Quantcast
Connect with us

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Fuel Pass 2 | Καλύπτεται το 90% των πολιτών

Ποιοι θα εισπράξουν περισσότερα, ποιοι το χάνουν και πώς το «σώζουν»

Η νέα επιδότηση καυσίμων, το Fuel Pass 2 καλύπτει πάνω από το 90% των πολιτών, τόνισε ο υπουργός Ενεργείας Κώστας Σκρέκας μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ 100,3.

Όπως πρόσθεσε επίσης, στόχος της κυβέρνησης είναι να στηριχθούν τα νοικοκυριά και οι εργαζόμενοι που πηγαίνουν κάθε μέρα στη δουλεία τους.

Ο κ. Σκρέκας ανέφερε επίσης ότι με τα νέα μέτρα για το ρεύμα και την αναστολή της ρήτρας αναπροσαρμογής που θα ισχύσουν από την 1η Ιουλίου και για ένα χρόνο, απορροφάται το 85% της των ανατιμήσεων.

Για την τροφοδοσία της χώρας με φυσικό αέριο τον επόμενο χειμώνα, διαβεβαίωσε ότι έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα και η κυβέρνηση βρίσκεται σε εγρήγορση για να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε κατάσταση.

Τέλη Ιουλίου ανοίγει η πλατφόρμα για το Fuel Pass 2

Για τα μέτρα που παίρνει η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση της ακρίβειας που έχει δυσκολέψει τη ζωή των καταναλωτών μίλησε σήμερα ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας.

Ο ίδιος, αναφερόμενος στο πότε θα ανοίξει η πλατφόρμα για το Fuel Pass 2, είπε ότι αυτό θα γίνει στο τέλος του Ιούλη. «Τα χρήματα αυτά επιδιώκουμε να τα πάρει ο κόσμος τέλος Ιουλίου με αρχές Αυγούστου. Το ίδιο κομμάτι της κοινωνίας θα βοηθηθεί αρχές Ιουλίου με την παροχή του 60% αναδρομικά του ρεύματος».

Αναφορικά με την επιδότηση στα καύσιμα και το Fuel Pass 2, ο ΥΠΟΙΚ ανέφερε τα εξής, μιλώντας στο Mega: «Αξιοποιήσαμε το δημοσιονομικό χώρο για να βοηθήσουμε τους πολίτες στα καύσιμα. Πριν λίγο καιρό η βοήθεια ήταν στο ρεύμα και το φυσικό αέριο. Ήρθαμε και πήραμε μια πιο γενναία πρωτοβουλία, στην ίδια λογική με την προηγούμενη παρέμβασή μας στα καύσιμα, με διευρυμένα εισοδηματικά κριτήρια και με αυξημένη επιδότηση. Καλύπτουμε 3,1 εκατ. αυτοκίνητα από τα 3,5 εκατ. που κυκλοφορούν στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή. Αυξάνουμε την επιδότηση με τη χρήση κάρτας από τα 55 ευρώ που ήταν στα νησιά, στα 100, και στην ηπειρωτική Ελλάδα από τα 45 στα 80. Αυτή η επιδότηση είναι 44 λεπτά στο λίτρο, ή αλλιώς 80 ευρώ στα 180 λίτρα. Αυτό αντιστοιχεί σε μια ημερήσια μετακίνηση 20 χλμ. Αυτές ήταν οι δυνατότητες. Το συνολικό κόστος των παρεμβάσεων στα καύσιμα είναι περίπου 320 εκατ. ευρώ».

«Υπάρχει πολύ μεγαλύτερο δημοσιονομικό κόστος για παρέμβαση στην αντλία στη βενζίνη, που δεν μπορεί να καλυφθεί αυτή τη στιγμή από τον κρατικό προϋπολογισμό», εξήγησε ο ίδιος.

