Quantcast
Connect with us

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

GP Μαλαισίας: Έσπασε τη γκίνια ο Verstappen!!

Μετά από μία σειρά ατυχιών, ο Max Verstappen πανηγύρισε την πρώτη φετινή του νίκη με τον Lewis Hamilton και τον Daniel Ricciardo να συμπληρώνουν το βάθρο. Από τελευταίος, τέταρτος ο Vettel.

Αγώνας

Μετά από πάμπολλες φετινές ατυχίες, ο Max Verstappen γεύτηκε για δεύτερη φορά στην καριέρα του τη χαρά της νίκης. Ο Ολλανδός πήρε την πρωτοπορία από τον Lewis Hamilton στους πρώτους γύρους και παρέμεινε εκεί, χωρίς να δέχεται καμία απειλή. Ο οδηγός της Mercedes αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, έχοντας στην αρχή πρόβλημα με τις μπαταρίες του.

Η μάχη για την τρίτη θέση του βάθρου μεταξύ των Daniel Ricciardo και Sebastian Vettel είχε νικητή τον Αυστραλό, με τον Vettel να τερματίζει στην τέταρτη θέση και να πετυχαίνει το damage limitation. Στην πέμπτη θέση ο Valtteri Bottas, μπροστά από τους Sergio Perez, Stoffel Vandoorne, Lance Stroll, Felipe Massa και τον Esteban Ocon που συμπληρώνει τη βαθμολογούμενη δεκάδα. Ας δούμε τι έγινε στους 56 γύρους του αγώνα:

Ο καιρός ήταν στεγνός, αλλά υπήρχε η πιθανότητα βροχής κατά τη διάρκεια του αγώνα. Τα θερμόμετρα έδειχναν τους 30°C στον αέρα και τους 40°C στην άσφαλτο. Μετά τα προβλήματα του Vettel, ήρθε η σειρά του Raikkonen, με το μονοθέσιό του έχει πρόβλημα και τελικά να μην ξεκινάει ποτέ τον αγώνα, έτσι η θέση του στο grid έμεινε κενή.

Στην εκκίνηση, ο Hamilton έμεινε με αρκετή άνεση στην πρώτη θέση, ο Bottas ξεκίνησε πολύ καλά και πέρασε στην τρίτη θέση, πιέζοντας τον δεύτερο Verstappen για να του πάρει γρήγορα τη θέση. Ο Ricciardo έπεσε στην τέταρτη θέση, με τον Vandoorne να σκαρφαλώνει πέμπτος, μπροστά από τους Perez, Ocon, Stroll, Massa που συμπλήρωναν την πρώτη δεκάδα.

Ο Vettel είχε κερδίσει αρκετές θέσεις και έφτασε μέχρι την 11η θέση, την ώρα που ο Hamilton είχε πρόβλημα με τις μπαταρίες τους και ο Verstappen τον προσπέρασε για να πάρει την πρωτοπορία του αγώνα. Ο Raikkonen βγήκε κι επίσημα εκτός αγώνα, όσο ο Vettel είχε κολλήσει στην 11η θέση, πίσω από τον Alonso, ο οποίος προσπαθούσε να προσπεράσει τον Magnussen.

Ο Hamilton είχε ανεβάσει τον ρυθμό του, αλλά ο Verstappen ήταν αισθητά γρηγορότερος, γράφοντας τα ταχύτερα περάσματα, γυρνώντας κάτω από το 1:37. Οι Bottas και Ricciardo ήταν πολύ πιο αργοί από τους δύο πρώτους, όταν ο Perez πήρε την πέμπτη θέση από τον Vandoorne, εκμεταλλευόμενος την ανώτερη δύναμη του κινητήρα της Mercedes.

