Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Eurovision 2024 | Δυσάρεστα νέα για την Ελλάδα και τη Μαρίνα Σάττι

Οι 36 αντίπαλοι της Μαρίνας Σάττι στη Eurovision 2024 και το μεγάλο ερωτηματικό….

Δημοσιοποιήθηκε από τους διοργανωτές της Eurovision 2024 η τελική λίστα των χωρών που θα λάβουν μέρος στον μουσικό διαγωνισμό τον ερχόμενο Μάιο στο Μάλμε της Σουηδίας.

Μετά από μία περίοδο διαπραγματεύσεων και συζητήσεων με τους Δημόσιους Ραδιοτηλεοπτικούς φορείς, η EBU ανακοίνωσε πως συνολικά 37 κράτη θα ανέβουν στη σκηνή του Μάλμε, διεκδικώντας το πολυπόθητο τρόπαιο της διοργάνωσης.

Παρά τη φημολογία από την πλευρά των eurofans, η EBU φαίνεται πως δεν προχώρησε τελικά στον αποκλεισμό του Ισραήλ από την επόμενη Eurovision, ενώ τα μισά Βαλκάνια μένουν εκτός, αφού Βουλγαρία, Μαυροβούνιο και Βόρεια Μακεδονία δεν θα δώσουν το “παρών”, αν και η επιστροφή τους βρισκόταν υπό συζήτηση. Εκτός διαγωνισμού θα παραμείνει και η Ουγγαρία.

Ακόμα, σύμφωνα με τη διοργανώτρια Αρχή, προς το παρόν δεν έχει επιβεβαιωθεί η συμμετοχή της Ρουμανίας στη Eurovision 2024, καθώς συνεχίζονται οι συζητήσεις με τη Δημόσια Ραδιοτηλεόραση της χώρας (TVR) για την πιθανή συμμετοχή της.

Τα παραπάνω αποτελούν μια πολύ δυσάρεστη εξέλιξη για την Ελλάδα και τη συμμετοχή της Μαρίνας Σάττι, καθώς σημαντικοί σύμμαχοι της χώρας μένουν εκτός διαγωνισμού.

Αναλυτικά, οι 37 χώρες που θα συμμετάσχουν στον 68ο μουσικό διαγωνισμό της Eurovision (και οι αντίστοιχοι Ραδιοτηλεοπτικοί φορείς που τις εκπροσωπούν) με αλφαβητική σειρά είναι οι εξής:

  • Αλβανία (RTSH)
  • Αρμενία (AMPTV)
  • Αυστραλία (SBS)
  • Αυστρία (ORF)
  • Αζερμπαϊτζάν (Ictimai TV)
  • Βέλγιο (RTBF)
  • Κροατία (HRT)
  • Κύπρος (CyBC)
  • Τσεχία (CT)
  • Δανία (DR)
  • Εσθονία (ERR)
  • Φινλανδία (YLE)
  • Γαλλία (FT)
  • Γερμανία (ARD/NDR)
  • Γεωργία (GPB)
  • Ελλάδα (ERT)
  • Ισλανδία (RUV)
  • Ιρλανδία (RTE)
  • Ισραήλ (KAN)
  • Ιταλία (RAI)
  • Λετονία (LTV)
  • Λιθουανία (LRT)
  • Λουξεμβούργο (RTL)
  • Μάλτα (PBS)
  • Μολδαβία (TRM)
  • Ολλανδία (AVROTROS)
  • Νορβηγία (NRK)
  • Πολωνία (TVP)
  • Πορτογαλία (RTP)
  • Άγιος Μαρίνος (RTV)
  • Σερβία (RTS)
  • Σλοβενία (RTVSLO)
  • Ισπανία (RTVE)
  • Σουηδία (SVT)
  • Ελβετία (SRG SSR)
  • Ουκρανία (Suspilne Ukraine)
  • Ηνωμένο Βασίλειο (BBC)

 

 

“Καπνός” έγιναν τα πρώτα εισιτήρια της Eurovision 2024

Στην κυκλοφορία δόθηκε πριν λίγες ημέρες το πρώτο πακέτο εισιτηρίων για τον διαγωνισμό της Eurovision 2024 στο Μάλμε της Σουηδίας και χρειάστηκαν λιγότερα από 20 λεπτά ώστε να εξαντληθούν.