Fuel Pass 2: Ποιοι θα εισπράξουν περισσότερα, ποιοι το χάνουν και πώς το «σώζουν»

Μπορεί το νέο fuel pass 2 να ρίχνει το κόστος στη βενζίνη κάτω και από 2 ευρώ το λίτρο (και κάτω από 1,8 ευρώ στο ντίζελ) αλλά για να επωφεληθεί στο μέγιστο βαθμό κάποιος από τη νέα επιδότηση θα πρέπει αναγκαστικά να επιλέξει την άυλη κάρτα, αντί τα λεφτά στην τράπεζα. Αλλιώς χάνει 15 ευρώ συνολικά ή 15- 25% της επιδότησης που θα δοθεί. Αντιθέτως, με τη χρήση κινητού (εφόσον έχει δυνατότητα για ανέπαφες πληρωμές NFC) κερδίζει μέχρι και 33% περισσότερο επίδομα.

Τέλη Ιουλίου θα γίνουν αιτήσεις και Αύγουστο οι πληρωμές σε 3,1 εκατομμύρια δικαιούχους.

Το αυξημένο fuel pass πάντως είναι περισσότερο γενναιόδωρο και ως προς τα εισοδηματικά κριτήρια, που γίνονται ευνοϊκότερα εν σχέσει με το Fuel pass 1, ανάλογα με το εύρος της οικογένειας. Το εισοδηματικό όριο μπορεί να φτάνει και στα 45.000 ευρώ, αλλά αυτό αφορά μόνο στους πολύτεκνους.

Πλέον ένα ζευγάρι χωρίς παιδιά, δικαιούται επίδομα και με εισόδημα 33.000 ευρώ, αντί 30.000 που ίσχυε -και παραμένει για τον άγαμο. Με ένα παιδί, το όριο για το ζευγάρι διευρύνεται στα 36.000 ευρώ, με 2 παιδιά στα 39.000, με τρία στα 42.000 και από τα 4 παιδιά και άνω φτάνει στο πλαφόν των 45.000 ευρώ.

Τα «ψιλά γράμματα»

Για να δοθεί η ενίσχυση, το φυσικό πρόσωπο θα δηλώνει σε σχετική πλατφόρμα στο gov.gr το όχημα για το οποίο λαμβάνει την ενίσχυση και επί του οποίου πρέπει να έχει κάποιο ποσοστό συνιδιοκτησίας ή συμβόλαιο μακροχρόνιας μίσθωσης. Κάθε όχημα μπορεί να δηλωθεί από ένα μόνο φυσικό πρόσωπο και κάθε φυσικό πρόσωπο μπορεί να δηλώνει μόνο ένα όχημα Απαραίτητη προϋπόθεση το ΙΧΕ όχημα να είναι σε κυκλοφορία, να είναι ασφαλισμένο και να μην οφείλονται τέλη κυκλοφορίας.

Για να διασφαλίσει η κυβέρνηση ότι το Δημόσιο θα ανακτήσει μέσω του ΕΦΚ καυσίμων όσο το δυνατόν περισσότερα και πως η επιδότηση δεν θα πάει σε άλλες αγορές, κάνει πιο συμφέρουσα τη χρήση της άυλης κάρτας για ανέπαφες πληρωμές στο πρατήριο μέσω κινητού. Η χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας επιβραβεύεται με 15 ευρώ, αντί 5 ευρώ που ίσχυε με την προηγούμενη επιδότηση. Υπολογίζεται ότι μόλις 1 στους 5 προτίμησε να πάρει την κάρτα αντί τα λεφτά στον τραπεζικό λογαριασμό του.

Πλην όμως, το χάσμα ανάμεσα στο «ζεστό χρήμα» και στην ψηφιακή κάρτα, είναι σημαντικό:

  • επιδότηση για αυτοκίνητο σε πολίτες που έχουν κύρια κατοικία σε νησιωτική περιοχή: 100 ευρώ με κάρτα ή, σε διαφορετική περίπτωση, 85 ευρώ σε ΙΒΑΝ χωρίς κάρτα (-15%) έναντι 50 ευρώ που ίσχυε στην προηγούμενη επιδότηση χωρίς κάρτα και 55 ευρώ που ίσχυε με κάρτα.
  • επιδότηση για αυτοκίνητο στην ηπειρωτική περιοχή (πχ Αθήνα): 80 ευρώ με κάρτα ή 65 ευρώ σε ΙΒΑΝ χωρίς κάρτα (έναντι 40 που ίσχυε στην προηγούμενη επιδότηση χωρίς κάρτα και 45 ευρώ που ίσχυε με κάρτα).
  • επιδότηση για ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών στην ηπειρωτική περιοχή (πχ Αθήνα): 60 ευρώ με κάρτα ή 45 ευρώ σε ΙΒΑΝ χωρίς κάρτα (έναντι 30 πριν χωρίς κάρτα και 35 ευρώ με κάρτα). Δηλαδή με κάρτα κερδίζει κάποιος 33,3% υψηλότερο επίδομα.
  • επιδότηση για ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών με κύρια κατοικία σε νησί: 70 ευρώ με κάρτα, ή 55 ευρώ σε ΙΒΑΝ χωρίς κάρτα (έναντι 35 πριν χωρίς κάρτα και 40 ευρώ με κάρτα) σε νησιωτική περιοχή.

