ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

FACEBOOK (ΜΕΡΟΣ Β’)

Η διαφήμιση στο Facebook, είναι το ποιο ίσως  διαδεδομένο μέσο διαφήμισης. Όμως ποσοστό 80% και παραπάνω αποτυγχάνει στο να διαφημίσει σωστά τα προϊόντα του. Ποια είναι όμως εκείνα τα Tips  που θα βοηθήσουν την διαφήμιση στο Facebook;

            Tips για διαφήμιση στο Facebook Ads

  1. To μόνο και ίσως πιο σοβαρό πρόβλημα είναι πως θα χρησιμοποιούμε την διαφήμιση. Σίγουρα όλοι, μόλις βάλουμε μία «ωραία» διαφήμιση στο Facebook, και δεν καταφέρουμε να πετύχουμε τον σκοπό μας,  να πουλήσουμε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα απογοητευτούμε.  Λογικό είναι  αυτό, αφού «ποτέ»  δεν έχουμε έρθει στην θέση του χρήστη – αγοραστή, ώστε να καταλάβουμε ότι, κανείς δεν θα αγοράσει από έναν άγνωστο διαφημιζόμενο, επειδή έτσι απλά κάναμε μία διαφήμιση.
  2. Έτσι ξεκινάει ένα «ταξίδι ανακάλυψης», όπου περνώντας μέσα από το «αρεστό», να φτάσουμε στην εμπιστοσύνη και τελικά στην αγορά.
  3. Κάνοντας μία διαφήμιση στο Facebook, κυριότερος στόχος μας είναι να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα στο site ή και να δεχτούμε περισσότερα τηλεφωνήματα. Όμως για να επιτύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα θα πρέπει να υπάρχει πλάνο μέτρησης αποτελεσμάτων. Έτσι μπορούμε να «δούμε» το κοινό εκείνο που παρακολουθεί της διαφημίσεις μας, ώστε να φτάσουμε στο σημείο εκείνο, όπου δεν θα στέλνουμε της διαφήμισης μας σε όλους εκείνους που τις «αγνοούν».
  4. Ένα σύνολο 70% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων ξοδεύουν λιγότερο από 1 ώρα την εβδομάδα,  στις προσπάθειες τους να προωθήσουν την επιχείρησή τους μέσω Facebook. Τόσο όσον αφορά τη δημιουργία περιεχομένου και posts όσο και την ενασχόλησή τους με τη διαφήμιση στο Facebook. Mια δημοσίευση  μένει στην επικαιρότητα των χρηστών που στοχεύουμε περίπου για 5 ώρες.  Το 80% του engagement συμβαίνει μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα. Όσον αφορά τις διαφημίσεις, στόχευσε σε 3 με 8 εμφανίσεις ανά άτομο για όσο καιρό τρέχει η διαφήμισή σας.
  5. Εάν δεν μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε τα Conversion, τότε θα πρέπει να δοκιμάσουμε τα Conversion Add To Cart
  6. Εάν δυσκολεύεται να έχει απόδοση το Dynamic Marketing, πρέπει να δοκιμάσουμε να το «σπάσουμε» σε δύο ( 2 ) κομμάτια. Το ( 1 ) πρώτο κομμάτι είναι, οι επισκέπτες που είδαν το προϊόν, δεν το πρόσθεσαν όμως στο καλάθι τους και έτσι δεν αγόρασαν, & το δεύτερο ( 2 ) κομμάτι είναι, οι επισκέπτες που είδαν το προϊόν, το πρόσθεσαν όμως στο καλάθι τους, αλλά τελικά δεν αγόρασαν. Με αυτό τον τρόπο έχουμε καλύτερη διαχείριση των οικονομικών,  & μπορούμε να έχουμε μικρότερο κόστος διαχείρισης του πελάτη.
  7. Έχουμε μεγάλο Add to cart κοινό, που δεν αγοράζει; Πρέπει να κάνουμε κάποιες προωθητικές ενέργειες, όπως πχ να δώσουμε ένα εκπτωτικό κουπόνι, ή θα πρέπει να τους δώσουμε τα κίνητρα ώστε να ολοκληρώσει την αγορά, πριν οι πελάτες δουν τους ανταγωνιστές.
  8. Έχουμε κατάλογο στο  Facebook; Μπορούμε να φτιάξουμε δυναμικές διαφημίσεις με μια μεγάλη επιλογή προϊόντων από το e-shop. To Facebook θα βελτιστοποιήσει με βάση της μετατροπές των προϊόντων, το κοινό που θα προβάλει, ποια προϊόντα θα εμφανιστούν και με ποια σειρά.
  9. Μπορεί βέβαια να υπάρχει και ο φόβος ότι το κοινό μας είναι αρκετά μεγάλο ώστε να δυσκολεύεται η βελτιστοποίηση της διαφήμισης. Σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να δοκιμάσουμε αναγκαστικά τις εξαιρέσεις. Είτε αυτό περιλαμβάνει την εξαίρεση κάποιου κοινού, ή και   εξαίρεση περιοχών.