Η Malmö Arena, στην οποία θα πραγματοποιηθούν οι δύο Ημιτελικοί καθώς και ο Μεγάλος Τελικός της Eurovision, έχει επίσημη χωρητικότητα 15.000 θέσεων, ωστόσο μόλις λίγα λεπτά μετά την κυκλοφορία των εισιτηρίων, περισσότεροι από 400.000 ενδιαφερόμενοι περίμεναν στην ουρά για να τα προμηθευτούν.

Όπως ήταν λογικό, δεν έλειψαν οι διαμαρτυρίες από τους Eurofans στα social media, οι οποίοι κατηγορούν τους διοργανωτές πως όλα τα εισιτήρια όρθιων θεατών στην αρένα έχουν δοθεί σε μέλη των συνδέσμων του διαγωνισμού.

Η εξήγηση που δίνεται είναι πως η Δημόσια Τηλεόραση της Σουηδίας (SVT) φαίνεται πως βάζει τα εισιτήρια της αρένας στον «πάγο», καθώς πρώτα πρέπει να εξακριβώσει ποια θα είναι η τελική χωρητικότητα του σταδίου, αφού υπολογίσει τις κάμερες και τη σκηνή.

Υπενθυμίζεται πως ο 67ος μουσικός Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision 2024 θα πραγματοποιηθεί στο Μάλμε της Σουηδίας στις 7 (Α’ Ημιτελικός), 9 (Β’ Ημιτελικός) και 11 Μαΐου (Μεγάλος Τελικός), ενώ τα εισιτήρια της διοργάνωσης πωλούνται μέσω της Ticketmaster Sweden.

Η EBU και η διοργανώτρια Σουηδία, με ανακοίνωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έκαναν γνωστό ότι: “Σας συμβουλεύουμε να αγοράζετε εισιτήρια για τη Eurovision 2024 μόνο μέσω του επίσημου πωλητή και όχι από οποιαδήποτε πλατφόρμα δευτερογενούς πώλησης. Τα εισιτήρια μεταπώλησης θα είναι διαθέσιμα στην επίσημη πλατφόρμα Ticketmaster από τις 12 Δεκεμβρίου.”

 

 

Μαρίνα Σάττι: Ποιος συνθέτης-έκπληξη της έγραψε τραγούδι για τη Eurovision

Ο Peter Boström παραγωγός και συνθέτης του Tattoo, του νικητήριου τραγουδιού της φετινής Eurovision, βρέθηκε στο studio μαζί με τον ελληνικής καταγωγής δημιουργό με έδρα την Σουηδία Dimitri Stassos και ετοιμάζουν τραγούδι για την Μαρίνα Σάττι και την Eurovision 2024, το οποίο και υπέβαλαν στην ΕΡΤ.

Όπως ενημέρωσε ο Dimitri Stassos, μιλώντας στο Eurovisionfun, τις τελευταίες εβδομάδες εργαζόταν πυρετωδώς σε ένα τραγούδι για τη Μαρίνα Σάττι, μαζί με τον Peter Boström – δις νικητή της Eurovision, αφού πέραν από το Tattoo, ήταν συνθέτης και παραγωγός και του Euphoria, των δύο τραγουδιών με τα οποία η Loreen κέρδισε τον διαγωνισμό.

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Στράβωσαν οι σιδηροδρομικές γραμμές στην Πάτρα λόγω καύσωνα

Ένα απίστευτο περιστατικό που καταδεικνύει τις ακραίες θερμοκρασίες που επικρατούν στην Ελλάδα έλαβε χώρα στην Πάτρα όπου στράβωσαν οι σιδηροδρομικές γραμμές από τη ζέστη!

«Λόγω των συνθηκών καύσωνα που επικρατούν στην περιοχή της Πάτρας, δημιουργήθηκε στρέβλωση γραμμής στην περιοχή της ισόπεδης διάβασης της οδού Κανελλοπούλου», αναφέρει συγκεκριμένα σε ανακοίνωσή του ο ΟΣΕ.Σύμφωνα με τον ΟΣΕ, λόγω του προβλήματος στις γραμμές αποφασίστηκε η διακοπή των δρομολογίων του προαστιακού μεταξύ Πάτρας και Ρίου.