Στον ένατο γύρο, ο Ricciardo επιτέλους κατάφερε να προσπεράσει με επίμονο τρόπο τον Bottas, ανεβαίνοντας στην τρίτη θέση. Ο Αυστραλός ήταν αισθητά πιο γρήγορος από τον Hamilton, όμως ανάμεσά τους υπήρχε διαφορά 8 δευτερολέπτων. Ο Vettel είχε περάσει τον Alonso και το pit stop του Magnussen ανέβασε τον Γερμανό στην ένατη θέση, με τον Massa να βρίσκεται ακριβώς μπροστά του.

Ο Βραζιλιάνος μπήκε για αλλαγή και ο Vettel βρέθηκε έτσι στην όγδοη θέση, 22 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hamilton. Ο Verstappen είχε ανοίξει τη διαφορά στα πέντε δευτερόλεπτα, όμως ο οδηγός της Mercedes προσπαθούσε να βελτιώσει το γυρολόγιό του. Ο χορός των pit stops είχε ανοίξει για τα καλά, με τους Stroll και Gasly να ακολουθούν, όσο ο Vettel βρήκε λίγο ελεύθερο δρόμο μπροστά του και έγραψε γρήγορα περάσματα.

Ο πιλότος της Ferrari ήταν με τα μαλακά ελαστικά και πλησίαζε τον Perez στην πέμπτη θέση, απέχοντας μόλις οχτώ δευτερόλεπτα από τον Bottas, ο οποίος ξεκίνησε να πιέζει περισσότερο την W08. Μάχη ανάμεσα στους Stroll και Massa είχε νικητή τον Καναδό, τη στιγμή που ο Ricciardo είχε φτάσει τη διαφορά από τον Hamilton στα πέντε δευτερόλεπτα, δείχνοντας την υπεροχή της RB13 στον αγωνιστικό ρυθμό.

Στον 19ο γύρο, ο Hamilton έγραψε μετά από καιρό ταχύτερο πέρασμα από τον Verstappen, έστω και για ένα δέκατο. Ο Vettel είχε φτάσει τον Perez και ξεκίνησε να πιέζει τον Μεξικανό, που είχε σαφώς πιο φθαρμένα ελαστικά. Παρά τη δύναμη του κινητήρα, ο οδηγός της Force India δεν κατάφερε να αντισταθεί στον Vettel, με το προσπέρασμα να συμβαίνει στα φρένα για την πρώτη στροφή, χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία.

Επόμενος στόχος ήταν ο Bottas, που ήταν κάτι περισσότερο από τρία δευτερόλεπτα μπροστά του, αλλά πολύ πιο αργός από τον Seb. Ο Γερμανός ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα, γυρνώντας κάτω από το 1:37, όπως οι Verstappen και Hamilton. Ο τελευταίος είχε απόσταση ασφαλείας πέντε δευτερολέπτων από τον Ricciardo και δεν είχε έρθει ακόμα η ώρα του για τα μαλακά ελαστικά.

Είχαμε φτάσει στον 25ο γύρο και κανένας από τους οχτώ πρώτους οδηγούς δεν είχε μπει για αλλαγή. Ο Hamilton εξακολουθούσε να κερδίζει λίγο χρόνο από τον Verstappen, αλλά ο Ολλανδός ήταν 8,5 δευτερόλεπτα μακριά. Επαφή μεταξύ Sainz και Ocon, οποίος βγήκε προσωρινά εκτός πίστας και επέστρεψε στην πίστα 12ος, πίσω από τις δύο Williams, όταν ο Vettel προσπαθούσε να περάσει τον Bottas.

Το pit stop του Hamilton ήρθε στον 26ο γύρο, επιλέγοντας φυσικά τη μαλακή γόμα, την οποία έβαλε σε 2,4 δευτερόλεπτα. Το καλό για τον Βρετανό ήταν ότι βγήκε μπροστά από τους Bottas και Vettel, έτσι δεν είχε να κάνει με αργότερους -λόγω ελαστικών- συνδυασμούς. Ο Verstappen ακολούθησε αμέσως μετά, έχοντας την πολυτέλεια της διαφοράς, ώστε να απαντήσει στην κίνηση της Mercedes.