Με τα δεδομένα αυτά:

  • η επιδότηση καυσίμου ανέρχεται σε 44 λεπτά το λίτρο σε ηπειρωτική περιοχή (80 ευρώ για 180 λίτρα καυσίμου το τρίμηνο)
  • ή σε 56 λεπτά το λίτρο σε νησιωτική περιοχή (100 ευρώ για 180 λίτρα καυσίμου το τρίμηνο).

Παραδείγματα (με τιμές 16/6):

  • Με 2,40 ευρώ η βενζίνη σε ηπειρωτική περιοχή (π.χ. Αττική), ο καταναλωτής πληρώνει τη βενζίνη, για 60 λίτρα κατανάλωση μηνιαίως, με τιμή 1,96 ευρώ.
  • Mε 2,06 ευρώ το πετρέλαιο κίνησης σε ηπειρωτική περιοχή (π.χ. Αττική), ο καταναλωτής πληρώνει το πετρέλαιο κίνησης, για 60 λίτρα κατανάλωση μηνιαίως, με τιμή 1,62 ευρώ.
  • Με 2,55 ευρώ η βενζίνη σε νησιωτική περιοχή (π.χ. Δωδεκάνησα), ο καταναλωτής πληρώνει τη βενζίνη, για 60 λίτρα κατανάλωση μηνιαίως, με τιμή 1,99 ευρώ.
  • Με 2,22 ευρώ το πετρέλαιο κίνησης σε νησιωτική περιοχή (π.χ. Κυκλάδες), ο καταναλωτής πληρώνει το πετρέλαιο κίνησης, για 60 λίτρα κατανάλωση μηνιαίως, με τιμή 1,66 ευρώ.

Παγίδες

Υπολογίζεται ότι από τα 3,5 εκατ. ιδιοκτήτες ΙΧ επιβατηγών, δικαιούχοι θα είναι τα 3,1 εκατ., εκ των οποίων τελικά θα το λάβουν 2,7 εκατ. ιδιοκτήτες. Δηλαδή περίπου 400.000 εκτιμάται (1 στους 9) θα χάσουν τελικά το επίδομα ή την έκτακτη προσαύξηση. Για παράδειγμα:

• όσοι δεν κάνουν εμπρόθεσμα φορολογική δήλωση, χάνουν το επίδομα

• Όσοι δεν έχουν κινητό με NFC δε μπορούν να κάνουν χρήση του bonus των 15 ευρώ και πρέπει να βρουν κάποιο οικείο πρόσωπο εμπιστοσύνης για να κάνουν χρήση της εφαρμογής στο κινητό του, εφόσον διαθέτει τη σχετική δυνατότητα

• Πελάτες με ΙΒΑΝ τραπεζών εξωτερικού (ή και ορισμένων ίσως μη συστημικών τραπεζών) που λειτουργούν στην Ελλάδα, δεν μπορούν να εισπράξουν το επίδομα, γιατί η τράπεζα δεν έχει υπογράψει τη σχετική σύμβαση με το Δημόσιο, για να εισπράττει και να αποδίδει τα χρήματα στους πελάτες.

Η λύση σε αυτήν την περίπτωση είναι να σπεύσουν οι δικαιούχοι να ανοίξουν αλλού λογαριασμό, ή να μπουν έστω και σαν πρόσθετα μέλη σε ήδη υπάρχοντες λογαριασμούς συγγενών και φίλων που θα τους εξυπηρετήσουν. H χορήγηση του Fuel Pass 2 καλύπτει και κατόχους πετρελαιοκίνητων οχημάτων και το κόστος εκτιμάται στα 200 εκατ. ευρώ.