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Ν. Παναγιωτόπουλος: Άδεια διαμονής να σημαίνει αυτομάτως και έκδοση ΑΜΚΑ

Στις παρεμβάσεις για τη βελτίωση της διοικητικής διαδικασίας ώστε να μην παρατηρούνται καθυστερήσεις στην έκδοση ή ανανέωση των αδειών διαμονής των νόμιμων μεταναστών, αναφέρθηκε ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, Νίκος Παναγιωτόπουλος, μιλώντας νωρίτερα στη Βουλή.

Σε αυτές περιλαμβάνονται η έναρξη της λειτουργίας των κέντρων βιομετρικών δεδομένων που απλουστεύουν και επιταχύνουν την όλη διαδικασία, η ψηφιοποίηση του αρχείου αδειών διαμονής και η διοικητική υποστήριξη των «Υπηρεσιών Μίας Στάσης» με προσλήψεις.

Ο Νίκος Παναγιωτόπουλος ενημέρωσε επίσης, ότι θα προχωρήσουν οι αναγκαίες διαδικασίες ώστε “άδεια διαμονής να σημαίνει αυτομάτως και έκδοση ΑΜΚΑ” για τους νόμιμους μετανάστες που έρχονται να εργαστούν στη χώρα.

Το θέμα συζητήθηκε στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου και επίκαιρης ερώτησης του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργου Ψυχογιού, που αναφέρθηκε στις μεγάλες καθυστερήσεις στην έκδοση και ανανέωση των αδειών διαμονής μεταναστών που νομίμως βρίσκονται στη χώρα.

«Υπάρχουν αγροτικές περιοχές της χώρας που έχουν ανάγκη από εργαζόμενους στην πρωτογενή παραγωγή. Εκεί συμβαίνει το φαινόμενο, να έχει εκδοθεί άδεια διαμονής, αλλά να μην έχει δοθεί άδεια εργασίας ή να μην έχει δοθεί το ΑΜΚΑ, με αποτέλεσμα αυτοί οι άνθρωποι να είναι εκτεθειμένοι», είπε ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, Νίκος Παναγιωτόπουλος. «Αυτή τη στιγμή προσπαθούμε να τακτοποιήσουμε αυτές τις δύο φάσεις. Η άδεια διαμονής θα σημαίνει αυτομάτως έκδοση ΑΜΚΑ και η έκδοση ΑΜΚΑ, όπως καταλαβαίνετε, ανοίγει και την πρόσβαση στο σύστημα κοινωνικής ασφάλισης και υγείας και κατοχυρώνει κάποια από αυτά τα δικαιώματα για τα οποία κάνατε λόγο. Διαφορετικά, ο εργαζόμενος αλλά και ο εργοδότης, θα είναι εκτεθειμένοι απέναντι στα σώματα ελέγχου και θα παρατηρείται το παράδοξο, εργαζόμενοι που έχουν ήδη την άδεια διαμονής, να πιάνονται ως ανασφάλιστοι στους ελέγχους και να έχουν συνέπειες, τόσο αυτοί, όσο και οι εργοδότες. Ζητήματα σαν αυτά θα πρέπει να θεραπευτούν» συμπλήρωσε.

Ο κ. Παναγιωτόπουλος ανέφερε ότι υπάρχει ζήτηση για την έκδοση αδειών διαμονής. «Πολλοί είναι αυτοί, που για διάφορους λόγους θέλουν να έρθουν και να ζήσουν στη χώρα, να σταδιοδρομήσουν στη χώρα και να μετακινηθούν κατά τις ανάγκες τους», είπε ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου. Ο συνολικός αριθμός των αδειών διαμονής, είτε σε ισχύ, είτε σε εκκρεμότητα που διαχειρίζονται οι «Υπηρεσίες Μιας Στάσης» ανέρχεται σε περίπου 750.000. Από αυτές, μόνο οι 45.000 είναι αντικείμενο επεξεργασίας από το υπουργείο Μετανάστευσης, οι υπόλοιπες που είναι σε εκκρεμότητα είναι αρμοδιότητα των αποκεντρωμένων διοικήσεων και «άρα το πρόβλημα εντοπίζεται στις αποκεντρωμένες διοικήσεις». Με τα δεδομένα αυτά συνεπώς, είπε ο κ. Παναγιωτόπουλος, το θέμα είναι να ενδυναμωθούν με προσωπικό οι αποκεντρωμένες διοικήσεις στη χώρα.