Vettel και Bottas ακολούθησαν αμέσως μετά, με τον πρώτο να βάζει την πολύ μαλακή γόμα και τον δεύτερο τη μαλακή, ωστόσο βγήκε πίσω από τον οδηγό της Ferrari, ο οποίος είχε μπροστά του τον Perez. Ο Ricciardo έμεινε από τους πρώτους και τα μαλακά ελαστικά ήταν μονόδρομος. Ο Αυστραλός γύρισε τρίτος και η διαφορά του από τον τέταρτο Vettel ήταν 14 δευτερόλεπτα, με 25 γύρους για το τέλος.

Τέλος αγώνα για τον Sainz, μετά από πρόβλημα στον κινητήρα του. Οι πέντε πρώτες θέσεις είχαν -εκτός απροόπτου- καθοριστεί, μιας και ο Verstappen ήταν ταχύτερος από τον Hamilton, ο οδηγός της Mercedes είχε επαναπαυθεί στη δεύτερη θέση, ο Ricciardo ήταν 11 δευτερόλεπτα πίσω και ο Vettel 13 από τον πρώην team-mate του. Όσο για τον Bottas, δεν είχε σε καμία περίπτωση τον ρυθμό για να ανταγωνιστεί τον Vettel.

Χωρίς να έχει κάτι να χάσει, και με φρέσκο κινητήρα, ο Vettel πίεζε όσο μπορούσε για να διεκδικήσει οποιεσδήποτε πιθανότητες για το βάθρο. Οι τρεις πρώτοι μάλλον έκαναν διαχείριση καυσίμου και ελαστικών, αφού οι αποστάσεις ήταν αρκετά μεγάλες ακόμα και δεν υπήρχε λόγος για να πιέζουν τα μονοθέσιά τους.

Επαφή μεταξύ των Palmer και Magnussen στην πρώτη στροφή. Ο οδηγός της Renault έκανε τετ-α-κε κι έπεσε στην 15η θέση, χωρίς, ωστόσο να έχει ελπίδες για βαθμούς. Ο Vettel είχε φτάσει τη διαφορά στα 7 δευτερόλεπτα, γνωρίζοντας ότι ο ρυθμός φθοράς των πολύ μαλακών είναι αργός, έτσι είχε ελπίδες ότι μπορούσε να πιέσει στα τελευταία στάδια του αγώνα τον Ricciardo.

Ταχύτερο πέρασμα από τον Vettel στον 41ο γύρο, κερδίζοντας 1,4 δευτερόλεπτα από τον Ricciardo, ρίχνοντας τη διαφορά στα 5,3 δευτερόλεπτα. Ο Γερμανός πλέον μπορούσε να δει το αυστριακό μονοθέσιο, έχοντας ακόμα 15 γύρους για την καρώ σημαία. Η Red Bull έβλεπε φυσικά τον ρυθμό του Vettel, προειδοποιώντας τον Ricciardo ότι θα τον έφτανε σε 3-4 γύρους.

Βλέποντας ότι ο Vettel δεν αστειεύεται, οι Hamilton και Ricciardo αυτομάτως ανέβασαν ρυθμό, με τον Αυστραλό φυσικά να λειτουργεί σαν ασπίδα για τον Βρετανό. Τα ντουμπλαρίσματα έπαιζαν τον ρόλο τους, και ο Alonso μπήκε ανάμεσα στον Ricciardo και τον Vettel, γεγονός που εκνεύρισε τον Γερμανό.

Πρώτη απόπειρα επίθεσης από τον Vettel στα φρένα για την πρώτη στροφή, στον 49ο γύρο, αλλά ο Ricciardo έκλεισε τη γραμμή του. Ο Ricciardo κέρδισε λίγο χρόνο από τον Vettel, αλλά με έξι γύρους να μένουν για το τέλος, η μάχη δεν είχε τελειώσει. Τα πράγματα είχαν καθοριστεί, αφού μπαίναμε στον τελευταίο γύρο και η διαφορά είχε ανοίξει.