Click to comment

Απάντηση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

e-ΕΦΚΑ – ΔΥΠΑ | Οι πληρωμές που θα γίνουν έως τις 10 Μαΐου

Πληρωμές κατά την περίοδο 8 έως 10 Μαΐου, ύψους 62.244.037 ευρώ θα γίνουν σε 60.583 δικαιούχους, στο πλαίσιο των προγραμματισμένων καταβολών του  e- ΕΦΚΑ  και της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης.

Ειδικότερα:

1. Από τον e-ΕΦΚΑ από τις 8 έως 10 Μαΐου θα καταβληθούν 20.800.000 ευρώ σε 830 δικαιούχους σε συνέχεια έκδοσης αποφάσεων για εφάπαξ.

• Στις 9 Μαΐου θα καταβληθούν για Επιδόματα Μητρότητας, Κυοφορίας, Ασθενείας, Ατυχήματος, Έξοδα Κηδείας 13.744.037 ευρώ σε 30.693 δικαιούχους.

2. Από τη ΔΥΠΑ θα γίνουν οι εξής καταβολές:

• 12 εκατ. ευρώ σε 20.000 δικαιούχους για καταβολή επιδομάτων ανεργίας και λοιπών επιδομάτων.

• 10 εκατ. ευρώ σε 8.000 δικαιούχους στο πλαίσιο επιδοτούμενων προγραμμάτων απασχόλησης.

• 5 εκατ. ευρώ σε 60 δικαιούχους του προγράμματος «Σπίτι μου».

• 700.000 ευρώ σε 1000 μητέρες για επιδοτούμενη άδεια μητρότητας.

Continue Reading

ΑΓΡΟΤΙΚΑ

Αυγενάκης | Απλοποιείται η διαδικασία καταβολής «πρόσθετων τελών» στους γεωτεχνικούς

«Την απλοποίηση της διαδικασίας καταβολής των «πρόσθετων τελών» προς τους γεωτεχνικούς, ώστε να αποφευχθούν τυχόν καθυστερήσεις προωθεί το ΥΠΑΑΤ, το οποίο αναμένει τις προτάσεις των Γενικών Διευθύνσεων Κτηνιατρικής και Τροφίμων».

Αυτό επισημαίνει ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Λευτέρης Αυγενάκης, απαντώντας σε Ερώτηση του βουλευτή Ξάνθης της Νέας Αριστεράς, Ζεϊμπέκ Χουσεϊν.

«Περαιτέρω», σημειώνει ο κ. ΥπΑΑΤ,«από τη Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών (ΓΔΟΥ) του υπουργείου έχουν μεταφερθεί όλα τα αναλογούντα ποσά στις Διευθύνσεις Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής των Περιφερειακών Ενοτήτωνπου αφορούν στο έτος 2022 (ποσού 250.000€) και, μέχρι τέλους Ιουνίου 2024, θα έχουν μεταφερθεί και τα ποσά που αφορούν στα «πρόσθετα τέλη» έτους 2023, εφόσον έχει παραληφθεί από τη ΓΔΟΥ το σύνολο των αιτημάτων των Περιφερειακών Ενοτήτων.

Για τον κίνδυνο να χαθούν τα δεδουλευμένα των Γεωτεχνικών, όπως αυτά που αφορούν στην Π.Ε. Άρτας», προσθέτει, «προωθήθηκε σχετική ρύθμιση, η οποία επιλύει το πρόβλημα της παραγραφής και αναμένεται η καταβολή τους».

Όσον αφορά τη στελέχωση του ΥΠΑΑΤκαι ειδικότερα στον κλάδο ΠΕ Γεωτεχνικών, στον οποίο, σύμφωνα με το π.δ. 85/2022 (Α΄232), περιλαμβάνονται οι ειδικότητες ΠΕ Γεωπόνων, ΠΕ Γεωλόγων, ΠΕ Δασολόγων, ΠΕ Ιχθυολόγων και ΠΕ Κτηνιάτρων, έχει ως εξής:

ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΛΥΜΜΕΝΕΣ ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΕΣ ΚΕΝΕΣ
ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ 1007 804 197 6
ΠΡΟΣΩΠΟΠΑΓΕΙΣ 14 14 0 0
ΣΥΝΟΛΟ 1021 818 197 6

Επισημαίνεται ότι οι θέσεις που έχουν δεσμευτεί αφορούν στον 1ο κύκλο Κινητικότητας του 2024, καθώς και στον Προγραμματισμό Προσλήψεων για τα έτη 2020-2024.