ΒΑΣΙΚΑ Tips για μια επιτυχημένη FB Page

  1. Σταθερότητα Brand

Είναι σημαντικό να υπάρχει μία «ενιαία» τοποθέτηση  σε όλα τα κοινωνικά μέσα επικοινωνίας ώστε οι επισκέπτες να σχηματίσουν μια ενιαία θετική εικόνα για την επιχείρηση. Ξέρουν τι να περιμένουν και την εμπιστεύονται για αυτό που πρεσβεύει.

Τα λεκτικά, τα χρώματα και το λοιπό περιεχόμενο πρέπει να αντικατοπτρίζουν τις αξίες του Brand και να είναι ομοιογενή σε όλες τις social πλατφόρμες.

  1. Οπτικό Περιεχόμενο

Η δημιουργία οπτικού περιεχομένου (εικόνες και βίντεο) αποτελεί αναγκαίο συστατικό για μια επιτυχημένη στρατηγική στα Social Media.  Είναι 40 φορές πιθανότερο να κοινοποιηθεί  στα social, ενώ το βίντεο  είναι το πιο δημοφιλές περιεχόμενο στους καταναλωτές με το 24% των «εμπόρων» να το θεωρούν ως κύρια προτεραιότητα στην στρατηγική τους.

To live video streaming επίσης, είναι  πιο αποτελεσματικό, με τους χρήστες να αφιερώνουν τριπλάσιο σχεδόν χρόνο για να το παρακολουθήσουν σε σχέση με ένα κοινό βίντεο.

  1. Συχνότητα αναρτήσεων

H  επιχείρηση  θα πρέπει να βρει την ιδανική συχνότητα των αναρτήσεων της,   έτσι ώστε να έχει αισθητή παρουσία αλλά να μην βομβαρδίζει τους χρήστες της με συχνό περιεχόμενο.

Στις πολύ μικρές επιχειρήσεις εμφανίζεται ένα πρόβλημα, που  συνήθως είναι  η εικόνα μιας εγκαταλελειμμένης σελίδας με μικρό αριθμό fans/followers που σπάνια κάνει updates. Αυτό που μπορεί να δώσει τη λύση είναι να χρησιμοποιήσει ένα ημερολόγιο και να προγραμματίσει ένα συγκεκριμένο αριθμό αναρτήσεων μέσα στην εβδομάδα και να παρακολουθεί την απόδοση των posts μέσα από τα Facebook Insights.

Έτσι θα μπορέσουμε να δούμε τις “ώρες αιχμής” επισκεψιμότητας και με τον τρόπο αυτό μπορούμε να προσαρμόσουμε ακόμα πιο αποτελεσματικά τον προγραμματισμό και την συχνότητα των αναρτήσεων.

  1. Διαχείριση σχολίων

Ένας άμεσος τρόπος να έρθει σε επαφή μια επιχείρηση με το κοινό της είναι να παρακολουθεί και να απαντάει στα σχόλιά του. Με τον τρόπο αυτό παίρνει feedback από τους σχολιαστές, εξυπηρετεί το κοινό της, απαντά σε απορίες αλλά και διαχειρίζεται αποτελεσματικά τυχόν παράπονα.

  1. User Generated Content

Το user-generated content είναι η αξιοποίηση κάθε post ενός  καταναλωτή που προωθεί προϊόν της επιχείρησης.

Αποτελεί δωρεάν διαφήμιση για την επιχείρηση από ευχαριστημένους καταναλωτές και ακόλουθους του brand. Η αξιοποίηση των πιστών πελατών της επιχείρησης είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την αύξηση του Social Media conversion rate.

  1. Chatbot

Τα chatbots είναι ο αυτοματοποιημένος συνεργάτης των επιχειρήσεων προσφέροντας τη βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών άμεσα και τη στιγμή που τη χρειάζονται.

Μερικά από τα οφέλη είναι τα εξής:

  • Συλλέγουν πολύτιμες πληροφορίες (feedback) για το κοινό της επιχείρησης
  • Αλληλοεπιδρούν με το κοινό με ενεργή και προσωποποιημένη κουβέντα με τον πελάτη.
  • Προσφέρουν μια καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης απαντώντας αυτόματα στα ερωτήματα των επισκεπτών αλλά και κατευθύνοντας με στοχευόμενα ερωτήματα σε περιεχόμενο που ενδιαφέρει τον χρήστη.

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version