Τελικά, ο Verstappen έφτασε άνετα στη δεύτερη νίκη της καριέρας του, με τους Hamilton και Ricciardo να βρίσκονται δίπλα του στο βάθρο και τον Vettel να παίρνει τους 12 βαθμούς της τέταρτης θέσης. Μετά την καρώ σημαία, ο Stroll δεν είδε ότι έρχεται ο Vettel πίσω του, έτσι προκάλεσε σοβαρή ζημιά στην SF70H. Ο Γερμανός επέστρεψε στα pits πάνω στην C36 του Wehrlein, σε μια όμορφη σκηνή.

 

Click to comment

Απάντηση

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Πανηγυρισμοί από παίκτες και φιλάθλους του ΑΟΚ για το νταμπλ και την άνοδο στην SL2

Με γκολ που πέτυχε ο Νίκος Σαμπανίδης στα μέσα του δευτέρου μέρους, ο ΑΟΚ έφτασε στην κατάκτηση του κυπέλλου της ΕΠΣ Καβάλας.

Ακολούθησαν τρελοί πανηγυρισμοί από τους φίλους της ομάδας οι οποίοι πανηγύρισαν τόσο το νταμπλ όσο και την άνοδο στην μεγάλη κατηγορία μετά από αρκετό χρονικό διάστημα.

Continue Reading

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Με στόχο το 7ο χρυσό ο Πετρούνιας στον τελικό του Ευρωπαϊκού

Ο Λευτέρης Πετρούνιας απόψε το βράδυ έχει την ευκαιρία να γράψει ιστορία στο Ρίμινι, κατακτώντας το 7ο χρυσό του μετάλλιο στους κρίκους σε ευρωπαϊκά πρωταθλήματα.

Ο «χρυσός» Ολυμπιονίκης, σήμερα (20:35, ΕΡΤ 3) κυνηγά να κάνει ότι κανένας στα 69 χρόνια ιστορία του θεσμού.

Τα μετάλλια του Πετρούνια στα ευρωπαϊκά

  • 2011 Βερολίνο Χάλκινο
  • 2015 Μονπελιέ Χρυσό
  • 2016 Βέρνη Χρυσό
  • 2017 Κλουζ-Ναπόκα Χρυσό
  • 2018 Γλασκώβη Χρυσό
  • 2021 Βασιλεία Χρυσό
  • 2022 Μόναχο Χρυσό
  • 2023 Αττάλεια Χάλκινο

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Α.Σ Τάεκβοντο Καβάλας: Δεύτερη Θέση για την Λαζάρου Σοφία στο 15th Hereya Open Sofia

Δεύτερη Θέση για την Λαζάρου Σοφία στο 15th Hereya Open Sofia
Η εξαιρετική αθλήτρια Λαζάρου Σοφία κατέκτησε τη δεύτερη θέση στους  Διεθνείς αγώνες Τάεκβοντο 15th Hereya Open, που διεξήχθη στις 21 και 22 Απριλίου 2024 στην πόλη της Σόφιας.
 Η Σοφία, αντιπροσωπεύοντας την επίλεκτη ομάδα της Ένωσης Τάεκβοντο Βορείου Ελλάδος, κατάφερε να ξεχωρίσει μεταξύ 1100 αθλητών από 12 χώρες των Βαλκανίων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Σοφία δεν μπόρεσε να αγωνιστεί στον τελικό λόγω ενός τραυματισμού που την ταλαιπώρησε καθ’ όλη τη διάρκεια τών αγώνων ωστόσο η αξιοθαύμαστη πορεία της μέχρι τον τελικό μετά από δύο αγώνες αποτελεί  ξεκάθαρη απόδειξη του αθλητικού της πνεύματος και αφοσίωσης στο άθλημα.
Ο προπονητής Χάρης Παλτόγλου, εξέφρασε την απόλυτη ικανοποίηση του για την επίδοση της Σοφίας και της ομάδας τονίζοντας την αγωνιστικότητα και το μαχητικό πνεύμα που επέδειξαν παρά τις δυσκολίες.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en