Παράλληλα επισήμανε, ότι στο πλαίσιο του νέου Μεταναστευτικού Κώδικα, έχει προβλεφθεί η ομαδοποίηση και απλοποίηση των τύπων αδειών διαμονής σε δώδεκα κατηγορίες, η ενιαία τριετής διάρκεια ισχύος για την πλειονότητα των τύπων των αδειών διαμονής και η κοινή διαδικασία έκδοσης για συναφείς άδειες διαμονής. Επίσης προβλέφθηκε διαδικασία έγκρισης απασχόλησης από τις υπηρεσίες μιας στάσης, για όλες τις κατηγορίες εισδοχής και εργασίας, άρση της απαγόρευσης αλλαγής σκοπού κατηγορίας άδειας διαμονής, έμφαση στην 5ετή άδεια διαμονής για την εποχική εργασία. «’Αρα έχουμε ένα άρτιο πλαίσιο. Πάντα τα προβλήματα εντοπίζονται στην εφαρμογή του πλαισίου», είπε ο κ. Παναγιωτόπουλος – και πρόσθεσε ότι έχουν εκδοθεί οι περισσότερες των αναγκαίων αποφάσεων σε εφαρμογή του Μεταναστευτικού Κώδικα.

makthes.gr

 

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Μακάριος Λαζαρίδης: «Να μπορούν τα ΑμεΑ να ταξιδέψουν άνετα και χωρίς εμπόδια με επιβατηγά πλοία»

Ο βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης, με αφορμή ένα πρόσφατο περιστατικό, κατέθεσε κοινοβουλευτική ερώτηση προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Χρήστο Στυλιανίδη. Στην ερώτηση αυτή, ο κ. Λαζαρίδης ζητά να ληφθούν μέτρα ώστε να διασφαλιστούν τα δικαιώματα των ΑμεΑ κατά τη μετακίνησή τους με επιβατηγά πλοία.

Ο κ. Λαζαρίδης αναφέρθηκε σε ένα περιστατικό που δημοσιεύτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου ένα παιδί ΑμεΑ ταξίδευε για 45 λεπτά κάτω από τον καυτό ήλιο στο γκαράζ ενός επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου της γραμμής Κεραμωτής-Θάσου. Σύμφωνα με τις συστάσεις, το παιδί θα έπρεπε να μεταφερθεί με καροτσάκι ή φορείο στον χώρο των επιβατών, κάτι που δεν συνέβη λόγω της έλλειψης ράμπας στο πλοίο.

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Λαζαρίδης ρωτά τον Υπουργό:

  1. Τι μέτρα θα ληφθούν ώστε να μην επαναληφθούν τέτοια περιστατικά;
  2. Υπάρχει πρόθεση για την υποχρεωτική εγκατάσταση ραμπών και ανελκυστήρων στα επιβατικά πλοία για ΑμεΑ; Αν ναι, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα;
  3. Θα δημιουργηθούν κατάλληλοι μηχανισμοί και μέτρα για τη διευκόλυνση των ταξιδιών των ΑμεΑ με επιβατηγά πλοία;
  4. Θα αυστηροποιηθεί το νομικό πλαίσιο ώστε οι ναυτιλιακές εταιρείες να έχουν οικονομικές και διοικητικές κυρώσεις για τη μη τήρηση του νόμου;

Ο κ. Λαζαρίδης τονίζει την ανάγκη να παρέχονται στους συμπολίτες ΑμεΑ όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα και οι θεμελιώδεις ελευθερίες χωρίς διακρίσεις και να διασφαλίζεται ότι θα μπορούν να ταξιδεύουν με αξιοπρέπεια και ασφάλεια.

4o

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
worker and red cross as logo
text about elections
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en