Τέλος, σχετικά με την απεργία των Γεωτεχνικών ο κ. Αυγενάκης αναφέρει ότι,  αφενός η προσφυγή στη Δικαιοσύνη κρίθηκε αναγκαία με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον και αφετέρου, με την υπ’ αριθ. 361/2024 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, κηρύχθηκε  παράνομη και καταχρηστική.

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Διαδικτυακή απάτη – μαμούθ | Παραμένει ενεργό ένα στα 3 ψεύτικα e-shops με έδρα την Κίνα

Μεγάλη ανησυχία έχει προκαλέσει η διαδικτυακή απάτη – μαμούθ με «πλοκάμια» σε όλο τον κόσμο, και θύματα περισσότερους από 800.000  καταναλωτές. Με ψεύτικο δίκτυο 76.000 e-shop με έδρα την Κίνα, το οποίο διαφήμιζε προϊόντα επώνυμων οίκων μόδας σε έκπτωση, επιτήδειοι απέσπασαν στοιχεία καρτών και άλλα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.

Παρά την αποκάλυψη της απάτης, περισσότερα από 22.500 ψεύτικα eshop εξακολουθούν να λειτουργούν

Την ίδια ώρα, 476.000 από τα θύματα έχουν δώσει στοιχεία χρεωστικών και πιστωτικών καρτών, συμπεριλαμβανομένου του τριψήφιου αριθμού ασφαλείας τους. Όλοι παρέδωσαν ονόματα, αριθμούς τηλεφώνου και e-mails.

Δεν έχει εκλείψει ο κίνδυνος

Ο κίνδυνος μάλιστα δεν έχει εκλείψει αφού αν και πολλά από αυτά τα e-shop έχουν «κατέβει», το ένα τρίτο από αυτά δηλαδή περισσότερα από 22.500 εξακολουθούν να λειτουργούν.

Κάτι που επισήμανε, μιλώντας στο MEGA, ο Μάκης Σαββίδης, αντιπρόεδρος ελληνικού συνδέσμου ηλεκτρονικού εμπορίου. «Συνδέεται με το dark web και με εταιρείες που συλλέγουν τα προσωπικά δεδομένα. Πρέπει να χρησιμοποιούμε μόνο πιστωτική κάρτα και προτιμούμε μόνο ελληνικά καταστήματα όπου μπορούμε να ζητήσουμε πίσω τα χρήματά μας», τόνισε.

«Μπορεί να τραβήξει το ημερήσιο όριο εάν βάλουμε τη χρεωστική. Υπάρχουν ακόμα πολλές ενεργές σελίδες. Πρέπει οι τράπεζες να βγάλουν ασφαλιστικό προϊόν, το οποίο να έχει δικλείδες ασφαλείας και όταν κάποιος πάει να αγοράσει να μην τον αφήνει να κάνει συναλλαγή. Επίσης, πρέπει να ασφαλίσουν την κακή συναλλαγή», υπογράμμισε και ο Νίκος Βασιλάκος, ειδικός κυβερνοασφάλειας.

Η Κωνσταντία Δημογλίδου, εκπρόσωπος Τύπου ΕΛ.ΑΣ, σχολίασε από την πλευρά της πως «πλέον, πολλές τράπεζες ειδοποιούν για ένα ‘’περίεργο’’ κατάστημα και προειδοποιούν να σταματήσει τη συναλλαγή αλλά δεν το κάνουν. Θα πρέπει να μας προβληματίσουν οι χαμηλές τιμές στα μεγάλα brands».

