet απέκτησε ένα εντυπωσιακό roll-bar, όντας μπροστά από την εποχή του και σε θέματα παθητικής ασφάλειας.

Το ανοιχτό Golf έθεσε επίσης τα ποιοτικά πρότυπα όσον αφορά την ασφάλεια και την ευκολία στην κατηγορία των cabrio, χάρη σε στοιχεία όπως η αδιάβροχη μαλακή οροφή, με επένδυση. Έτσι κατάφερε να αναδειχθεί ως το cabrio με το μεγαλύτερο ρυθμό παραγωγής στον κόσμο, καθώς 388.525 αυτοκίνητα είχαν παραχθεί έως το 1993 ενώ ακόμη 200.000 μονάδες του άμεσου διαδόχου του μοντέλου, του Golf Mk 3, κατασκευάστηκαν μέχρι το 2001.

Για πολλά χρόνια ο Karmann παρέμεινε παγκοσμίως γνωστός ως ο κορυφαίος κατασκευαστής cabrio αμαξωμάτων. Ωστόσο, η εταιρεία του έπεσε τελικά θύμα της πτώσης των πωλήσεων αυτών των μοντέλων σε παγκόσμιο επίπεδο. Λόγω έλλειψης παραγγελιών, η επιχείρηση τέθηκε υπό καθεστώς διαχείρισης τον Απρίλιο του 2009. Η VW αγόρασε το εργοστάσιο της Karmann, ανέλαβε τον έλεγχο των μεμονωμένων τμημάτων και ενσωμάτωσε την εταιρεία στον Όμιλο ως Volkswagen Osnabrück GmbH, εταιρία που καλύπτει ολόκληρη την αλυσίδα κατασκευής, από την τεχνική εξέλιξη, το σχεδιασμό συστημάτων, την κατασκευή εργαλείων έως και τη μηχανολογική εξέλιξη. Το εργοστάσιο έχει τη δυνατότητα να εξελίσσει πλήρως και να παράγει αυτοκίνητα από την πρώτη σχεδιαστική γραμμή μέχρι την ολοκλήρωσή τους. Χάρη στο νέο T-Roc Cabriolet, η Volkswagen Osnabrück GmbH παράγει τώρα το μόνο cabrio σήμερα στη γκάμα της μάρκας, κρατώντας την παράδοση και συνεχίζοντας μια αδιάλειπτη πορεία με 70 χρόνια ιστορίας και τεχνογνωσίας στο εργοστάσιο του Όσναμπρυκ.

Το νέο T-Roc Cabriolet φέρνει για πρώτη φορά τον cabrio σχεδιασμό στην κατηγορία των compact SUV, μια κατηγορία που παρουσιάζει ιδιαίτερα έντονη ανάπτυξη. Τα σύγχρονα τεχνικά χαρακτηριστικά εγγυώνται την μέγιστη ασφάλεια, με ένα σύστημα προστασίας που σε περίπτωση ανατροπής εκτείνεται πίσω από τα πίσω καθίσματα μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου και αφού το αυτοκίνητο υπερβεί μια ορισμένη τιμή πλευρικής επιτάχυνσης ή γωνίας κλίσης. Το πλαίσιο του παρμπρίζ έχει επιπλέον ενίσχυση, ενώ το κάτω μέρος του αμαξώματος, τα πλευρικά πάνελ, τα εγκάρσια στοιχεία και οι πόρτες έχουν επίσης τροποποιηθεί ανάλογα.

Υπάρχει μια λεπτομέρεια που έχει παραμείνει αναλλοίωτη, από το Beetle έως το Golf και το T-Roc Cabriolet, η παραδοσιακή μαλακή οροφή. Στο πιο πρόσφατο μοντέλο της μάρκας, με το πάτημα ενός διακόπτη η οροφή «ανοίγει» σε μόλις 9 δευτερόλεπτα (και κλείνει σε 11), ακόμη και όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα έως και 30 χλμ./ώρα.

Η μαλακή οροφή τοποθετείται στο T-Roc Cabriolet σε λίγα μόλις λεπτά από εξειδικευμένους τεχνίτες. Τηρούνται πολύ υψηλά στάνταρ ποιότητας σε όλη τη γραμμή παραγωγής, συμπεριλαμβανομένων των φάσεων λίγο πριν από το «Σημείο Ελέγχου Νο. 8», το οποίο είναι και το τελευταίο σημείο της παραγωγής. Εκεί οι ειδικοί ελέγχουν τους άξονες και τους τροχούς και επίσης δοκιμάζουν τα ηλεκτρονικά και μηχανικά συστήματα, τα φρένα, το κιβώτιο ταχυτήτων και τη λειτουργία του κινητήρα. Και ενώ εδώ κανονικά ολοκληρώνεται η παραγωγή ενός τυπικού αυτοκινήτου, δεν συμβαίνει το ίδιο με το T-Roc Cabriolet. Στην συνέχεια το μοντέλο έρχεται αντιμέτωπο με μια δοκιμή σε πραγματικές συνθήκες. Πραγματοποιείται μία ειδική και επίπονη δοκιμή στεγανότητας, για κάθε αυτοκίνητο, σε ένα τούνελ βροχής που προσομοιώνει μια δυνατή βροχόπτωση. Κάθε T-Roc Cabriolet βρέχεται από μεγάλη ποσότητα νερού υπό πίεση για περίπου δέκα λεπτά της ώρας, πριν ακολουθήσει μια λεπτομερής επιθεώρηση και έλεγχος για πιθανή εισροή νερού, πριν την τελική έγκριση για προώθηση στο δίκτυο της μάρκας και τον τελικό καταναλωτή.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

.

Menoume Spiti

Monopolio Delivery

Popular posts:

PABTEBOY ME GIATRO

Mladen Group 01

Mladen Group 02

Mladen Group 03

Mladen Group 04

Mladen Group 05

Mladen Group 06

Mladen Group 07

Mladen Group 08

Mladen Group 09

Mladen Group 10

Mladen Group 11

Mladen Group 12

Mladen Group 13

Mladen Group 14

Mladen Group 15

Mladen Group 16

Free Group 01

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