Η αποκαλυπτική έρευνα

Το δίκτυο, όπως έχει γράψει το in, «ξεσκέπασε» η Security Research Labs (SR Labs), μια γερμανική συμβουλευτική εταιρεία κυβερνοασφάλειας, η οποία απέκτησε αρκετά gigabytes δεδομένων και τα μοιράστηκε με την Die Zeit. H έρευνα των εφημερίδων Guardian, Die Zeit και Le Monde, ανέδειξε το πώς λειτουργούσε αυτό που το βρετανικό Chartered Trading Standards Institute περιέγραψε ως μια από τις μεγαλύτερες απάτες του είδους της.

Σύμφωνα με την ανάλυση των δεδομένων τα πρώτα ψεύτικα καταστήματα του δικτύου φαίνεται ότι δημιουργήθηκαν το 2015. Μόνο τα τελευταία τρία χρόνια έχουν διεκπεραιωθεί περισσότερες από 1 εκατομμύριο «παραγγελίες».

Μια βασική ομάδα προγραμματιστών φαίνεται να έχει δημιουργήσει ένα σύστημα για την ημι-αυτόματη δημιουργία και εκκίνηση ιστότοπων, επιτρέποντας την ταχεία ανάπτυξη. Αυτός ο πυρήνας φαίνεται να έχει λειτουργήσει ορισμένα καταστήματα ο ίδιος, αλλά να έχει επιτρέψει και σε άλλες ομάδες να χρησιμοποιούν το σύστημα. Τα αρχεία καταγραφής δείχνουν ότι τουλάχιστον 210 χρήστες έχουν πρόσβαση στο σύστημα από το 2015.

Λειτουργώντας σε βιομηχανική κλίμακα, οι προγραμματιστές δημιούργησαν δεκάδες χιλιάδες ψεύτικα διαδικτυακά καταστήματα που προσέφεραν εκπτωτικά προϊόντα εταιρειών όπως Dior, Nike, Lacoste, Hugo Boss, Versace και Prada, καθώς και από πολλές άλλες premium μάρκες.

Δημοσιευμένοι σε πολλές γλώσσες, από αγγλικά έως γερμανικά, γαλλικά, ισπανικά, σουηδικά και ιταλικά, οι ιστότοποι φαίνεται να έχουν δημιουργηθεί για να παρασύρουν τους αγοραστές να δώσουν τα χρήματά τους και ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.

Ωστόσο, οι ιστότοποι δεν έχουν καμία σχέση με τις μάρκες που ισχυρίζονται ότι πωλούν και στις περισσότερες περιπτώσεις οι καταναλωτές που μίλησαν για την εμπειρία τους δήλωσαν ότι δεν έλαβαν κανένα προϊόν.

Ήθελαν τα προσωπικά δεδομένα

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι πολλοί που προσπάθησαν να ψωνίσουν δεν έχασαν ποτέ χρήματα. Είτε η τράπεζά τους μπλόκαρε την πληρωμή, είτε το ίδιο το ψεύτικο κατάστημα δεν την επεξεργάστηκε.

Ωστόσο, τα θύματα έχουν ένα κοινό: παρέδωσαν τα προσωπικά τους δεδομένα.

Ο Σάιμον Μίλερ, διευθυντής πολιτικής και επικοινωνίας της Stop Scams UK, δήλωσε: «Τα δεδομένα μπορεί να είναι πιο πολύτιμα από τις πωλήσεις. Αν μαζεύετε τα στοιχεία της κάρτας κάποιου, τα δεδομένα αυτά είναι ανεκτίμητα στη συνέχεια για μια κατάληψη τραπεζικού λογαριασμού».

Η SR Labs, η οποία συνεργάζεται με εταιρείες για την προστασία των συστημάτων τους από κυβερνοεπιθέσεις, πιστεύει ότι η απάτη λειτουργεί σε δύο επίπεδα. Πρώτον, τη συγκομιδή πιστωτικών καρτών, κατά την οποία οι ψεύτικες πύλες πληρωμών συλλέγουν τα δεδομένα αλλά δεν παίρνουν χρήματα.

Δεύτερον, την ψεύτικη πώληση, όπου οι εγκληματίες παίρνουν χρήματα. Υπάρχουν ενδείξεις ότι το δίκτυο έπαιρνε πληρωμές που επεξεργάζονταν μέσω PayPal, Stripe και άλλων υπηρεσιών πληρωμών και σε ορισμένες περιπτώσεις απευθείας από χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες.

in.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en